The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 13:55:06 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fellestur Leeds - Ipswich 28. april  (Lest 951 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Petter F
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« på: Februar 03, 2007, 02:15:10 »

I samarbeid med Event Travel vil LUSCOS gjÞre et forsÞk pÄ Ä fÄ i stand en fellestur til sesongens siste hjemmekamp pÄ Elland Road.

Til forskjell fra tidligere vil det denne gang bli en tur fra torsdag - sÞndag, dette fordi vi har fÄtt tilbakemeldinger om at det er et bedre alternativ.

Vi hÄper denne gangen at interessen blir stor nok til at turen lar seg gjennomfÞre.

Mer informasjon om turen vil komme i neste TPN og her pĂ„ nettsidene, men interesserte kan allerede nĂ„ ta kontakt med Tore StĂžen hos Event Travel for opplysninger om turen.  Tore treffes pĂ„ telefon 23 00 87 29.

Hilsen
Petter Fjeld

Loggført
Torgeir
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Februar 16, 2007, 01:23:21 »

Siden turen gÄr fra Torsdag sÄ hadde det vell kanskje vÊrt en fin annledning og tatt en tur i Lorimers bar torsdag kveld.
Dette koster £10 og du fÄr treffe Peter, 2 spillere og noen fra treningsapparatet + kanskje Ken Bates selv. Her har du mulighet til Ä stille alle de spÞrsmÄl du mÄtte Þnske. Baren er Äpen...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

Loggført

"We will be back"

Torgeir

AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Februar 16, 2007, 02:29:25 »

quote:
Originally posted by Torgeir

Siden turen gÄr fra Torsdag sÄ hadde det vell kanskje vÊrt en fin annledning og tatt en tur i Lorimers bar torsdag kveld.
Dette koster £10 og du fÄr treffe Peter, 2 spillere og noen fra treningsapparatet + kanskje Ken Bates selv. Her har du mulighet til Ä stille alle de spÞrsmÄl du mÄtte Þnske. Baren er Äpen...

...men hvis Kenneth ikke liker spÞrsmÄlet ditt mÄ du vÊre forberedt pÄ en overhÞvling... [:I][Osteaktig][xx(][xx(][:0][B)]

Sounds gÞy, Torg. Men vi bolighaiene mÄ fÞrst fÄ oversikt over Þkonomien....

Then she opened up a book of poems, and handed it to me
Written by an Italian poet, from the 13th century
And every one of them words rang true, and glowed like burnin' cooooal
Pourin' off of every page  Like it was written in my soul from me to youuuu...
Tangled Up in Bluuuue....

B.Dylan
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Petter F
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #3 på: Februar 16, 2007, 03:48:21 »

Jeg beklager pĂ„ det sterkeste at det ble en feil i annonseringen av turen i siste TPN.  Turen gĂ„r fra torsdag - sĂžndag ikke fredag - mandag slik det framkommer i TPN.  Dette er ene og alene mitt ansvar da jeg sendte Sverre feil annonse fra Event Travel.

Vi jobber forĂžvrig med Ă„ fĂ„ i stand noen aktiviteter som besĂžk pĂ„ Thorp Arch, Billy's Bar, omvisning pĂ„ Elland Road, felles middager osv.  Thorp Arch kan vise seg Ă„ bli vanskelig men vi jobber for Ă„ fĂ„ det til.

Vi vil forÞvrig komme med ny og riktig annonsering av turen her pÄ vÄr hjemmeside sÄ fort som mulig.

Petter Fjeld
« Siste redigering: Mars 09, 2007, 17:28:03 av pfje » Loggført
MrK
PĂ„ juniorlaget

Sweet Street feb. 2011

ottarkvalheim@hotmail.com
Vis profil
« Svar #4 på: Februar 17, 2007, 18:24:36 »

quote:
Originally posted by Torgeir

Torgeir

Hvis jeg tar turen mÄ jeg ha med fruen - da blir du shopping guide Torgeir - jeg har annet Ä gjÞre:-) ikke fortell de du veit:-)

"LUFC en klubb uten ledelse"
Loggført

HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
Petter F
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Mars 21, 2007, 17:56:55 »

Da har fristen for pÄmelding til fellesturen gÄtt ut, 0 pÄmeldte og ingen fellestur denne gang heller.

Det er dog fortsatt mulig Ä bestille reise fra Event Travel om noen skulle Þnske det, men da blir det pÄ individuell basis uten reiseleder.

Vi i LUSCOS vil i lÞpet av vÄren arbeide for Ä lage et helt nytt konsept hva gjelder reiser og vi vil presentere dette i god tid fÞr neste sesong starter.

Innspill pĂ„ hva vi kan/bĂžr gjĂžre annerledes mottas med takk.  Send gjerne en mail til undertegnede pĂ„ petter@leedsunited.no.

Hilsen
Petter Fjeld
Loggført
johnnykh
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: Mars 24, 2007, 15:12:18 »

Jeg er i Leeds 27-29 april for Ă„ hjelpe laget til Ă„ overleve. Dette blir uansett utfall en "historisk" kamp bĂ„de for Leeds og Engelsk fotball. Vil vĂŠre der for Ă„ delta pĂ„ feiringen eller gravĂžlet. Dette blir jo et voldsomt "slag" for Ă„ overleve. Alle Leeds-fans burde mĂžte opp og ofre seg for laget. Er det andre som har tenkt seg over? Ja, jeg ser at fellesturen ikke ble noe av, men noen inbitte fan's er der alltid likevel. Jeg reiser fra Flesland fredag 27 om ettermiddagen. Hvilke Hotell er best Ă„ bo pĂ„? MĂ„ ligge veldig sentralt siden min bedre halvdel er med og hun vil shoppe. Come on you whites, let’s fight!!! It’ a great day to die
 HONOUR !!!!!!

Leeds United AFC
since 1966
Loggført

Leeds United AFC
since 1966
Torgeir
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #7 på: Mars 27, 2007, 05:35:31 »

Vi er ca 15 stk som skal over....bor pÄ marriott. De fleste drar torsdag og hjem sÞndag.

Vi skal spille turnering pÄ Elland Road lÞrdag kveld..VÊre med Johnny???

Torgeir

Loggført

"We will be back"

Torgeir

fakie0
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #8 på: Mars 30, 2007, 03:30:08 »

Vi er 2 som reiser over Bor pÄ Bewleys fra torsdag til sÞndag
Loggført

johnnykh
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #9 på: April 01, 2007, 03:23:18 »

Vet ikke om jeg er i "form" til Ä spille.. men vi kan ta det pÄ "kampdagen". Jeg skal over men har ikke billetter. Jeg trender to stykker. Hvor, hva gjÞr jeg? Jeg tror det blir rift om plassene og en del av sitteplassene er stengt.. Trenger hjelp her gutter. Fantastisk seier i gÄr, det ender bra tror jeg. L E E D S !!!!!!!!!

Leeds United AFC
since 1966
Loggført

Leeds United AFC
since 1966
leeds-4-eva
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW
« Svar #10 på: April 01, 2007, 04:38:36 »

jeg skal over, bor privat, hvor samles folkene. Hos Lorimer?
Loggført

75 SOLLI
PĂ„ juniorlaget

trondsolli@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #11 på: April 08, 2007, 07:56:44 »

Etter en smakfull 3'poenger mot Plymouth i dag, kan det se ut til at vi fÄr en meget spennende kamp hjemme mot Ipswich! Eller har vi kanskje ristet av oss Luton, Southend og Barnsley innen den tid? :-)
Loggført
leedstomadness
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #12 på: April 18, 2007, 06:09:37 »

Hallo Godtfolk !
Noen som veit om det gÄr ann Ä fÄ tak i billetter nÄ ?
Loggført
chief
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #13 på: April 18, 2007, 14:44:42 »

quote:
Originally posted by leedstomadness

Hallo Godtfolk !
Noen som veit om det gÄr ann Ä fÄ tak i billetter nÄ ?

http://www.leedsunited.com/page/ComingUp/0,,10273,00.html

1 4 all and all 4 1
Loggført

1 4 all and all 4 1
Petter F
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #14 på: April 19, 2007, 15:30:37 »

Jeg vet at Tor Dalen hadde 2 ekstra billetter, sÄ du kan jo forsÞke Ä ringe Tor pÄ mobiltelefon 975 49 878.

Petter
Loggført
Erik M
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #15 på: April 24, 2007, 06:41:19 »

Drar over med min sĂžnn.  Regner ogsĂ„ med historisk stemning.  Vi bor pĂ„ Jurys Inn - veldig sentralt og fint.  Regner med at det er god norsk stemning hos Lorimer fĂžr kampen...?
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |