The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 18:08:35 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 4 5 [6]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Macron ny draktleverandør  (Lest 7906 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Torgeir
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #150 på: August 07, 2008, 08:34:32 »

Snakket med Jan-Ove i går...de hadde ikke fått inn draktene ennå.

Øyerulling Øyerulling Øyerulling Øyerulling Øyerulling Øyerulling Øyerulling Øyerulling Sint Sint Sint Sint Sint Sint
Loggført

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #151 på: August 07, 2008, 09:51:46 »

Drakten er foreløbig kun mulig å legge inn pre-order på.....den blir lagt ut for salg i forbindelse med hjemmekampen mot Bristol Rovers 30. august.....
E vel forsinket siden det tok tid med ny sponsor........den nye sponsorlogoen er forresten forferdelig stygg,viser jo nesten ikkje og skjemmer ut den ellers helt ok drakten Kult
Loggført
Hallgeir *
Fast på A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #152 på: August 07, 2008, 17:14:20 »

Jeg sitter her med kampprogrammet vs. Dender foran meg. Der stÃ¥r det Ã¥ lese: ".....this blue kit will be our official away kit for the new season with all-yellow being retained as our third strip". Det var en overraskelse for meg i alle fall. Kan ikke si at jeg likte det helt heller.  Sjokkert
Loggført

Super-Leeds since 1968
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #153 på: August 07, 2008, 17:34:19 »

Jeg sitter her med kampprogrammet vs. Dender foran meg. Der stÃ¥r det Ã¥ lese: ".....this blue kit will be our official away kit for the new season with all-yellow being retained as our third strip". Det var en overraskelse for meg i alle fall. Kan ikke si at jeg likte det helt heller.  Sjokkert

Enig! Er såpass trad at jeg synes godt at gult skal være den foretrukne drakten.

Men jeg registrerer at toppklubbene (PL) forsøker å lage bortedrakter som selger, og har helt gått bort fra eventuelle tradisjoner de engang hadde på i hine hårde dager.

Det er vel det dette er, Ã¥ stille i gul redkite, som ikke er vesens forskjellig fra Ã¥rets gule, nytter kanskje ikke ( selv om mange heldigvis gir blaffen i drakt-hysteriet )  nÃ¥r det er blÃ¥-trøyer som gjelder. De fÃ¥r nok solgt bra med blÃ¥-trøyer, men ikke til meg!
Loggført
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #154 på: August 08, 2008, 10:53:13 »

Eg e en drømmekunde for slikt,skal seff kjøpe alle 3 i år,kan jo ikkje akseptere huller i samlingen Kult Kult
Loggført
Sider: 1 ... 4 5 [6]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |