|
Jon R
|
 |
« på: Juni 06, 2007, 23:24:50 » |
|
Har laget en Leeds videomontasje. Litt av en jobb, men jeg er fornÞyd med resulatet. Dere kan kalle det terapi etter nedrykket i mai. Her er ups and downs, fra nÊr og fjern fortid. Burde vÊre duket for bÄde gÄsehud og klump i halsen. [:0] Har derfor lagt den ut pÄ You Tube. [:p] Opprinnelig er dette en 7 min og 42 lang video, som jeg mÄtte dele i to for Ä fÄ plass innenfor de 100 MB som er max filstÞrrelse pÄ YouTube. MÄtte ogsÄ fade ut part 2 fÞr den var helt ferdig for Ä fÄ plass. [B)] Soundtrack av Pink Floyd og Slade, samt Leeds fansen. Det er viktig Ä spille den pÄ hÞyt volum for max "effekt". [8D] Link part 1: http://www.youtube.com/watch?v=KdBmd9mylVsLink part 2: http://www.youtube.com/watch?v=BIh9AcQqDEcEnjoy! Jon R.
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 15, 2007, 04:30:28 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #1 på: Juni 06, 2007, 23:48:34 » |
|
Nydelege klipp, Jon. Meget imponert over jobben du har gjort her! MÄla til Vinnie Jones og Gary Speed (i del to) var kjÊrkomne klipp frÄ ein svunnen tid[  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #2 på: Juni 06, 2007, 23:52:14 » |
|
STĂ
PELS!!!!!.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
mari
|
 |
« Svar #3 på: Juni 07, 2007, 00:35:25 » |
|
Takk. Meget impoerende stykke arbeid. Takk igjen.
Gjensynet med hotelleieren fra Ghana (?) var kanskje hÞydepunktet for meg - for noen skudd !!! For et lag vi fÞlger..Eneste skuddet jeg har sett av en Leeds spiller som overgÄr (?) disse to var chippen og volleyen fra John Sheridan pÄ Elland Road - men den finnes vel ikke pÄ noen video..SÄ fantasien kan lÞpe fritt !!
Hvis man steller pent med kroppen kan man kanskje fÄ oppleve noe som ligner innen man tar ligger i "boxen"?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Adis
|
 |
« Svar #4 på: Juni 07, 2007, 00:40:49 » |
|
Jeg er sÄ stolt!! Supert arbeid!! takker og bukker!
After Chaos Cometh Light - We Are Leeds!
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 07, 2007, 00:41:18 av WeAreLeeds »
|
Loggført
|
After Chaos Cometh Light - We Are Leeds!
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #5 på: Juni 07, 2007, 01:02:46 » |
|
Veldig bra Jon R!
We'll be back !!!!!!
WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #6 på: Juni 07, 2007, 01:59:55 » |
|
quote: Originally posted by mari
Takk. Meget impoerende stykke arbeid. Takk igjen.
Gjensynet med hotelleieren fra Ghana (?) var kanskje hÞydepunktet for meg - for noen skudd !!! For et lag vi fÞlger..Eneste skuddet jeg har sett av en Leeds spiller som overgÄr (?) disse to var chippen og volleyen fra John Sheridan pÄ Elland Road - men den finnes vel ikke pÄ noen video..SÄ fantasien kan lÞpe fritt !!
Hvis man steller pent med kroppen kan man kanskje fÄ oppleve noe som ligner innen man tar ligger i "boxen"?
Det mÄlet skal jeg legge ut for deg pÄ You tube ved en senere anledning, mari, men det krever litt forberedelser. [  ] Jon R.
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 07, 2007, 02:04:16 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #7 på: Juni 07, 2007, 02:02:37 » |
|
quote: Originally posted by Per-Stian
Nydelege klipp, Jon. Meget imponert over jobben du har gjort her!
MÄla til Vinnie Jones og Gary Speed (i del to) var kjÊrkomne klipp frÄ ein svunnen tid[ ]
Det mÄlet til Speed er "glemt" klassiker og kanske et av de vakreste mÄlene i Leeds historien. ForÞvrig skal du fÄ en SVCD med hele videoen av meg neste gang vi mÞtes, Per-Stian. [  ] Jon R.
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 07, 2007, 02:05:01 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #8 på: Juni 07, 2007, 02:22:13 » |
|
quote: Originally posted by Jon R
Det mÄlet til Speed er "glemt" klassiker og kanske et av de vakreste mÄlene i Leeds historien. ForÞvrig skal du fÄ en SVCD med hele videoen av meg neste gang vi mÞtes, Per-Stian. [ ]
Jon R.
Ă
h, sÄ kjekt! Kjem du oppom VoldslÞkka pÄ laurdag, forresten? I forkant av Speeds mÄl viser Strachan enormt overblikk og slÄr flott opp til Chapman som stussar pÄ foten til Speed. Trur ikkje eg har sett mÄlet sidan eg sÄg det for fÞrste gang. Kan ikkje hugse Ä ha sett mÄlet pÄ 100 Greatest Goals.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kjell Skjerven
|
 |
« Svar #9 på: Juni 07, 2007, 03:05:15 » |
|
Nydelege klipp.Kjempebra gjort!
We Leeds supporters stick together.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Side before self,every time.
|
|
|
|
trosetti
|
 |
« Svar #10 på: Juni 07, 2007, 03:30:00 » |
|
Good job, Jon!
Hva heter den siste sangen som blir spilt?
"E ska spele fĂžrr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #11 på: Juni 07, 2007, 03:47:09 » |
|
quote: Originally posted by trosetti
Good job, Jon!
Hva heter den siste sangen som blir spilt?
"How does it feel" med Slade. FÞlelser altsÄ, og selve essensen av hva supporterskapet handler om. Kontrastene mellom ups & downs beskrives utrolig bra i denne sangen ( og fremheves av musikken), og derfor passer den ekstra godt som soundtrack nÄr man gjenforteller historien om Leeds United. Kan ta med at dette er en av mine definitive favorittlÄter fra 70 tallet. [  ] Jon R.
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 07, 2007, 03:48:41 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
tori_no
|
 |
« Svar #12 på: Juni 07, 2007, 03:59:29 » |
|
Glimrende jobb! Kan du poste navnet pÄ melodiene du har brukt(foruten MOT sÄklart)?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
So Called Enrique
|
 |
« Svar #13 på: Juni 07, 2007, 04:34:00 » |
|
Imponerende, Jon! Skulle ha tatt av meg hatten for deg. Bare sÄ synd jeg har spist den opp. Du bÞr absolutt vÊre fornÞyd med resultatet. You don't just talk the talk, you walk the walk... GÄsehud og klump i halsen, ja. [  ][:I]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #14 på: Juni 07, 2007, 04:48:53 » |
|
quote: Originally posted by tor
Glimrende jobb! Kan du poste navnet pÄ melodiene du har brukt(foruten MOT sÄklart)?
Pink Floyd - is there anybody out there? ( fra the Wall) Slade - How does it feel? Leeds fansen: Marching on togheter "Down in a minute" chant + 3 sek med Sheff W fansen " Going down" chant, recorded live pÄ Elland Road av u.t 3. mars 2007! Teksten til How does it feel, hvis noen sliter med Ä forstÄ hva Noddy Holder synger. [8D] (Holder/Lea) How does it feel runnin' around round round how does it feel watchin' from upside down 'cos many years from now there will be new sensations and new temptations How does it feel How does it feel right at the start and how does it feel when you are thrown apart 'cos many years from now there will be new elations and new frustrations Chorus How does it feel? Oh! Oh! Do you know know know what it's like to be searchin' in your own time all your attempting experimenting all on the climb do you know know know what it's like to be searchin' and suddenly find all your illusion, all your confusion all left behind How does it feel turnin' away and how does it feel facing another day 'cos many years from now there will be newer poisons and new horizons 'cos many years from now there will be new tomorrows and still some sorrows Jon R.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #15 på: Juni 07, 2007, 04:52:33 » |
|
En god kveld for fotball dette. Takk til herrene Hangeland, Carew og Jon R!
flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
roaldv
|
 |
« Svar #16 på: Juni 07, 2007, 04:57:47 » |
|
Det er faktisk mulig Ä leve litt pÄ gamle minner nÄr en ser disse fantastiske klippene. Kjempe, Jon!!! Er det forresten Pat Jennings som blir lappa til av Gordon McQueen der? Gikk litt fort, men frisyren stemmer iallefall[8D] Bra for ham at Tony Currie og Trevor Cherrie fÄr roet gemyttene! Savnet bare Cantona mot Chelsea i 92 http://youtube.com/watch?v=9Y53Yb1amxc
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #17 på: Juni 07, 2007, 05:01:42 » |
|
quote: Originally posted by roaldv
Det er faktisk mulig Ä leve litt pÄ gamle minner nÄr en ser disse fantastiske klippene. Kjempe, Jon!!!
Er det forresten Pat Jennings som blir lappa til av Gordon McQueen der? Gikk litt fort, men frisyren stemmer iallefall[8D] Bra for ham at Tony Currie og Trevor Cherrie fÄr roet gemyttene!
Savnet bare Cantona mot Chelsea i 92 http://youtube.com/watch?v=9Y53Yb1amxc
Hadde det enda vÊrt sÄ vel. Nei, det er utolig nok Leedskeeper David harvey som fÄr seg en pÄ trynet av lagkamerat Mc Queen, i en famÞs Fa cup kamp mot Man C pÄ andre halvdel av 70 tallet. Veteranen kan sikkert fortelle mer om den episoden. [  ] Jon R.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
veteranen
|
 |
« Svar #18 på: Juni 07, 2007, 06:08:38 » |
|
quote: Originally posted by Jon R
quote: Originally posted by roaldv
Er det forresten Pat Jennings som blir lappa til av Gordon McQueen der? Gikk litt fort, men frisyren stemmer iallefall[8D] Bra for ham at Tony Currie og Trevor Cherrie fÄr roet gemyttene!
Hadde det enda vÊrt sÄ vel. Nei, det er utolig nok Leedskeeper David harvey som fÄr seg en pÄ trynet av lagkamerat Mc Queen, i en famÞs Fa cup kamp mot Man C pÄ andre halvdel av 70 tallet. Veteranen kan sikkert fortelle mer om den episoden. [ ][/b] Jon R.[/b]
FÞrst det mest dagsaktuelle: Gratulerer og takk til Jon for en flott video. Du har jo faktisk greie pÄ bÄde fotball og musikk! [  ] SÄ til Harvey/McQueen saken. Mener jeg har vÊrt inne pÄ denne episoden i en gammel trÄd, men jeg kan gjerne ta det en gang til. Episoden skjedde under en FA-cup kamp, hjemme mot Man City i januar 1978. Dommeren, David Seal, nÞyde seg med Ä ta en alvorsprat med de to involverte. I dag ville McQueen blitt utvist pÄ flekken! Denne stygge episoden ble faktisk overskygget av andre ting som skjedde under kampen. City-keeper, Joe Corrigan, ble bombadert med mynter, og ca 10 minutter fÞr slutt, pÄ stillingen 2-0 til City, stoppet dommeren kampen og sendte spillerene i garderoben. Deretter dukket dommer Seal's stemme opp gjennom hÞytaler-anlegget og ga beskjed om at kampen skulle spilles ferdig - om de sÄ mÄtte vente til midnatt! Etter en tid kom sÄ spillerene pÄ banen igjen, og Frank Gray reduserte til 2-1 pÄ straffe, som ogsÄ ble sluttresultatet. Leeds ble ilagt en kraftig bot etter disse opptÞyene, og de ble ogsÄ fratatt retten til Ä spille Fa-cup kamper pÄ Elland Road den pÄfÞlgende sesongen. Hva skjedde sÄ med McQueen? Jo, han ble selvfÞlgelig tildelt en saftig bot - og svarte med Ä forlange Ä bli satt pÄ transferlista! Og noen fÄ uker seinere ble han gjenforent med sin bestekompis Joe Jordan - i Manchester United! [  !]
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 07, 2007, 06:13:45 av veteranen »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #19 på: Juni 07, 2007, 06:36:35 » |
|
Veldig bra John R.. Fytti rakkern for et nydelig mÄl av Vinnie Jones!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #20 på: Juni 07, 2007, 14:19:22 » |
|
quote: Originally posted by David Healy
Veldig bra John R.. Fytti rakkern for et nydelig mÄl av Vinnie Jones!!!
Og pep-talken han tek pÄ veg ut frÄ garderoben er ogsÄ uvurderleg[  ] Tenk om vi hadde hatt ein slik kaptein i laget i dag!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #22 på: Juni 07, 2007, 16:41:49 » |
|
Bra jobb Jon, meget bra!
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
pale
|
 |
« Svar #23 på: Juni 07, 2007, 18:21:09 » |
|
StrÄlende, Jon. Likte del to best, det er jo ikke sÄ rart heller, det er jo de gullminnene ligger.
Om jeg skal tillate meg en Þrliten kritikk. Synes godt du kunne klippet noe kjappere i fÞrste del, blir litt for langsomt for meg. Og blir det overtydelig med at teksten bÄde synges og stÄr pÄ skjermen?
Men for all del, dette var knall, musikk, lyd og bilde var samstemt. Og for noen mÄl!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #25 på: Juni 07, 2007, 19:28:20 » |
|
Konge, Jon!
- Dennis
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Seth_J
|
 |
« Svar #26 på: Juni 07, 2007, 19:51:53 » |
|
Fantastisk...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
raggen
|
 |
« Svar #27 på: Juni 08, 2007, 12:26:32 » |
|
takker Jon. Hjalp i en ellers grÄ hverdag dette:) keep up the good work
MOT!!!
OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds United!!!!!!!!
|
|
|
|
brenaldo
|
 |
« Svar #28 på: Juni 08, 2007, 13:41:58 » |
|
Veldig bra jobba!! Her var det mange gamle minner som ble gjennoppfrisket:-)
brenaldo
|
|
|
|
|
Loggført
|
Medlem nr. 850
|
|
|