The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 11:40:38 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dette skjer ved et salg av spillere  (Lest 262 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« på: Oktober 15, 2006, 00:53:10 »

Mangeren fÄr absolutt ingen penger. Han kan kun regne med Ä fÄ lov til Ä lÄne inn 2-3 spillere.Bates nekter Ä bruke penger. Han har en tankegang. Hvorfor skal jeg kaste penger ut av vinduet nÄr jeg skal selge klubben. Jo mindre jeg bruker jo mere tjener jeg da
[Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!]

Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
marve
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Oktober 15, 2006, 00:55:50 »

quote:
Originally posted by h.b

Mangeren fÄr absolutt ingen penger. Han kan kun regne med Ä fÄ lov til Ä lÄne inn 2-3 spillere.Bates nekter Ä bruke penger. Han har en tankegang. Hvorfor skal jeg kaste penger ut av vinduet nÄr jeg skal selge klubben. Jo mindre jeg bruker jo mere tjener jeg da
[Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!][Trist!]

Hvis det er slik bates tenker ,sĂ„ er vi f**kED !!!!!!.Nekter liksom Ă„ tro at bates er sĂ„ kynisk ,men er redd du har rett  hb .
Loggført

oak-tjome
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Oktober 15, 2006, 00:56:29 »

Bates go f... yourself!!!!!
Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Oktober 15, 2006, 01:33:35 »

Desverre er det alt for mye de siste to sesongene som tyder alt pÄ at det er i den retningen Bates tenker..

Jeg har tidligere gitt Bates et halvt godt ord om at han har jo slukket den "Þkonomiske brannen" vi hadde betraktelig i forhold til hva det var nÄr han kom inn i bildet.. Og det stÄr jeg for at akkurat det skal han ha takk for, men ligger det en sÄnn kynisme bak.. sÄ blir spÞrsmÄlet om det "var" verdt det.. og den fasen hvor man mÄ begynne Ä stille seg spÞrsmÄlet er i hÞyaktuell nÄ..

SÄ som du sier marve, jepp, er det en realitet sÄ er vi "f**kED"..

Det skulle vÊrt veldig moro Ä fÄ noen uttalelser fra Herr Bates i nÊr fremtid om hvor han har tenkt ferden til Leeds United videre...

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
marve
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: Oktober 15, 2006, 01:37:32 »

quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Desverre er det alt for mye de siste to sesongene som tyder alt pÄ at det er i den retningen Bates tenker..

Jeg har tidligere gitt Bates et halvt godt ord om at han har jo slukket den "Þkonomiske brannen" vi hadde betraktelig i forhold til hva det var nÄr han kom inn i bildet.. Og det stÄr jeg for at akkurat det skal han ha takk for, men ligger det en sÄnn kynisme bak.. sÄ blir spÞrsmÄlet om det "var" verdt det.. og den fasen hvor man mÄ begynne Ä stille seg spÞrsmÄlet er i hÞyaktuell nÄ..

SÄ som du sier marve, jepp, er det en realitet sÄ er vi "f**kED"..

Det skulle vÊrt veldig moro Ä fÄ noen uttalelser fra Herr Bates i nÊr fremtid om hvor han har tenkt ferden til Leeds United videre...

JA bates mÄ nÄ legge korta pÄ bordet Ä fortelle oss hva han vill med leeds .
Men stusser ikke dere andre ogsÄ over hvorfor han ikke fÄr kjÞrt seg mer av presse folka i leeds nÄr det gjelder dette spÞrmÄlet .
Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: Oktober 15, 2006, 01:53:55 »

marve: Jo det er nettopp det jeg gjÞr.. og det er derfor jeg prÞver Ä hise dere andre medsupportere opp til Ä tenke samme spÞrsmÄlet i det forrige innlegget mitt her [;]

For jeg tror virkelig det er pÄ tide Ä stille en del viktige spÞrsmÄl og kreve svar fÞr det er for sent.. men for den del kan jo Bates bare si det som det er, og vi fÄr oss en "trÞkk i trynet" men ingen stÄr klar til Ä overta...

Men jeg tusser veldig over at ikke presen griller ham mere enn de gjÞr.. for Bates har jo gjort en del mystifistiske ting.. bare den krigen han kjÞrer mot upporterklubbene anser jeg som veldig veldig uspekt... det liker jeg dÄrlig.. og fÞler han legger litt av sitt "sanne jeg" ut pÄ et sÞlvfat..

Loggført

-SirOlsen-
R - R
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #6 på: Oktober 15, 2006, 03:18:17 »

Eg ser folk klagar pÄ Bates, og eg ser folk klagar pÄ Carver, MEN!

Om vi ikkje har eit lag som er godt nok til Ä kjempe i toppen, sÄ har vi definitivt eit lag som er gode nok til Ä kunne kjempe om play-off. Ja, Bates kan gjere mange ting betre. Det same kunne Blackwell, og det same kan heilt sikkert Carver. Men nÄr spelarane kjem pÄ bana, sÄ er det spelarane som mÄ ta taket. Manageren kan ikkje spele for dei. Det vi sÄg i dag, det var ein vanvittig mangel pÄ innsats frÄ spelarane vÄre. "You're not fit to wear the shirt" kom det frÄ tribunene i dag, og ein heil del andre ytringar i negativ form. Det er eg heilt einig i, for i dag var det j*"€!% slapt. Eg har tidlegare likt Derry veldig godt, nettopp fordi han er ein type spelar som gir alt. I dag - INGENTING. Han gjorde null og niks. Cressy prÞvde i alle fall synst eg, sÄ han fÄr min applaus. Han fekk ikkje noko til, men han virka oppriktig oppgitt etter kampen over innsatsen, og klappa mot pÄ Revie Stand nÄr han gjekk av bana. Spelarane mÄ fÄ inn ein fandenivoldsk innstilling, for det er jo det som er Leeds! Vi har jo ei historie med spelarar som Bremner, Batty, Strachan, Dacourt osv. Spelarane mÄ blÞ for laget. Det gjorde dei ikkje i dag.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[Osteaktig]

Job Done Preston, *******
Loggført

- Rune
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #7 på: Oktober 15, 2006, 03:25:38 »

R-R jepp, sant det du sier der.. og det er og nevnt i trÄder hvor (i allefall jeg mener) det var mere relevant Ä poste akkurat det synspunktet. Og ja, du har helt rett.. spillerne mÄ kakkes like mye i hodet som klubbledelen mÄ.. det er de som er pÄ banen og spiller og ikke hverken Bates eller Carver.. De to sistnevnte mÄ vel i hovedsak stÄ for det som skjer rundt laget fÞr og etter kamp, men i de 90 minuttene pÄ banen er det faktisk da spillerne gjÞr seg fortjent til lÞnna si... men gjorde de det idag?... NEI!

Loggført

-SirOlsen-
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |