|
Jon R
|
 |
« Svar #390 på: Februar 01, 2012, 01:38:37 » |
|
Det er nok Leeds Utd som fÄr en 'second chance' her..
Du skriver hva jeg selv tenkte da jeg leste statementet, bites. Det er slett ikke sikkert at spilleren selv er helt fornÞyd med ordlyden fra klubbens offisielle. Tror Graysons mÄ ta noen knebÞy for Ä gjÞre opp for dette. PÄ den annen side: Hva vet vel jeg, en enkel gutt fra landet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
Neo
I stallen

The finest badge ever...
|
 |
« Svar #391 på: Februar 01, 2012, 01:39:52 » |
|
Det er nok Leeds Utd som fÄr en 'second chance' her..
Enig. Klubben mÄ Äpenbart ha "blitt fortalt" pÄ en meget troverdig mÄte at man hadde en dÄrlig sak (da ingen internt - like Äpenbart - var i stand til Ä forstÄ det), og inngÄr avtale om Ä legge saken dÞd etter erkjennelse av sakens fakta. Det er komplett uforstÄelig hvorledes det sportslige apparatet (les: SG & Co) som fÞlger guttene hver dag ikke er i stand til Ä fange opp AOBs situasjon, og at alt kan smelle som en bombe slik det gjorde. Hvordan SG kan "redde ansikt" i dette etter sine svÊrt sÄ kategoriske uttalelser som at AOB aldri mer skal spille for denne klubben, fremstÄr like uforstÄelig. Nok et eksempel pÄ tapt autoritet og svakt lederskap.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #392 på: Februar 01, 2012, 01:42:32 » |
|
Det er bare Ă„ innse at Simon Grayson her har gjort en av sine mest uprofesjonelle og mest feilaktige vurderinger i Leeds-karrieren. Ă
henge ut en spiller pÄ sÄ feil grunnlag setter spor langt inn i spillergruppa, og kildene som forteller at dette har rÄtnet hele grunnlaget han har lagt i stallen blir stadig flere.
Det sier ogsÄ sitt at man kommer til denne uttalelsen, og valget om Ä ta ham inn i varmen igjen, med rettshÞring planlagt om en mÄneds tid. Leeds gjÞr med dette sÄ stor retrett som mulig.
Det virker for meg ogsÄ soleklart at det Bates og ledelsen har foretatt seg innledningsvis er gjort med tillit til hva Grayson har fortalt dem. NÄr det nÄ viser seg at han, bevisst eller ubevisst, feilhÄndterte saken slik, tror jeg det blir ditto mistillit og muligens sinne fra hans overordnede.
Hva AOB sin fremtid bringer er et stort spÞrsmÄl. Er han skikkelig friskmeldt igjen? Kan han til og med fÄ en boost over Ä komme inn i varmen igjen? Eller blir han pÄ ulikt vis likevel holdt litt ute av laget sÄ lenge Grayson er der? Er de reellt sett pÄ talefot, har de skvÊret opp?
For greia er at dersom Leeds skal klare en sluttspurt utover vÄren, er vi helt nÞdt til Ä ha mer rutine i den bakre fireren enn vi har hatt de siste kampene. Svaret her KAN vÊre AOB, sÄ lenge han er fit, motivert, og har en manager han vil blÞ for.
SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #393 på: Februar 01, 2012, 09:32:54 » |
|
Her er det visst temmelig mye hvis/om/atte osv osv... Personlig mener jeg at SG, hvis han har trÄkket det minste feil mht dette, bÞr snarest mulig komme med en redgjÞrelse, der han i sÄ fall, burde legge seg helt flat. Krever sin mann Ä rette opp et slikt overtramp, men kommer ikke utenom det. Hvis det er slik at Leeds betyr sÄ mye for ham, skulle det vÊre en temmelig opplagt og grei sak. Som hÞyt flagget fan av SG, hÄper jeg selvfÞlgelig han har "rent mel i posen".
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
MrK
|
 |
« Svar #394 på: Februar 01, 2012, 10:05:54 » |
|
Dette er det saken handler om, og som Leeds har hÄndtert pÄ en udelikat mÄte;
"has been known for months, O'Brien cancelled his wedding because the players told him the girlfriend was only wanting to marry a footballer............. and anyone would do. He didnt agree with them for a while but then asked her to sign a pre-nuptual agreement and she refused. Cancelled the wedding as soon as he realised his team and friends were right. That is why he is depressed. Why didnt his manager know that?" ..
|
|
|
|
|
Loggført
|
HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #395 på: Februar 02, 2012, 14:12:22 » |
|
Saken har skapt mye uro, sladder og gnÄl. Det som etterhvert viser seg er at SG behandlet denne saken feil og jeg synes SA beskriver dette nÞkternt og informativt, noe jeg forÞvrig synes han har for vane!!
Det jeg hÄper etter sparkingen av SG er at AOB endelig kan fÄ vise seg frem i Leeds United Ä finne tilbake til formen han en gang hadde. Var en habil forsvarer i sin tid og det var jo derfor han ble hentet. Kom igjen Andy, stÄ pÄ og vis hva du kan, nÄ er det tilbake til start, blanke ark, nye sjanser og forhÄpentligvis mental opptur!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #396 på: Februar 02, 2012, 14:45:58 » |
|
Saken har skapt mye uro, sladder og gnÄl. Det som etterhvert viser seg er at SG behandlet denne saken feil og jeg synes SA beskriver dette nÞkternt og informativt, noe jeg forÞvrig synes han har for vane!!
Det jeg hÄper etter sparkingen av SG er at AOB endelig kan fÄ vise seg frem i Leeds United Ä finne tilbake til formen han en gang hadde. Var en habil forsvarer i sin tid og det var jo derfor han ble hentet. Kom igjen Andy, stÄ pÄ og vis hva du kan, nÄ er det tilbake til start, blanke ark, nye sjanser og forhÄpentligvis mental opptur!!!
O'Brien + Lees?
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #397 på: Februar 02, 2012, 14:47:02 » |
|
O'Brien + Lees? Har trua!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
|
|
HÄkon
|
 |
« Svar #399 på: Mars 09, 2012, 14:34:48 » |
|
O Brian ikke klar til sĂžndagens kamp Noen som vet hva som skjer med han ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds for alltid
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #400 på: Mars 09, 2012, 14:41:28 » |
|
Han er ferdig i Leeds. Ikke god nok.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #401 på: Mars 09, 2012, 18:52:40 » |
|
Han er ferdig i Leeds. Ikke god nok.
i fĂžlge deg eller warnock?
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|