The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 12, 2012, 07:38:35 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 27 28 [29]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010  (Lest 14026 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #840 på: April 28, 2010, 16:51:24 »

Kommer til Ă„ heie pĂ„ deg og laget ditt, pĂ„ lĂžrdag Rogern ikke skuff oss den hvite hĂŠrskare her inne da  Osteaktig LEEDS4EVER
Loggført
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #841 på: April 28, 2010, 17:04:43 »

Seier til Leeds og Tranmere til lĂžrdag, og vi er i CCC  Gliser Gliser
Jeg heier pĂ„ Rogern til helga. VĂŠr nĂ„ grei med han hvis han stikker innom. HĂžrer dere?  Osteaktig

NÄr Tranmere mÄ vinne pÄ Prenton Park i eit nedrykksdrama sÄ blir det seier. SÄ enkelt er det. Det ville vore totalt naturstridig om vi skulle tape denne kampen.

Hvis Tranmere vinner pĂ„ lĂžrdag skal jeg utnevne deg til "Årets kjĂŠledegge" her pĂ„ OEF. Hvis Leeds ogsĂ„ vinner sin kamp har Svend Anders lovet oss den smĂ„frekke reportasjen: "Another Roger: Årets midtsidegutt 2010" i neste TPN.  Gliser

Hvordan ser du ut uten klĂŠr forresten?  Glad
Loggført

Jon R.
hallghel
Fast pÄ A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #842 på: April 28, 2010, 17:15:30 »

Jeg heier pĂ„ Rogern til helga. VĂŠr nĂ„ grei med han hvis han stikker innom. HĂžrer dere?  Osteaktig

NÄr Tranmere mÄ vinne pÄ Prenton Park i eit nedrykksdrama sÄ blir det seier. SÄ enkelt er det. Det ville vore totalt naturstridig om vi skulle tape denne kampen.

Hvis Tranmere vinner pĂ„ lĂžrdag skal jeg utnevne deg til "Årets kjĂŠledegge" her pĂ„ OEF. Hvis Leeds ogsĂ„ vinner sin kamp har Svend Anders lovet oss den smĂ„frekke reportasjen: "Another Roger: Årets midtsidegutt 2010" i neste TPN.  Gliser

Vil du egentlig vite det? TĂžy ikke strikken lenger enn nĂždvendig!  Blunker
Loggført

Super-Leeds since 1968
Another_Roger
I stallen
**

Vis profil
« Svar #843 på: April 28, 2010, 18:40:37 »

Seier til Leeds og Tranmere til lĂžrdag, og vi er i CCC  Gliser Gliser
Jeg heier pĂ„ Rogern til helga. VĂŠr nĂ„ grei med han hvis han stikker innom. HĂžrer dere?  Osteaktig

Uten Ă„ mate deg for mye, men hvordan fungerer det for Andy Robinson borte hos dere? SeriĂžst!  Kult

Det einaste han har gjort er Ă„ bli utvist i den fĂžrste kampen.
Loggført
Another_Roger
I stallen
**

Vis profil
« Svar #844 på: April 28, 2010, 18:41:44 »

Kommer til Ă„ heie pĂ„ deg og laget ditt, pĂ„ lĂžrdag Rogern ikke skuff oss den hvite hĂŠrskare her inne da  Osteaktig LEEDS4EVER

Takker for det du. Om vi skulle tape skuffer vi mest av alt oss sjĂžlve. Men tap er uaktuelt.
Loggført
Another_Roger
I stallen
**

Vis profil
« Svar #845 på: April 28, 2010, 18:55:34 »

Hehe. Eg er veldig smigra over dette tilbudet. Eg hadde ikkje trudd at Leeds dreiv med midtsidegutter i magasina sine, men dykk har jo enkelte sÊre interesser(_SPØK_) Blunker. Men herregud, bra for den kvinnelige delen av fansen Blunker

Andre fÄr vurdere korleis eg ser ut utan klede. Er det ikkje litt rart Ä vurdere seg sjÞlv pÄ det omrÄdet? Glad
Loggført
Another_Roger
I stallen
**

Vis profil
« Svar #846 på: April 28, 2010, 19:00:08 »

Vil du egentlig vite det? TĂžy ikke strikken lenger enn nĂždvendig!  Blunker

Folk fÄr ikkje nok av denne tranmeresupporteren. No skal til og med kleda av Blunker
Loggført
HÄvardK
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #847 på: April 28, 2010, 19:16:21 »

Folk fÄr ikkje nok av denne tranmeresupporteren. No skal til og med kleda av Blunker
Gliser
Loggført
Sider: 1 ... 27 28 [29]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |