The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 09:34:08 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: No Leeds deal for Greek trialist  (Lest 236 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Lids

Moderator
Lorimer

Bla bla bla

turboleeds@hotmail.com
Vis profil E-post
« på: Oktober 13, 2006, 16:57:59 »

The 30-year-old had been training with the Whites in recent days and played in the reserve team game against Barnsley.

Caretaker boss John Carver told the club website: "Giorgos is a great lad and he's worked hard while he's been here - I can't fault him - but we're letting him go."

Thomas
Loggført

Thomas
Papi
PĂ„ juniorlaget

fredrislow@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Oktober 13, 2006, 17:17:40 »

Heilt greitt! Alldri hĂžyrt om duden....

Noko anna eg lurer pÄ angÄande desse prÞvespillerne.
Er det Leeds som betaler for og fÄ dei til klubben? Betaler dei hotell, kost og losji??

Blitt ein liten formue ut at dette etterkvart da.....

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
Loggført

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Oktober 14, 2006, 00:31:35 »

Jeg har nesten mine tvil om at det er mere utgifter enn ytterst nÞdvendig om dagen... husk, Ridsdale er borte.. se pÄ "geita" vi har ved roret nÄ.. han er vel ikke akkurat kjent for Ä strÞ rundt seg med penger Blunker Men han skal ha for det at han har gjort en kjempejobb med Ä redde klubben Þkonomisk fra fadesen vi var i!

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Oktober 14, 2006, 00:40:28 »

Hvis du fortsetter Ă„ poste i dette rasende tempoet mr. Olsen, vil du ha tatt igjen undertegnede i antall innlegg innen 27. januar 2009. [}:)]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 14, 2006, 00:42:46 av Jon R » Loggført

Jon R.
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: Oktober 14, 2006, 00:46:03 »

Jon R: wohow!... hehe, rolig nÄ .. Glad NÄ har jeg ikke for intensjon Ä hverken ta igjen noen eller noe her jeg da, men jeg mÄ vel innrÞmme at jeg digger dette forumet villt.. Det vil kanskje gi seg med tiden, men nÄ er det "gimmie moore, gimmie moore, gimmie mooooooore" som gjelder her! :-o hehe... tja... jeg har et par poster til Ä legge igjen om jeg skal ta igjen deg allikevel, sÄ jeg tar ikke det for noe mÄl.. (ikke enda i allefall.. tjihi..) ;-)

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
flynn
Fast pÄ A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #5 på: Oktober 14, 2006, 00:54:14 »

Artig dette Øisten, kjÞr pÄ. Trodde det hadde skjedd noe spennende i klubben vÄr i dag tidlig jeg. NÄr jeg logger meg pÄ og sjekker "nye innlegg siden ditt siste besÞk" er det vanligvis to-tre trÄder som har fÄtt mye meldinger. I dag tidlig var det ca 25!

Flynn
Loggført
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: Oktober 14, 2006, 01:00:05 »

Koselig Ä hÞre flynn Glad Det skader vel ikke med litt engasjement her inne.. og forhÄpentligvis pÄvirker det ogsÄ andre til Ä engasjere seg mere.. ser det er en del registrerte her som ikke skriver noe.. forhÄpentligvis kan vi lokke dem ut av "skapet" ;-)

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #7 på: Oktober 14, 2006, 05:25:43 »

quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Jon R: wohow!... hehe, rolig nÄ .. Glad NÄ har jeg ikke for intensjon Ä hverken ta igjen noen eller noe her jeg da, men jeg mÄ vel innrÞmme at jeg digger dette forumet villt.. Det vil kanskje gi seg med tiden, men nÄ er det "gimmie moore, gimmie moore, gimmie mooooooore" som gjelder her! :-o hehe... tja... jeg har et par poster til Ä legge igjen om jeg skal ta igjen deg allikevel, sÄ jeg tar ikke det for noe mÄl.. (ikke enda i allefall.. tjihi..) ;-)

MARCHING ON TOGETHER!

Over 100 posts pÄ knappe 3 dager, er likefullt imponerende. [Glad]

Jon R.
Loggført

Jon R.
B-m
Lorimer

jadaada2000@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #8 på: Oktober 14, 2006, 05:53:46 »

quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Koselig Ä hÞre flynn Glad Det skader vel ikke med litt engasjement her inne.. og forhÄpentligvis pÄvirker det ogsÄ andre til Ä engasjere seg mere.. ser det er en del registrerte her som ikke skriver noe.. forhÄpentligvis kan vi lokke dem ut av "skapet" ;-)

MARCHING ON TOGETHER!

Keep posting! [8D]

Og ja, synd med grekern.

Hadde enorme forhÄpninger
Loggført

---------------------------
who killed Trondheimwhite?
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #9 på: Oktober 14, 2006, 06:02:16 »

JonR & B-m: hadde ikke vĂŠrt like moro Ă„ poste her uten folk som dere her vettu ;-)

Tja, jeg hĂžrer det snakkes noe om en greker her.. men det er alt jeg vet om ham og.. tydeligvis noe som ikke ble noe av?..

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |