The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 13:10:40 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: " I'm a Leeds lad..."  (Lest 1317 ganger)
0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
Erik M
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #30 på: November 15, 2006, 18:05:01 »

quote:
Originally posted by GeirO

SĂ„ har vi en liten fraksjon som hater ManU mer enn de elsker Leeds - for et liv........

Dette plager ogsĂ„ meg.  Jeg er redd fraksjonen er langt stĂžrre enn 10%.  Det ligger en stor porsjon misunnelse i dette, selvsagt.  Det verste er at at det for mange ikke er en tĂžddel av humor i dette hatet.  

Da jeg var barn/ungdom "hatet" vi Liverpool og andre som prĂžvde Ă„ yppe seg.  NĂ„r det viser seg at dette er et reelt hat for mange som stikker dypt og overskygger fullstendig gleden over Ă„ fĂžlge fotball, blir jeg bare lei meg.  En slik "oss og dem" mentalitet, som ikke inneholder snev av humor og glede, minner meg litt for mye om andre virkelig mĂžrke sider av samfunnet.

Whites for ever.

Loggført

stefan

PĂ„ juniorlaget

donutdrum@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #31 på: November 15, 2006, 20:35:45 »

smith fikk ikke lov Ă„ snakke med leeds. blir litt lite relevant Ă„ snakke om lojalitet da.

Blue Machine
"Lyrisk BlÄveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
Loggført

www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields
Ferre
Lorimer

Vis profil
« Svar #32 på: November 15, 2006, 20:42:39 »

quote:
Originally posted by stefan

smith fikk ikke lov Ă„ snakke med leeds. blir litt lite relevant Ă„ snakke om lojalitet da.

Blue Machine
"Lyrisk BlÄveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine

Det stemmer! har lagt ut link i en annen trÄd, men kan legge ut link her ogsÄ:

http://www.cardiffcity-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=308673

-WE'LL BE BACK-
Loggført

-WE'LL BE BACK-
GeirO
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #33 på: November 15, 2006, 20:44:26 »

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:

Etter mine beregninger er det 90 % av oss som fortsatt elsker Smithy og Ăžnsker han tilbake. SĂ„ har vi en liten fraksjon som hater ManU mer enn de elsker Leeds - for et liv........

Det var jo rett og slett usaklig og feil sagt!

Leeds United stÄr over alt, men det mÄ for svarte vÊre lov Ä ikke Þnske noen tilbake. Jeg har gitt sÄ mange argumenter for det over, og i den andre SMITH-trÄden at jeg bryr meg ikke om Ä repetere det igjen her. Men den kommentaren din over her var rett og slett.. ja, tÄpelig.

Men ett interessant spÞrsmÄl; nÄr han ikke leverer varene for Scum om dagen, hva fÄr deg til Ä tro at han vil levere varene for oss? Og nÄr han attpÄtil sier han ikke vil gÄ til Leeds?

MARCHING ON TOGETHER!

Synes det er tÄpelig at du synes jeg er tÄpelig [B)]

Gitt at Smith forsterker Leeds (gÄr jo ut i fra det!). Da blir det feil at du ikke vil at Leeds skal forsterkes fordi du har dÄrlig fÞlelser for en klubb i Manchester. Du sier jo selv at Leeds Utd stÄr over alt, mao., da mÄ du jo vÊre interessert i Ä styrke klubbem uavhengig av hvilke tidligere klubber spillerne har spilt for.
Loggført

MOT
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #34 på: November 15, 2006, 20:52:10 »

quote:
Synes det er tÄpelig at du synes jeg er tÄpelig [B)]

Gitt at Smith forsterker Leeds (gÄr jo ut i fra det!). Da blir det feil at du ikke vil at Leeds skal forsterkes fordi du har dÄrlig fÞlelser for en klubb i Manchester. Du sier jo selv at Leeds Utd stÄr over alt, mao., da mÄ du jo vÊre interessert i Ä styrke klubbem uavhengig av hvilke tidligere klubber spillerne har spilt for.

hehe, nei, jeg synes ikke- og har ikke sagt at DU er tÄpelig [Blunker] Men jeg mente utsagnet var noe i den duren [Glad]

Men som jeg og har vÊrt inne pÄ, er at jeg tror rett og lett ikke vedkommende har sÄ utrolig mye Ä forsterke oss med. Kanskje nÄr han er tilbake i full form og fit. Men det er vel ikke hensikten til ManUtd Ä SELGE ham.. her er det snakk om Ä lÄne ham ut slik at han raskere kan komme tilbake pÄ fÞrstelaget til ManUtd igjen..

SelvfÞlgelig er jeg og av den interesse av at vi skal styrke laget vÄrt.. Men i SMiths tilfelle tror jeg ikke det vil fÞre annet enn ny galle om han skulle ha kommet til Leeds pÄ et lite lÄneopphold.. For sett at han faktisk gjorde det bra i Leeds ved et lÄneopphold, men sÄ mÄtte han dra tilbake til ManUtd igjen etter et par-ter mnd.. Jeg tror rett og slett ikke det har sÄ veldig mye positivt ved seg...

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
GeirO
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #35 på: November 15, 2006, 21:20:33 »

Litt hypotetisk: Kanskje vi skulle kjĂžpt Smithy......jeg er vel ikke i tvil om at en spiller som han ville styrket Leeds. Det skal ikke mye til, som kjent.
Loggført

MOT
MrK
PĂ„ juniorlaget

Sweet Street feb. 2011

ottarkvalheim@hotmail.com
Vis profil
« Svar #36 på: November 15, 2006, 21:30:08 »

7 mill for Smith i sin tid var mye - veldig mye. Verdi idag, mindre enn halvparten (mitt anslag)
Hva fÄr en? Bookings hver 1,5 match, rÞde kort, lite mÄl og mye stÞy.
Anyway sÄ hadde han forsterket oss pt. men alt har sin pris!

At ex. Leeds spillere kommer tilbake i hvitt er helt OK - men hvis en "pisser" pÄ klubben som Kewell gjorde sÄ er det NO WAY!
Loggført

HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
GeirO
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #37 på: November 15, 2006, 21:56:51 »

Enig i at Kewell var mye verre enn Smith i sin overgang!
Loggført

MOT
Karl Hot Shot

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #38 på: November 15, 2006, 23:21:05 »

quote:
Originally posted by MrK

7 mill for Smith i sin tid var mye - veldig mye. Verdi idag, mindre enn halvparten (mitt anslag)

At ex. Leeds spillere kommer tilbake i hvitt er helt OK - men hvis en "pisser" pÄ klubben som Kewell gjorde sÄ er det NO WAY!

Ta fÞlgende hypotetiske scenario: Harry Kewell gjennomgÄr en helt vellykket operasjon. Han trener seg opp igjen. Deretter gjÞr han comeback pÄ Loserpool og spiller bedre enn noen gang. Loserpool bygger sitt nye stadion i Stanley Park. Administratorene pÄ Anfield gjÞr en gigantisk tabbe. De feilregner kostnadene pÄ sitt nye stadion totalt. Dermed havner Loserpool FC i store Þkonomiske vansker. De prÞver Ä selge unna sine beste spillere, men mange av dem nekter overgang, siden de mÄ kraftig ned i lÞnn da. Dermed ser Loserpool det nÞdvendig Ä lÄne ut The Kewell Bastard til en annen klubb, siden de ikke har rÄd til Ä betale hans £70.000 i uka. Kewell sier at det kun er Leeds United som han vil utlÄnes til (han hadde trivdes sÄ fint i lusuriÞse omgivelser i Wetherby, nord for Leeds, og har fortsatt beholdt villaen sin der). Leeds United sliter midt pÄ tabellen i The Championship og gir Loserpool melding om at det ikke er Þkonomi til Ä betale Kewell mer enn £10.000 i uka. Loserpool er med pÄ alt og sier ok.

Ville du fortsatt sagt nei til Harry Kewell?
Loggført

Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #39 på: November 16, 2006, 00:26:44 »

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by MrK

Ta fÞlgende hypotetiske scenario: Harry Kewell gjennomgÄr en helt vellykket operasjon. Han trener seg opp igjen. Deretter gjÞr han comeback pÄ Loserpool og spiller bedre enn noen gang. Loserpool bygger sitt nye stadion i Stanley Park. Administratorene pÄ Anfield gjÞr en gigantisk tabbe. De feilregner kostnadene pÄ sitt nye stadion totalt. Dermed havner Loserpool FC i store Þkonomiske vansker. De prÞver Ä selge unna sine beste spillere, men mange av dem nekter overgang, siden de mÄ kraftig ned i lÞnn da. Dermed ser Loserpool det nÞdvendig Ä lÄne ut The Kewell Bastard til en annen klubb, siden de ikke har rÄd til Ä betale hans £70.000 i uka. Kewell sier at det kun er Leeds United som han vil utlÄnes til (han hadde trivdes sÄ fint i lusuriÞse omgivelser i Wetherby, nord for Leeds, og har fortsatt beholdt villaen sin der). Leeds United sliter midt pÄ tabellen i The Championship og gir Loserpool melding om at det ikke er Þkonomi til Ä betale Kewell mer enn £10.000 i uka. Loserpool er med pÄ alt og sier ok.

Ville du fortsatt sagt nei til Harry Kewell?

Det er totalt skivebom Ä sammenligne Alan Smith og Harry Kewell, Hot Shot. Du med ditt intellekt forstÄr helt sikkert det, hvis du tenker deg godt om. Forresten: Jeg ville sagt ja til Harry Kewell hvis han fortsatt var god nok for oss og Þnsket Ä rette opp feila fra igÄr. Dette dels fordi jeg Þnsker Leeds United alt godt, og dels fordi jeg er en ekstremt godhjertet og tilgivende person.

Jon R.
Loggført

Jon R.
Lars E

PĂ„ juniorlaget

leaustevik@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #40 på: November 16, 2006, 02:16:54 »

Hvis Kewell-svinet kom tilbake grÄtende pÄ sine knÊr og ba om tilgivelse for alle sine synder, i tillegg spille gratis for Leeds ut sin karriere osv sÄ ja.. hadde jeg sagt dra til hel***e din egoistiske pikk.[V] Ikke for han forlot oss nÄr vi gikk ned, men pga mÄten han gjorde det pÄ.

Forever Leeds

« Siste redigering: November 16, 2006, 02:18:07 av Lars E » Loggført

Forever Leeds
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |