|
Ferre
|
 |
« Svar #180 på: Oktober 15, 2006, 00:05:43 » |
|
Hvis ikke Bates nÄ begynner Ä se seg om etter en ny manager sÄ kan han dra til h****te ut av Elland Road. Ikke misforstÄ, jeg gir ikke hele skylden til Carver etter dagens kamp, men det virker ikke som om han er den rette personen til Ä snu den negative trenden vi har havnet opp i. Det skrikes etter nytt blod nÄ, ikke bare i managerstole men ogsÄ i spillerstallen. Blir rett og slett flau av Ä se pÄ noen av spillerenes innsats i dag, ikke verdig den hvit drakta.
Bates, skal du fortsette og spinkle og spare pÄ pengene dine kan du finne pÄ noe annet Ä gjÞre.
[V][V][V]
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #181 på: Oktober 15, 2006, 00:05:43 » |
|
skal pÄ opprykksfest med laget eg spiller pÄ nÄ, dette la dog en demper pÄ stemningen. eg kaster meg pÄ din tankegang sÞlvreven og drikker ekstra mye ikveld. mÄ fÞrst presse pÄ finstasen, fÞler ikkje for Ä kle meg opp til fest nei. : (
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #182 på: Oktober 15, 2006, 00:08:59 » |
|
Tror vi fĂžrst mĂ„ innse at nedrykk virkelig er mulig i Ă„r ,bĂ„de vi fans ,spillere ,managere og eiere .Vi kan ikke fortsette Ă„ tru at opprykk er mulig ,vi mĂ„ jobbe stein hart for vĂŠrt jĂŠ.... poeng for Ă„ overleve i denne divisjonen . Og bates mĂ„ nĂ„ bestemme seg for hva han vill med leeds ,hvorfor kvitte oss med gjelda sĂ„ fort hvorfor ikke betale ned litt senere og i stedet frigjĂžre en del av de penga til Ă„ skaffe oss en bra manager og kansje en fiorsterkning eller 2 .Er det mulig forestten noen som vet  Ă„ betale litt saktere ned pĂ„ gjelda altsĂ„  ?.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #184 på: Oktober 15, 2006, 00:12:08 » |
|
FAEN FAEN FAEN! Kan ikkje vi fÄ noe Ä juble for snart? eller blir vÄr tids leeds en evig nedtur? er sÄ forbannet skuffet og lei akkurat nÄ, det leeds eg sÄ idag er ikkje det leeds eg har vokst opp med... tap kan aksepteres om det finnes innsats, men virker ikkje som det er mange i leeds som kjenner det begrepet per dags dato. alt er bekmÞrkt slik eg ser det nÄ, desverre. klarer ikkje vÊre positiv.
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
lowfields
|
 |
« Svar #185 på: Oktober 15, 2006, 00:12:35 » |
|
Er ikke enig med noen her som skriker etter innsats. Synes Leeds-spillerene legger i vel sÄ mye innsats som Stoke-spillerene. Problemet ligger i taktikken, samhandlingen, humÞret osv. For at dette skal snu mÄ vi ha en ny manager + at en del av de gamle traverne mÄ ut av klubben nÄ. Vi mÄ rett og slett ha inn nytt blod - massevis og nesten uansett kvalitet - for at klubben skal ha sjans til snu dette.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #186 på: Oktober 15, 2006, 00:14:21 » |
|
quote: Originally posted by h.b
Fordi Bates skal selge klubben gjeldfriDa gÄr alle pengene i hans lomme

tror du er inne pÄ noe veldig riktig der hb ,hvirker som bates er ute etter penga han kan hÄve inn etter Ä ha tappa leeds for sine verdier (spillere som er verdt noe hos oss i dag ).
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #187 på: Oktober 15, 2006, 00:14:48 » |
|
Dette er faktisk det dÄrligste eg har sett nokon gang av Leeds og andre betalte fotbalspiller pÄ ei fotballbane.
Dersom ikkje spillerene gÄr i seg sjÞlv og forstÄr alvoret og dersom Mr.Bates ikkje fÄr pÄ plass ny manager sporenstreks ender dette med nedrykk. Og no tuller eg ikkje med dokke!
Utover i kampen kom det store depresjoner som til slutt gjekk over til galgenhumor, eg sat faktisk utover i andre omgang og lo for meg sjÞlv av kor dÄrlige vi er.
Sully viste idag at han er ferdig pÄ dette nivÄet, blir Killa den spilleren vi trur/hÄper, kva feiler Derry, Douglas gjer vel sÄ godt han kan osv.....
JC gjer nok ogsÄ sÄ godt han kan, og vi kan ikkje skyte han heller dÄ han kun er caretaker. Men, det er heilt klart at han er ikkje mannen som kan lede Leeds ut av dette ufÞret vi er komt i - han kan ikkje ha lÊrt veldig mykje av Sir Bobby eller Keegan...
SkÄl gutter - we'll be back!!
WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Lars E
|
 |
« Svar #188 på: Oktober 15, 2006, 00:16:48 » |
|
Innsatsen var ikke pĂ„ topp. Men sant som du sier lowfields, mye av problemet ligge i taktikken, humĂžret og samhandlingen. Klart innsatsen forsvinner nĂ„r alt annet ikke fungerer. NOE MĂ
GJĂRES NĂ
!
Forever Leeds
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 00:19:16 av Lars E »
|
Loggført
|
Forever Leeds
|
|
|
|
SirOlsen
|
 |
« Svar #189 på: Oktober 15, 2006, 00:20:03 » |
|
Er nok som h.b sier.. det virker stygt som om Herr Bates driter fullstendig i resultater og hva som skal til for Ä fÄ laget pÄ rett kjÞl, annet enn at han skal kvitte seg med gjeld og selge klubben og fÄ penger som gÄr rett til han selv..
Riktignok sÄnn er buisness, men vil han vinne pÄ det i det lange lÞp?.. neppe.. Men de som blir mest skadelidende er vi og vÄrt lag! Dette er hasardiÞst spÞr dere meg!
MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
|
|
|
|
|
Loggført
|
-SirOlsen-
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #190 på: Oktober 15, 2006, 00:20:57 » |
|
KjĂŠre vene lowfields, du kan da umulig meine at Derry, Douglas, Westlake, Healy, Killa, Butts og sully gir alt idag!? Eg gir kun godkjent til Kells, Wright og Lewis - resten forjener ikkje lĂžpn idag! Det mangler selvfĂžlgelig ogsĂ„ pĂ„ plan, struktur og samhandling, noko som er JC sitt ansvar - difor veldig einig i at ny manager MĂ
pÄ plass sporenstreks, forÞvrig veldig skuffa over at Mr.Bates ikkje ordna dette i landslagspausen - da hadde vi hatt tre poeng idag, garantert! quote: Originally posted by lowfields
Er ikke enig med noen her som skriker etter innsats. Synes Leeds-spillerene legger i vel sÄ mye innsats som Stoke-spillerene. Problemet ligger i taktikken, samhandlingen, humÞret osv. For at dette skal snu mÄ vi ha en ny manager + at en del av de gamle traverne mÄ ut av klubben nÄ. Vi mÄ rett og slett ha inn nytt blod - massevis og nesten uansett kvalitet - for at klubben skal ha sjans til snu dette.
WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #191 på: Oktober 15, 2006, 00:23:09 » |
|
quote: Originally posted by Ăisten Olsen
Er nok som h.b sier.. det virker stygt som om Herr Bates driter fullstendig i resultater og hva som skal til for Ä fÄ laget pÄ rett kjÞl, annet enn at han skal kvitte seg med gjeld og selge klubben og fÄ penger som gÄr rett til han selv..
Riktignok sÄnn er buisness, men vil han vinne pÄ det i det lange lÞp?.. neppe.. Men de som blir mest skadelidende er vi og vÄrt lag! Dette er hasardiÞst spÞr dere meg!
"I det lange lĂžp" er vel ikkje veldig interessant for gubben, han nĂŠrmer seg snart 80...[  ] WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 00:23:58 av Tom S »
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
SirOlsen
|
 |
« Svar #192 på: Oktober 15, 2006, 00:25:53 » |
|
TomS: SĂ„ sant som det er sagt... huff og huff... 12 timers nattskift foran meg... ja, det blir sikker "lystig"...
|
|
|
|
|
Loggført
|
-SirOlsen-
|
|
|
|
ragnar
|
 |
« Svar #193 på: Oktober 15, 2006, 00:34:40 » |
|
PÄ en annen side sÄ blir jo ikke Leeds mer verdt som en klubb om vi rykker ned til League 1 denne sesongen. SÄ om mÄlet til Bates er Ä selge seg ut nÄr sesongen er slutt, sÄ mÄ han bruke litt penger for Ä holde Leeds oppe. Om det er ved salg av Healy og Killa, ja sÄ fÄr han faktisk gjÞre det. Men da selges jo to av de fremste salgsobjektene vÄre.
Om vi fÄr £4mill for hver av de to, sÄ trenger Leeds sÄrt forsterkninger. Om i tillegg minst halvparten av det totale belÞpet vi fÄr inn ved salg av de to, gÄr tilbake til spillerkjÞp sÄ er saken klar.
Det Leeds trenger er nok en som kan komme inn Ä rÞske litt opp i dagens Leeds stall. Virker som om flere av dagens spillere ikke helt har motivasjonen helt inne. Det mÄ komme inn en som stiller strengere krav og begynner Ä kjÞre en streng disiplin. En ala George Graham. En som kanskje makter Ä fÄ til et liiiiitt bedre offensivt spill en hva han gjorde. Og som fÄr til samhandling, taktikk, etc....
*Champions of CCC 06/07*
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 00:36:29 av ragnar »
|
Loggført
|
*Champions of Championship 11/12*
|
|
|
|
Peter7
|
 |
« Svar #194 på: Oktober 15, 2006, 00:47:58 » |
|
Kampen minnet litt om noen kamper som minputtlaget jeg trener har hatt, der vi lurer pÄ om motstanderlagets spillere er en Ärsklasse eldre ...
Dette var uansett pinlig dÄrlig - spillerne viste slett innsats ... noen fÄ prÞvde (Douglas), noen sto og sÄ pÄ (Derry) ... taktikken med Ä slÄ hÞye baller inn mot Stokes forsvar (som var en halv meter hÞyere enn Leeds-spillerne) fungerte dÄrlig. Aldri farlig, bortsett fra noen tilfeller i fÞrste omgang der vi kom gjennom (nesten) langs bakken. PrÞvde vel Ä gjÞre litt val vanskelige ting iblant ogsÄ. De fleste mÄlene mot kom pÄ forsvarsfeil - slett markering og en keeper som klart viste at han ikke har mer Ä bidra med.
Synd pÄ Carver, dette er Blackwells lag som ikke fungerer for ham heller. Uansett hvor dyktig han mÄtte vÊre sÄ mÄ det bli store utskiftninger nÄ - fÞrst og fremst utenfor banen, men ogsÄ en del av spillerne som nÄ er fast inventar: Butler, Derry, Sullivan for Ä nevne noen.
Fortsetter dette sÄ mÄ vi nok vente til neste sesong fÞr vi kan ha et realistisk hÄp om opprykk - TIL The Championship ...
Wright spilte ikke noe dÄrligere enn Crainey ville gjort - men han er jo en halv meter kortere han ogsÄ
*** Bring Duberry Back!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"there is only one United, and I have played for them" (Alf-Inge Haaland)
|
|
|
|
SuperLeeds!
|
 |
« Svar #195 på: Oktober 15, 2006, 01:53:52 » |
|
quote: Originally posted by h.b
Fordi Bates skal selge klubben gjeldfriDa gÄr alle pengene i hans lomme

Blir vel ikke sÊrlig lett Ä selge en klubb pÄ kanten av stupet. LoveLeeds[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SuperLeeds!
|
 |
« Svar #196 på: Oktober 15, 2006, 02:02:35 » |
|
Er forÞvrig heller ikke sÄ mange Ärene siden City var i 3. nivÄ, der skogvokterne befinner seg pÄ toppen for Þyeblikket. Poenget mitt er at det gÄr opp og ned her i verden, akkurat som aksjemarkedet - det kan vÊre lurt og kjÞpe nÄr det gÄr nedover og selge seg ut nÄr det har gÄtt oppover en stund. SÄnn sett er vel strategien til Bates litt ulogisk, hvis han skal forsÞke og tjene en masse penger pÄ en klubb som kanskje er pÄ vei ned i "gjÞrma". Vel - da skal jeg over og sÄ lokaloppgjÞret mot Doncaster Rovers neste sesong. Klubben med en norsk viking(!) i klubbemblemet sitt.
LoveLeeds [img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #197 på: Oktober 15, 2006, 03:46:53 » |
|
No har dei fleste av dĂ„ke sett kampen, sĂ„ gidd ikkje skrive eit kampreferat. Det ville uansett blitt sorgen. Det eg kjem til Ă„ fokusere pĂ„ er korleis vi som sat pĂ„ tribuna oppfatta affĂŠra. FĂžr kampen var det relativt stille og rolig. Virka som folk ikkje heilt forventa det store. NĂ„r spelarane kom ut for Ă„ varme opp fekk dei applaus, men det var elles ganske rolig. Under kampen blei det tidleg ei negativ stemning, sjĂžlvsagt fordi vi fekk eit mĂ„l i mot. Vi pĂ„ North Stand hadde god utsikt til forholda fĂžr frisparket, og det som mĂ„ seiast er at Pericard (viss det var han) var minst like god som Killa. Dommaren kom jo dermed tidleg i negativt sĂžkelys. MĂ„let kom som alle sĂ„g frĂ„ det pĂ„fĂžlgande frisparket, og dermed var stemninga satt. Som de kanskje hĂžyrte pĂ„ TV blei dommaren fort eit mĂ„l for Leeds-fansen, og fekk hĂ„nleg applaus kvar gang Leeds fekk frispark. Blant det som blei ropt mot han var: "You don't know what you're doing", og det synst eg passa veldig godt for ei stund. Om dommaren kanskje var skuldig i Leeds sitt fĂžrste mĂ„l, sĂ„ kan han ikkje klandrast for utfallet av kampen. Dette mĂ„ Leeds sine spelarar ta ĂŠra for. NĂ„r vi sĂ„g at spelarane ikkje ga alt, og Stoke var fullstendig dominerande i duellspelet, var det mange som var tydeleg frustrerte. Og der ligg problemet - om ikkje Leeds vinn, sĂ„ forventar i alle fall fansen at dei PRĂVER. I dag gjorde Leeds ikkje det. Stoke vann sikkert 80% av haueduellane, og Leeds var utruleg tafatte. Ein spelar som Derry var heilt borte vekk, sjĂžlv om dette skulle vere ein kamp han skulle verkeleg tatt tak i. Carver fekk og gjennomgĂ„ frĂ„ publikum. Det var til og med dei som ropte pĂ„ Blackwell. Ein av kommentarane eg overhĂžyrte var at Blackwell visste ikkje Leeds var kapabel til Ă„ spele den spelestilen Carver vil ha. Pasningsorientert, offensiv spelestil. Pga dette meinte dei Carver ikkje er kompetent nok til Ă„ leie Leeds fordi han ikkje innser begrensingane i dagens Leeds-mannskap. NĂ„r 4-0 mĂ„let til Stoke kom var ein stor del av publikum sĂ„ oppgitt at dei hĂ„nleg klappa for mĂ„let. Etter kampen blei laget bua av bana, fĂžr det slutt blei avslutta med 'Marching on Together'. Mi vurdering, frĂ„ sete KK99, var at dette var forjĂŠvlig. Eg hadde faktisk trua pĂ„ at Leeds i alle fall kom til Ă„ ta poeng. Men det hĂ„pet blei fort slĂžkt, bĂ„de av mĂ„let og av innsatsen. Av spelarane vil eg eigentleg berre nemne eit namn som fĂ„r godkjent. Ikkje fordi han gjorde det veldig bra, men fordi eg synst han prĂžvde. Cresswell. Virka som han ville spele, og han var den som jagde keeperen nĂ„r han sto med ballen, og kjempa i duellane. Han er ikkje tilbake i full form. Det kunne ein sjĂ„, men innsats ga han. Og det er faktisk det som tel nĂ„r alt anna er svart. Stone prĂžvde og nĂ„r han kom pĂ„ bana, men elles var det ganske svart. Forsvaret var svakt, eigentleg elendig. Midtbana var blei overkĂžyrt, og mangla fullstendig kampvilje. PĂ„ topp var 'superspissen' vĂ„r Healy elendig, medan Horse ikkje fekk vist stort fĂžr han mĂ„tte gĂ„ ut. Det virka forresten ikkje som han hadde sĂ„ hĂžg stjerne blant dei som sat rundt meg. Og Cressy har jo eg kommentert. Blant dei andre som blei 'lynsja' var Butler. Butler hadde ingen stor kamp, og Leeds-fansen ga han bra med pes. Alt i alt - ein elendig kamp. Kampen mot Leicester pĂ„ tysdag trur eg i alle fall ikkje kan bli verre. HĂ„par spelarane gĂ„r i seg sjĂžlv og gir alt! - Rune 1. omgang: Southampton 3 Leeds 0 2. omgang: Southampton 3 Leeds 4 [  ] Job Done Preston, *******
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
Ă
sland
|
 |
« Svar #198 på: Oktober 15, 2006, 05:49:40 » |
|
Mulig jeg er pervers,men er det noen der ute som har tatt kampen opp pĂ„ video eller DVD og ikkje sletta den ennĂ„?  Vil gjerne kjĂžpe ein kopi hvis det er mulig,kommer nok ikkje til Ă„ se pĂ„ opptaket,den er til samlinga mi.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SirOlsen
|
 |
« Svar #199 på: Oktober 15, 2006, 05:51:59 » |
|
quote: Originally posted by Ă
sland
Mulig jeg er pervers,men er det noen der ute som har tatt kampen opp pĂ„ video eller DVD og ikkje sletta den ennĂ„? Vil gjerne kjĂžpe ein kopi hvis det er mulig,kommer nok ikkje til Ă„ se pĂ„ opptaket,den er til samlinga mi.
Ja, du mÄ virkelig vÊre pervers! [:p] hehe... [  ].. hadde det ikke vÊrt for at jeg har DVDrecorderen min inn til reparasjon, hadde jeg nok tatt den opp, og da skulle du fÄtt den gratis av meg!.. for kampen er ikke verdt plata den hadde vÊrt brent pÄ engang... helt sÞrgelig... [V] MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
|
|
|
|
|
Loggført
|
-SirOlsen-
|
|
|
|