The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 15:12:56 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: "anti-embarrassment" clause  (Lest 484 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« på: Juli 29, 2007, 00:19:29 »

The deal also includes an "anti-embarrassment" clause which prevents Mr Bates selling the club before June 30 next year. However administrators have confirmed that even if the club is sold within 10 years then the new owner must honour the £5m commitment to creditors if Leeds United are promoted to the top division of English football.

....jeg ler meg i hjel....[V][V][V]
Loggført

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Budda
Fast på A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #1 på: Juli 29, 2007, 00:24:46 »

Da blir vi allefall sittende med Bates en sesong. Jeg som hadde håpet på at vi skulle få nye eiere etter jul [Trist]
Loggført

Endre
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Juli 29, 2007, 00:34:05 »

Det hele kan jo løses på en enkel måte. Bates fratrer som styreformann nå. En ny styreformann blir da satt inn og denne styreformannen kjøper ut Bates om 1 år.

Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
Loggført

Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
SOL
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Juli 30, 2007, 00:03:14 »

Vi kan jo alle hÃ¥pe!! Bemerkelsesverdig hvor stille SA og Sverre er om dagen. Er det lite "innside information" for SA og Sverre har ikke noe mer til Bates?Hæ[Sjokkert)]
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |