|
B-m
|
 |
« på: Januar 04, 2008, 16:29:00 » |
|
Hadde sÄ og si signet for leiester i championship men takket nei da de ikke kunne love han fast plass! I samtaler med Leeds united nÄ. Spennende talent. http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1206586,00.html
|
|
|
|
« Siste redigering: November 23, 2011, 21:43:51 av Jon R »
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #1 på: Januar 04, 2008, 16:41:16 » |
|
Skeptisk. En spiller som forlanger" fast plass" er nok ikke rett mann for oss, med mindre han godtar "er du god nok fĂ„r du fast plass". 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #2 på: Januar 04, 2008, 17:03:29 » |
|
det var mine egne ord.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Oggy
|
 |
« Svar #3 på: Januar 04, 2008, 17:35:37 » |
|
det var mine egne ord.
Enig her ! PS Hvem er dama pÄ bildet, B-m 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Oggy
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #4 på: Januar 04, 2008, 20:09:20 » |
|
Hvem er dama pÄ bildet, B-m
Dama??? Ubekreftede rykter vil ha det til at BjĂžnna har pumpet inn silikon 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #5 på: Januar 04, 2008, 23:50:14 » |
|
Hvem er dama pÄ bildet, B-m
Dama??? Ubekreftede rykter vil ha det til at BjĂžnna har pumpet inn silikon  Pent var det uansett. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
Oggy
|
 |
« Svar #6 på: Januar 05, 2008, 00:39:42 » |
|
B-m, nÄ mÄ du svare !!! Hvem er dama, er de ekte osv. Kan du sende meg et bilde i helfigur  Med eller uten Leeds-drakt...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Oggy
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #7 på: Januar 05, 2008, 13:42:29 » |
|
Det er dama, og hun er sikkert like gammel som datteren deres  De er ekte ja, tror jeg! MEN! gleder meg ikke til hun blir 40, ekstreme hengebryst, vondt i ryggen, og faktisk enda mer sur!  Tenkte jeg skulle selge bildene, har tatt en del bilder i en sexy gul bortedrakt ++ kanskje selge en serie pĂ„ 10 bilder for 50 kroner, gi eg en PM sĂ„ ordner vi en deal!  skal seff ikke sladre til kjerringa el nen pĂ„ forumet, er en seriĂžs forretningsmann. Pengene gĂ„r btw til lutv abbo og andre leeds eeffekter Edit: jeg har svar pĂ„ Pm din Enrqiue - takk for en hyggelig handel SĂ„ lett faller man ut av topicen..Syns linken til B.Jhonson var vel sĂ„ bra...men ogsĂ„ jeg ble litt satt ut ......
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
clarke
|
 |
« Svar #8 på: Januar 05, 2008, 15:13:03 » |
|
Vet det er off topic, men det har jo vĂŠrt litt av hvert i denne korte trĂ„den, da... NĂ„r jeg klikker pĂ„ linken som B-m la ut sĂ„ vises IKKE artikkelen i min nettleser (IE7) Kun heading, meny og all reklamen... http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1206586,00.htmlTips? Ser forĂžvrig fram til at flere av silikon(?)bilder dukker opp her 
|
|
|
|
|
Loggført
|
SuperLeeds
|
|
|
|
Oggy
|
 |
« Svar #9 på: Januar 05, 2008, 17:37:19 » |
|
Egentlig for galt Ä be noen i det hele tatt om Ä ta av seg en Leeds-drakt, men B-m nÄ forventer jeg en bilde uten pr. mail. (kun til meg - skal ikke sladre til noen) 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Oggy
|
|
|
|
So Called Enrique
|
 |
« Svar #10 på: Januar 05, 2008, 19:36:25 » |
|
Bradley kommer bare til klubben, om han virkelig vil selv. StrÄlende taktisk innkjÞpsgrep av Wise. Vil ikke gÄ inn i forhandlinger med pjokken, for Ä la agenten vite hvor lÞnna ligger. Wise lar han heller tenke seg om i et par dager, for Ä unngÄ at agenten farter til andre klubber med forslag. Er Bradley Johnson mest sulten pÄ suksess, eller pund. Svaret kommer om en dag eller to. To be continued.  Ps. Takk for enkel og grei handel, BjÞnna. Ps. Ps. Kopier av bildene er til salgs. Billig billig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Peters
|
 |
« Svar #11 på: Januar 05, 2008, 19:47:10 » |
|
Nesten for smart til Ä vÊre Wise sin idÚ  Vil Bradley spille for det "biggest team in Championship" til hÞsten, sÄ bÞr ikke lÞnna og sign on fee vÊre avgjÞrende 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #12 på: Januar 05, 2008, 19:50:51 » |
|
b-M du skal bare fÞre meg ogsÄ opp den mailinglista  "SITRE" Eller bare skifte bilde pÄ profilen din for noen dager........
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #13 på: Januar 05, 2008, 20:07:53 » |
|
Ps. Takk for enkel og grei handel, BjĂžnna.
Ps. Ps. Kopier av bildene er til salgs. Billig billig.
Hvis jeg fÄr ca 1000kr av deg, Erik, kan du godt sende et par... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #14 på: Januar 07, 2008, 12:18:14 » |
|
Skeptisk. En spiller som forlanger" fast plass" er nok ikke rett mann for oss, med mindre han godtar "er du god nok fĂ„r du fast plass".  "But Wise admitted he had been unimpressed by the attitude of Northampton's Bradley Johnson and the player's agent after holding initial talks with the young winger." Det ser ut til at Wise er os pĚdenne holdningen, bra
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #15 på: Januar 07, 2008, 12:24:54 » |
|
Skeptisk. En spiller som forlanger" fast plass" er nok ikke rett mann for oss, med mindre han godtar "er du god nok fĂ„r du fast plass".  "But Wise admitted he had been unimpressed by the attitude of Northampton's Bradley Johnson and the player's agent after holding initial talks with the young winger." Det ser ut til at Wise er os pĚdenne holdningen, bra MĂ„ si at denne Johnson enten har et litt stort selvbilde eller en agent som er destruktiv for han. Greit nok at han selvsagt Ăžnsker Ă„ tjene penger, men nĂ„r en storklubb som Leeds kommer, sĂ„ burde du gripe sjansen med to hender. Vi er en klubb med stort potensiale og ogsĂ„ et utstillingsvindu for videre spill. Skjerp deg, Bradley Johnson! NB! MĂ„ bare fĂ„ lagt til at jeg selvsagt innser at jeg skryter NED Johnson og OPP Leeds, men jeg mener ikke at Leeds er og har nettopp det jeg kalte oss. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #16 på: Januar 07, 2008, 13:03:37 » |
|
Bradley kommer bare til klubben, om han virkelig vil selv.
StrÄlende taktisk innkjÞpsgrep av Wise. Vil ikke gÄ inn i forhandlinger med pjokken, for Ä la agenten vite hvor lÞnna ligger. Wise lar han heller tenke seg om i et par dager, for Ä unngÄ at agenten farter til andre klubber med forslag.
Er Bradley Johnson mest sulten pÄ suksess, eller pund. Svaret kommer om en dag eller to.
Med all respekt for Wise: Utfra min kjennskap til styre og stell i klubben vĂ„r, vil jeg tro at det er Bates som stĂ„r bak denne taktikken.  At det blir fulgt opp med Wise sine kommentarer om hans inntrykk etter fĂžrste mĂžte med spilleren, er eksempel pĂ„ godt teamarbeid. Selv om dette trolig fĂžrer til at vi mister denne Bradley Johsnon, er det et godt og tydelig signal til alle typer lykkejegere, med og uten fotballsko! ( som vi har hatt nok av de siste Ă„ra) 
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 07, 2008, 13:07:23 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #17 på: Januar 07, 2008, 13:23:15 » |
|
Godt innlegg, Jon R! Teamarbeid er meget viktig og ingenting er bedre enn om Bates og Wise samarbeider om alt fra innkjÞp til mediabehandlig, sÄ lenge ikke Bates blander seg inn i det sportslige.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #18 på: Januar 07, 2008, 13:29:33 » |
|
Det blir en helvet** konkurranse pÄ midtbanen nÄ. Sorsa, Kilkenny, Sweeney, Morgan, Johnson er alle spillere som kan spille pÄ midtbanen. Hvem skal vi spille med nÄr folk kommer tilbake fra skade? Tenker da pÄ Kish, Thommo, Westy (?) og Howson. Douglas er nok ute resten av sesongen. Og hvem skal vi satse pÄ hvis vi rykker opp? En spiller som Robert Bayly synes milevis unna en plass i troppen, og blir sikkert solgt etter sesongen. Gavin Rothery lider nok kanskje ogsÄ samme skjebne.
auren, som er redd for at det blir for mye kvantitet og for lite kvalitet pÄ midtbanen...
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #19 på: Januar 08, 2008, 12:22:05 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #20 på: Januar 08, 2008, 13:17:31 » |
|
Synes man skal rose D.W og gjengen litt.  4 sign i januar, alle gode spillere som styrker stallen (skal man tru rapportene). Swansea og Nottingham med fl. kommer til Ä merke at det er en lang sesong, og i sÄ mÄte trur jeg Leeds stÄr bedre rusten til Ä klare seg bedre. Vi har nÄ en solid stall, med flere match vinnere pÄ banen og pÄ benken. Ser veldig bra ut nÄ...CCC here we come...Satser pÄ direkte opprykk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
mari
|
 |
« Svar #21 på: Januar 08, 2008, 20:41:08 » |
|
NÄ offisielt - pÄ hjemmesiden - at han har signert for oss..
Kanskje han debuterer i tv kampen pÄ mandag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #22 på: Januar 08, 2008, 20:58:51 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #23 på: Januar 08, 2008, 21:02:03 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #24 på: Januar 08, 2008, 21:07:51 » |
|
Hmmmm, er'n klar nu?  ??
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
pedro
|
 |
« Svar #25 på: Januar 08, 2008, 21:08:27 » |
|
 :)Positivt at me nÄ fÄr tilslag pÄ dei spelerane me Þnske, ros til Dennis for godt jobba. Stallen hedde behov for oppfrisking i form av nye fjes og friske bein. NÄ trur eg det gÄr rake vegen mot toppen, CCC here we come MOT:)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsomaniac
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #26 på: Januar 08, 2008, 21:14:08 » |
|
Enig med hard konkurranse og det er bare bra.. Wise vil tvinge det beste ut av folk, og med sÄpass mye skader midtbanen vÄr har lidd av i det siste, er det bare bra med backup.. En ting.. SÄ du nevnte Morgan.. Handelen ble kansellert Det blir en helvet** konkurranse pÄ midtbanen nÄ. Sorsa, Kilkenny, Sweeney, Morgan, Johnson er alle spillere som kan spille pÄ midtbanen. Hvem skal vi spille med nÄr folk kommer tilbake fra skade? Tenker da pÄ Kish, Thommo, Westy (?) og Howson. Douglas er nok ute resten av sesongen. Og hvem skal vi satse pÄ hvis vi rykker opp? En spiller som Robert Bayly synes milevis unna en plass i troppen, og blir sikkert solgt etter sesongen. Gavin Rothery lider nok kanskje ogsÄ samme skjebne.
auren, som er redd for at det blir for mye kvantitet og for lite kvalitet pÄ midtbanen...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #27 på: Januar 08, 2008, 21:54:28 » |
|
Enig med hard konkurranse og det er bare bra.. Wise vil tvinge det beste ut av folk, og med sÄpass mye skader midtbanen vÄr har lidd av i det siste, er det bare bra med backup.. En ting.. SÄ du nevnte Morgan.. Handelen ble kansellertDet blir en helvet** konkurranse pÄ midtbanen nÄ. Sorsa, Kilkenny, Sweeney, Morgan, Johnson er alle spillere som kan spille pÄ midtbanen. Hvem skal vi spille med nÄr folk kommer tilbake fra skade? Tenker da pÄ Kish, Thommo, Westy (?) og Howson. Douglas er nok ute resten av sesongen. Og hvem skal vi satse pÄ hvis vi rykker opp? En spiller som Robert Bayly synes milevis unna en plass i troppen, og blir sikkert solgt etter sesongen. Gavin Rothery lider nok kanskje ogsÄ samme skjebne.
Ikke nÄr auren skrev innlegget, bro'! Da var alt rosenrÞdt med tanke pÄ overgangen. ForÞvrig er jeg enig med bÄde brorsan og auren. Vi trenger backup og bredde for Ä yte det beste og dekke opp for skader, men det mÄ likevel vÊre spillere som HEVER laget som ble hentet inn, ikke bare folk som Þker lÞnnsutgiftene.
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 08, 2008, 21:56:29 av Mr Kaizer »
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #28 på: Januar 08, 2008, 23:08:16 » |
|
Vi har virkelig en ung, sulten og spennende midtbane nÄ, supplert med noen ringrever. Johnson fÄr MYE skryt. Ryktes forresten at Hughes er en riktig nutcase pÄ banen og er gradvis begynt Ä bli fansens favoritt. Er bestandig den siste til Ä gÄ av banen etter kampslutt! Om noen finner statistikk sÄ tror jeg vi har vunnet de fleste kamper med Hughes pÄ midten - tilfeldig?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AndyMathie
|
 |
« Svar #29 på: Januar 09, 2008, 13:08:56 » |
|
Vi har virkelig en ung, sulten og spennende midtbane nÄ, supplert med noen ringrever. Johnson fÄr MYE skryt. Ryktes forresten at Hughes er en riktig nutcase pÄ banen og er gradvis begynt Ä bli fansens favoritt. Er bestandig den siste til Ä gÄ av banen etter kampslutt! Om noen finner statistikk sÄ tror jeg vi har vunnet de fleste kamper med Hughes pÄ midten - tilfeldig?
Snakket i gÄr med en Norwich supporter fra England. Han sa at Leeds bÞr spille med Hughes pÄ midtbanen og at han bÞr vÊre den fÞrste som blir skrevet opp pÄ lagoppstillingen. SÄ fortalte han meg at Norwich supporterne betrakter Andrew Hughes som en legende..
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds and we are proud of it!
|
|
|
|