|
Leif Sverre
|
 |
« på: Mai 19, 2007, 04:30:51 » |
|
Ryan Air reklamerer nÄ med 1,-kroners turer fra Torp til London. Jeg sÞkte og fant !, utreise 59,- . og heimreise 1,-kr.
Hva hjelper det nÄr det bare pÄ heimreisen blir 298,- i skatter og avgifter ??
LURERI kalle slikt !
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
morty
|
 |
« Svar #1 på: Mai 19, 2007, 14:41:47 » |
|
Takk for sist  ][  ] Det er jo billig alikevel da.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #2 på: Mai 19, 2007, 17:07:19 » |
|
quote: Originally posted by Leif Sverre
Ryan Air reklamerer nÄ med 1,-kroners turer fra Torp til London. Jeg sÞkte og fant !, utreise 59,- . og heimreise 1,-kr.
Hva hjelper det nÄr det bare pÄ heimreisen blir 298,- i skatter og avgifter ??
LURERI kalle slikt !
Har du tatt med bagasje-avgift (51 kr hver vei?) og kredittkort-gebyr (50 kr er per pers) da? SA http://www.svendanders.com/
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leif Sverre
|
 |
« Svar #3 på: Mai 19, 2007, 21:10:02 » |
|
Hei Morty, ja jeg er enig det er jo billig.Og takk for at vi har bÄde Ryan Air og Norwegian, de gjÞr det mulig for fattig og rik Ä reise .
Men jeg synes Norwegian er mye mer rederlig i sin markedsfĂžring, de oppgir de riktige prisene.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
morty
|
 |
« Svar #4 på: Mai 20, 2007, 16:27:46 » |
|
Leif Sverre, skal du over pÄ fÞrste hjemmekamp neste sesong ? Regner med at jeg skal over . Morty
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leif Sverre
|
 |
« Svar #5 på: Mai 20, 2007, 21:09:59 » |
|
Tja, jeg vet ikke helt.Begynner ferien 6 august, sÄ jeg har vel egentlig anledning. Men det finnes flere land i Europa jeg har lyst Ä besÞke, men sÄ var det dette med "bare ett" Leeds United da !! Vi fÄr se....., serien begynner vel den fÞrste helga i august og halve Luscos skal vel over etter hva jeg forstÄr...[  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
morty
|
 |
« Svar #6 på: Mai 27, 2007, 15:59:16 » |
|
Oppsettet er klart 14 juni ,fĂžrste kamp hjemme blir enten 11 eller 18 august.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #7 på: Juni 30, 2007, 14:37:54 » |
|
Jeg har faktisk regnet litt pÄ det. Hvis flybiletten koster 1 krone, sÄ mÄ jeg betale minimum 3500 for en tur fra Gardermoen hvis det skal lÞnne seg Ä dra fra Torp til London. Snakker vi om Torp -Liverpool v Gardermoen - Manchester sÄ mÄ prisen pÄ Gardermoen - Manchester opp i over 4000 for at Torp -Liverpool skal lÞnne seg. SÄ denne 1 krones turen med muligens det dÄrligste flyselskap jeg har reist med stinker, og jeg har ogsÄ reist med Aeroflot   Dere fÄr ha meg unnskyldt for nok et innlegg
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Leif Sverre
|
 |
« Svar #8 på: Juli 02, 2007, 02:04:02 » |
|
Det var et regnestykke som jeg ikke skjĂžnte en meter av .... quote: Originally posted by h.b
Jeg har faktisk regnet litt pÄ det. Hvis flybiletten koster 1 krone, sÄ mÄ jeg betale minimum 3500 for en tur fra Gardermoen hvis det skal lÞnne seg Ä dra fra Torp til London. Snakker vi om Torp -Liverpool v Gardermoen - Manchester sÄ mÄ prisen pÄ Gardermoen - Manchester opp i over 4000 for at Torp -Liverpool skal lÞnne seg. SÄ denne 1 krones turen med muligens det dÄrligste flyselskap jeg har reist med stinker, og jeg har ogsÄ reist med Aeroflot

Dere fÄr ha meg unnskyldt for nok et innlegg
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Leif Sverre
|
 |
« Svar #10 på: Juli 05, 2007, 00:25:04 » |
|
Nei ,du fÄr ha meg unnskyldt , men nÄ ble det enda mere uklart, kanskje en centimeter skjÞnner jeg nÄ...
PS det er sikkert varmen som gjÞr at jeg ikke forstÄr helt i dag...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SuperLeeds!
|
 |
« Svar #11 på: Juli 24, 2007, 00:10:47 » |
|
Ja ja. Greit at du regner inn reisevei t/r Eidsvoll H.B. Men det er jo ikke alle her i verden, les Norge, som sogner til Eidsvoll. Det er jo noen av oss som faktisk bor sÄnn noenlunde midt i mellom de to flyplassene. Du skal heller ikke se bort i fra at enkelte individer i Luscos ogsÄ befinner seg i Sandefjord eller deromkring. NÄr det er sagt - sÄ har jeg funnet en tur til Ún krone hver vei, men totalprisen kom pÄ like i overkant av 500 kroner. Noe som heller ikke er Ä forakte.
PS: HB, det gÄr tog fra Eidsvoll til Sandefjord. Turen tar 2,5 timer og er du tidlig ute kan du fÄ miniprisbillett til 199 kroner. Flybuss fra Sandefjord til Torp koster 50 lappen. MÄ du ta taxi ut til flyplassen er Stokke nÊrmeste jernbanestasjon og prisen blir da rundt 150 kroner. Da blir vel regnestykket ditt pÄ 2500 kroner ekstra for Ä reise fra Sandefjord LITT feil, eller...?
LoveLeeds [img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #12 på: Juli 24, 2007, 13:35:40 » |
|
Harryboy. Har regnet en gang til pĂ„ det og du har rett. Det blir litt feil ja. Spesielt fra 01 september nĂ„r jeg begynner i ny jobb og hvor alle togreiser for meg og familien innen norden er gratis. Men uansett sĂ„ bruker jeg utrolig mye mere penger pĂ„ Ă„ reise fra Torp til Liverpool og derfra med tog Til Leeds enn jeg ville brukt med reising fra Gardermoen til Manchester og tog fra Manchester til Leeds. Da tar jeg med ventetiden pĂ„ Ă„ toget i Liverpool og alle bayerne jeg ville hellet i meg samt mat man mĂ„ ha. I manchester er det bare togbiletten og et par pils samt noe chips pĂ„ toget jeg trenger Ă„ bruke penger pĂ„. De blĂ„ man bruker pĂ„ skoene pĂ„ sykehuset tar jeg med meg fra Norge. Kan jo ikke trĂ„kke i manchestermĂžkk med sko man skal bruke i Leeds   Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
SuperLeeds!
|
 |
« Svar #13 på: Juli 24, 2007, 14:16:18 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #14 på: Juli 24, 2007, 14:20:22 » |
|
Harry. Jeg har kun en gang reist til Leeds om London. Da landet jeg pĂ„ Heatrow. Og den veien du nevner om Peterborough tenkte jeg aldri pĂ„.Sjekka nĂ„ pĂ„ the trainline. det ga meg reisetid pĂ„ 3 timer og 10 minutter Skal prĂžve ut den engang. Kanskje da med en overnatting i Peterborough. MĂ„ utnytte alle vannhullene jeg kan finne i england   Ă
|
|
|
|
« Siste redigering: Juli 24, 2007, 14:25:22 av h.b »
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
SuperLeeds!
|
 |
« Svar #15 på: Juli 25, 2007, 01:32:17 » |
|
hehe - vannhull er det viktig Ä stoppe ved[  ]. Bare ikke det blir sÄ mye, vann altsÄ - som det er nÄ om dagen i England... LoveLeeds[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MrK
|
 |
« Svar #16 på: Juli 27, 2007, 15:15:45 » |
|
quote: Originally posted by Leif Sverre
Nei ,du fÄr ha meg unnskyldt , men nÄ ble det enda mere uklart, kanskje en centimeter skjÞnner jeg nÄ...
PS det er sikkert varmen som gjÞr at jeg ikke forstÄr helt i dag...
tid er penger..............omtrent som overnatt med posten - oi den kom ikke og det var det[  ] "Molde pÄ topp"
|
|
|
|
|
Loggført
|
HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
|
|
|
|