|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #31 på: Mai 15, 2008, 23:33:00 » |
|
Ca 150 Leedsfans på 'puben i kveld, ifølge en vakt jeg spurte.  Upåklagelig stemning, og mye klemming på 2-0  ...og endelig fikk jeg hilst på "auren" I pausen snakket vi om hvordan scenarioet mot slutten kunne bli med fortsatt 1-0-ledelse... Nå ble det jo ikke noe Carlisle-press mot slutten da (fryktet 1-1 rett før slutt & no time til utligning), men som Joachim sa:"...men så kontrer Beckford inn 2-0 i stedet" (du bommet på mannen & at Leeds presset stort sett hele tiden, men skal ha for resten av tipset  )
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
|
|
Leif Egil
|
 |
« Svar #33 på: Mai 16, 2008, 08:03:41 » |
|
Fantastisk stemning på fotballpuben i går kveld! Tok fullstendig av da Howson satt inn 0-2 målet. For en følelse - våknet med et smil om munnen i dag!  Får nå en utfordring 25 mai - skal da gå 7-fjellsturen... Må gå som f... for å rekke kampen - men det blir jo bare en ekstra gulrot for å få fart på beina!  Stiller garantert innen kl. 16! MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lord-Meta
|
 |
« Svar #34 på: Mai 16, 2008, 16:27:36 » |
|
Fantastisk stemning på fotballpuben i går kveld! Tok fullstendig av da Howson satt inn 0-2 målet. For en følelse - våknet med et smil om munnen i dag!  Får nå en utfordring 25 mai - skal da gå 7-fjellsturen... Må gå som f... for å rekke kampen - men det blir jo bare en ekstra gulrot for å få fart på beina!  Stiller garantert innen kl. 16! MOT! Offa 7 fjells-turen samma dag som finalen...gått den turen en gang, det holder for meg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #35 på: Mai 17, 2008, 19:11:43 » |
|
Har kamp klokka to den dagen  Spørst om ikkje det blir prioritering. Spele første omgang eller noke 
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
Yeboah
|
 |
« Svar #36 på: Mai 20, 2008, 00:27:51 » |
|
Selv om finalen går på SportN/Viasat så samles vi vel fortsatt på Fotballpuben? Har muligheten til å se den hjemme i stua jeg, men tenker at jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir  Og stemningen på puben er selvfølgelig en helt annen enn hjemme i stua! Så hva sier vi folkens? Alle mann/kvinner i Bergen til fotballpuben under finalen?!?!? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leif Egil
|
 |
« Svar #37 på: Mai 20, 2008, 08:14:50 » |
|
Selv om finalen går på SportN/Viasat så samles vi vel fortsatt på Fotballpuben? Har muligheten til å se den hjemme i stua jeg, men tenker at jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir  Og stemningen på puben er selvfølgelig en helt annen enn hjemme i stua! Så hva sier vi folkens? Alle mann/kvinner i Bergen til fotballpuben under finalen?!?!?  Jeg stiller! Har bare Viasat 4 hjemme i stua så det blir fotballpuben på meg - etter en lang 7-fjellstur skal det nok smake godt med kald brun en og noen Leeds mål.... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lord-Meta
|
 |
« Svar #38 på: Mai 20, 2008, 19:43:19 » |
|
Selv om finalen går på SportN/Viasat så samles vi vel fortsatt på Fotballpuben? Har muligheten til å se den hjemme i stua jeg, men tenker at jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir  Og stemningen på puben er selvfølgelig en helt annen enn hjemme i stua! Så hva sier vi folkens? Alle mann/kvinner i Bergen til fotballpuben under finalen?!?!?  Jeg stiller! Har bare Viasat 4 hjemme i stua så det blir fotballpuben på meg - etter en lang 7-fjellstur skal det nok smake godt med kald brun en og noen Leeds mål....  Hmm lese til ny-norsk examen eller fotballpuben...usikker på ka valget blir, men kampen skal jeg se uansett.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #39 på: Mai 20, 2008, 22:27:29 » |
|
Undertegnende og poden STILLER!!!!
MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #40 på: Mai 20, 2008, 22:31:51 » |
|
Selv om finalen går på SportN/Viasat så samles vi vel fortsatt på Fotballpuben? Har muligheten til å se den hjemme i stua jeg, men tenker at jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir  Og stemningen på puben er selvfølgelig en helt annen enn hjemme i stua! Så hva sier vi folkens? Alle mann/kvinner i Bergen til fotballpuben under finalen?!?!?  Jeg stiller! Har bare Viasat 4 hjemme i stua så det blir fotballpuben på meg - etter en lang 7-fjellstur skal det nok smake godt med kald brun en og noen Leeds mål....  Imponert. Selv står jeg over 7fjells i år pga finalen  Og den tar jeg på Fottiken selvfølgelig 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #41 på: Mai 21, 2008, 22:50:32 » |
|
Undertegnende og poden STILLER!!!!
MOT
Undertegnende og i-poden stiller!  Da jeg glemte min Leeds cd under forrige oppgjør må jeg holde meg til musikk på i-poden forut for kampen. Asbjørn: Vi får ta 7 øls testen i stedet. Becks og Kilkenny inngår selvsagt  Når har folk tenkt å møte opp? Når begynner sendingen? auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #42 på: Mai 22, 2008, 03:05:17 » |
|
Salig bitter å være stasjoner i Molde til rett over helgen....Skulle gjerne sett kampen med 150 likesinnete på Fotballpuben i stedet for 2 andre i Molde..... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
JanPSyse
|
 |
« Svar #43 på: Mai 22, 2008, 09:40:18 » |
|
Fotballpuben it is
Er allerede dritnervøs....
|
|
|
|
|
Loggført
|
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #44 på: Mai 14, 2009, 23:39:24 » |
|
Sorgens dag folkens!!!
La oss vise hvem vi er og å ta på dere LEEDS klær imorgen og vise de der ute hvem vi er stolte av!!!
Keep the faith!!
Husk!!!
We're LEEDS and WE'RE PROUD!!!
Marching on together!!!!
Laddien
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #45 på: Mai 15, 2009, 09:34:32 » |
|
Fantastisk oppmøte i går! Sjenerer ingen når jeg sier at vi er de desidert beste supporterne i Bergen by!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
Leif Egil
|
 |
« Svar #46 på: Mai 15, 2009, 10:16:07 » |
|
Fantastisk oppmøte i går! Sjenerer ingen når jeg sier at vi er de desidert beste supporterne i Bergen by!!
Støtter den fullt ut! Ser frem til å stille opp igjen neste sesong på de TV-kampene som vises. I går var det tilløp til allsang nede i kjelleren - det nærmeste man kommer Elland Road i Norge??  MOT - vi kommer tilbake!!! WE ARE LEEDS - AND WE ARE PROUD OF IT!!!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sviper
|
 |
« Svar #47 på: Mai 20, 2009, 21:19:36 » |
|
HALLO BLIR DET NOE TREFF I BERGEN SOMMER/HØST?
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #48 på: Mai 20, 2009, 21:21:26 » |
|
Ehem... I forbindelse med playoff-semien forrige helg... Ehem...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #49 på: Mai 20, 2009, 21:53:32 » |
|
Ehem... I forbindelse med playoff-semien forrige helg... Ehem... Nærmer seg konserter med The Boss i by'n, det kan vere ein mulighet for å ta eit par pils tilsammens.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #50 på: Juni 16, 2009, 21:52:15 » |
|
Ehem... I forbindelse med playoff-semien forrige helg... Ehem... Nærmer seg konserter med The Boss i by'n, det kan vere ein mulighet for å ta eit par pils tilsammens. Jeg har en kompis som kjøpte Bavariaen fra en kar fra Førde. Karen fra Førde hadde båten med seg til Bergen for blant annet å få med seg konserten til The Boss. Er dette noe du kjenner til Tom?
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #51 på: Juni 17, 2009, 09:36:39 » |
|
Ehem... I forbindelse med playoff-semien forrige helg... Ehem... Nærmer seg konserter med The Boss i by'n, det kan vere ein mulighet for å ta eit par pils tilsammens. Jeg har en kompis som kjøpte Bavariaen fra en kar fra Førde. Karen fra Førde hadde båten med seg til Bergen for blant annet å få med seg konserten til The Boss. Er dette noe du kjenner til Tom? Nope
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #52 på: Juni 17, 2009, 17:40:44 » |
|
Ehem... I forbindelse med playoff-semien forrige helg... Ehem... Nærmer seg konserter med The Boss i by'n, det kan vere ein mulighet for å ta eit par pils tilsammens. Jeg har en kompis som kjøpte Bavariaen fra en kar fra Førde. Karen fra Førde hadde båten med seg til Bergen for blant annet å få med seg konserten til The Boss. Er dette noe du kjenner til Tom? Nope OK  Førde er visst større en jeg trodde. Pr. 01.01.09 er det 11 838 innbygger i Førde http://www.ssb.no/kommuner/region.cgi?nr=14 
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 17, 2009, 17:45:36 av Rudi G. »
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #53 på: Juni 17, 2009, 19:45:29 » |
|
Ehem... I forbindelse med playoff-semien forrige helg... Ehem... Nærmer seg konserter med The Boss i by'n, det kan vere ein mulighet for å ta eit par pils tilsammens. Jeg har en kompis som kjøpte Bavariaen fra en kar fra Førde. Karen fra Førde hadde båten med seg til Bergen for blant annet å få med seg konserten til The Boss. Er dette noe du kjenner til Tom? Nope OK  Førde er visst større en jeg trodde. Pr. 01.01.09 er det 11 838 innbygger i Førde http://www.ssb.no/kommuner/region.cgi?nr=14  Jepp, meir enn Florø.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #54 på: Juni 17, 2009, 20:08:36 » |
|
Ehem... I forbindelse med playoff-semien forrige helg... Ehem... Nærmer seg konserter med The Boss i by'n, det kan vere ein mulighet for å ta eit par pils tilsammens. Jeg har en kompis som kjøpte Bavariaen fra en kar fra Førde. Karen fra Førde hadde båten med seg til Bergen for blant annet å få med seg konserten til The Boss. Er dette noe du kjenner til Tom? Nope OK  Førde er visst større en jeg trodde. Pr. 01.01.09 er det 11 838 innbygger i Førde http://www.ssb.no/kommuner/region.cgi?nr=14  Jepp, meir enn Florø. Med god margin 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
anders
|
 |
« Svar #55 på: August 06, 2009, 20:54:18 » |
|
Sesongdebut på Fotballpuben, regner med godt oppmøte i kjelleren!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #56 på: August 10, 2009, 12:16:41 » |
|
Jepp. I'll be there. MOT! auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #57 på: August 10, 2009, 19:30:59 » |
|
Jepp. I'll be there. MOT! auren Will be there twooooooooooooooMOOOTTT!!!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #58 på: August 26, 2009, 16:38:02 » |
|
Hvordan er det med Leeds kamper i Bergen? Ser at det sendes noen på fotballpuben, så sender de Leeds hver gang de har TV kamp?
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #59 på: August 26, 2009, 17:04:09 » |
|
Jepp, Fotballpuben pleier vise Leeds sine kampar. Har fortsatt til gode at dei ikkje har vist kampar.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|