The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 13:43:03 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SPILLER: ANDY O'BRIEN  (Lest 18914 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #30 på: Oktober 29, 2010, 13:19:39 »

United manager Simon Grayson said: "We looked at things and we need a new centre back in there to give us dominance and experience.

"Andy has had a fantastic career, and has great experience. He's a leader and will be a valuable member of the squad for the next month. He brings to the table what maybe other people can't at this moment in time.

"We're glad Bolton have let him out. He knows all about Leeds United from when he was young and being down the road at Bradford. He's here for a month and hopefully all those qualities that he has will rub off on our players over the next few weeks.

"He's been at Newcastle where there's big expectancy levels. I want to see him organising people. He's an experienced player who can bring out more from those around him. We have players who we know are good players and I'd like to think Andy will help them."
Loggført

COME ON LEEDS !!
Evig Pint
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #31 på: Oktober 29, 2010, 13:20:33 »

Velkommen! Du kan ikke gjĂžre det verre enn de vi allerede har bak der.... Glad Sammen med Bruce i neste kamp? Sikkert ikke siden Grayson digger Collins.

Edit: Leser nÄ at han ikke har spilt en kamp pÄ 21 mnd........ jippi, sÄ heldige vi er.. Farmerklubben til Bolton og Sunderland for spillere som trenger Ä spilles i form?
« Siste redigering: Oktober 29, 2010, 13:22:12 av Evig Pint » Loggført

Marching on together
Joe Jordan
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #32 på: Oktober 29, 2010, 13:21:13 »

Øyerulling
Loggført

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #33 på: Oktober 29, 2010, 13:28:23 »

Velkommen! Du kan ikke gjĂžre det verre enn de vi allerede har bak der.... Glad Sammen med Bruce i neste kamp? Sikkert ikke siden Grayson digger Collins.

Edit: Leser nÄ at han ikke har spilt en kamp pÄ 21 mnd........ jippi, sÄ heldige vi er.. Farmerklubben til Bolton og Sunderland for spillere som trenger Ä spilles i form?

Er det 21 mĂ„nader sidan 18/9-10  Øyerulling
Tida gĂ„r jaggu fort  Kult
Loggført

COME ON LEEDS !!
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #34 på: Oktober 29, 2010, 13:49:36 »

Er positiv.. gi denne mannen en run... Sammen med Bruce kan dette bli bra.

Collins er en staur... og kan benkes!

Sammen med en frisk Kisnorbo har vi nÄ 3 bra midtstoppere.

men 1 mnd... hmmm!
Loggført
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #35 på: Oktober 29, 2010, 13:53:36 »

Fantastisk..for en investring for fremtiden.. Trist
Loggført
Joe Jordan
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #36 på: Oktober 29, 2010, 13:54:41 »

Ikke for Ă„ vĂŠre kvervulant men: Basert pĂ„ antall kamper startet, hvem har trĂ„kka mest feil? Collins eller Bruce? 
Loggført

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #37 på: Oktober 29, 2010, 13:54:47 »

Fantastisk..for en investring for fremtiden.. Trist
investering skulle det vĂŠre ja...halleluja Sjokkert
Loggført
Yeboah
PĂ„ juniorlaget

pettern86@hotmail.com
Vis profil
« Svar #38 på: Oktober 29, 2010, 14:03:33 »

Velkommen!
Loggført
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #39 på: Oktober 29, 2010, 14:09:26 »

Sammen med en frisk Kisnorbo har vi nÄ 3 bra midtstoppere.

men 1 mnd... hmmm!

Jeg er rimelig sikker pÄ at Grayson og co har en mer langsiktig tankegang med dette lÄnet. Jeg tipper han blir signert ut Äret i januar / evt. signert permanent. LÄnet av McCartney var ogsÄ bare en mÄned, men prÞves nÄ Ä gjÞres lengre.

auren, litt skeptisk uansett.
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #40 på: Oktober 29, 2010, 14:13:41 »

Ikke for Ă„ vĂŠre kvervulant men: Basert pĂ„ antall kamper startet, hvem har trĂ„kka mest feil? Collins eller Bruce? 

Er ikke 1 sekund i tvil om at Bruce er mye bedre en Collins..
Bruce er en fotballspiller, Collins en gammeldags stoppertype som har gÄtt ut pÄ dato!

Loggført
4ever arcticwhite
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #41 på: Oktober 29, 2010, 14:18:59 »

hmmmm - skeptisk
Statistikken ( http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_O'Brien_(footballer) )  sier 9 kamper hele fjorĂ„rssesongen, og 3 sĂ„ langt i Ă„r.

Vet ikke helt om det er dette vi trenger. Enda en lÄnespiller som skal prÞve Ä spille seg i form. Hvis det ikke ligger noen avtaler "under bordet" her om permanent overgang i Januar hvis vi Þnkser, sÄ mener jeg dette er fullstendig bortkastet.
Loggført

The future's so White I've got to wear shades Kult
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #42 på: Oktober 29, 2010, 14:22:30 »

spennende, gelder meg til kamp nÄ!
Loggført

Go Huddersfield!!
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #43 på: Oktober 29, 2010, 14:41:19 »

Det kan vel ikkje bli verre med O'Brien, eller...?
Loggført
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #44 på: Oktober 29, 2010, 14:53:23 »

spennende, gelder meg til kamp nÄ!
Gliser
Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #45 på: Oktober 29, 2010, 14:59:18 »

Det kan vel ikkje bli verre med O'Brien, eller...?

Antagelig ikke. Er positiv.

Men dette er jo indirekte selvkritikk av Grayson etter at Collins og Bruce ble hentet inn. Med litt godvilje nevner jeg ikke Bromby (ikke center half?) og tilhĂžrer "League 1 perioden".
Loggført
flynn
Fast pÄ A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #46 på: Oktober 29, 2010, 15:00:35 »

Jeg stiller meg pĂ„ den kritiske siden av gjerdet, hvis det fortsatt er plass der  Gliser

Jeg mÄ si jeg savner den tiden der man satte sammen sine spillerstaller i lÞpet av sommeren, og konkurrerte pÄ de vilkÄrene resten av sesongen. Hadde man skader og suspensjoner sÄ gikk plassen til b-lagsspillere eller juniorer.
Men, det er bare Ă„ innse at jeg er hĂ„plĂžst gammeldags  Øyerulling

flynn
Loggført
Leechap
Gjest
« Svar #47 på: Oktober 29, 2010, 15:39:12 »

Leste utsagnet fra manager i Bolton - Coyle, at O'Brien skulle spille seg i form i Leeds. Det tyder pÄ at O'Brien har et stykke igjen til at formen sitter og da ligger det an til ny blemme lÞrdag?
Tabbekvoten mÄ da snart vÊre oppbrukt og "stang ut" er i pausemodus? Leeds har truffet treverket 12 ganger sÄ langt denne sesongen - er det rekord "all over"?
Straffespark har det heller ikke blitt Leeds sin vei - bare tilfeldigheter, vel . . .
Loggført
bwirum
PĂ„ juniorlaget

RIP Speedo

Vis profil E-post
« Svar #48 på: Oktober 29, 2010, 15:44:01 »

Straffespark har det heller ikke blitt Leeds sin vei - bare tilfeldigheter, vel . . .

I tillegg er det vel bare en situasjon jeg kan huske pÄ rappen som virkelig burde vÊrt straffespark til Leeds vel? SÄ det er jo ikke slik at vi akkurat har blitt snytt for en mengde heller.
Loggført

Best post ever:
min attr sÞt kaff pÄ min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt sÄ my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT Glad Glad Glad
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #49 på: Oktober 29, 2010, 15:52:44 »

En ny Naylor?
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #50 på: Oktober 29, 2010, 15:54:56 »

Uansett hvor bra eller dÄrlig Andy er sÄ har Grayson driti seg ut. Med dette lÄnet sÄ sier grayson at han har handlet/hentet inn mange midtstoppere som ikke holder mÄl... Hvis det ikke snur snart sÄ fÄr Grayson sparken.

Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
magnuer
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #51 på: Oktober 29, 2010, 15:59:30 »

Enig i den, men hvis O'Brien ikke holder mÄl sÄ er nok Collins det beste alternativet som makker til Bruce

Er ikke 1 sekund i tvil om at Bruce er mye bedre en Collins..
Bruce er en fotballspiller, Collins en gammeldags stoppertype som har gÄtt ut pÄ dato!

Loggført
Gufrias
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #52 på: Oktober 29, 2010, 16:44:42 »

Uansett hvor bra eller dÄrlig Andy er sÄ har Grayson driti seg ut. Med dette lÄnet sÄ sier grayson at han har handlet/hentet inn mange midtstoppere som ikke holder mÄl... Hvis det ikke snur snart sÄ fÄr Grayson sparken.

Skal nÄ tolke alt i verste mening ogsÄ! Etter min mening er saken at laget mangler defensiv selvtillit og trenger en som gÄr foran og kjemper trygghet inn i laget. Hadde foretrukket en DM (helst Smudger) men har forhÄpninger til at O'Brien er det som skal til.
Loggført

"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city".
- Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #53 på: Oktober 29, 2010, 17:05:28 »

Velkommen!

I nĂŠrheten av strĂ„lende!  Gliser
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #54 på: Oktober 29, 2010, 17:06:01 »

Velkommen!

I nĂŠrheten av fantastisk!  Gliser
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #55 på: Oktober 29, 2010, 17:13:02 »

Nytter det egentlig Ă„ redde et synkende skip ved hjelp av et slitent halmstrĂ„?  Øyerulling

Noen skipsbyggere her som kan bekrefte/ avkrefte? VĂŠr raske, for bĂ„ten har fĂ„tt kraftig slagside!   Sjokkert
Loggført

Jon R.
Evig Pint
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #56 på: Oktober 29, 2010, 17:24:34 »

Er det 21 mĂ„nader sidan 18/9-10  Øyerulling
Tida gĂ„r jaggu fort  Kult

VĂŠrt ute med kneskade i 21 mnd skulle det selvsagt vĂŠre Øyerulling  Rekker tunge Leste det i en annen trĂ„d her pĂ„ forumet..
« Siste redigering: Oktober 29, 2010, 17:29:03 av Evig Pint » Loggført

Marching on together
baste
Fast pÄ A-laget

Marching on together

jan_erik_bastesen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #57 på: Oktober 30, 2010, 04:03:55 »

Skeptisk  Sint

Ser jo at vi kommer til Ă„ slite med Ă„ nĂ„ playoff i Ă„r. Begynner Ă„ nĂŠrme meg skeptikerne (realistene). Liker ikke  Sint

MOT
Loggført

"Florence is dead- I`m here instead"
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #58 på: Oktober 30, 2010, 04:08:26 »

Der var solstrÄlen vÄr igjen, gitt.
Loggført

- Leif Olav
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #59 på: Oktober 30, 2010, 09:37:00 »

Hvis AOB gĂ„r rett inn pĂ„ laget idag... sĂ„ har jeg mista all respekt for Larry og da tror jeg den siste tillit og respekt han har i spilletroppen er gone ogsĂ„.

Hadde vi snakket om en spiller som spilte kamp ut og inn og var fast pÄ et PL lag skulle jeg sagt ja, men en som tydeligvis akkurat er tilbake fra skade og er benkesliter... hmmm

Da ville det vÊrt naturlig at han imopnerte pÄ treningsfeltet fÞr han gikk inn pÄ laget.

Ikke noe er verre for selvtillit og lagmoral en Ă„ fĂžle deg som en nobody, og det er det dagens Leeds spillere vil gjĂžre om AOB gĂ„r rett inn pĂ„ laget.

Loggført
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |