|
erik-oslo
|
 |
« på: Oktober 15, 2006, 00:47:44 » |
|
Carver har nÄ dokumentert at han ikke duger. Vi mÄ ha en ny manager inn raskt.
Curb har signalisert at han ikke vil, han vil til en klubb i PL.
Ranieri, vel, muligens en dyktig manager, men har han det som skal til for Ă„ lĂžfte en klubb med begrensede ressurser? Jeg er i tvil.
Newell har bÄde i fjor og i Är ledet Luton til Þvre del tabellen. OppnÄr mye med begrensede ressurser. En mann for Leeds United.
Bates! Gi oss Newell!! Jeg vil ha Newell nÄ!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #1 på: Oktober 15, 2006, 00:49:52 » |
|
Curbs eller Ranieri. Vi trenger et stort navn som kan trekke spillere av kvalitet til klubben vÄr.
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #2 på: Oktober 15, 2006, 00:50:51 » |
|
quote: Originally posted by erik-oslo
Carver har nÄ dokumentert at han ikke duger. Vi mÄ ha en ny manager inn raskt.
Curb har signalisert at han ikke vil, han vil til en klubb i PL.
Ranieri, vel, muligens en dyktig manager, men har han det som skal til for Ă„ lĂžfte en klubb med begrensede ressurser? Jeg er i tvil.
Newell har bÄde i fjor og i Är ledet Luton til Þvre del tabellen. OppnÄr mye med begrensede ressurser. En mann for Leeds United.
Bates! Gi oss Newell!! Jeg vil ha Newell nÄ!!
Synes spillerne mÄ tas mer en managern nÄ om dagen .De blÞr ikke for laget !!!!!!!!. Men nÄr en ser hva newell har fÄtt til med luton!!! ,sÄ er nok han en meget dyktig manager ja .
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 00:51:08 av marve »
|
Loggført
|
|
|
|
|
SveinArve
|
 |
« Svar #3 på: Oktober 15, 2006, 00:54:54 » |
|
Newell for Leeds??? Kunne hatr Mourinho for den del.. hadde ikke hjulpet noe.. VI trenger gode spillere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ------------------------------ http://www.godoyil.noKvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball.... -Ivar Hoff-
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #4 på: Oktober 15, 2006, 00:56:01 » |
|
Newell er enda for fersk. Det Leeds trenger nÄ er en manager som Äpent stÄr frem og ser at han skal ta klubben til europa = Ranieri.Vi trenger positivitet og en manager med visjoner Leeds trenger en manager som kan lokke kvalitetsspillere til klubben. I den kategorien hÞrer ikke Newell hjemme  
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #5 på: Oktober 15, 2006, 00:58:56 » |
|
quote: Originally posted by h.b
Newell er enda for fersk. Det Leeds trenger nÄ er en manager som Äpent stÄr frem og ser at han skal ta klubben til europa = Ranieri.Vi trenger positivitet og en manager med visjoner Leeds trenger en manager som kan lokke kvalitetsspillere til klubben. I den kategorien hÞrer ikke Newell hjemme

HEHEHEH EUROPA !!!!!! Det vi trenger er en mangaer som rett ut sier hvor vi stÄr i dag og det er pÄ bunn av champs div .Og jobbe seg opp derfra .Og si vi skal ut i europa kan alle si !!!! ,bedre Ä innse hvor vi er i dag og jobbe seg oppover derfra ,innse hvor feila ligger og gjÞre noe med det her og nÄ .
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Peter7
|
 |
« Svar #7 på: Oktober 15, 2006, 01:09:56 » |
|
Hvis vi fÄr en manager som bare tenker pÄ Ä redde Leeds opp fra gjÞrma, sÄ fÄr vi en manager uten visjoner. Se pÄ Boothy. Han sa i annsettelsesintervjuet at han skulle lede Watford opp i Premier League og dermed videre i Premier League. Boothy skapte en optimisme uten sidestykke. Derfor greide Watford det

Sjekk tabellen, kamerat.[xx(] Akkurat nÄ tror jeg vi trenger mest en som kan hale Leeds opp av gjÞrma, ja. *** Bring Duberry Back!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"there is only one United, and I have played for them" (Alf-Inge Haaland)
|
|
|
|
erik-oslo
|
 |
« Svar #8 på: Oktober 15, 2006, 01:17:37 » |
|
Newell er mannen som kan gjĂžre det med begrensde ressurser.
Newell for fersk!?
Hva var Boothy da?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #10 på: Oktober 15, 2006, 01:25:52 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #11 på: Oktober 15, 2006, 01:26:22 » |
|
Enig h.b, vi tenger en mann som Ranieri
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #13 på: Oktober 15, 2006, 01:34:15 » |
|
Med Newell ved roret sÄ kommer vi ikke noen vei.Hva har Newell vist fÞr Luton.Hvorfor ikke Nordlie da. Vi mÄ fÄ en manager som kan ta oss opp av gjÞrma,det er riktig. men vi mÄ samtidig tenke pÄ hva som skjer videre. Ikke bare en manager som holder oss over vannet i CCC men en som etablerer oss som en klubb blandt 5-6 bese i England med tiden. Samtidig sÄ vil Newell ha et press som er 10 ganger hÞyere om Ä lykkes i Leeds.Det presset har han ikke i Luton

Hb blir det ikke litt for dumt Ä prate om Ä etablere oss som et av de 5-6 beste laga i premierl nÄr vi er der vi er i dag . Nei det den nye managern mÄ konsentrer seg om nÄr han kommer er Ä stabelisere oss i ccl .Han mÄ gjÞre som g graham gjorde ,bygge laget opp gradevis ,begynne i forsvar osv
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SirOlsen
|
 |
« Svar #14 på: Oktober 15, 2006, 01:49:39 » |
|
Jeg slenger meg med litt i tanken som h.b lufter her.. ut ifra det jeg leser her, sÄ er det mye enighet, selv om innleggene Äpner som om det skulle vÊre total uenighet.. Men det vi er enige om er at vi trenger Ä bygge opp et nytt lag. Det jeg ser om "hovedkjernen" i uenigheter her er hvorvidt vi skal ha en manager med ambisjoner eller ikke.. men jeg tror ikke det er DER hovedproblemet vÄrt ligger..
1. vi mÄ fÄ en "rik onkel" som spytter inn midler. Om ikke gjÞr oss superrike, i allefall nok til at vi kan bygge en stabil kjerne.
2. for Ä fÄ til det, mÄ vi ha en manager som kan sakene sine.. Men hvor langt skal vi la ambisjonene gÄ?.. jeg tror h.b er inne pÄ noe veldig essensiellt nÄr han snakker om at han Þnsker en manager som faktisk vil fÄ oss til Europa. SelvfÞlgelig ser det mÞrkt ut nÄ, men en slik mann vil gi forventninger og ambisjoner.. At en manager har ambisjoner tror jeg er noe av det viktigste egenskapene en manager kan ha.. Men ambisjoner alene uten kunnskap om hvordan man kan bygge et lag taktisk og vice versa er jo heller ikke mye verdt.. her mÄ det vÊre en balansegang. Smatidig mÄ han vÊre knallhard.. Ikke knallhard i form av Ä trykke spillernes moral i og under bakkenivÄ, men som tÞr si ifra nÄr de gjÞr ting gÊrnt, og veileder dem hvordan man skal komme seg opp og bli bedre.
NÄr disse to punktene begynner Ä virke, er jeg overbevist om at ting vil begynne Ä snu seg.. men da hjelper det lite at JulenisseBates snurper igjen julegavepengeekken in og fjerner enhver mulighet en manager har til Ä kunne foreta forsterkninger og oppbygninger..
Samtidig mÄ man og involvere juniorer.. de mÄ fÄ prÞve seg og utvikle rutine. Det O`Leary gjorde var egentlig ikke noe mirakulÞst.. Han satset pÄ ungdommene som var proppfulle av innsatsvilje og som er ivrige etter Ä komme seg frem og opp. Men O`Leary hadde en kjerne han kunne teste ut ungguttene rundt, sÄ den er det nok viktig vi har pÄ plass fÞrst.. men hva ble resultatet?.. Det yngste laget i Leeds historie.. om ikke bare Leeds..
sÄ en kommentar til marve: du og h.b snakker samme "sprÄk" i innleggene deres her.. Ja, sevfÞlgelig mÄ vi bygge opp.. men hva skal vi bygge opp med uten en eneste ambisjon?.. Synes du det hÞres veldig motiverende ut Ä kjempe i nedrykksstrid i CCC?.. Eller er det mere motiverende Ä hÞre; "NÄ gutter.. nÄ skal vi til Premier League... og mÄten vi skal gjÞre det pÄ er slik.. Du marve, fÄr den rollen.. den er viktig pga osv osv osv.."
MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 01:50:27 av SirOlsen »
|
Loggført
|
-SirOlsen-
|
|
|
|
Lars E
|
 |
« Svar #15 på: Oktober 15, 2006, 02:19:57 » |
|
Vi mÄ ansette en manager med ambisjoner. En vinner. (Ikke nÞdvendigvis Ranieri, men det er en annen diskusjon). Det handler om Ä ta ett skritt om gangen - fÞrst opp av gjÞrma, sÄ Premier League og tilslutt Europa. Vi er vel ikke fornÞyde med Ä vÊre et ok CCC lag plutselig, bare for alt er svart i klubben vÄr for tiden? Vi skal opp! Om ikke i Är, sÄ neste Är. Vi mÄ ikke gÄ i fella Ä ansette en mann som er fornÞyd med Ä stabilisere oss i divisjonen.
Ambisjoner er en av mange kvaliteter den nye manager vĂ„r bĂžr ha, og klart en av de viktigste. Enig med mye Ăisten skriver.
MEN VI HAR ET LANGT SKRITT Ă
TA FĂR VI KAN BEGYNNE Ă
SNAKKE OM EUROPA.
Newell er spennende, men ingen garanti for suksess. Jeg er veldig blank nÄr det gjelder alternativer til hvem som bÞr ta over. Det viktigste er Ä fÄ inn en som kan gi ny optimisme og entusiamse i Leedsleiren igjen.
Forever Leeds
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 02:24:41 av Lars E »
|
Loggført
|
Forever Leeds
|
|
|
|
SirOlsen
|
 |
« Svar #16 på: Oktober 15, 2006, 02:38:15 » |
|
quote: Originally posted by Larseirik
Vi mÄ ansette en manager med ambisjoner. En vinner. (Ikke nÞdvendigvis Ranieri, men det er en annen diskusjon). Det handler om Ä ta ett skritt om gangen - fÞrst opp av gjÞrma, sÄ Premier League og tilslutt Europa. Vi er vel ikke fornÞyde med Ä vÊre et ok CCC lag plutselig, bare for alt er svart i klubben vÄr for tiden? Vi skal opp! Om ikke i Är, sÄ neste Är. Vi mÄ ikke gÄ i fella Ä ansette en mann som er fornÞyd med Ä stabilisere oss i divisjonen.
Ambisjoner er en av mange kvaliteter den nye manager vĂ„r bĂžr ha, og klart en av de viktigste. Enig med mye Ăisten skriver.
MEN VI HAR ET LANGT SKRITT Ă
TA FĂR VI KAN BEGYNNE Ă
SNAKKE OM EUROPA.
Newell er spennende, men ingen garanti for suksess. Jeg er veldig blank nÄr det gjelder alternativer til hvem som bÞr ta over. Det viktigste er Ä fÄ inn en som kan gi ny optimisme og entusiamse i Leedsleiren igjen.
Forever Leeds
Ja, nĂ„ mente jeg ikke at vi skulle til Europa over natta da.. men jeg bare brukte det som et eksempel pĂ„ at vi skal ha en som virkelig fĂ„r opp "tenninga" pĂ„ gutta og brer utover en atmosfĂŠre som fĂ„r dem til Ă„ gi alt og enda mere for Ă„ nĂ„ mĂ„let!.. Ă
satse pÄ kun stabilisering bÊrer nok ingenting positivt med seg.. det vil bare dempe motivasjonen ytterligere.. Som feks ifjor.. man satte playoff som et mulig mÄl.. og vi nÄdde det!.. Riktignok glapp det i siste og avgjÞrende kamp.. men for all del.. det var rette mÄten!.. Vi nÄdde mÄlet. Det som var synd var at vi ikke kom med i PL. Men med playoff friskt i minne, trodde jeg det skulle gi gutta og laget ny giv for Ä gjÞre det enda bedre i Är.. Hva skjer?.. det selges unna nÞkkelspillere og vi kriger i bunnen.. da sier det eg elv at motivasjon og tenning blir som Ä stikke lufta ut av en ballong.. Samtidig mÄ jeg ogsÄ si meg enig i det du sier Larserik om Ä vÊre blank nÄr det gjelder hvem jeg vil ha som manager.. Jeg tenker pÄ en mulig erstatter jeg kunne tenkt meg for Bates fÞrst.. noen med midler til Ä kunne Äpne pengesekken litt.. Om ikke kjÞpefest, bare noen mÄ nÞdvenidge forsterkninger Ä danne kjernen av, nÄ som vi har solgt unna kjernen vi hadde.. vi mÄ jo for fanken erstatte de gode spillerne..! MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
|
|
|
|
|
Loggført
|
-SirOlsen-
|
|
|
|
Lars E
|
 |
« Svar #17 på: Oktober 15, 2006, 02:41:23 » |
|
Tror vi er ganske enige Ăisten. [  ] Forever Leeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds
|
|
|
|
SirOlsen
|
 |
« Svar #18 på: Oktober 15, 2006, 02:52:40 » |
|
Det er vi nok ja, Larseirik.. hva tror du.. skal vi gÄ og sÞke om noen forbrukslÄn og kjÞpe Leeds og lede klubben til sukess? [  ] MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
|
|
|
|
|
Loggført
|
-SirOlsen-
|
|
|
|
FĂžrde
|
 |
« Svar #19 på: Oktober 15, 2006, 03:06:01 » |
|
Ranieri/Curbs inn, inn med spillere som kan ofre seg litt & spille fotball!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On Together
|
|
|
|
Lars E
|
 |
« Svar #20 på: Oktober 15, 2006, 03:32:20 » |
|
quote: Originally posted by Ăisten Olsen
Det er vi nok ja, Larseirik.. hva tror du.. skal vi gÄ og sÞke om noen forbrukslÄn og kjÞpe Leeds og lede klubben til sukess? [ ]
Vi hadde vunnet Premier League innen 3 Är.[  ] Forever Leeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds
|
|
|
|
SirOlsen
|
 |
« Svar #21 på: Oktober 15, 2006, 03:38:22 » |
|
quote:
Vi hadde vunnet Premier League innen 3 Är.[ ]
Forever Leeds
PÞh... hvorfor nÞye oss med bare PL?.. Vi hadde rÞska med oss The Treble og Champions League og hele pakka! [  ] hehe.. Nei, huff.. litt humor mÄ vi vel kunne unne og koste pÄ oss her vi sitter i gjÞrma og bader i mÞkk etter at vi ble bÊsja pÄ av Stoke idag... [V] MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
|
|
|
|
|
Loggført
|
-SirOlsen-
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #22 på: Oktober 15, 2006, 04:01:17 » |
|
quote: Originally posted by Ăisten Olsen
1. vi mÄ fÄ en "rik onkel" som spytter inn midler. Om ikke gjÞr oss superrike, i allefall nok til at vi kan bygge en stabil kjerne.
Vi treng i det minste ein eigar som er villig til Ă„ investere pengar for pĂ„ sikt Ă„ tene pengar pĂ„ oss. Eg har tidlegare sagt at eg er villig til Ă„ vente til etter denne sesongen fĂžr vi skal hevde oss. Dette pga at dĂ„ har vi midlar Ă„ bruke pga midlane som blir frigjort pga utbetalingar til tidlegare spelarar. Men dette fĂžreset at desse midlane blir BRUKT. Det er eit spĂžrsmĂ„l som forelĂžpig blir stĂ„ande ubesvart. Usikkerheita rundt Bates er stor. Velbegrunna, men han er unnskyldt om han faktisk har ein plan for Leeds. quote: Originally posted by Ăisten Olsen
2. for Ä fÄ til det, mÄ vi ha en manager som kan sakene sine.. Men hvor langt skal vi la ambisjonene gÄ?.. jeg tror h.b er inne pÄ noe veldig essensiellt nÄr han snakker om at han Þnsker en manager som faktisk vil fÄ oss til Europa. SelvfÞlgelig ser det mÞrkt ut nÄ, men en slik mann vil gi forventninger og ambisjoner.. At en manager har ambisjoner tror jeg er noe av det viktigste egenskapene en manager kan ha.. Men ambisjoner alene uten kunnskap om hvordan man kan bygge et lag taktisk og vice versa er jo heller ikke mye verdt.. her mÄ det vÊre en balansegang. Smatidig mÄ han vÊre knallhard.. Ikke knallhard i form av Ä trykke spillernes moral i og under bakkenivÄ, men som tÞr si ifra nÄr de gjÞr ting gÊrnt, og veileder dem hvordan man skal komme seg opp og bli bedre.
- Om nokon kjĂžper ut Bates, sĂ„ er det irrelevant kven som sit ved roret. Dei har nok dĂ„ ein plan uansett, og om den som sit ved roret dĂ„ viser seg kapabel, fĂ„r han kanskje fortsetje. Viss ikkje lokkar dei sine managermĂ„l med midlar og lĂžfter. quote: Originally posted by Ăisten Olsen
Samtidig mÄ man og involvere juniorer.. de mÄ fÄ prÞve seg og utvikle rutine. Det O`Leary gjorde var egentlig ikke noe mirakulÞst.. Han satset pÄ ungdommene som var proppfulle av innsatsvilje og som er ivrige etter Ä komme seg frem og opp. Men O`Leary hadde en kjerne han kunne teste ut ungguttene rundt, sÄ den er det nok viktig vi har pÄ plass fÞrst.. men hva ble resultatet?.. Det yngste laget i Leeds historie.. om ikke bare Leeds..
- Vi har produsert i overkant mange bra spelarar dei siste Ära, og er dermed kanskje blitt litt bortskjemt. Eg sÄg reservekampen mellom Leeds og Shrewsbury forrige tirsdag. Dei beste spelarane pÄ bana var dei spelarane som er i A-lagsstallen. No spelte riktig nok ikkje Rose og Howson, og eg har heller ikkje fÄtt sett Ben Parker, men i den kampen var det ingen av unggutane som heva seg. Det er ingen her inne som heller vil sjÄ nokon av vÄre 'lads' slÄr igjennom, men folk har ein overdriven tru pÄ at talenta vÄre skal gÄ inn og heve oss. Folk har jamnt og trutt klaga nÄr spelarar som Jamie Winter osv har forsvunne frÄ oss. Til og med nÄr Mark Wilberforce blei frigitt nyleg klaga folk. Men kvar er det blitt av dei? Ut av kvar unggut i ungdomsavdelinga er det berre ytterst fÄ som sler igjennom. Eg hÄpar Ä fÄ sett Rose og Howson nokre reservelagskampar i haust. Viser det seg at dei er gode nok, og hevar seg pÄ det nivÄet, er det ein ting som tel: Leeds sitt fÞrstelag. - Rune 1. omgang: Southampton 3 Leeds 0 2. omgang: Southampton 3 Leeds 4 [  ] Job Done Preston, *******
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #23 på: Oktober 15, 2006, 04:40:19 » |
|
Vi mangler tydeligvis totalt et Scouting team som har kontakter og overblikk... NÄr hentet vi sist inn noe som var spennende ungt og ble til noe...
Tydeligvis er hele Scout teamet bosatt i Preston... men noe sier meg at det finnes andre steder i verden det spilles fotball...
Det er talenter Ă„ hente i hele verden...
Problemet vÄrt nÄ er at vi er i hengemyra CCC ligaen og den er en seig Ä komme seg ut av...
Vi trenger 3 ting mener jeg... det er tro, fart og hjertet pÄ rett plass...
Vi mÄ tro pÄ oss selv... det virker som Leeds trÞya hemmer spillerne??
Fart... Vi mÄ ha fart i alle ledd. Forsvarspillere som tÞrr presse hÞyt pga stor fart trenger de ikke vÊre redd for bakrom Fart i midtbaneledd sÄ vi kan komme rundt, plukke opp spillere nÄr det trengs... komme tidlig inn i press... etc... Fart og styrke i angrepsleddet sÄ vi kan riste av oss forsvarspillere, samt true bakrom,...samt vÊre dyktige fÞrsteforsvarere...
Hjertet pÄ rett plass... det betyr ut med gamle spillere som hever pensjonistlÞnna si i Leeds... please vekk med Gregan, Butler, vi trenger ungdommelig mot og kjÊrlighet...
Utrolig at vi beholder Gregan og selger Walton... (lurer pÄ hvem som har best fremtid...)
Carson i mÄlet Killa / Walton som stoppere, Frazier / Parker pÄ backene... Lennon pÄ flanken... Bakke pÄ midten, Milner pÄ hÞyre Fyll pÄ med en rÞver av en sentral midtbanespiller og et par mÄlhungrige spisser og vi er et Play off lag...// Unggutta inn pÄ benken og match de frem
det hadde vĂŠrt deilig samt varmet Leeds fansen... skapt entusiasme og glede... noe Ă„ vĂŠre stolt over som Leeds supporter...
Vel... nei vi valgte Ä selge eller gi bort talentene vÄre og erstatte de med grÄ 40 Äringer...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SveinArve
|
 |
« Svar #24 på: Oktober 15, 2006, 06:12:56 » |
|
hehe...Bakke...  ------------------------------ http://www.godoyil.noKvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball.... -Ivar Hoff-
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SirOlsen
|
 |
« Svar #25 på: Oktober 15, 2006, 13:52:22 » |
|
Jarle: ja, du er inne pÄ mye fornuftig der tror jeg.. Vi trenger en satsingsfaktor og mentalitet bÄde pÄ og utenfor banen.. Enten spillerne er gamle eller unge er det like viktig i alle ledd. Istedenfor haugevis av nÞdlšÄn, tror jeg og det er viktig at vi bygger en liten base som vi kan la unge spillere fÄ slippe til rundt og gjÞre seg "varm i trÞya" som det heter.. Vi mÄ mane frem gutsen i dem.. og ikke minst tÞrre Ä satse pÄ de unge spillerne som VIL noe.. de som vil frem og opp.. de stÄr som regel litt ekstra pÄ..
|
|
|
|
|
Loggført
|
-SirOlsen-
|
|
|