The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 12:24:15 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mulig grunn til at Leeds ikke ansetter en manager  (Lest 634 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« på: Oktober 23, 2006, 02:42:25 »

Bates skal spare penger, og tilbyr de evt managerne som har vĂŠrt til intervju luselĂžnn. Til og med Macca sier nei til Ă„ jobbne for 2500 pund i uka[Trist!]

Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Torgeir
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Oktober 23, 2006, 02:44:27 »

LuselÞnn og eventuelt bonuser....les deg gjennom gÄrsdagen og dagens innlegg...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

Loggført

"We will be back"

Torgeir

h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Oktober 23, 2006, 02:56:35 »

orker ikke Torgeir. Nok lidelse som jeg har

Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
PÄl
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #3 på: Oktober 23, 2006, 04:12:12 »

Hvis Bates` intensjon er som h.b hele tida har hevdet, nemoig Ä selge Leeds og tjene penger pÄ salget er vel neppe det Ä kjÞre klubben nedover i divisjonene det rette trekket.... Klubben blir vel ikke dyrere jo lavere ned i divisjonene man kommer eller?

Full mann, full kontroll
Loggført

Full mann, full kontroll
Torgeir
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: Oktober 23, 2006, 05:27:21 »

Riktig det PÄl, men Ken Bates tok en sjanse og den sprakk som en ballong....det er nÄ mannen mÄ hvise styrke, men han gjentar seg stadig att vi mÄ vÊre tÄlmodige....jeg syntes vi har vÊrt tÄlmodige nok...nÄ mÄ det handles...

Torgeir

Loggført

"We will be back"

Torgeir

Torgeir
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: Oktober 23, 2006, 05:30:46 »

og det er vell ingen som ikke har trodd att Ken Bates skulle bli pÄ Elland Road "forever"...jeg har ihvertfall sagt hele tiden
att mÄlet med kjÞpet er og tjene penger og det har jeg ingenting i mot....verre hvis han kjÞres oss rett i grÞfta nÄ. Da hadde det vÊrt bedre og gÄ konkurs fÞr KB kom inn...han har missa totalt med sin plan mener jeg...

Torgeir

Loggført

"We will be back"

Torgeir

PÄl
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #6 på: Oktober 23, 2006, 05:31:38 »

Du taler fornuft gamle Torgeir....

Full mann, full kontroll
Loggført

Full mann, full kontroll
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #7 på: Oktober 23, 2006, 12:08:08 »

Dette har vel jeg hevdet hele tiden. Kanskje det beste faktisk hadde vÊrt Ä gÄtt konkurs
quote:
Originally posted by Torgeir

og det er vell ingen som ikke har trodd att Ken Bates skulle bli pÄ Elland Road "forever"...jeg har ihvertfall sagt hele tiden
att mÄlet med kjÞpet er og tjene penger og det har jeg ingenting i mot....verre hvis han kjÞres oss rett i grÞfta nÄ. Da hadde det vÊrt bedre og gÄ konkurs fÞr KB kom inn...han har missa totalt med sin plan mener jeg...

Torgeir

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #8 på: Oktober 23, 2006, 13:36:14 »

Ja, jeg begynner nesten Ä undre pÄ om det beste for klubb og lag er om vi faktisk gÄr pÄ en smell og gÄr konkurs... det kan ikke vÊre sÄ mye vÊrre enn dette vi ser nÄ om dagen i allefall... synd Ä si det, men...

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
So Called Enrique
Fast pÄ A-laget

There's only two Adam Clayton's!

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Oktober 23, 2006, 16:38:27 »

Konkurs eller ikke konkurs. Det blir jo bare spekulasjoner...

Vi er nÄ der vi er. Og planen til Bates har nok slÄtt grundig feil, ja. Han hadde neppe tenkt Ä gi en 3-Ärs kontrakt til Blackwell for sÄ Ä betale han ut bare noen fÄ mÄneder senere. Han hadde nok ogsÄ tenkt at det ikke kunne skade Ä la Carver fÄ styre skuta frem til januar eller ut sesongen, i og med at disse spillerne var med i toppen av ligaen, forrige sesong. Det ser ut som alt som kunne gÄ galt, har gÄtt galt.

BÄde Þkonomisk og sportstlig.

Hvor er Mr. Sainsbury nÄ mon tro?

Det er utrolig viktig at vi fÄr tak i den rette manageren, for tydeligvis minst mulig penger. Da trenger vi mer enn bare en som kan rÞske litt i mannfolkene pÄ Leeds United, og ordne litt defensiv struktur. Ansettelsen av en manager vil ogsÄ vÊre Bates fulle og hele ansvar, denne gangen. Og det kan ikke bare vÊre hvem som helst.
Loggført
rd1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #10 på: Oktober 23, 2006, 17:14:52 »

Det virker jo som om Bates holder intervjurunde. Macca, Oleary har jo vÊrt sett pÄ Elland Road, sÄ forhÄpentligvis er manageren klar i lÞpet nÊr tid.. Alt annet er uforstÄelig. Argumentet om at Bates skal spare penger faller pÄ sin egen urimelighet. Bates har investert 10mp i klubben og vil nok ha avkastning pÄ investeringen. Det fÄr han ikke med nedrykk og konkurs (ja jeg tror nedrykk=konkurs).

En ny og dyktig manager burde klare Ä styre oss til sikkker plass (ca 50poeng) denne sesongen, slik at vi kan starte pÄ ny frisk neste sesong.

"Who needs Cantona??"
Loggført

"Who needs Cantona??"
Torgeir
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #11 på: Oktober 23, 2006, 17:25:27 »

Klart han vill ha avkastning og det hadde han fÄtt hvis vi hadde vunnet siste kamp i mai, men nÄr Leeds feiler der sÄ
starter den samme regla igjen...att vi mÄ vÊre tolmodig.NÄr du atpÄtil selger de beste spillerne og taper kamp etter kamp sÄ mener jeg att han har mislykkes totalt. Det nytter ikke Ä spare seg til fant...

Torgeir

Loggført

"We will be back"

Torgeir

Torgeir
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #12 på: Oktober 23, 2006, 18:17:38 »

....men nÄ ser det ut som det skjer ting.Wise jaja...

Torgeir

Loggført

"We will be back"

Torgeir

Karl Hot Shot

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #13 på: Oktober 23, 2006, 23:22:19 »

Se for dere dette scenariet: Leeds United rykker ned én divisjon og spiller i League One sesongen 2007/2008. FÞr sesongen starter, annonserer Bates at sesongkortene vil Þke 50% i pris. Begrunnelsen er at supporterne mÄ betale for "gildet", dersom Leeds United igjen "skal kunne spise kirsebÊr med de store". Videre fÄr vi vite pÄ den ukentlige pressekonferansen fra Elland Road at Fru Bates har fÄtt seg ny hund. Det er faktisk en cocker spaniel og den heter Ken. Den avlidne hunden var ogsÄ av fuglehundrasen og het ogsÄ Ken. Den skal det nÄ reises en minneplakett over pÄ Elland Road. Her ser vi for oss stor attraksjonsverdi i forhold til Ä tiltrekke seg nye tilskuere fra det spesielt hundeinteresserte miljÞet i Yorkshire. Deretter krever Bates full kontroll over de £60.000 som LUSCOS har i Ärlig omsetning. Begrunnelsen her er at "det faktisk ikke er snakk om smÄpenger som supporterklubbene rÄder over". Videre vil Bates bygge en ny restaurant pÄ Elland Road, siden den kan bli en stor inntektskilde, for det er ikke nok at den nye Billy Bremner-baren er fullstendig folketom i uka. Neida, en ny restaurant vil gjÞre susen! Kan den siste som gÄr ut dÞra pÄ Elland Road passe pÄ Ä skru av lyset? (Vi skal jo ikke tape penger pÄ unÞdvendig strÞmforbruk heller!)
Loggført

Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #14 på: Oktober 23, 2006, 23:39:32 »

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Videre fÄr vi vite pÄ den ukentlige pressekonferansen fra Elland Road at Fru Bates har fÄtt seg ny hund. Det er faktisk en cocker spaniel og den heter Ken. Den avlidne hunden var ogsÄ av fuglehundrasen og het ogsÄ Ken. Den skal det nÄ reises en minneplakett over pÄ Elland Road. Her ser vi for oss stor attraksjonsverdi i forhold til Ä tiltrekke seg nye tilskuere fra det spesielt hundeinteresserte miljÞet i Yorkshire.

Her er forĂžvrig et bilde av Leeds Uniteds nye midtbaneterrier. Her lukter det svidde taklinger lang vei.  [Glad]

http://www.pups4sale.com.au/yorkshire_terrier_pups_03a.jpg

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 23, 2006, 23:45:47 av Jon R » Loggført

Jon R.
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #15 på: Oktober 24, 2006, 00:31:20 »

Og her et paparazzi bilde av samme mann. [Glad]

http://kenneth.moyle.ca/blogs/moyleview_photoblog/archives/DSC_0052.jpg

Jon R.
Loggført

Jon R.
SuperLeeds!
PĂ„ juniorlaget

LoveLeeds

Vis profil WWW E-post
« Svar #16 på: Oktober 24, 2006, 02:12:25 »

quote:
Originally posted by Torgeir

Klart han vill ha avkastning og det hadde han fÄtt hvis vi hadde vunnet siste kamp i mai, men nÄr Leeds feiler der sÄ
starter den samme regla igjen...att vi mÄ vÊre tolmodig.NÄr du atpÄtil selger de beste spillerne og taper kamp etter kamp sÄ mener jeg att han har mislykkes totalt. Det nytter ikke Ä spare seg til fant...

Torgeir

Har du ingen fra LillestrĂžm du kan anbefale da Torgeir;-) Koren f.eks...

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |