|
Ăystein E
|
 |
« på: Juni 29, 2007, 21:08:00 » |
|
Min fĂžrste tur til Leeds siden jeg sĂ„ Leeds - Man City. Da med El Tel som manager. Begynner Ă„ bli noen Ă„r siden. Regner med at det er en hel horde av dere som skal pĂ„ sesongens fĂžrste hjemmekamp. Gi gjerne lyd om dette[  ] Har booket meg inn pĂ„ Marriott fredag til mandag. Regner med at det er tidsnok Ă„ kjĂžpe kamp-billett pĂ„ fredag? Ăystein (one pint of john smiths extra smooth bitter, please) Eriksen (Flyttet til "PĂ„ tur til England" av Lids)
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 29, 2007, 21:33:56 av Lids »
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #1 på: Juni 30, 2007, 14:30:26 » |
|
Ser pÄ denne kampen. Men da Ä bo pÄ Queens. Marriot stinker. Hver eneste gang folk har bodd der sÄ har de dobbelt charget visakortet deres. Hva mÄ lille jeg da, jo lÄne de penger til livets opphold   Dere fÄr ha meg unnskyldt for nok et innlegg
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Ăystein E
|
 |
« Svar #2 på: Juli 02, 2007, 21:28:34 » |
|
Oi, h.b. Var ikke klar over at marriott drev med slikt. FÄr bare hÄpe det gÄr bra med meg da.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
chief
|
 |
« Svar #3 på: Juli 02, 2007, 22:55:52 » |
|
quote: Originally posted by h.b
Ser pÄ denne kampen. Men da Ä bo pÄ Queens. Marriot stinker. Hver eneste gang folk har bodd der sÄ har de dobbelt charget visakortet deres. Hva mÄ lille jeg da, jo lÄne de penger til livets opphold

Dere fÄr ha meg unnskyldt for nok et innlegg
Murphy`s lov rammer enkelte, oftere og hardere enn andre. Har for meg at du er en av disse h.b.[8D] 1 4 all and all 4 1
|
|
|
|
|
Loggført
|
1 4 all and all 4 1
|
|
|
|
leeds-4-eva
|
 |
« Svar #4 på: Juli 05, 2007, 05:16:53 » |
|
quote: Originally posted by Ăystein E
Min fÞrste tur til Leeds siden jeg sÄ Leeds - Man City. Da med El Tel som manager. Begynner Ä bli noen Är siden. Regner med at det er en hel horde av dere som skal pÄ sesongens fÞrste hjemmekamp. Gi gjerne lyd om dette[ ] Har booket meg inn pÄ Marriott fredag til mandag. Regner med at det er tidsnok Ä kjÞpe kamp-billett pÄ fredag?
Ăystein (one pint of john smiths extra smooth bitter, please) Eriksen
(Flyttet til "PĂ„ tur til England" av Lids)
Hold deg til Tetley' du, my friend, om du skal ha bitter ( og da pÄ CASK )
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #5 på: Juli 12, 2007, 16:57:54 » |
|
Svindel pÄ Marriott? VÄs! Har bodd der mange ganger og er alltid fornÞyd. Du har nok vÊrt sÄ full at du glemte alle drinkene du tok pÄ rommets regning[  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lids
|
 |
« Svar #6 på: Juli 12, 2007, 17:01:14 » |
|
Tror ikke Marriot hadde eksistert lenge hvis de dobbelt charged alle gjestene sine. [  ] Thomas
|
|
|
|
« Siste redigering: Juli 12, 2007, 17:01:33 av Lids »
|
Loggført
|
Thomas
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #7 på: Juli 12, 2007, 18:31:07 » |
|
Det er ikke bare Marriott som "reserver" penger fra din konto nÄr du sjekker inn pÄ Hotell nÄr du bruker visa. Har opplevd det pÄ flere Hoteller i England...Bruk Mastercard eller betal kontant sÄ slipper du problemet...
"I`m hard but fair-like Leeds United"
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
|
|
Ăystein E
|
 |
« Svar #9 på: Juli 24, 2007, 23:07:01 » |
|
Er det noen som har peiling pÄ om det gÄr buss(er) fra manchester airport til leeds? Sist jeg reiste utenom fellestur tok jeg tog, men mannen bak billetluka sÄ litt rart pÄ meg da jeg ba om "cheap return" billett fra leeds city station til manchester airport. Mener Ä ha hÞrt at enveis billett er dyrere enn tur retur. Mulig dette ikke gÄr lenger? Dette var vel i Är 2000 tror jeg. Ting kan jo ha forandret seg siden da?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #10 på: Juli 24, 2007, 23:15:56 » |
|
Bussen bruker ufatteli lengre tid enn tog fra denne stasjonen.FĂžrst inn til sentrum av manchester. Der mĂ„ man vente inntil 4 timer pĂ„ en ny buss. Toget er den raskeste veien.KjĂžp bilett i Leeds du min lille forkynner. Billig og greit   Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
chief
|
 |
« Svar #11 på: Juli 25, 2007, 13:59:47 » |
|
quote: Originally posted by Ăystein E
Er det noen som har peiling pÄ om det gÄr buss(er) fra manchester airport til leeds? Sist jeg reiste utenom fellestur tok jeg tog, men mannen bak billetluka sÄ litt rart pÄ meg da jeg ba om "cheap return" billett fra leeds city station til manchester airport. Mener Ä ha hÞrt at enveis billett er dyrere enn tur retur. Mulig dette ikke gÄr lenger? Dette var vel i Är 2000 tror jeg. Ting kan jo ha forandret seg siden da?
Ikke dyrt med t/r tog Sjekk her. https://www.buytickets.virgintrains.co.uk/timetableandavailabilitymatrix.aspx 1 4 all and all 4 1
|
|
|
|
|
Loggført
|
1 4 all and all 4 1
|
|
|
|
Giske
|
 |
« Svar #12 på: Juli 25, 2007, 14:40:15 » |
|
Vi ble trekt dobbelt opp for hotellrommet pĂ„ Marriott i fjor hĂžst.. Vi hadde forhĂ„ndsbetalt rommet, gav beskjed om det, men de trengte for evt ekstra kostnader (som minibar osv?). Dagen etter var x antall tusen borte fra konto. Da fikk vi vite at det hadde skjedd titt og ofte opp igjennom Ă„rene. Kun iherdig arbeid fra Sparkebank1 Ărsta Volda kl 4 pĂ„ en fredag, reddet helga for vĂ„r del (da smakte det veldig godt med ei Ăžl pĂ„ old peacock etterpĂ„, sant Torgeir?). SĂ„ for all del:vĂŠr obs nĂ„r de spĂžr etter visakortet ditt! I fĂžlge banken vĂ„r, har de ikke rett til kreve dette pĂ„ forhĂ„nd. Men ellers sĂ„ var Marriott suverent! www.giskeil.no
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #13 på: Juli 25, 2007, 14:48:35 » |
|
Det er det jeg har sagt hele tiden Giske. Har ikke noe imot Marriot, bortsett fra dette med Visa kortet da.Men hva banken din sier og hva Marriot sier er 2 forskjellige ting. Hvis du nekter Ă„ levere fra deg Visa kortet nĂ„r du kommer dit, sĂ„ kan det hande de avviser deg som gjest her. Dette har skjedd med en jeg kjenner. Da er det bedre Ă„ si at du har glemt det hjemme og heller legger igjen 200 pund som sikkerhet i resepsjonen.   Ă
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
Ăystein E
|
 |
« Svar #14 på: Juli 25, 2007, 21:26:18 » |
|
NÄ har jeg allerede oppgitt mitt visakort nr til marriott. Gjorde det da jeg reserverte rom via internett. Det gikk ikke an og reservere rom uten Ä oppgi visanr. Da sitter jeg vel med sjegget i postkassa? Kan jo alltids gi klar beskjed nÄr jeg sjekker inn: "I have the sjegg in the poscass alredy, so please don't belast my visacard more than the rompris".
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #15 på: Juli 25, 2007, 23:15:46 » |
|
Helt trygt med Visa pÄ Marriott. Det er umulig Ä reservere hotell uten at det oppgis kortnummer. TÞvete at det pÄstÄs svindel her.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Giske
|
 |
« Svar #16 på: Juli 26, 2007, 03:38:53 » |
|
PÄstÄr ikke svindel, men at det har blitt gjort feil... missforstÄ meg rett! www.giskeil.no
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #17 på: Juli 29, 2007, 09:05:06 » |
|
Riktig det Atle...og Ăžl`n smakte godt.....det er mange som har blitt "reservert" alt for mye pĂ„ Marriott. Dette er ett problem som ligger inne i deres systemer.Som sagt sĂ„ er det flere hotel kjeder som gjĂžr akkurat det samme i England, men jeg fĂ„rstĂ„r situasjonen nĂ„r folk stikker fra regninga. jeg har hatt med meg hundrevis av reisende til Leeds oppigjennom Ă„rĂ„ og alle har ikke vĂŠrt like "flinke" til huske hva dem har gjort......ikke bare nordmenn,men skotter, irer, dansker, australia...mange. vi Ădelegger for oss sjĂŠl(LĂžrenskog dialekt). Det er stressende nĂ„r de "tĂžmmer kontoen".....derfor sĂ„ sier jeg, bruk mastercard eller cash... Cash gĂ„r helt fint, men de stenger minibaren......og det er vell kanskje like greit  ....og til slutt...Marriott er ikke det samme som fĂžr....det "vokser" hoteller opp som "paddehatter" i Leeds.....sjekk ting.... Det hadde vĂŠrt konge om vi kunne brukt Marriott som en fast "mĂžteplass" uansett hvor folk bor. Syntes styret, Petter og Jan Ove har gjort en bra jobb, men kanskje Petter tar en telefon til Marriott og tar opp visa problemet?    "I`m hard but fair-like Leeds United" "We will be back" Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #18 på: Juli 29, 2007, 15:41:19 » |
|
Kan godt bruke marriot som samlingspunkt. SĂ„ slipper vi Ă„ tilbringe 15 flasker vin hos Vicente hver dag   Ă
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #19 på: Juli 29, 2007, 18:03:04 » |
|
quote: Originally posted by h.b
Kan godt bruke marriot som samlingspunkt. SĂ„ slipper vi Ă„ tilbringe 15 flasker vin hos Vicente hver dag

Ă
Det problemet slipper du....hvis du syntes det er ett problem... La Comida er solgt.... "I`m hard but fair-like Leeds United" "We will be back" Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #20 på: Juli 29, 2007, 18:14:03 » |
|
quote: Originally posted by Torgeir La Comida er solgt....
Ă
h, det var jo egentlig trist [V] Kjenner du/vi den nye eieren, hilst pÄ ham? Inntrykk? I offer'd her my hand She took me by the arm I knew that very instant She meant to do me harmB.Dylan
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #21 på: Juli 29, 2007, 18:19:19 » |
|
quote: Originally posted by AsbjĂžrn
Ă
h, det var jo egentlig trist [V]
Kjenner du/vi den nye eieren, hilst pÄ ham? Inntrykk?
I offer'd her my hand She took me by the arm I knew that very instant She meant to do me harm B.Dylan
Nei, jeg vet ikke, men kanskje Jan Ove kan si noen ord?  En ting til....skaff dere Marriott kort sĂ„ gĂ„r ting sĂ„ meget bedre... "I`m hard but fair-like Leeds United" "We will be back" Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Ăystein E
|
 |
« Svar #22 på: Juli 30, 2007, 21:02:21 » |
|
Det hadde vÊrt helt supert om noen snille, greie (Petter?) hadde tatt opp dette med dobbelbelastning hos marriott. Da kan vi jo bare pÄ tro og Êre love at vi ikke har til hensikt Ä snike oss unna pÄ noen mÄte nÄr vi sjekker inn. Gjerne legge fram en stor seddel eller to.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
janove
|
 |
« Svar #23 på: August 10, 2007, 08:17:36 » |
|
quote: Originally posted by Torgeir
quote: Originally posted by AsbjĂžrn
Ă
h, det var jo egentlig trist [V]
Kjenner du/vi den nye eieren, hilst pÄ ham? Inntrykk?
I offer'd her my hand She took me by the arm I knew that very instant She meant to do me harm B.Dylan
Nei, jeg vet ikke, men kanskje Jan Ove kan si noen ord?  En ting til....skaff dere Marriott kort sĂ„ gĂ„r ting sĂ„ meget bedre... "I`m hard but fair-like Leeds United" "We will be back" Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
janove
|
 |
« Svar #24 på: August 10, 2007, 09:04:24 » |
|
La Comida hadde sin siste Äpningsdag lÞrdag 28. juli. Salg var avtalt med noen tyrkere, via en eiendomsmegler. I dagene som fulgte ble lokalet ryddet og vasket. Alle drakter og bilder var fjernet, da jeg kom til Leeds 1. august. Tegningen pÄ speilet av John Charles ble vasket bort ved en feiltagelse. Vince hadde lovt at Torgeir skulle fÄ dette. Det som har skjedd siden, er at tyrkerne har fÄtt problemer med finansieringen. Meningen var at de skulle starte umiddelbart med samme konseptet. Hva som skjer videre er ikke godt Ä si. Selv om restauranten er stengt, har vi vÊrt noen fÄ , som har prÞvd Ä tÞmme varebeholdningen om kveldene. En veldig rar fÞlelse Ä se La Comida slik. Mange av dere som skal over denne sesongen, vil nok merke at noe av Leeds er borte. De fleste har sikkert fÄtt med seg at ogsÄ Dinos stengte dÞrene pÄ mandag. NÄ vet ikke jeg hvor mange som reiser over neste helg, men jeg vil foreslÄ at fredagskvelden settes av til Ä besÞke Joses restaurant Lilis. En liten koselig restaurant like utenfor sentrum. Alle husker Jose som kokk for Vince i mange Är. Der er det rent og pent, samt god mat. Transport blir organisert. La Comida RIP
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #25 på: August 10, 2007, 18:22:23 » |
|
Merkelig Ă„ dra over til Leeds nĂ„r mitt faste vin og mathull er borte.Vince gjorde mye rart, men mannen var jo som en ekstra far i sĂ„ mĂ„te.Joses restaurant Lilis har jeg aldri vĂŠrt pĂ„, men skal ikke se bort fra at det blir en tur dit nĂ„r jeg er i Leeds. FĂ„r se dette med nedleggelsen som noe positivt. Kan da fĂ„ sett litt mere av leeds(som om jeg ikke har sett nok av denne byen), men fĂ„r bevege meg mere fra tetley bryggeri og innover mot den eldre delen av byen. Jeg vet ikke om dere husker denne puben. Det er en utrolig liten pub som ligger i den litt eldre delen av sentrum av Leeds. PĂ„ den puben mĂ„ man holde magen inne nĂ„r noen skal forbi der. FĂžles ihvertfall slik da den er utrolig smal. Lang og smal. Finnes denne enda. Og hva heter denne igjen. Torgeir har vĂŠrt innom der tror jeg.   Ă
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
Sverre
|
 |
« Svar #26 på: August 10, 2007, 18:32:04 » |
|
Du tenker nok pÄ Leeds' triveligste pub, Whitelocks.
Det har lenge vÊrt spekulert pÄ om ogsÄ denne moderniseres, men forelÞpig tror jeg byens eldste pub har overlevd.
Torgeir har vel neppe vĂŠrt innom, da han har annet Ă„ gjĂžre i Leeds enn Ă„ besĂžke puber... [8D]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #27 på: August 10, 2007, 18:39:26 » |
|
Takker Sverre med stor S. Luscos burde kanskje nĂ„ gjĂžre dette ypperlige og koselig/intime vannhull til vĂ„rt mĂžtested i Leeds. Er ikke mange slike herlige steder igjen i Leeds. beklageligvis blir det mere og mere barer ut av de gamle pubene   Ă
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #28 på: August 10, 2007, 18:53:25 » |
|
quote: Originally posted by Sverre
Du tenker nok pÄ Leeds' triveligste pub, Whitelocks.
Det har lenge vÊrt spekulert pÄ om ogsÄ denne moderniseres, men forelÞpig tror jeg byens eldste pub har overlevd.
Torgeir har vel neppe vĂŠrt innom, da han har annet Ă„ gjĂžre i Leeds enn Ă„ besĂžke puber... [8D]
Livet er uretferdig...mÄ til og med gÄ pÄ kamp[}:)][}:)][}:)][  ][  ] Skal ikke se bort fra att jeg har funnet meg nytt fast tilholdsted nÄr jeg kommer hjem neste sÞndag[8D][8D][8D][8D] "I`m hard but fair-like Leeds United" "We will be back" Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #29 på: August 10, 2007, 21:03:42 » |
|
Skulle gjerne blitt med torgeir, men akkurat nĂ„ er kassa skrapa og jeg regner med en tur over til Huddersfield kampen den 08 des.   Ă
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|