Eg ser folk klagar pÄ Bates, og eg ser folk klagar pÄ Carver, MEN!
Om vi ikkje har eit lag som er godt nok til Ä kjempe i toppen, sÄ har vi definitivt eit lag som er gode nok til Ä kunne kjempe om play-off. Ja, Bates kan gjere mange ting betre. Det same kunne Blackwell, og det same kan heilt sikkert Carver. Men nÄr spelarane kjem pÄ bana, sÄ er det spelarane som mÄ ta taket. Manageren kan ikkje spele for dei. Det vi sÄg i dag, det var ein vanvittig mangel pÄ innsats frÄ spelarane vÄre. "You're not fit to wear the shirt" kom det frÄ tribunene i dag, og ein heil del andre ytringar i negativ form. Det er eg heilt einig i, for i dag var det j*"€!% slapt. Eg har tidlegare likt Derry veldig godt, nettopp fordi han er ein type spelar som gir alt. I dag - INGENTING. Han gjorde null og niks. Cressy prÞvde i alle fall synst eg, sÄ han fÄr min applaus. Han fekk ikkje noko til, men han virka oppriktig oppgitt etter kampen over innsatsen, og klappa mot pÄ Revie Stand nÄr han gjekk av bana. Spelarane mÄ fÄ inn ein fandenivoldsk innstilling, for det er jo det som er Leeds! Vi har jo ei historie med spelarar som Bremner, Batty, Strachan, Dacourt osv. Spelarane mÄ blÞ for laget. Det gjorde dei ikkje i dag.
- Rune
1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[

]
Job Done Preston, *******