|
Pei
|
 |
« på: Juli 24, 2007, 16:03:38 » |
|
Har planer om en Londontur i hÞst med resten av familien[  ] Da skulle jeg gjerne ha fÄtt med meg en bortekamp med Leeds[  ] Er det noen som har oversikt over hvilke lag i L1 som hÞrer hjemme i London? Flyttet av naturlige Ärsaker til "PÄ tur til England"
|
|
|
|
« Siste redigering: Juli 26, 2007, 03:45:49 av Lids »
|
Loggført
|
|
|
|
|
morty
|
 |
« Svar #1 på: Juli 24, 2007, 17:09:22 » |
|
Leyton Orient og Millwall
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
wilko92
|
 |
« Svar #2 på: Juli 24, 2007, 17:09:34 » |
|
Leyton Orient og Millwall fra selve byen. Ellers er det vel mulig Ă„ komme seg til Luton ganske greit/Stansted ligger rett i nĂŠrheten).
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Volda69
|
 |
« Svar #3 på: Juli 24, 2007, 17:10:21 » |
|
I London har du Leyton Orient (budde sjĂžlv 2km. ifrĂ„ bana i Ăst-London i 5 mnd) og Millwall (SĂžr for Themsen). Luton ligg like nord for London og Southend ligg ved munningen av Themsen Ăžst for London. Her kan du for Ăžvrig finne eit kart over alle klubbane i League one: http://www.footiemap.com/?co=england&season=2007-2008&league=3&ref=ifggMOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
Pei
|
 |
« Svar #4 på: Juli 24, 2007, 18:19:41 » |
|
quote: Originally posted by Volda69
I London har du Leyton Orient (budde sjĂžlv 2km. ifrĂ„ bana i Ăst-London i 5 mnd) og Millwall (SĂžr for Themsen). Luton ligg like nord for London og Southend ligg ved munningen av Themsen Ăžst for London. Her kan du for Ăžvrig finne eit kart over alle klubbane i League one: http://www.footiemap.com/?co=england&season=2007-2008&league=3&ref=ifgg
MOT
Mange takk! Da ser det ut som om april 2008 er mÄneden for Ä besÞke London[  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Volda69
|
 |
« Svar #5 på: Juli 24, 2007, 19:14:00 » |
|
quote: Originally posted by Jan-Roger
quote: Originally posted by Volda69
I London har du Leyton Orient (budde sjĂžlv 2km. ifrĂ„ bana i Ăst-London i 5 mnd) og Millwall (SĂžr for Themsen). Luton ligg like nord for London og Southend ligg ved munningen av Themsen Ăžst for London. Her kan du for Ăžvrig finne eit kart over alle klubbane i League one: http://www.footiemap.com/?co=england&season=2007-2008&league=3&ref=ifgg
MOT
Mange takk! Da ser det ut som om april 2008 er mÄneden for Ä besÞke London[ ]
I januar ser det ogsÄ bra ut med Londontur. Borte mot Luton lÞrdag 26. januar og borte mot Southend tirsdag 29. januar. To fluer i ein smekk.[  ] MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #7 på: Juli 26, 2007, 04:01:27 » |
|
Tror ikke prisen har mye Ä si for et reisebudsjett nÄr vi spiller i League One.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #8 på: Oktober 22, 2011, 15:50:13 » |
|
Drar igang denne igjen! Jeg skal nedover pÄ Watford - Leeds 10 Desember, er det noen gode billige hoteller noen har vÊrt pÄ som er Ä anbefale? Har med meg dama og fam hennes, sÄ mÄ vÊre litt sentralt, men samt ikke sÄ ganske langt fra Vicarage Road.
Hvor langt er hotellet Park Inn Watford fra selve byen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #9 på: Oktober 23, 2011, 10:04:10 » |
|
Ikke mye hjelp Ă„ fĂ„ av folk her, gitt... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #10 på: Oktober 23, 2011, 12:27:30 » |
|
Watford er ca. tre mil fra Piccadilly Circus, i fĂžlge Google maps. SĂ„ det blir enten Watford eller sentralt, eller bare litt begge deler.
Hvis jeg var deg, ville jeg ha sett etter hotell nÊr Euston eller King's cross st. Pancras. Da har du god forbindelse med tog og tube bÄde til Watford og til sentrum.
Det er masser av hoteller der omkring, som det er rundt alle de store jernbanestasjonene i London. Jeg har aldri bodd i de bydelene selv, sÄ jeg kan dessverre ikke anbefale noe.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #11 på: Oktober 23, 2011, 13:32:24 » |
|
Ikke mye hjelp Ă„ fĂ„ av folk her, gitt...  du vet hobben.....hoteller finner du billigst pĂ„ booking.com eller andre sĂžkemotorer...billige hotell i London er ikke noe problem,fra 35ÂŁ p.p og oppover er det grei kvalitet som regel....de fleste hoteller som dukker opp pĂ„ sĂžkemototsiden har jo blitt vurdert og ratet av tidligere gjester sĂ„ du klarer nok dette uten hjelp fra oss pĂ„ forumet 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #12 på: Oktober 23, 2011, 14:10:32 » |
|
Ikke mye hjelp Ă„ fĂ„ av folk her, gitt...  du vet hobben.....hoteller finner du billigst pĂ„ booking.com eller andre sĂžkemotorer...billige hotell i London er ikke noe problem,fra 35ÂŁ p.p og oppover er det grei kvalitet som regel....de fleste hoteller som dukker opp pĂ„ sĂžkemototsiden har jo blitt vurdert og ratet av tidligere gjester sĂ„ du klarer nok dette uten hjelp fra oss pĂ„ forumet  NĂ„ er jeg ute etter et hotell som ligger mellom Watford og byen, Ollan :-) SĂ„ da tenker jeg om det er noen her inne som har vĂŠrt her vet om et hotell eller to. Jeg bruker stort sett bare taxi nĂ„r jeg er i England sĂ„ tar nok det opp til Stadion pĂ„ kampdagen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #13 på: Oktober 23, 2011, 14:21:04 » |
|
Hvorfor ikke bare finne deg et hotell sentralt i Watford da. Slike smÄbyer har sin sjarme. Bare ikke ha pÄ deg Leeds drakta i tykt og tynt. En fin mÄte Ä oppleve England pÄ dette
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #14 på: Oktober 23, 2011, 15:18:39 » |
|
Hvorfor ikke bare finne deg et hotell sentralt i Watford da. Slike smÄbyer har sin sjarme. Bare ikke ha pÄ deg Leeds drakta i tykt og tynt. En fin mÄte Ä oppleve England pÄ dette
Arh, nÄ er vell ikke Watford den verste bortekampen Ä dra pÄ  ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #15 på: Oktober 23, 2011, 15:57:16 » |
|
Ikke mye hjelp Ă„ fĂ„ av folk her, gitt...  her mĂ„ du nesten velge hobbis. watford eller london. det er et litt stĂžrre omrĂ„de en bryne stasjon vi snakker sĂ„ litt reising mĂ„ du regne med.  jeg hadde booka meg inn rundt piccadilly en plass, slik at du har familien(damene) nĂŠrt shopping. tror toget til watford gĂ„r fra victoria stasjon, selv om gufrias mener anderledes
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #16 på: Oktober 23, 2011, 20:29:52 » |
|
Toget gÄr fra Euston
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #17 på: Oktober 23, 2011, 21:09:22 » |
|
Ikke mye hjelp Ă„ fĂ„ av folk her, gitt...  her mĂ„ du nesten velge hobbis. watford eller london. det er et litt stĂžrre omrĂ„de en bryne stasjon vi snakker sĂ„ litt reising mĂ„ du regne med.  jeg hadde booka meg inn rundt piccadilly en plass, slik at du har familien(damene) nĂŠrt shopping. tror toget til watford gĂ„r fra victoria stasjon, selv om gufrias mener anderledes Victoria har sĂžrgĂ„ende tog... til Gatwick, Crystal Palace og sĂ„ videre. Watford ligger ca. tre mil nord for London i fĂžlge Google maps. SĂ„ om du skal dit tror jeg du mĂ„ belage deg pĂ„ Ă„ skifte tog i Clapham Junction. Undergrunnsbanen Metropolitan line gĂ„r fra City til Watford, via King's cross St Pancras og Euston Square. Det gĂ„r ogsĂ„ tog fra Euston til Watford - bĂ„de pendlertoget Overground og Midands-toget. Fra King's Cross og Euston er det lett Ă„ komme seg til de shoppingomrĂ„dene, severdighetene og turistfellene man vil. For Ăžvrig er kollektivforbindelsene i London sĂ„ gode at alt i sone 1 er greit. Taxi vil jeg ikke anbefale for lengre strekninger, fordi biltrafikken i byen er preget av kronisk forstoppelse, og beveger seg med en gjennomsnittsfart godt under 20 km/t (mulig det er bedre i Watford). Jeg tror ikke jeg vil anbefale ett spesielt hotell, for jeg vet ikke hvilke krav du stiller og hvilken prisklasse du er ute etter. De hotellene jeg har bodd pĂ„ har vĂŠrt helt greie, bortsett fra at frokosten gjerne har vĂŠrt av det enkle slaget. Legger ved link til jernbane- og undergrunnskart, for ordens skyld. http://www.nationalrail.co.uk/passenger_services/maps/London_Rail_Tube_map.pdf
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #18 på: Oktober 23, 2011, 21:43:54 » |
|
Ikke mye hjelp Ă„ fĂ„ av folk her, gitt...  her mĂ„ du nesten velge hobbis. watford eller london. det er et litt stĂžrre omrĂ„de en bryne stasjon vi snakker sĂ„ litt reising mĂ„ du regne med.  jeg hadde booka meg inn rundt piccadilly en plass, slik at du har familien(damene) nĂŠrt shopping. tror toget til watford gĂ„r fra victoria stasjon, selv om gufrias mener anderledes Victoria har sĂžrgĂ„ende tog... til Gatwick, Crystal Palace og sĂ„ videre. Watford ligger ca. tre mil nord for London i fĂžlge Google maps. SĂ„ om du skal dit tror jeg du mĂ„ belage deg pĂ„ Ă„ skifte tog i Clapham Junction. Undergrunnsbanen Metropolitan line gĂ„r fra City til Watford, via King's cross St Pancras og Euston Square. Det gĂ„r ogsĂ„ tog fra Euston til Watford - bĂ„de pendlertoget Overground og Midands-toget. Fra King's Cross og Euston er det lett Ă„ komme seg til de shoppingomrĂ„dene, severdighetene og turistfellene man vil. For Ăžvrig er kollektivforbindelsene i London sĂ„ gode at alt i sone 1 er greit. Taxi vil jeg ikke anbefale for lengre strekninger, fordi biltrafikken i byen er preget av kronisk forstoppelse, og beveger seg med en gjennomsnittsfart godt under 20 km/t (mulig det er bedre i Watford). Jeg tror ikke jeg vil anbefale ett spesielt hotell, for jeg vet ikke hvilke krav du stiller og hvilken prisklasse du er ute etter. De hotellene jeg har bodd pĂ„ har vĂŠrt helt greie, bortsett fra at frokosten gjerne har vĂŠrt av det enkle slaget. Legger ved link til jernbane- og undergrunnskart, for ordens skyld. http://www.nationalrail.co.uk/passenger_services/maps/London_Rail_Tube_map.pdfTaxi i London er like nyttig som robĂ„t i Sahara.
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 24, 2011, 12:03:11 av lojosang »
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #19 på: Oktober 24, 2011, 07:52:17 » |
|
Victoria har sÞrgÄende tog... til Gatwick, Crystal Palace og sÄ videre. Watford ligger ca. tre mil nord for London i fÞlge Google maps. SÄ om du skal dit tror jeg du mÄ belage deg pÄ Ä skifte tog i Clapham Junction.
fikk nok et snev av drypp her ja  tror jeg blanda med charlton der, mener jeg tok toget fra victoria da jeg sÄ kamp der
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|