|
SveinArve
|
 |
« på: Oktober 21, 2006, 23:57:56 » |
|
For Ã¥ unngÃ¥ 20 trÃ¥der om hvor jævli vi har det no, post det her!!!! Har aldri vært sÃ¥ langt nede i Leeds-sammenheng. Vi trenger nye spillere, ny eier og ny manager. Kan det bli værre?  ?? ------------------------------ http://www.godoyil.noSvein-Arve Alnes, 95188625 http://giskealnes.blogspot.com
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #1 på: Oktober 22, 2006, 00:07:27 » |
|
vondt,vondt,vondt,vondt.....OSV......................................................................................................................................................................................................................................ELSKE LEEDS...........................................vondt,vondt,vondt..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
ASLEEDS 4389
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #2 på: Oktober 22, 2006, 00:08:21 » |
|
[V]
WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
26Killa
|
 |
« Svar #3 på: Oktober 22, 2006, 00:09:26 » |
|
...
killer boots, man!!
26Killa, tidligere Foreverleeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight". Robbie Williams
|
|
|
|
Førde
|
 |
« Svar #4 på: Oktober 22, 2006, 00:09:37 » |
|
JÆÆÆÆVLI VONDT ! ;( SKUFFA!!!!
OG verre kan de SIKKERT BLI:( DESVERRE!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On Together
|
|
|
|
MacMurder
|
 |
« Svar #5 på: Oktober 22, 2006, 00:10:54 » |
|
Hvis ikke dette er bunnen, så gud bedre meg. Samtlige mann burde fxxn meg fått spasere tilbake fra Luton.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #6 på: Oktober 22, 2006, 00:17:31 » |
|
Det verste er at det er de samme spillerne som spiller uke etter uke etter uke, og taper hver eneste kamp med minst 3 mål. NOEN i Leeds United må da for f*** skjønne at det er et eller annet som må gjøres?!?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #7 på: Oktober 22, 2006, 00:19:40 » |
|
JC burde be om å få sleppe å lede Leeds United i fleire kampar, då er vel Bates nøydd for å tilsette ny sjef, om han ikkje tek jobben sjølv då...
WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #8 på: Oktober 22, 2006, 00:19:41 » |
|
Ubrukelig denne Carver. Ingenting i Leeds å gjøre.
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 22, 2006, 00:20:13 av kato »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #9 på: Oktober 22, 2006, 00:24:56 » |
|
[:0] [  ] [xx(] [V] [  !] Proud to be LEEDS! Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
boegval
På prøvespill

|
 |
« Svar #10 på: Oktober 22, 2006, 00:28:14 » |
|
F**n så deppa av ræva fotball og det måtte det jo bli når vi endelig skulle få se mange kamper på tv. Nei boikotter Leeds på tv og håper at de av dere som gidder å følge med nyter godt av det Hehe
Boegval
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #14 på: Oktober 22, 2006, 00:34:17 » |
|
1-5 mot Luton, 0-4 mot Stoke, 0-3 mot Sunderland, 2-4 mot WBAs 10 menn... FAELE siffer!
Gi litt yngre krefter sjansen. Ta opp et kortsiktig laan i januar, eller selg unna Healy. Kanskje faar vi 5 millioner for han som vi kan bruke paa skikkelig forsvar - en midstopper og en venstreback og en ny keeper kanskje, eller gi Lund sjansen. Ny kreativ midtbanespiller og en ny venstrekant. Kjoep Billy Sharp fra Scunthorpe sier bare jeg. Men han vil nok koste minst et par millioner pund..
Viktigst av alt: Ny manager inn snarest. ASAP Zulu!
auren - trist, men er blitt saa vant med tap at det ikke gaar like mye inn paa meg som foer..
Leeds Till I Die!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Lars E
|
 |
« Svar #15 på: Oktober 22, 2006, 01:00:04 » |
|
Idag reagerte jeg med en flau latter over resultatet. Det må være den eneste måte å reagere på for å ikke gå inn i en dyp depresjon. Dette er jo bare håpløst..
Forever Leeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #16 på: Oktober 22, 2006, 01:05:09 » |
|
Dette gidder jeg ikke faen mer. Nok er nok. Nå går jeg og finner en annen klubb å holde med.
Jon R.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
|
|
Bakke
|
 |
« Svar #18 på: Oktober 22, 2006, 01:54:43 » |
|
vi (leeds) e patetisk for tiden. intet annet... Var helt sikker på tap i dag iforhold til odds spill. www.gallok.com
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lexmark
|
 |
« Svar #19 på: Oktober 22, 2006, 02:02:36 » |
|
Jadda,jadda. Hvis det ikke blirt gjort noe de neste 2-3 ukene, da går det til helvete. Helt sikkert.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
riksen
|
 |
« Svar #20 på: Oktober 22, 2006, 02:13:32 » |
|
dere som kan statistikk. har vi vært dårlige? husker ikke alt fra 80-tallet i detaljer.
SlappChappy
|
|
|
|
|
Loggført
|
Legenden Leffe Nordli
|
|
|
|
Erik M
|
 |
« Svar #21 på: Oktober 22, 2006, 02:14:26 » |
|
quote: Originally posted by Jon R
Dette gidder jeg ikke faen mer. Nok er nok. Nå går jeg og finner en annen klubb å holde med.
Jon R.
Jeg tror deg ikke, Jon.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Peter7
|
 |
« Svar #22 på: Oktober 22, 2006, 02:52:59 » |
|
quote: Originally posted by Jon R
Jon R.
Hull, f.eks? [  ] *** Foxe 4 Australia!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"there is only one United, and I have played for them" (Alf-Inge Haaland)
|
|
|
|
Mats-
|
 |
« Svar #23 på: Oktober 22, 2006, 05:08:25 » |
|
Nei, tror vi er mark fôr, men skal forde få Leeds Cresten på brystkassa.
-------------------------- Spiller nr 17. Uansett hva.
|
|
|
|
|
Loggført
|
15 points! Who Gives a f**k, We're Super Leeds and We're Goin' Up!
|
|
|
|
Volda69
|
 |
« Svar #24 på: Oktober 22, 2006, 05:20:52 » |
|
Vi endte på 14. plass i det som var Division Two i 1985/86. Da hadde vi 17 poeng etter 13 kamper. Vi er altså dårligere enn noensinne!!!
MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|