The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 16:52:17 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Anbefalt plassering pÃ¥ Elland Road  (Lest 1556 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
JonK
På prøvespill
*

Vis profil WWW
« på: Oktober 30, 2007, 14:35:23 »

Hei.

1. Hvilke plasser på Elland Road anbefales? Hvor på stadion bør vi kjøpe billetter?
2. Det funker vel fint å kjøpe billetter via hjemmesiden til Leeds (med kredittkort)?
   - er det ok Ã¥ hente disse pÃ¥ kampdagen hvis man er ute i god tid?

Ha en fin dag

UP THE WHITES
Loggført

pesi
PÃ¥ juniorlaget

Super Leeds

pesisrainbow@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #1 på: Oktober 30, 2007, 15:13:53 »

Jeg trives godt på John Charles west stand. (billettene er dyrest da) men ska du ha skikkelig stemning bør du bestille på Don Revie (north)

det går kjempe bra å bestille billetter på nett. Men du må nok være medlem i Members Club tror jeg. Er kampen en god stund i forveien får du billetene i posten, er kampen helga etter du bestiller så får du mail om at du kan hente billettene på billettkontoret v/Elland Road
Loggført

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!
JonK
På prøvespill
*

Vis profil WWW
« Svar #2 på: Oktober 30, 2007, 17:38:38 »

Takker og bukker.
Jeg mener at du ikke trenger å være medlem av members club for å bestille på nettet. Den restriksjonen gjelder vel "bare" fram til ca 14 dager før kampen.

Kan noe bekrefte/avkrefte den teorien?
Loggført

McMidjo
PÃ¥ juniorlaget

Winning doesn't really matter - as long as you win

Vis profil WWW
« Svar #3 på: Oktober 30, 2007, 18:07:40 »

Takker og bukker.
Jeg mener at du ikke trenger å være medlem av members club for å bestille på nettet. Den restriksjonen gjelder vel "bare" fram til ca 14 dager før kampen.

Kan noe bekrefte/avkrefte den teorien?

Det stemmer. Når billettene legges ut for general sale, trenger du ikke være medlem for å kjøpe. Info om når billetter legges ut for general sale finner du på denne sida: http://www.leedsunited.com/page/ComingUp/0,,10273,00.html

Online ticket sales på Leeds webside fungerer helt fint også for ikkemedlemmer.
Loggført

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
Alta-White

Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Oktober 30, 2007, 21:43:45 »

South Stand helt klart. Rett ved siden av bortesupporterne ...  Rekker tunge
Loggført
arntmo
På prøvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: Oktober 30, 2007, 22:57:17 »

Har mailet med "Sales Manager" i Lees og har fÃ¥tt bekreftet billetter pÃ¥ Billy Bremner suiten til kampen mopt Tranmere 2. februar. HÃ¥per Ã¥ treffe noen spillere fra "gamle dager" =70-Ã¥ra...  Noen som har erfaring med klientellet som er pÃ¥ sÃ¥nt opplegg før og etter kampen?
Loggført

fjellhaugen
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #6 på: August 17, 2010, 23:07:38 »

bruker å sitte på west stand sånn rundt c20, men med to kamper i september lurer jeg på å booke ene kampen på Revie stand.
noen som har tips til hvor jeg får med meg mest mulig samtidig som man er litt inni mengden? N9 eller N10?

det står også "restricted wiew" bak her men det er da ikke noen søyler her? noe jeg ikke har fått med meg?
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
ollan
Fast på A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #7 på: August 17, 2010, 23:15:35 »

bruker å sitte på west stand sånn rundt c20, men med to kamper i september lurer jeg på å booke ene kampen på Revie stand.
noen som har tips til hvor jeg får med meg mest mulig samtidig som man er litt inni mengden? N9 eller N10?

det står også "restricted wiew" bak her men det er da ikke noen søyler her? noe jeg ikke har fått med meg?
N8 er å foretrekke, det er en søyle hvis du står på N9/10 hvis du står litt oppe. men ikke til den store sjenansen....
Loggført

Ollan
ANNAN
På prøvespill
*

Vis profil
« Svar #8 på: August 18, 2010, 21:38:14 »

styr unna der det står restricted wiew,er ofte et irritasjonsmoment med de søylene.
Ellers er Revie Stand glimrende om du ikke er redd for litt støy....bruker å STÅ på N4 N8 N9
velkommen skal du være Glad
Loggført

LIFE IS LEEDS
Hobben
Fast på A-laget

Hobben

Vis profil WWW E-post
« Svar #9 på: August 19, 2010, 07:13:30 »

Anbefaler absolutt og stå på Revie Stand. Satt på John Charles første gang og Revie andre gang, og skal stå Revie Stand resten av mine turer til ER.
Loggført

Rogaland Whites
Milou
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Februar 17, 2011, 08:59:04 »

Er det forskjell på seteavstand på tribuene? Eg sat på East stand sist og syns det var ubehageleg lite beinplass, endå eg ikkje er unormalt høg.
Loggført
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #11 på: Februar 17, 2011, 12:18:26 »

Er det forskjell på seteavstand på tribuene? Eg sat på East stand sist og syns det var ubehageleg lite beinplass, endå eg ikkje er unormalt høg.

Samme overalt,men "sitter" du på Revie Stand så blir det ingen problem for knærne siden du da står oppreist!!
Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #12 på: Februar 17, 2011, 19:12:25 »

sitter oftest på john charles, gjerne d11. får sett kampen bra og selv om det ikke er så mange såkalte hardcore-fans der, som skaper liv å røre, så får man jo med atmosfæren om det da er liv i kortsidene.

ok å sitte og stå på revie stand også, da er man jo litt mer med på støyen, men mann må være rask på labben for å få den beste plasseringen der.

Loggført
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #13 på: Mars 03, 2011, 08:43:38 »

Jeg er 195cm og kan kjenne meg igjen i det du skriver. Det er faktisk noen rader som har bedre plass enn andre. PÃ¥ sist tur hadde raden bak meg meget god plass, kanskje pga at de som satt der hadde sesongkort....?
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Milou
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #14 på: Mars 16, 2011, 21:42:40 »

Jeg er 195cm og kan kjenne meg igjen i det du skriver. Det er faktisk noen rader som har bedre plass enn andre. PÃ¥ sist tur hadde raden bak meg meget god plass, kanskje pga at de som satt der hadde sesongkort....?

Eg sat på John Charles stand sundag og dette var mykje betre enn East Stand. På East Stand var det ikkje muleg å sitte normalt utan at knea pressa mot plastsetet foran. Eg er "kun" 185 så eg forstår knapt at det er muleg å sitta der viss du er 195. Det er ikkje stor avstand mellom tresetene på John Charles heller, men godt nok til at det ikkje var noko problem å sitte normalt.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |