The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 14:02:26 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 10 11 [12]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kjendiser som er Leeds fans  (Lest 24881 ganger)
0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.
jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #330 på: September 17, 2011, 01:38:20 »

Vil tro det blir veldig bra Ä bo i FlorÞ de neste fire Ärene, godt jobbet Bengt, vil ogsÄ tro det etterhvert jobbes iherdig for at Leeds fÄr seg en ny vennskapsby Kult

...vi fĂ„r bare hĂ„pe at Jack Bauer for en gangs skyld fĂ„r mer enn 24 timer pĂ„ seg  Gliser

Regner med at 100-dagersregelen gjelder ogsÄ i denne sammenhengen;)
Loggført
kimba1980
PĂ„ prĂžvespill
*

M.O.T

Vis profil WWW E-post
« Svar #331 på: September 17, 2011, 13:16:37 »

Mark Foster(engelsk golfspiller) er ogsĂ„ Leeds fan, Monty er ikke Chelsea fan, han er stadig Leeds fan. Ian Poulters caddie er ogsĂ„ men han er nok ikke sĂ„ kendt  Blunker
Loggført

Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #332 på: September 17, 2011, 18:11:57 »

Off topic  Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser
Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Brian G.
PĂ„ juniorlaget

Siden 2000

brian.gerhard.rakner@hotmail.com
Vis profil WWW
« Svar #333 på: September 27, 2011, 15:47:46 »

Se etter min: 06:48 . Han hadde en sinsykt kul genser pĂ„ seg !  Gliser Gliser

http://nrksuper.no/super/tv/vis/?vid=788653&pro=1364

noen som vet hvem han er ?  Gliser
Loggført

LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #334 på: September 27, 2011, 17:31:32 »

Se etter min: 06:48 . Han hadde en sinsykt kul genser pĂ„ seg !  Gliser Gliser

http://nrksuper.no/super/tv/vis/?vid=788653&pro=1364

noen som vet hvem han er ?  Gliser

SÄg pÄ det der igÄr sammen med sÞnnen Osteaktig Respekt!
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #335 på: Januar 09, 2012, 16:38:52 »

David Seaman og Jan Åge FjĂžrtoft - ingen nyhet at de er Leedsfans, men kjekt Ă„ fĂ„ det fra deres egen munn Glad

@thedavidseaman twitter
Sitat
Been a Leeds fan all my life but love Arsenal !!!

@JanAageFjortoft
Sitat
Battle in the Fjörtoft house 2day.My son @MarkusFjortoft a #AFC -fan and I v followed #lufc since 1974.Great game at #viasatfotball#FAcup
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #336 på: Mars 17, 2012, 15:27:11 »

Birkir Mar SĂŠvarsson:

– Frem til jeg var 15-16 Ă„r spilte jeg alltid med Leeds-drakt under drakten, men det har jeg sluttet med, sier Birkir SĂŠvarsson.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article228437.ece

Klasse.  Kult

Loggført

KEEP FIGHTING!!
Leeds1996
I stallen
**

Vis profil
« Svar #337 på: Mars 17, 2012, 15:38:14 »

Tarjei Westby, han som spilte Goggen i Hotel CĂŠsar.

Han skriver litt om Leeds pÄ sin Twitterkonto
Loggført

Follow meg pÄ twitter : EmilAB96

Snodgrass <3
kalle_92
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW
« Svar #338 på: Mars 26, 2012, 15:06:32 »

Rekdal er jo som velkjent Leedsfan: http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.8050132

Sitat
– Men siden Rekdal sier det mĂ„tte gjelde Premier League, sĂ„ er det vel Manchester United som er mest nĂŠrliggende for SolskjĂŠrs del. Da lurer jeg veldig pĂ„ hvordan Rekdal hadde klart seg om de mĂžtte Leeds. Det kunne blitt et artig syn Ă„ se assistenttreneren stĂ„ pĂ„ sidelinjen og heie pĂ„ motstanderen, humrer NesbĂž.
Loggført

Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #339 på: Mars 26, 2012, 15:55:14 »

Svend Anders Moum er jo Norwegians nye posterboy, sÄ reklamen i gÄr og mÄtte smile nÄr jeg sÄ det...
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #340 på: Mars 30, 2012, 17:04:56 »

Birkir Mar SĂŠvarsson

Denne artikkelen kunne jeg like gjerne postet under 'Ăžnskeliste' men regner med at alle utenfor Bergens byporter ville reagert med hoderystelse.

Dette er imidlertid en skikkelig skryteartikkel. Som vi som ser Brann jevnlig lenge har lagt merke til...

Og Leeds er laget Glad

Sitat
Leeds-supporteren kan ikke se sitt lag i Premier League, og ser i stedet hver eneste Barcelona-kamp.

http://fotball.smp.no/eliteserien/article230605.ece

Brann-trener Rune Skarsfjord mener Birkir SĂŠvarsson er blitt en back av internasjonalt format.

Publisert: 30.03.2012 kl. 09:52 , endret: 30.03.2012 kl. 09:53

Av: Øystein Vik

- Hvis en klubb vil ha en slik type back som Birkir, kan de godt se pÄ ham. Det er ikke gitt at det bare er Kim (Ojo) eller Rudy (Austin) andre klubber kommer for Ä se pÄ, sier Skarsfjord.

Siden SÊvarsson kom til Brann sommeren 2008 har han nytt stort tillit hos klubbens trenere. Mons Ivar Mjelde brukte lÞpsmaskinen som altmuligmann, Steinar Nilsen gjorde ham til fast hÞyreback og Skarsfjord har fortsatt trenden med at SÊvarsson er ett av de fÞrste navnene som skrives opp pÄ arket nÄr laget tas ut.

- Birkir har vÊrt et forbilde i klubben lenge. Helt i det stille har han utviklet seg til Ä bli en internasjonal hÞyreback. Han jobber knallhardt, er konsentrert og mÄlbevisst.

- Han er blitt litt bedre pÄ alt: Han er bedre til Ä time nÄr han skal gÄ pÄ lÞp, han er flinkere i pasningsspillet og innleggene er blitt bedre. Og i det defensive ligger han nÄ bedre plassert enn tidligere. Derfor er han fast pÄ landslaget til Island, skryter Skarsfjord.

Har det godt i Brann
Birkir SÊvarsson reagerer med et glis og frasen «kjekt at han sier det», nÄr han hÞrer om trenerens lovord. Islendingen er langt fra den som snakker i store ord. Han sier han ikke har noe behov for Ä vÊre verken publikumshelt eller stjerne pÄ laget.

- Men jeg fÞler jeg har tatt store steg siden jeg kom til Brann og har kunnet konsentrere meg om fotball pÄ heltid. Selv synes jeg at jeg har tatt stÞrst steg defensivt, men ogsÄ innleggene er blitt bedre, sier SÊvarsson.

27-Äringen sier han «ikke gidder Ä spekulere i fremtiden sin», men:

- Jeg har ambisjoner om Ă„ bli en bedre spiller. Og som alle andre har jeg lyst til Ă„ spille i en stor liga.

- Men det er stor forskjell pÄ Ä ha lyst til det, og Ä Þnske seg bort. Jeg Þnsker meg ikke bort, jeg liker meg godt i Brann, sier SÊvarsson.

Vil markedsfĂžre SĂŠvarsson
Det kan bli flere av de utenlandske speiderne i sesongen som er i vente. I alle fall dersom SÊvarssons agent Olafur Gardarsson fÄr det som han vil.

- De fÞrste Ärene i Brann visste vi at Birkir mÄtte blir bedre fÞr det var aktuelt med en bedre liga enn den norske, men nÄ vil jeg gjÞre mer for Ä fÄ klubber inn for Ä se pÄ ham. Jeg mener han er klar nÄ. Birkir ville passet bra i England, Tyskland eller Nederland, sier Gardarsson.

Agenten sier han har hatt klubber som har kontaktet ham angÄende SÊvarsson allerede.

- De har notert navnet hans nÄr de i utgangspunktet har vÊrt pÄ Brann-kamp for Ä sjekke andre spillere. Det klubber merker seg med Birkir er farten hans og den offensive slagkraften, sier Gardarsson.

- Alt kommer an pÄ hvordan Birkir utvikler seg og hvordan han spiller. Men som treneren sier, han kan vÊre klar for Ä ta et steg ut snart.

Ikke fÄtt kontraktstilbud
SÊvarssons kontrakt med Brann gÄr ut 2013. Han har ifÞlge Gardarsson ennÄ ikke fÄtt tilbud om forlengelse, slik Kim Ojo, som ogsÄ er knyttet til Brann ut 2013, nylig fikk og takket nei til.

- Men vil de ha ham med videre, sÄ regner jeg med at jeg hÞrer noe i lÞpet av sesongen, sier Gardarsson.

SĂŠvarsson har langt fra en latinsk spillestil, men han henter likevel inspirasjonen sin i sĂžrligere strĂžk. Leeds-supporteren kan ikke se sitt lag i Premier League, og ser i stedet hver eneste Barcelona-kamp.

- Jeg synes Dani Alves er den beste backen i verden, sier SĂŠvarsson.

Fakta
Birkir MĂĄr SĂŠvarsson

FĂždt: 11. november 1984

FĂždested: Reykjavik

HĂžyde: 187 centimeter

Vekt: 71 kilo

Klubber: Valur (2003-2008), Brann (2008-)

...og i en parallellartikkel om venstreback-kollega Demir trekkes Birkir frem:

Sitat
SĂŠvarsson: - Kommer med erfaring
I Brann har bÄde stopperne og de dype midtbanespillerne ansvar for Ä holde igjen nÄr backene gÄr. Demir mener noe av grunnen til at Brann har slitt nÄr han har gÄtt fremover, er at dette ikke har fungert optimalt.

- Iblant kan det nok se ut som om jeg er i helt feil posisjon, men hele laget mÄ vÊre pÄ topp skal vi spille bra. Jeg tror alle i laget vet hva de skal gjÞre, men det er ikke alltid like lett i praksis som i teorien, sier Demir.

OgsÄ backkollega Birkir SÊvarsson gÄr pÄ mange lÞp fremover. Han har i stÞrre grad knekt koden nÄr det gjelder Ä time lÞpene offensivt.

- Birkir har lÊrt seg disse tingene, mens Erdin er fortsatt i stÞpeskjeen. Vi mÄ akseptere at han gjÞr feil, og gi ham tid til Ä lÊre seg rollen, sier Skarsfjord.

SÊvarsson (27) sier det Ä vÊre god pÄ Ä vite nÄr man skal gÄ fremover som back, kommer med erfaringen.

- Jeg prÞver Ä velge de riktige lÞpene. NÄr du fÄr mer erfaring, lÊrer du Ä lese situasjonene bedre. Jeg har spilt mange kamper for Brann bÄde i Norge og i Europa, og jeg har spilt pÄ landslaget. Det har lÊrt meg litt om Ä lÊre motstandernes backer og vinger Ä kjenne, og hvordan svakheter kan utnyttes, sier SÊvarsson.

Islendingen er enig i at hele laget mÄ dele skylden for at Brann har vÊrt sÄrbare pÄ sin venstreside i sesongstarten.

- Erdin er en god back, men han er avhengig av at Rudy (Austin) og Soko (Tomasz Sokolowski) trer inn og blir igjen og dekker rom nÄr han gÄr forover, sier SÊvarsson.

« Siste redigering: Mars 30, 2012, 17:08:37 av AsbjĂžrn » Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #341 på: Mai 20, 2012, 10:22:22 »

Jonas Gahr Stþre ‏@jonasgahrstore
Bayern MĂŒnchen mĂ„ fortsatt betale for den urimelige seieren over Leeds United i 1975....
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Torpedo
PĂ„ juniorlaget

MOT !

Vis profil E-post
« Svar #342 på: Mai 20, 2012, 11:26:14 »

Jonas Gahr Stþre ‏@jonasgahrstore
Bayern MĂŒnchen mĂ„ fortsatt betale for den urimelige seieren over Leeds United i 1975....

Hvor er liker-knappen nÄr en trenen den som mest? Glad
Loggført
Sider: 1 ... 10 11 [12]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |