The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 18:14:03 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 21068 ganger)
0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.
LUFC MOT
I stallen
**

2 timer fĂžr fĂžrste ER tur leeds-southend!!!!!

Vis profil
« Svar #450 på: Januar 09, 2012, 16:04:48 »

Har L'pool et rasisme-problem? En Oldham-spiller ble rasistisk mobbet av et nek av en L'pool-fan pÄ fredag. Klubben gikk raskt ut i en brannslokkingsuttalese. Koster tydeligvis ikke stort Ä kritisere en rappkjeftet slyngel pÄ the Kop. Aner vi her etterdÞnninger av Suarez-saken? Enkelte har nok registrert at klubben, og sÊrlig Dalglish, ganske sÄ innbitt forsvarte Suarez etter Evra-episoden. Det er selvfÞlgelig prisverdig ikke Ä hundse sin egen spiller Äpent i media, men dette har L'pool taklet svÊrt dÄrlig. Klubben unnskyldte seg fÞrst da Suarez hadde fÄtt karantene, og da ganske halvhjertet. Enkelte L'pool-fans pÄ jobben skylder selvsagt fortsatt pÄ Evra, selv etter at dom har falt. De er tydeligvis sÄ blendet av Suarez's goalgetter-egenskaper, at de ikke ser at de har en lÞs kanon pÄ dekk. L'pool har jo markedsfÞrt seg som en klubb med hjertevarme, men det spÞrs nÄ om de ikke lider av "konsernsyken", de ogsÄ.

NÄ kan det vel vÊre greit for oss Leeds fans Ä ikke kaste stein i glass hus... Hvis man snakker med Engelske leeds supportere som kjenner eller har vÊrt er en del av "hooligans" miljÞet sÄ ble jo de dypeste kjernene av supporterene Kalt The Leeds Service crew.... Og det var sett pÄ som vanlig Ä vÊre rasist ... Dette ble fortalt meg av en fra the service crew i sommer... NÄr det gjelder Liverpool Ä suarez saken sÄ synes jeg det virker utrolig at Suarez har blitt dÞmt av hva som er blitt oppfattet av Evra... Ps: I HATE SCUM Gliser
Loggført
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #451 på: Januar 09, 2012, 21:22:35 »

Har L'pool et rasisme-problem? En Oldham-spiller ble rasistisk mobbet av et nek av en L'pool-fan pÄ fredag. Klubben gikk raskt ut i en brannslokkingsuttalese. Koster tydeligvis ikke stort Ä kritisere en rappkjeftet slyngel pÄ the Kop. Aner vi her etterdÞnninger av Suarez-saken? Enkelte har nok registrert at klubben, og sÊrlig Dalglish, ganske sÄ innbitt forsvarte Suarez etter Evra-episoden. Det er selvfÞlgelig prisverdig ikke Ä hundse sin egen spiller Äpent i media, men dette har L'pool taklet svÊrt dÄrlig. Klubben unnskyldte seg fÞrst da Suarez hadde fÄtt karantene, og da ganske halvhjertet. Enkelte L'pool-fans pÄ jobben skylder selvsagt fortsatt pÄ Evra, selv etter at dom har falt. De er tydeligvis sÄ blendet av Suarez's goalgetter-egenskaper, at de ikke ser at de har en lÞs kanon pÄ dekk. L'pool har jo markedsfÞrt seg som en klubb med hjertevarme, men det spÞrs nÄ om de ikke lider av "konsernsyken", de ogsÄ.

NÄ kan det vel vÊre greit for oss Leeds fans Ä ikke kaste stein i glass hus... Hvis man snakker med Engelske leeds supportere som kjenner eller har vÊrt er en del av "hooligans" miljÞet sÄ ble jo de dypeste kjernene av supporterene Kalt The Leeds Service crew.... Og det var sett pÄ som vanlig Ä vÊre rasist ... Dette ble fortalt meg av en fra the service crew i sommer... NÄr det gjelder Liverpool Ä suarez saken sÄ synes jeg det virker utrolig at Suarez har blitt dÞmt av hva som er blitt oppfattet av Evra... Ps: I HATE SCUM Gliser

I denne trÄden kaster vi mest mulig stein i glasshus og som trÄden sier om LUSERPUL!!!!
Loggført

Yeboahs vitne
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #452 på: Januar 09, 2012, 22:01:54 »

Tja, av en notorisk juksemaker som Suarez kan man vente hva som helst. Har jo en tendens til Ă„ bruke kjeftamentet til litt av hvert. Mulig vi har et rasismeproblem ogsĂ„. I sĂ„ fall mĂ„ det ryddes nĂ„deslĂžst opp, bĂ„de blant fans og spillere  (men ingen av vĂ„re har vel slike tendenser?). Synes bare det kose-image L'pool prĂžver Ă„ dupere oss andre med er falskt. Jeg elsker heller ikke ManUre, men denne trĂ„den tar for seg L'pool. Om de driter seg ut mot ManUre spiller ingen rolle. De mĂ„ tas.

Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #453 på: Januar 22, 2012, 11:35:18 »

Ikke mye liv i denne trÄden? L'pool tapte som kjent 1-3 mot Bolton samme lÞrdag som Leeds gruset Ipswich med de samme sifrene.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3318425.ece

Dalglish slakter spillernes innsats. Har vi hÞrt dette fÞr et sted? Kommentarene ligner til forveksling de vi ser her inne nÄr Leeds t****. Siden det er L'pool det snakk om, er det bare Ä nyte alt gruffet Gliser.
Loggført

Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #454 på: Januar 22, 2012, 12:59:10 »

Liker Scum U mindre . Liverpool tapte i gĂ„r , de tapte i en liga der jeg helst hadde sett at Leeds var nĂ„ !  Hemmelig
Loggført
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #455 på: Januar 22, 2012, 21:09:58 »

Digg at Bolton grusa luserpul- ingen tvil om det. KD var nok en meget sint skotte i gÄr... Gliser
Loggført

Yeboahs vitne
Sleivind
Fast pÄ A-laget

eivindknudsen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #456 på: Februar 06, 2012, 23:33:06 »

Suarez setter snart verdensrekord i ekkelhet!
Loggført
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #457 på: Februar 10, 2012, 12:17:25 »

Ekkelheten handler veldig mye om drakta han har pĂ„ seg. Det er en vanskelig situasjon i helga med Scum vs Luserpul, hva i huleste skal man gjĂžre nĂ„r to lag man ikke kan fordra mĂžtes.... Hæ!!! Klage til TV 2 PL.....dra til skogs Ă„ bo i gapahuk......begynne Ă„ holde med et hĂ„ndballag.....lese gamle LeedsbĂžker.....ja, da fant jeg svaret!!!  Gliser
Loggført

Yeboahs vitne
Hallgeir *
Fast pÄ A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #458 på: Februar 10, 2012, 12:38:41 »

Ekkelheten handler veldig mye om drakta han har pĂ„ seg. Det er en vanskelig situasjon i helga med Scum vs Luserpul, hva i huleste skal man gjĂžre nĂ„r to lag man ikke kan fordra mĂžtes.... Hæ!!! Klage til TV 2 PL.....dra til skogs Ă„ bo i gapahuk......begynne Ă„ holde med et hĂ„ndballag.....lese gamle LeedsbĂžker.....ja, da fant jeg svaret!!!  Gliser

Hva med Ă„ late som ingen ting? Who cares.... Rekker tunge
Loggført

Super-Leeds since 1968
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #459 på: Februar 10, 2012, 14:08:50 »

Hva med Ă„ late som ingen ting? Who cares.... Rekker tunge

Blir litt kjedelig det ogsÄ, gÞy Ä rakke ned pÄ disse rÞde pjokkene som lÞper rundt der og skal imponere.....blÊÊhhh
Loggført

Yeboahs vitne
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #460 på: Februar 10, 2012, 17:01:07 »

Skru av tv, bytt kanal, ut i skog og mark , skitur ? (hvis snĂž lokalt?)  Gliser
Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #461 på: Februar 10, 2012, 21:16:16 »

For meg er den perfekte Scum - Luserpul kamp en kamp som ender 0-0, ingen sjanser, masse stygt spill, div. utvisninger, kontroversielle dommeravgjĂžrelser og slagsmĂ„l i spillertunnelen. Men tror dere disse kjipe lagene under meg denne gleden noen gang Gråter?
Loggført

fjellhaugen
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #462 på: Februar 12, 2012, 09:37:20 »

Barnehage nok en gang fra suarez.

Godt Ă„ se de har litt Ă„ stri med  Gliser
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #463 på: Februar 12, 2012, 13:38:51 »

Ha, ha. Ikke bare Leeds som har svak ledelse for tiden. Dalglish skjÞnner jo ingenting. Han skal jo beordre Suarez til Ä ta Evra i hÄnden. I stedet lar han Suarez fÄ lov til Ä oppfÞre seg som en bortskjemt unge. Suarez setter seg selv foran klubben med slik oppfÞrsel. For all del, jeg klager ikke Gliser. Suarez er jo et funn for er Luserpul-hater som meg. Fortsett slik, Luis.
Loggført

Here we go again
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #464 på: Februar 12, 2012, 15:14:11 »

"Heier" pĂ„ scum to ganger i sesongen, og den ene gangen var i gĂ„r.  Det gikk veien og nĂ„r man samtidig fĂ„r litt utenomsportslig krydder pĂ„ toppen holder det for meg.

Da glemmer man for en stakket stund hvilken elendighet vÄr egen klubb er i.
Loggført

Øivind, since 1962.
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #465 på: Februar 12, 2012, 15:46:52 »

Syns det er trist Ä se en legende som Kenny Dalglish bortforklare Luis Suarez' handlinger hver eneste gang. Jeg liker pÄ ingen mÄte Liverpool, men det er bare trist Ä se gamle legender falle til slikt (vi er kjent med det, vi?).

StÞtte rundt laget er viktig; dette blir bare dumt og pinlig. Som om Redfearn skulle stÄtt og fortalt at vi IKKE tapte i gÄr.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #466 på: Februar 13, 2012, 09:43:02 »

Full retrett fra bÄde Dalglish og Suarez. Daglig leder i klubben hadde visst hvisket dem noe i Þret.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3333607.ece
NÄ skal de jo ikke mÞte hverandre flere ganger denne sesongen, sÄ kanskje det roer seg litt.
Loggført

fmtj
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #467 på: Februar 13, 2012, 11:13:52 »

Suarez var en tulling og Evra oppfÞrte seg tÄpelig, mye mer ammo til oss som hater disse lagene, takk skal dere ha bege to, dustehuer.... Gliser!!
Loggført

Yeboahs vitne
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #468 på: Februar 14, 2012, 12:23:20 »

Mere moro. NÄ er det hovedsponsoren som rÞsker litt opp i tilstandene pÄ Anfield.

http://www.dagbladet.no/2012/02/13/sport/fotball/premier_league/luis_suarez/patrice_evra/20219616/

Dette tullet kommer bare til Ä fortsette sÄ lenge Loserpul har en spiller som er sÄ evneveik som Suarez. Juksemaker Suarez har jo ellers ikke noe i mot Ä bruke hendene under kamp.

http://www.youtube.com/watch?v=wn_oYeugGiw

Da mÄ han vel klare Ä ta en motspiller i hÄnda ogsÄ? HÄper han fÄr livstidskontrakt pÄ Anfield Gliser.
Loggført

auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #469 på: Februar 24, 2012, 20:13:36 »

Jaja, her er det noen som har kalt opp datteren etter Liverpools You'll Never Walk Alone - YNWA. Kreativt funnet pĂ„! NĂ„r kommer lille, store MOT til verden mon tro?  Gliser

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10078742

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #470 på: Februar 24, 2012, 20:20:59 »

Jaja, her er det noen som har kalt opp datteren etter Liverpools You'll Never Walk Alone - YNWA. Kreativt funnet pĂ„! NĂ„r kommer lille, store MOT til verden mon tro?  Gliser

auren

Er det WALK W-en stĂ„r for? Jeg var sikker pĂ„ det var N i stedet for L! Øyerulling
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Here we go again
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #471 på: Februar 24, 2012, 22:37:01 »

auren

Stakkars barn.
Loggført

Øivind, since 1962.
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #472 på: Februar 27, 2012, 14:04:36 »

auren

Stakkars barn.

Sterkt reduserte muligheter for barnet dessverre......antagelig blir det YAWA; You Always Walk Alone..... Kult
Loggført

Yeboahs vitne
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #473 på: Februar 28, 2012, 19:06:15 »

HA - HA .  Gliser
Loggført
Here we go again
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #474 på: Mars 23, 2012, 00:48:52 »

Etter tirsdagens begredelige Leedskamp var det med litt skadefryd jeg fikk med meg at QPR snudde 0-2 til 3-2 i lĂžpet av de siste 14 minuttene av onsdagens kamp hjemme mot Looserpol.
Loggført

Øivind, since 1962.
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #475 på: Mars 24, 2012, 16:44:51 »

Digger det bedre nĂ„r Scum U. gĂ„r pĂ„ ei blemme !  Gliser
Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #476 på: Mars 24, 2012, 17:35:27 »

De rÞde sliter fortsatt. 0-1 for Wigan nÄ. MÄtte det bare vare.
Loggført

Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #477 på: Mars 24, 2012, 19:09:16 »

Svogeren min kommer til Ă„ ha en tung dag i morgen ! Looserpool taper igjen !
Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #478 på: Mars 24, 2012, 19:14:30 »

Jepp. L'Pool utlignet, men sÄ kom Wigan sterkt tilbake. Leeds-seier og L'pool-tap samtidig. Bedre kan det ikke bli.
Loggført

rd1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #479 på: Mars 25, 2012, 17:56:17 »

Tror Superleeds vinner serien igjen fÞr looserpool gjÞr det.. 20 Är siden vi vant, 21 siden pul vant?
Loggført

"Who needs Cantona??"
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |