The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 11:54:02 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 10
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Leeds - Leicester  (Lest 5627 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Ferre
Lorimer

Vis profil
« på: Oktober 17, 2006, 19:54:32 »

Ny kamp i kveld, hÄper gutta reiser seg og viser hva de er gode for. Vi trenger virkelig en seier, hvis ikke begynner ting Ä se veldig mÞrkt ut.

Tipper dette laget:

Sully
Kelly - Butler - Killa - Wright
Douglas - Derry - Westlake - Johnson
Healy - Cresswell

-WE'LL BE BACK-
Loggført

-WE'LL BE BACK-
Lids

Moderator
Lorimer

Bla bla bla

turboleeds@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #1 på: Oktober 17, 2006, 20:04:46 »

Leeds - Leicester vises pÄ Viasat Sport 2, kl 22:35 (opptak, pga Champions League) - selve kampen starter 20:45.

Thomas
Loggført

Thomas
samadhi
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #2 på: Oktober 17, 2006, 20:15:31 »

HÄper pÄ disse;

Sullivan
Kelly - Foxe - Killa - Wright
Carole - Westlake/Douglas - Derry - Johnson
Healy - Cresswell

marching on together,
derudaf forever...
« Siste redigering: Oktober 17, 2006, 20:16:03 av samadhi » Loggført

marching on together,
derudaf forever...
R - R
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #3 på: Oktober 17, 2006, 20:21:40 »

Gir blaffen i laget akkurat no, sÄ lenge dei som kjem pÄ bana har riktig innstilling.

Det eg hÄpar med laget er at dei ikkje gamblar med helsa til Cressy. Han spelte meir enn han var tiltenkt forrige kamp, sÄ eg hÄpar at om han spelar i dag, sÄ er det pga han verkeleg er klar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[Osteaktig]

Job Done Preston, *******
Loggført

- Rune
Papi
PĂ„ juniorlaget

fredrislow@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: Oktober 17, 2006, 20:28:03 »

UPS! Ein som laga same trÄd samtidig som eg laga min;) SÄ eg putter min in her:)

Skuffelsen over helgens sorgens kapitell er ein saga blÄtt, og gÄr inn i ny optimisme forann kveldens kamp. Einaste "skÄr" i gleden er at me mÄ venta til klokka halv elleve fÄr Ä sjÄ kampen.

Har ikkje dei tidligare kampane vore viktig er dette kampen som MÅ VINNES!!!! Her kan me ikkje slĂžse bort poeng. Har verkelig trua i dag, i dag skal vi snu kjerringa, reise ho, og feie "over" henne samtidig. Kvar einaste spelar i startelleveren frĂ„ laurdag gjekk i garderoben med ein realtiv flau smak i kjeften. Dette skal dei ordne opp med i kveld.

Keeperplassen er meir open enn kva den har vore pÄ lenge. Verken Sullyeller Warner er navn som det oser "respekt" og "beundring" pr idag, men hÄper begge har hatt nokre gode treninger, som viser igjen i matchen for den som vert valgt. Har ingen favoritter pr. idag.

Forsvaret bÞr ein rokkere pÄ. Kelly og Killer spelar nok garantert. Kven som spelar mellom Crainey og Wright er vel meir usikkert. Egentlig likegyldig for meg. Wright klarde seg minst dÄrlig sammen med Kelly forrige kamp, mens Crainey har fÄtt realtivt mykje ufortjent pepper. ButlerbÞr miste plassen sin, her mÄ du vise den karakterstyrken og viljen til og ta ansvar Carver. Det er ingen "kompisklubb" og er ein for dÄrli sÄ mÄ ein vike plassen for andre. Hadde vore spennande med debut for Foxe mot "the foxes" (eit lite ordspill mÄtte til i den eller sÄ grÄ kvardagen)

Midtbana er "akilles-hÊlen" til Leeds for Þyeblikket. Derryspringer rundt som ein hodelÞs kylling, Douglas springer, men uten sÊrlig nytte egentlig. Westlake er ein god spelar med mykje driv og lÞpskapasitet, men dette var total mangelvare forrige helg vertfall. Litt skremmande Ä registrere at Lewis var bortimot best pÄ midtbana forrige helg. Gi Johnsontillitt frÄ start, begrunner dette med ungdomelig pÄgangsmot og innsats vilje. Lewis som venstre back?? Leker med tanken nÄ. Resten av midtbana beheld nok plassen grunna mangel pÄ alternativ.

TÞrr vi risikere Cresswell pÄ topp? Ja, holdt 75 minutter forrige kamp, og holder han ikkje lenger nÄ er det jo bare Ä bytte. Gir fornya tillitt til Healy, med tanke pÄ det er han som scorer mÄla vÄres.

HÄper startoppstillinga blir som fÞlgjer:

Sullivan
Kelly Foxe Killer Lewis (Wright, Crainey)
Douglas Derry Westlake Johnson
Cresswell Healy

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
Loggført

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
flynn
Fast pÄ A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #5 på: Oktober 17, 2006, 20:32:59 »

Det blir nok en kveld foran radioapparatet pÄ meg, dvs pc'en. Har ikke Viasat Sport 2 hjemme, og dropper nok pub'en sÄ seint.
Jeg er ogsÄ mest opptatt av at de 11 utvalgte viser andre holdningr og pÄgangsmot enn sist, og jeg tipper at Carver denne gang fokuserer pÄ Ä holde tett bakover i stÞrre grad enn han har gitt uttrykk for i de foregÄende kampene. Tipper at Stone er nÊre laget denne gang, og selv om jeg hadde foretrukket Carole ser det ikke ut til at han har tillit hos JC. Derry spiller nok fordi Westlake / Douglas i tospann blir for ustrukturert og lite defensivt orientert.

Faller derfor ned pÄ dette laget;
Warner
Kelly / Killa / Butler / Wright
Stone / Douglas / Derry / Johnson
Healy / Cresswell

flynn
Loggført
Papi
PĂ„ juniorlaget

fredrislow@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: Oktober 17, 2006, 20:44:53 »

Heisann Lids! Beklager, men tok litt tid og lage topicen, ingen som hadde laga ein slik topic nÄr eg starta;)

Beklager sÄ meget Glad

Loggført

Lids

Moderator
Lorimer

Bla bla bla

turboleeds@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #7 på: Oktober 17, 2006, 20:46:03 »

No problem. Kan du ikke bare klippe/lime inn innlegget ditt i denne trÄden?

Thomas
Loggført

Thomas
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #8 på: Oktober 17, 2006, 20:50:27 »

BÄde Sullivan og Warner har sluppe inn fire mÄl kvar i vÄre to siste. Begge har gode kvalitetar og visar tidvis prov pÄ PL-klasse. D viktige me ein keepar e tillit! Personleg syns eg vi ska satse pÄ Warner fast mellom stengene sjÞlv om vi kunne vore forutan ei og anna tabbe.

Kelly bÞr vere bankers pÄ hÞgreback!
I midtforsvaret ser eg kanskje vĂ„r stĂžrste svakheit. Butler MÅ ut snarast, kanskje tida e inne for Foxe i tospann me Kilgallon?
PĂ„ venstreback la Wright inn ein god sĂžknad sist, og bĂžr halde fram.

Midtbane-samansettinga skapar ogsÄ hovudbry for meg (og alle andre). Personleg vil eg ha maksimal innsats og fanden-i-valdsk-innstilling, og heller la d gÄ ut over d kreative (vi manglar jo denne eigenskapen uansett). Dermed bÞr Stone, Douglas, Derry og Westlake starte.

PÄ topp e Cresswell og Healy vÄre einaste dugande spissar, og desse bÞr sjÞlvsagt fÄ starte.

HÄpar vi klarar uavgjort ikveld. Har alltid frykta Leicester, men alt kan skje. Snart bÞr d snu, ogsÄ for Leeds!
Loggført
Papi
PĂ„ juniorlaget

fredrislow@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #9 på: Oktober 17, 2006, 20:55:17 »

Det har eg allerede gjort Glad

Loggført

asLeeds

Fast pÄ A-laget

Gary Speed

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Oktober 17, 2006, 21:03:16 »

eg syntes Carole var ganske ok dei siste kampane han var med,ka er grunnen til at han ikkje fÄr tillit? YES 3 poeng ikveld!!!!!!

ASLEEDS 4389
Loggført

DALHEIM WHITES
B-m
Lorimer

jadaada2000@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #11 på: Oktober 17, 2006, 21:14:57 »

-------------Warner
Kelly - Gregan - Foxe - Wright
Carole - Stone - Derry - Westlake - Johnson
------------Blake

Tror det passer med litt fart og trickery pÄ kantene nÄr vi har sÄpass ballsikre(men litt temposvake) indrelÞpere. Derry tar seg av alt annet.

Killa og Butler har vĂŠrt kjempesvake hele Ă„r. NÅR BLIR DISSE TO BYTTET UT!! Gregan var ekstremt solid siste halvdel forrige sesong, mye bedre fotballspiller enn Butler. Foxe har spilt premier league og er en trussel pĂ„ dĂždball! Vinner jo hver en eneste duell!!
« Siste redigering: Oktober 17, 2006, 21:17:59 av B-m » Loggført

---------------------------
who killed Trondheimwhite?
The Boy Eddie Gray
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #12 på: Oktober 17, 2006, 21:41:05 »

Sully

Kelly - Foxe - Killa - Wright

Carole - Douglas - Westlake - Johnson

Healy - Cresswell

HÄper pÄ dette laget i kveld, men regner vel med at Douglas havner pÄ vingen, og at Derry spiller sentralt. Butler spillel ver ogsÄ [B)]
Loggført
R - R
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #13 på: Oktober 17, 2006, 21:51:24 »

quote:
Originally posted by Per-Stian

BÄde Sullivan og Warner har sluppe inn fire mÄl kvar i vÄre to siste. Begge har gode kvalitetar og visar tidvis prov pÄ PL-klasse. D viktige me ein keepar e tillit! Personleg syns eg vi ska satse pÄ Warner fast mellom stengene sjÞlv om vi kunne vore forutan ei og anna tabbe.

Kelly bÞr vere bankers pÄ hÞgreback!
I midtforsvaret ser eg kanskje vĂ„r stĂžrste svakheit. Butler MÅ ut snarast, kanskje tida e inne for Foxe i tospann me Kilgallon?
PĂ„ venstreback la Wright inn ein god sĂžknad sist, og bĂžr halde fram.

Midtbane-samansettinga skapar ogsÄ hovudbry for meg (og alle andre). Personleg vil eg ha maksimal innsats og fanden-i-valdsk-innstilling, og heller la d gÄ ut over d kreative (vi manglar jo denne eigenskapen uansett). Dermed bÞr Stone, Douglas, Derry og Westlake starte.

PÄ topp e Cresswell og Healy vÄre einaste dugande spissar, og desse bÞr sjÞlvsagt fÄ starte.

HÄpar vi klarar uavgjort ikveld. Har alltid frykta Leicester, men alt kan skje. Snart bÞr d snu, ogsÄ for Leeds!

Viss begge tidvis viser prov pÄ PL-klasse, sÄ meinar eg vi skal satse pÄ Sully. Sully eig vi i det minste, medan Warner berre er ein leigesoldat. Eg meinar at om klubben skal hente inn ein ny keeper, som eg gjerne ser dei gjer, sÄ bÞr vi hente inn noko yngre enn Warner. Dermed, sats pÄ den spelaren vi har i klubben inntil vidare -> Sully.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[Osteaktig]

Job Done Preston, *******
Loggført

- Rune
Mats-
PĂ„ juniorlaget

matsbohlin_FF@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #14 på: Oktober 18, 2006, 01:54:58 »

NĂ„ blir det litt lite av mitt vanlige tĂžrre akademiske prat her....

Eg hÄp bÊre at dem kjÊm seg ut pÄ den der tytjes banene og bank Leicester. Drit i lagoppstillinga, sÄ lenge eg ser et par knytt nÊva i vÊre. Og nÄr en man kommer ned pÄ flanken mot en av backan, eller stopperan vÄrres. HÄp eg at han fÄr en dÄrlig touch, sÄ bi Leeds spÊllern bÊre S****ns svart i Þuan, og mos jÊveln. Eg vil sjÄ voksne mannfolk skrikanes, og bÊre be om Ä bi bytta av. Faen eg vil at heile Leicester ikke kommer pÄ trening resten av veka fÞrdi dem har sÄ ondt i kroppen etter i dag!

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats
Loggført

15 points! Who Gives a f**k, We're Super Leeds and We're Goin' Up!
GeirO
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #15 på: Oktober 18, 2006, 02:14:56 »

Noen som tĂžr Ă„ tippe tilskuerantallet i dag? 14 891?

Tror det er stĂžrre sjanse for tre poeng enn tilskuerantall over 15 000.
Loggført

MOT
wilko92
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #16 på: Oktober 18, 2006, 02:14:57 »

Dette bĂžr vĂŠre innstillinga. Godt forelest Mats
mvh
Øyvind
Loggført

wilko92
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #17 på: Oktober 18, 2006, 02:17:10 »

quote:
Originally posted by GeirO

Noen som tĂžr Ă„ tippe tilskuerantallet i dag? 14 891?

Tror det er stĂžrre sjanse for tre poeng enn tilskuerantall over 15 000.

3 poeng og 17383 tilskuere(passer kanskje best under den store positivitetstrÄden...)

Øyvind
« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 02:17:32 av billythedog » Loggført

GeirO
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #18 på: Oktober 18, 2006, 02:17:47 »

quote:
Originally posted by Mats-

NĂ„ blir det litt lite av mitt vanlige tĂžrre akademiske prat her....

Eg hÄp bÊre at dem kjÊm seg ut pÄ den der tytjes banene og bank Leicester. Drit i lagoppstillinga, sÄ lenge eg ser et par knytt nÊva i vÊre. Og nÄr en man kommer ned pÄ flanken mot en av backan, eller stopperan vÄrres. HÄp eg at han fÄr en dÄrlig touch, sÄ bi Leeds spÊllern bÊre S****ns svart i Þuan, og mos jÊveln. Eg vil sjÄ voksne mannfolk skrikanes, og bÊre be om Ä bi bytta av. Faen eg vil at heile Leicester ikke kommer pÄ trening resten av veka fÞrdi dem har sÄ ondt i kroppen etter i dag!

Mvh Mats

Hvis dette er taktikken frykter jeg mange rĂžde kort og tap.

Hvorfor ikke kjÞre fransk laid back-taktikk, der vi lar hardt arbeidende Leicesterspillere jobbe og slite, men vi hÊlsparker og finter ballen i mÄl et par, tre ganger mer enn stutene fra Midlands[Blunker]
Loggført

MOT
wilko92
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #19 på: Oktober 18, 2006, 02:22:16 »

Laget er klart og Butler er fortsatt med! http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~913733,00.html
Loggført

ragnar
PĂ„ juniorlaget

raggis@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #20 på: Oktober 18, 2006, 02:24:37 »

Er no noen forandringer da. Dropper ikke bare kaptaien hardt og brutalt. Men det kommer nok. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
Loggført

*Champions of Championship 11/12*
Mats-
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #21 på: Oktober 18, 2006, 02:25:23 »

Nei, nei. Se her Geir O.

Romerne kom til de britiske Ăžyene. Og knuste engelskmennene med taktikk, organisering, moderne utstyr etc. En legion som var topp trent, moderne og ny tenkende.

Men...SĂ„ kom de til de skotske dĂžrer. Og som alle vet, er skotter klin gĂŠrne. De rev, bet, slo, lĂžp, dette gigantiske imperiet var livredd disse barbarer.

Se pĂ„ CCC som en slagmark fra oldtiden, her er det bare og banke i vei.  La oss ihvertfall prĂžve en slik formel. Lag som spiller med hjerte utpĂ„ skjorta kommer bestandig langt.

Mvh Mats
« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 02:26:20 av Mats- » Loggført

Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #22 på: Oktober 18, 2006, 02:26:50 »

Feigt og dÄrlig av Carver. Butler skulle selvsagt vÊrt vraket...

Killa
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #23 på: Oktober 18, 2006, 02:31:07 »

Regner med at hvis situasjonen er som det ryktes om, at Butler ligger tynt an med tanke pÄ fÞrstelagsspill. Ikke bare har han spilt elendig, det sies jo at han nekter Ä spille til lagkamerater han misliker osv. Ikke veit jeg hvor mye som ligger i dette, men uansett burde Butler ut med tanke pÄ prestasjonene pÄ banen.

Proud to be LEEDS!
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #24 på: Oktober 18, 2006, 02:31:50 »

Sullivan
Kelly - Butler - Kilgallon - Crainey
Moore - Douglas - Derry - Johnson
Healy - Cresswell

Reservar: Warner, Frazer, Foxe, Westlake, Blake
Loggført
Mats-
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #25 på: Oktober 18, 2006, 02:33:44 »

Carver med mye fine ord pÄ radioen no.

Mvh Mats
Loggført

peacock
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #26 på: Oktober 18, 2006, 02:33:46 »

Utrolig at Butler og Derry fÄr fornyet tillit[Trist!]
Vel, da logger jeg av. Akter Ä se opptaket pÄ Viasat uten Ä vite resultatet pÄ forhÄnd[:p]
Loggført
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #27 på: Oktober 18, 2006, 02:35:38 »

Endringar va varsla, men d lille som e blitt gjort e eg ikkje imponert over (pĂ„ papiret). Butler bĂžr skjerpe seg kraftig, Moore som midtbanespelar Hæ og Johnson fĂ„r debutere frĂ„ start. Hadde heller likt Ă„ sjĂ„ Westlake i denne rolla.
Loggført
26Killa
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #28 på: Oktober 18, 2006, 02:41:42 »

skjer med Wright??

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
Loggført

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #29 på: Oktober 18, 2006, 02:42:06 »

COME ON YOU LEEDS!

Proud to be LEEDS!
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Sider: [1] 2 3 ... 10
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |