The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 14:29:13 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ryan Air og enkrones turer....  (Lest 696 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Leif Sverre

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« på: Mai 19, 2007, 04:30:51 »

Ryan Air reklamerer nÄ med 1,-kroners turer fra Torp til
London.
Jeg sĂžkte  og fant !, utreise 59,- . og heimreise 1,-kr.

Hva hjelper det nĂ„r det bare  pĂ„ heimreisen blir 298,- i skatter og avgifter ??

LURERI kalle slikt !
Loggført

morty
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Mai 19, 2007, 14:41:47 »

Takk for sist ![Glad][Glad]
Det er jo billig alikevel da.
Loggført

Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Mai 19, 2007, 17:07:19 »

quote:
Originally posted by Leif Sverre

Ryan Air reklamerer nÄ med 1,-kroners turer fra Torp til
London.
Jeg sĂžkte  og fant !, utreise 59,- . og heimreise 1,-kr.

Hva hjelper det nĂ„r det bare  pĂ„ heimreisen blir 298,- i skatter og avgifter ??

LURERI kalle slikt !

Har du tatt med bagasje-avgift (51 kr hver vei?) og kredittkort-gebyr (50 kr er per pers) da?

SA

http://www.svendanders.com/
Loggført

Leif Sverre

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Mai 19, 2007, 21:10:02 »

Hei Morty, ja jeg er enig det er jo billig.Og
takk for at vi har bÄde Ryan Air og Norwegian, de gjÞr det
mulig for fattig og rik Ă„ reise .

Men jeg synes Norwegian er mye mer rederlig  i sin
markedsfĂžring, de oppgir de riktige prisene.
Loggført

morty
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: Mai 20, 2007, 16:27:46 »

Leif Sverre, skal du over pÄ fÞrste hjemmekamp neste sesong ? Regner med at jeg skal over . Morty
Loggført

Leif Sverre

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: Mai 20, 2007, 21:09:59 »

Tja, jeg vet ikke helt.Begynner ferien 6 august, sÄ
jeg har vel egentlig anledning.
Men det finnes flere land i Europa jeg har lyst
Ä besÞke, men sÄ var det dette med "bare ett" Leeds United
da !!

Vi fÄr se....., serien begynner vel den fÞrste
helga i august og halve Luscos skal vel over etter hva
jeg forstÄr...[Glad]
Loggført

morty
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: Mai 27, 2007, 15:59:16 »

Oppsettet er klart 14 juni ,fĂžrste kamp hjemme blir enten 11 eller 18 august.
Loggført

h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #7 på: Juni 30, 2007, 14:37:54 »

Jeg har faktisk regnet litt pĂ„ det. Hvis flybiletten koster 1 krone, sĂ„ mĂ„ jeg betale minimum 3500 for en tur fra Gardermoen hvis det skal lĂžnne seg Ă„ dra fra Torp til London. Snakker vi om  Torp -Liverpool v Gardermoen - Manchester sĂ„ mĂ„ prisen pĂ„ Gardermoen - Manchester  opp i over 4000 for at Torp -Liverpool skal lĂžnne seg. SĂ„ denne 1 krones turen med muligens det dĂ„rligste flyselskap jeg har reist med stinker, og jeg har ogsĂ„ reist med Aeroflot

Dere fÄr ha meg unnskyldt for nok et innlegg
Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Leif Sverre

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #8 på: Juli 02, 2007, 02:04:02 »

Det var et regnestykke som jeg ikke skjĂžnte en meter av ....

quote:
Originally posted by h.b

Jeg har faktisk regnet litt pĂ„ det. Hvis flybiletten koster 1 krone, sĂ„ mĂ„ jeg betale minimum 3500 for en tur fra Gardermoen hvis det skal lĂžnne seg Ă„ dra fra Torp til London. Snakker vi om  Torp -Liverpool v Gardermoen - Manchester sĂ„ mĂ„ prisen pĂ„ Gardermoen - Manchester  opp i over 4000 for at Torp -Liverpool skal lĂžnne seg. SĂ„ denne 1 krones turen med muligens det dĂ„rligste flyselskap jeg har reist med stinker, og jeg har ogsĂ„ reist med Aeroflot

Loggført

h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #9 på: Juli 02, 2007, 15:59:55 »

NÄ tar jeg med reisepenger fra Eidsvoll - Torp. Videre sÄ koster det mye penger Ä komme seg fra Liverpool - Leeds. Men nÄ bor jeg rett ved flyplassen pÄ Gardermoen da. Akkurat samme regnestykke pÄ turen til London, men litt billigere i og med at det er dyrere Ä komme seg fra flyplassen Ryan Air bruker i London til London. Fra Heathrow er det bÄde enklere og billigere enn fra de andre flyplassene rundt London.
Ble du en meter klokere nÄ guttebassen [8D]
quote:

quote:
Originally posted by h.b

Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Leif Sverre

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #10 på: Juli 05, 2007, 00:25:04 »

Nei ,du fÄr ha meg unnskyldt , men nÄ ble det enda
mere uklart, kanskje en centimeter skjÞnner jeg nÄ...

PS det er sikkert varmen som gjÞr at jeg ikke forstÄr helt
i dag...
Loggført

SuperLeeds!
PĂ„ juniorlaget

LoveLeeds

Vis profil WWW E-post
« Svar #11 på: Juli 24, 2007, 00:10:47 »

Ja ja. Greit at du regner inn reisevei t/r Eidsvoll H.B. Men det er jo ikke alle her i verden, les Norge, som sogner til Eidsvoll. Det er jo noen av oss som faktisk bor sÄnn noenlunde midt i mellom de to flyplassene. Du skal heller ikke se bort i fra at enkelte individer i Luscos ogsÄ befinner seg i Sandefjord eller deromkring. NÄr det er sagt - sÄ har jeg funnet en tur til Ún krone hver vei, men totalprisen kom pÄ like i overkant av 500 kroner. Noe som heller ikke er Ä forakte.

PS: HB, det gÄr tog fra Eidsvoll til Sandefjord. Turen tar 2,5 timer og er du tidlig ute kan du fÄ miniprisbillett til 199 kroner. Flybuss fra Sandefjord til Torp koster 50 lappen. MÄ du ta taxi ut til flyplassen er Stokke nÊrmeste jernbanestasjon og prisen blir da rundt 150 kroner. Da blir vel regnestykket ditt pÄ 2500 kroner ekstra for Ä reise fra Sandefjord LITT feil, eller...?

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img
Loggført

h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #12 på: Juli 24, 2007, 13:35:40 »

Harryboy. Har regnet en gang til pÄ det og du har rett. Det blir litt feil ja. Spesielt fra 01 september nÄr jeg begynner i ny jobb og hvor alle togreiser for meg og familien innen norden er gratis. Men uansett sÄ bruker jeg utrolig mye mere penger pÄ Ä reise fra Torp til Liverpool og derfra med tog Til Leeds enn jeg ville brukt med reising fra Gardermoen til Manchester og tog fra Manchester til Leeds. Da tar jeg med ventetiden pÄ Ä toget i Liverpool og alle bayerne jeg ville hellet i meg samt mat man mÄ ha.
I manchester er det bare togbiletten og et par pils samt noe chips pÄ toget jeg trenger Ä bruke penger pÄ. De blÄ man bruker pÄ skoene pÄ sykehuset tar jeg med meg fra Norge. Kan jo ikke trÄkke i manchestermÞkk med sko man skal bruke i Leeds

Loggført

SuperLeeds!
PĂ„ juniorlaget

LoveLeeds

Vis profil WWW E-post
« Svar #13 på: Juli 24, 2007, 14:16:18 »

quote:
Originally posted by h.b

NÄ tar jeg med reisepenger fra Eidsvoll - Torp. Videre sÄ koster det mye penger Ä komme seg fra Liverpool - Leeds. Men nÄ bor jeg rett ved flyplassen pÄ Gardermoen da. Akkurat samme regnestykke pÄ turen til London, men litt billigere i og med at det er dyrere Ä komme seg fra flyplassen Ryan Air bruker i London til London. Fra Heathrow er det bÄde enklere og billigere enn fra de andre flyplassene rundt London.
Ble du en meter klokere nÄ guttebassen [8D]
quote:

quote:
Originally posted by h.b

HB, jeg gÄr ut fra at du reiser nordover nÄr du ankommer London? Da er det sikkert greit og vite at Ryan Air flyt til Stansted som ligger noen mil nord for hovedstaden. Her kan du sette deg pÄ nordgÄende tog til Peterborough, bytte der til de svarte GNER-togene som tar deg direkte til Leeds. Raskere og mye billigere enn hvis du tar turen via London.[Glad] God tur!

LoveLeeds
Loggført

h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #14 på: Juli 24, 2007, 14:20:22 »

Harry.
Jeg har kun en gang reist til Leeds om London. Da landet jeg pÄ Heatrow. Og den veien du nevner om Peterborough tenkte jeg aldri pÄ.Sjekka nÄ pÄ the trainline. det ga meg reisetid pÄ 3 timer og 10 minutter Skal prÞve ut den engang. Kanskje da med en overnatting i Peterborough. MÄ utnytte alle vannhullene jeg kan finne i england

« Siste redigering: Juli 24, 2007, 14:25:22 av h.b » Loggført

SuperLeeds!
PĂ„ juniorlaget

LoveLeeds

Vis profil WWW E-post
« Svar #15 på: Juli 25, 2007, 01:32:17 »

hehe - vannhull er det viktig Ä stoppe ved[Glad]. Bare ikke det blir sÄ mye, vann altsÄ - som det er nÄ om dagen i England...

LoveLeeds
Loggført

MrK
PĂ„ juniorlaget

Sweet Street feb. 2011

ottarkvalheim@hotmail.com
Vis profil
« Svar #16 på: Juli 27, 2007, 15:15:45 »

quote:

Nei ,du fÄr ha meg unnskyldt , men nÄ ble det enda
mere uklart, kanskje en centimeter skjÞnner jeg nÄ...

PS det er sikkert varmen som gjÞr at jeg ikke forstÄr helt
i dag...

tid er penger..............omtrent som overnatt med posten - oi den kom ikke og det var det[Osteaktig]

"Molde pÄ topp"

Loggført

HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |