|
MrK
|
 |
« på: August 05, 2007, 19:25:26 » |
|
Fryktelig straff vi fikk men det trenger ikke vĂŠre helt svart.
Det skal spilles 46 kamper og vi trenger Ä hente 5 poeng pr. 15. kamp pÄ teten for Ä utligne forskjellen - slett ingen umulighet.
NÄ da vi kan forsterke laget og begynne pÄ vÄrt eget nivÄ(dagens) det er bare Ä skjele til hva som skjedde i Italia ifjor der de aller fleste som ble fratatt poeng kom meget sterkt tilbake.
Det kommer til Ä bli mange cupfinaler iÄr da det blir stas for mange Ä klÄ oss men jeg satser pÄ at vi har nÞdvendig kvalitet og dyktighet.
Det blir tÞft men hÄpet er lysegrÞnt! GÄrsdagens match vitner om at vi muligens har noe pÄ gang?
"Molde pÄ topp"
|
|
|
|
|
Loggført
|
HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
|
|
|
|
GeirO
|
 |
« Svar #1 på: August 05, 2007, 21:48:42 » |
|
Tror vi skal helle noen isbiter oppi magen vÄr og innse at det ikke blir opprykk denne sesongen hvis - 15 stÄr seg. Kampen blir Ä unngÄ nedrykk!
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
SirOlsen
|
 |
« Svar #2 på: August 05, 2007, 21:57:08 » |
|
Jeg tror (les tror) det blir nedrykk igjen.. Men samtidig skal jeg ta meg en real fest med en hel pils for hver kamp vi vinner og [  ].. Hvis vi vinner noe da.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
-SirOlsen-
|
|
|
|
|
|
Gunnien
|
 |
« Svar #4 på: August 06, 2007, 02:33:38 » |
|
gjÞr klar for ein ny sesong i bunnen ja.. kan jo fort bli langt ut i advent fÞr me e pÄ +poeng...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sheridan
|
 |
« Svar #5 på: August 06, 2007, 04:49:15 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #6 på: August 06, 2007, 04:51:48 » |
|
Trur det blir nok en nedrykkskamp [  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #7 på: August 06, 2007, 05:14:20 » |
|
Skal det aldri ta slutt?  ? Jeg lo godt da jeg leste en som sa at verdens hardeste yrke er Ă„ vĂŠre Leedssupporter, men nĂ„ vet jeg ikke lengre. Du hadde jo rett. Jeg tror fanden meg at noen Ăžnsker oss ut av hele solsystemet for tiden. DISAPOINTED AGAIN! *************** Better dead than red. Leeds United. R.I.P. 11.07.2007 , stod opp tredje dagen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
raffa
|
 |
« Svar #8 på: August 06, 2007, 05:30:13 » |
|
eg beundrer d Wise som enda orker [ holde oppe sit engasjemang hadde eg som trenar trent eit lag med like masse motgang s[ hadde eg gjitt f for lenge siden. helsing ein som beundrar D vhise og G poyet. kos deg asleeds
rune rafdal
|
|
|
|
|
Loggført
|
rune rafdal
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #9 på: August 06, 2007, 06:06:04 » |
|
Inntil kampen pÄ lÞrdag var all tanke pÄ opprykk denne sesongen FJERN hos meg... MÄ vel innrÞmme at hÄÄpet tentes pÄ lÞrdag - men aldri verden med minus 15 i bagasjen. Sommerens oppladning er IKKE forenlig med at Leeds skulle gÄ gjennom sesongen stort sett med seire...
Vi MĂ
fÄ en flying start om sÄ skal vÊre tilfelle.
Blir poengstraffen stort sett jevnet med jorden sÄ... inntil lÞrdag ville jeg ha ment den var ikke-eksisterende anyway. NÄ kan jeg mene at vi kanskje, kanskje, kan henge med...
...og sÄ takk til Jon'ern som minnet om at en svale ikke gjÞr noen sommer. Det spÞrs om "innsatsnivÄet" til en Premier League-klubb, som treningskampmodus-innstilte Wigan, er Ä sammenligne med innsatsen et League 1-lag i sin "cupfinale" mot oss vil fremvise. Takler vi den type fotball???
FÄr vi en flying start er vi "in with a chance" - ellers er vi sjanselÞse som en Thor Hushovd i fight med en sherpa opp Mount Everest.
I hear the ancient footsteps like the motion of the sea Sometimes I turn, there's someone there, other times it's only me I am hanging in the balance of the reality of man Like every sparrow falling, like every grain of sand B.Dylan
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
|
|