|
4ever arcticwhite
|
 |
« på: Januar 23, 2007, 18:06:15 » |
|
Ser ut til at vi fortsetter å produsere gode spillere på akademiet. Vi har 3 mann med i 18-mannstroppen på U-17 landslaget, pluss de to chelski-avhopperne.
Får bare håpe at det gode arbeidet fortsetter, og at gutta får sjansen på A-laget om ikke alt for lenge. Og at vi klarer å beholde talentene, evt. ha vett til å ta oss godt betalt dersom de forlater oss.
- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
|
|
|
|
|
Loggført
|
The future's so White I've got to wear shades 
|
|
|
|
MrK
|
 |
« Svar #1 på: Januar 23, 2007, 18:07:49 » |
|
.......alternativet er å selge de billig - vi har god historie på det
"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?
|
|
|
|
Lars E
|
 |
« Svar #2 på: Januar 23, 2007, 18:25:13 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds
|
|
|
|
Lexmark
|
 |
« Svar #3 på: Januar 23, 2007, 23:10:27 » |
|
Hm. Om jeg ikke tar helt feil, har jeg lest i en post at Leeds-akademiet skal legges ned, og at vi går over til ordningen med å la talentene spille i regionale klubber? Dette tyder jo på at det kan være en bad call..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #4 på: Januar 24, 2007, 04:09:56 » |
|
Litt lite fremtidsrettet, ja. quote: Originally posted by Lexmark
Hm. Om jeg ikke tar helt feil, har jeg lest i en post at Leeds-akademiet skal legges ned, og at vi går over til ordningen med å la talentene spille i regionale klubber? Dette tyder jo på at det kan være en bad call..
|
|
|
|
|
Loggført
|
Change is the constant that cannot be changed.
|
|
|
|
So Called Enrique
|
 |
« Svar #5 på: Januar 24, 2007, 04:27:32 » |
|
Dette er vel feil.
Den eneste forskjellen fra i dag vil vel være å la guttene bo hjemme hos noen, som i Revie dagene. Og bli påpasset kost og losji. Det finnes et ord for dette på engelsk, som jeg ikke kommer på i farten ei heller gidde å finne ut av. Dette for å spare kostnader.
Slik har jeg forstått det. Leeds skal vel fortsatt ha aldersbestemte lag. Hvis det ikke har kommet ny info da.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #6 på: Januar 24, 2007, 04:32:08 » |
|
quote: Originally posted by Enrique
Dette er vel feil.
Den eneste forskjellen fra i dag vil vel være å la guttene bo hjemme hos noen, som i Revie dagene. Og bli påpasset kost og losji. Det finnes et ord for dette på engelsk, som jeg ikke kommer på i farten ei heller gidde å finne ut av. Dette for å spare kostnader.
Slik har jeg forstått det. Leeds skal vel fortsatt ha aldersbestemte lag. Hvis det ikke har kommet ny info da.
Tror det stemmer. -WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Lexmark
|
 |
« Svar #7 på: Januar 24, 2007, 05:46:11 » |
|
Ah,ok, Enrique,da tok jeg heldigvis feil! *Puh* [  ] Landlady eller noe,kan det stemme? hehe..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
So Called Enrique
|
 |
« Svar #8 på: Januar 24, 2007, 06:06:24 » |
|
Landlord/Landlady. Det var det ja. Takk, da slipper jeg å irritere meg over det. [  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Espen J
|
 |
« Svar #9 på: Januar 24, 2007, 07:14:56 » |
|
Daniel Rose er ihvertfall ifølge FM 07 et meget stort talent.. og bare 15 år. eller straks 16!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kjelvi
|
 |
« Svar #10 på: Januar 24, 2007, 07:16:55 » |
|
quote: Originally posted by Enrique
Det finnes et ord for dette på engelsk, som jeg ikke kommer på i farten ei heller gidde å finne ut av.
Lodging!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|