|
Trond90
|
 |
« Svar #30 på: Mai 04, 2009, 22:20:04 » |
|
Kampen vises vel til helga?
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #31 på: Mai 08, 2009, 16:39:21 » |
|
Jeg er sĂ„ heldig Ă„ fĂ„ vĂŠre i Haugesund pĂ„ torsdag. Hvor er det mulig Ă„ fĂ„ se kampen med likesinnede i hvit trĂžye?  ?
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 09, 2009, 18:12:35 av ollan »
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #32 på: September 16, 2009, 00:37:32 » |
|
Kampen gÄr pÄ Sir Toby den 22 ? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Ăystein BL
|
 |
« Svar #33 på: Mars 22, 2010, 13:04:12 » |
|
SÄ er vi klar i Haugesund igjen! Fotballpuben, 2 etg. Sir Toby. Kick off 20:45, sÄ benk deg rundt Leeds-bordet litt fÞr 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det er bedre Ă„ vite, ellers vet man aldri
|
|
|
|
strulles
|
 |
« Svar #34 på: April 26, 2010, 22:51:15 » |
|
Vises Charlton-kampen pÄ Fotballpuben lÞrdag? Det er vel en god del andre kamper i mindre interessante ligaer som denne kolliderer med!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #35 på: April 29, 2010, 17:40:12 » |
|
Vises kampen i byn denne helga?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jacob
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #36 på: Mai 06, 2010, 20:25:01 » |
|
LEEDS UNITED - Bristol R vises pÄ Sir Toby, baren Äpner kl 1500.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
festivaljunkie
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #37 på: August 28, 2010, 12:06:35 » |
|
Fredag 17.september Championship Doncaster vs Leeds kl 20.45 Sky Sports /Viasat Fotball LĂžrdag 16. Oktober Championship Middlesbrough vs Leeds kl 18.20 Sky Sports
begge kampene blir vist pÄ wembley sports bar, elle "bentus" antar di o gÄr pÄ tobben, men der e d for mÞkje manu scum
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
haugeby
|
 |
« Svar #38 på: Desember 04, 2010, 09:36:24 » |
|
Fredag 17.september Championship Doncaster vs Leeds kl 20.45 Sky Sports /Viasat Fotball LĂžrdag 16. Oktober Championship Middlesbrough vs Leeds kl 18.20 Sky Sports
begge kampene blir vist pÄ wembley sports bar, elle "bentus" antar di o gÄr pÄ tobben, men der e d for mÞkje manu scum
ĂĂŠĂŠĂŠ...NĂ„r Leeds blir vist pĂ„ TV,sĂ„ er faktisk Scum fansen hjemme Ă„ drikke Cola.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Chris Lunde
|
 |
« Svar #39 på: Februar 25, 2011, 14:02:12 » |
|
Litt nyttig informasjon fra forrige styremÞte med LUSCOS Stord: Fellestur til Leeds fra SÞrstokken - Me har fÄtt tilbud fra flyplassen om eit eget fly som flyr oss fra SÞrstokken (Stord) til Leeds / Bradford. DÄ fÄr me eit eget fly som stÄr i Leeds / Bradford Ä ventar pÄ oss. -DÄ flyr me ner pÄ fredagen, og heim igjen pÄ sÞndag. -Prisen vil ligge pÄ ca. 2000 pr. pers Me vil forsÞka Ä arrangere ein fellestur med LUSCOS Stord medlemmer. (Dersom nokon andre utenom LUSCOS Stord Þnsker Ä vera med, sÄ er det berre til Ä ta kontakt). NÊrmare info kjem, sÄ snart noko er klart. Dersom det er nokre spÞrsmÄl til dette, ta gjerne kontakt pÄ post@luscos-stord.net eller snakk med oss pÄ ein kamp pÄ den blÄ time.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #40 på: August 18, 2011, 15:20:23 » |
|
GÄr West Ham - Leeds pÄ Wembley pÄ sÞndag?
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #41 på: August 18, 2011, 15:22:27 » |
|
Ja, auren. Kampen gÄr pÄ Wembley kl. 1415 pÄ sÞndag. Velkommen skal du vÊre!
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
SDalen
|
 |
« Svar #42 på: August 18, 2011, 16:04:41 » |
|
auren
Du gÄr ikke pÄ Sir Toby? Leeds har jo eget bord der, og en gjeng som alltid er der 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland whites!
|
|
|
festivaljunkie
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #43 på: August 18, 2011, 19:37:07 » |
|
auren
http://wembley-nightclub.com/pÄ denna sidÄ finne du kas kampar som gÄr pÄ wembley(kun kamplistÄ som e oppdadert). Eg ser adle Tv sendte kampane pÄ wembley, der fÄr du nyta kamp Ä pils i godt lag. Vet mange gÄr pÄ tÄbben, men for meg e d alltid bentus sÄ e plassen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #44 på: August 18, 2011, 19:51:31 » |
|
auren
Du gÄr ikke pÄ Sir Toby? Leeds har jo eget bord der, og en gjeng som alltid er der  Har nettopp flyttet til Haugesund, sÄ jeg vet ikke hva som er den rette plassen for oss Leedssupportere  Sir Toby er vel den nÊrmeste puben, sÄ da blir det nok den  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
festivaljunkie
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #45 på: August 18, 2011, 20:02:25 » |
|
auren
Du gÄr ikke pÄ Sir Toby? Leeds har jo eget bord der, og en gjeng som alltid er der  Har nettopp flyttet til Haugesund, sÄ jeg vet ikke hva som er den rette plassen for oss Leedssupportere  Sir Toby er vel den nÊrmeste puben, sÄ da blir det nok den  auren som regel noen leeds folk pÄ wembley o, men gÄ kor du vil, men kom pÄ dixlen ittepÄ, Ä del pils med bloysen boys
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ĂBS
|
 |
« Svar #46 på: August 18, 2011, 21:52:45 » |
|
Er (Sir) Toby fortsatt like slitent som det var for ti Är siden da det hendte jeg var innom der?
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS-hilsen ĂBS
|
|
|
|
SDalen
|
 |
« Svar #47 på: August 18, 2011, 22:17:32 » |
|
Er (Sir) Toby fortsatt like slitent som det var for ti Är siden da det hendte jeg var innom der?
Det tror jeg, men god stemning, sier ryktene  Kjenner de fleste av folka som er stamgjester og har eget bord der =)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland whites!
|
|
|
festivaljunkie
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #48 på: August 18, 2011, 23:51:28 » |
|
Det tror jeg, men god stemning, sier ryktene  Kjenner de fleste av folka som er stamgjester og har eget bord der =) bÄde toby Ä wembley e brune fine pubar
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #49 på: August 23, 2011, 22:02:36 » |
|
noen som er sugne pÄ bortekampen mot forest tirsdag 29 november?
ryanair fra haugesund 305,- fra sĂžndag til onsdag. tog fra stanstead til nottingham ca ÂŁ40 return
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #50 på: Desember 13, 2011, 14:46:09 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
haugeby
|
 |
« Svar #51 på: Desember 19, 2011, 03:25:35 » |
|
Ja, auren. Kampen går på Wembley kl. 1415 på søndag. Velkommen skal du være!
auren
Du går ikke på Sir Toby? Leeds har jo eget bord der, og en gjeng som alltid er der  Har nettopp flyttet til Haugesund, så jeg vet ikke hva som er den rette plassen for oss Leedssupportere  Sir Toby er vel den nærmeste puben, så da blir det nok den  auren Vett at det sitter noen Leeds Fan på Wembley. Men meste parten av Leeds fansen sitter på Sir Toby (eget bord). Regner med at det kommer en del til Arsenal Kampen den 09.01. + deligt Irsk øl (Killenny og Guinness). Ta deg en tur da.
|
|
|
|
« Siste redigering: Desember 21, 2011, 23:48:35 av haugeby »
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #52 på: Mars 02, 2012, 08:03:51 » |
|
Det tror jeg, men god stemning, sier ryktene  Kjenner de fleste av folka som er stamgjester og har eget bord der =) bÄde toby Ä wembley e brune fine pubar ...Og nÄ er begge lagt ned....
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #53 på: Mars 15, 2012, 20:55:40 » |
|
Det tror jeg, men god stemning, sier ryktene  Kjenner de fleste av folka som er stamgjester og har eget bord der =) bÄde toby Ä wembley e brune fine pubar ...Og nÄ er begge lagt ned.... Begge??? Kor fakorten fÄr eg se kampen pÄ lÞrdag dÄ? Den nye Fotballpuben pÄ kaien? auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #54 på: Mars 15, 2012, 21:44:13 » |
|
Ser at Sportsbaren sender den, sÄ da blir det en tur pÄ indre kai  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
haugeby
|
 |
« Svar #55 på: Mars 16, 2012, 23:39:16 » |
|
Ser at Sportsbaren sender den, sÄ da blir det en tur pÄ indre kai  auren Leeds Fansen har mÄtte trekke ned til Sportsbaren ja.....i pÄvente av Äpning av noe annet (les Brun pub). Er selv i NordsjÞen, men vett at de andre Leeds gutta mÞtes der nede.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Chris Lunde
|
 |
« Svar #56 på: April 10, 2012, 16:29:14 » |
|
Hei, Haugesund Whites! Dere er alle sammen vekommen til Ă„ delta pĂ„ vĂ„rt arrangement den 11. Mai, dette kan bli en meget bra kveld!  Her er litt mer utfyllende informasjon: The Passion Of Football - For de som er tilhengere av engelsk fotball!Stord Whites har gleden av Ă„ invitere til en helaften dekket med underholdning, konkurranser og mye mer. Her er alle som har sin lidenskap til engelsk fotball invitert, vi legger rivaliseringen til sides, og mĂžtes til en felles fest til ĂŠre for det vi alle liker best: ENGELSK FOTBALL! Kvelden inneholder mye moro! - Jan Otto Vik fra sommerrevyen underholder - Fotballquiz med flotte premier - Allsang-duell, hver supportergruppe fĂ„r muligheten til Ă„ utfordre hverandre pĂ„ sine egne supportersanger! - Live musikk med ĂBS! - Og mye mer moro! Dato: 11. Mai 2012 Pris: 100,- med drakt (vi oppfordrer alle til Ă„ mĂžte opp i drakten til sitt favorittlag!) Billetter: Kan bestilles pr.epost: post@luscos-stord.net eller ring 48239562, billettene kan ogsĂ„ kjĂžpes pĂ„ frugĂ„rd fra 11. April. Aldersgrense: 18 Ă„r http://www.facebook.com/events/423197191040313/
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|