|
HelleB
|
 |
« på: November 11, 2006, 21:21:29 » |
|
Kjell informerte i gÄr om at halve Bohemen er satt av til Leeds... Vet at en del kommer til Ä gÄ dit.
Helle (for ĂBS)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #1 på: November 11, 2006, 21:28:59 » |
|
Eg fĂžler meg litt i villrede her, Helle & Ăyvind. No har eg ikkje hatt hĂžve t Ă„ sjĂ„ Leeds pĂ„ pub sidan gud veit nĂ„r, men eg trudde LUSCOS hadde flytta over t Oslo Sportsbar i Gamlebyen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HelleB
|
 |
« Svar #2 på: November 11, 2006, 21:40:59 » |
|
Sikkert ikke bare du som er i villrede... Har ikke hÞrt om bytte av pub, kun registrert at det er en del som har gÄtt pÄ Oslo Sportsbar. Trodde egentlig dette skyldtes at Bohemen var full grunnet Premier League kamper, men nÄr Kjell har holdt av plasser til Leeds sÄ gÄr jeg dit.
Ăyvind
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #3 på: November 11, 2006, 21:44:53 » |
|
Ă
lreiti den! FÄr sjÄ kor eg dukkar opp. Hadde hÄpa vi kunne samle sÄ mange som mogleg pÄ ein og same pub.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HelleB
|
 |
« Svar #4 på: November 11, 2006, 21:47:58 » |
|
Eg og...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #5 på: November 11, 2006, 21:50:15 » |
|
Dette blir hÄplÞst....Sportsbaren er vÄrt nye tilholdsted...les..lokale avdelinger OSLO..
"I`m hard but fair-like Leeds United"
Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #6 på: November 11, 2006, 22:01:30 » |
|
quote: Originally posted by Torgeir
Dette blir hÄplÞst....Sportsbaren er vÄrt nye tilholdsted...les..lokale avdelinger OSLO..
Jaa, men de har sÄ mange flotte VIF-drakter pÄ Bohemen... PÄ Sportsbaren er det vel VIF-ritt [  ] The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk B.Dylan
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #7 på: November 11, 2006, 22:12:58 » |
|
quote: Originally posted by AsbjĂžrn
Jaa, men de har sÄ mange flotte VIF-drakter pÄ Bohemen... PÄ Sportsbaren er det vel VIF-ritt [ ]
The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk B.Dylan
Not[8D] "I`m hard but fair-like Leeds United" Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #8 på: November 12, 2006, 09:09:50 » |
|
SÄlenge Bohemen viser Leeds sÄ er det plassen for meg..
Mvh
Killa
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #9 på: November 12, 2006, 23:39:54 » |
|
quote: Originally posted by Kilgallon
Mvh
Killa
HÄplÞst... "I`m hard but fair-like Leeds United" Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #10 på: November 12, 2006, 23:54:15 » |
|
Bohemen nedprioriterte Leeds for noen uker siden ( mot Stoke?), Oslo Sportsbar viste den. Grunnen til at Leeds ble prioritert denne gang, var vel at ingen av "de rÞde" spilte samtidig. Bare for Ä nevne det. SpÞrs om vi allikevel mÄ ta noen runder til nÄr det gjelder dette viktige spÞrsmÄlet, Torgeir. [  ] Jon R.
|
|
|
|
« Siste redigering: November 12, 2006, 23:56:42 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #11 på: November 13, 2006, 01:38:35 » |
|
quote: Originally posted by Jon R
Bohemen nedprioriterte Leeds for noen uker siden ( mot Stoke?), Oslo Sportsbar viste den. Grunnen til at Leeds ble prioritert denne gang, var vel at ingen av "de rĂžde" spilte samtidig....
Det samme skjedde ogsÄ mot Barnsley forrige helg, sÄ strengt tatt burde vi vel nÄ vÊre lojale mot Oslo Sportsbar - som har vist at de prioriterer OSS. Selv om jeg foretrekker drikken (det sorte gull) og lokalitetene pÄ Bohemen (bortsett fra VIF-tingene da)...
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #12 på: November 13, 2006, 04:07:07 » |
|
Ta en runde til? skjÞnner ikke poenget Jon......mitt forslag er att folk fÄr se kamp hvor dem vill, men Sportsbaren er Luscos sitt nye tilholdsted nÄr Leeds er pÄ tv...
Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #13 på: November 13, 2006, 04:21:11 » |
|
Ok, sjef! [  ] Jon R.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #14 på: November 13, 2006, 04:24:50 » |
|
Takk...over og ut "I`m hard but fair-like Leeds United" Torgeir [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][  ][  ][  ][  ][  ][  ][  ]
|
|
|
|
« Siste redigering: November 13, 2006, 04:25:21 av Torgeir »
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #15 på: November 18, 2006, 09:55:01 » |
|
Mvh
Killa
HÄplÞst...
Torgeir
Ok! Sjekk jeg bryr meg.. Killa
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #16 på: November 18, 2006, 20:03:35 » |
|
Mvh
Killa
HÄplÞst...
Torgeir
Ok! Sjekk jeg bryr meg..
Killa
Ikke jeg heller[^][^][^][^][^][^] "I`m hard but fair-like Leeds United" Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #17 på: November 19, 2006, 10:03:47 » |
|
Rart at du svarer meg da...
Killa
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #18 på: November 19, 2006, 16:28:59 » |
|
Jeg var pÄ bohemen i gÄr, og der var det ingen hvite drakter verken pÄ skjem eller i levende live...
Sten
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #20 på: November 20, 2006, 04:48:07 » |
|
quote: Originally posted by Sten
Jeg var pÄ bohemen i gÄr, og der var det ingen hvite drakter verken pÄ skjem eller i levende live...
Sten
PÄ Sportsbaren derimot, var vi en hel gjeng. Var du der? Hvorfor dro du til Bohemen egentlig, Sten? Leser du ikke OslotrÄden under lokale avdelinger? [  ] Jon R.
|
|
|
|
« Siste redigering: November 20, 2006, 04:50:47 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #21 på: November 20, 2006, 04:50:05 » |
|
Nei, som bonde i byen brukte jeg sÄ mye tid pÄ Ä finne bohemen, at fÞrste omgang var godt i gang nÄr jeg kom dit. SÄ ikke frem til Ä forsÞke Ä finne Gamlebyen innen rimnelig tid. Men nÄ vet jeg jo hvor jeg gÄr neste gang, da...  Sten
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #22 på: November 20, 2006, 05:10:08 » |
|
Sten
PÄ Sportsbaren derimot, var vi en hel gjeng. Var du der? Hvorfor dro du til Bohemen egentlig, Sten? Leser du ikke OslotrÄden under lokale avdelinger? [ ]
Jon R.
Jeg dro pÄ bohemen fordi jeg befant meg midt i Oslo S. fem over fire, og visste hvor Bohemen var, men ikke hvor verken gamlebyen eller Sportbaren var... Sten
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
HelleB
|
 |
« Svar #23 på: November 24, 2006, 16:47:22 » |
|
quote: Originally posted by h.b
Hadde ikke muligheten i gÄr. Var der mot Colchester. Det som slÄr meg er det faktum at Leeds fÄr den beste sendeplassen mot et Colchester lag, og at Chelsea blir henvist til bakrommet. SÄ kjÊre Leeds fans hvis vi ikke utnytter dette faktumet at vi har en god pub som foretrekker Leeds fremfor andre lag sÄ kommer vi om noen mÄneder til Ä syte over at vi ikke har et samlingssted i Oslo

Det var vel fordi akkurat den kampen ikke var satt opp pÄ sendeskjemaet. Selv jeg var pÄ Sportsbar og sÄ den kampen...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HelleB
|
 |
« Svar #24 på: November 24, 2006, 16:49:59 » |
|
Ok, sjef! [ ]
Jon R.
Men hvem har bestemt det da??? Og nÄr? Jeg er riktig ikke ofte her inne pÄ forumet, men hvis dette er den eneste informasjonstilgangen for slike ting er det jo merkelig at ikke "praten" gÄr mer nÄr vi fÞrst mÞtes.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HelleB
|
 |
« Svar #25 på: November 24, 2006, 16:51:26 » |
|
Sten
PÄ Sportsbaren derimot, var vi en hel gjeng. Var du der? Hvorfor dro du til Bohemen egentlig, Sten? Leser du ikke OslotrÄden under lokale avdelinger? [ ]
Jon R.
Uvanlig saklig innlegg fra den kanten, da...??...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HelleB
|
 |
« Svar #26 på: November 24, 2006, 16:54:24 » |
|
GjÞr bare oppmerksom pÄ at jeg faktisk driver og legger inn svar i "sambo" sitt navn.
Sorry Helle. Jeg logger ut og inn igjen som meg selv...
LUSCOS-hilsen ĂBS
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #27 på: November 26, 2006, 01:35:28 » |
|
quote: Originally posted by HelleB
Ok, sjef! [ ]
Jon R.
Men hvem har bestemt det da???
Og nÄr?
Jeg er riktig ikke ofte her inne pÄ forumet, men hvis dette er den eneste informasjonstilgangen for slike ting er det jo merkelig at ikke "praten" gÄr mer nÄr vi fÞrst mÞtes.
Hva mener du, Ăyvind? Gikk ikke praten sist vi mĂžttes? [  ] http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5901&whichpage=6Enig i at dette kunne vĂŠrt annonsert veldig mye bedre. [  ] Jon R.
|
|
|
|
« Siste redigering: November 26, 2006, 01:38:55 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|