The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 09:32:39 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????  (Lest 969 ganger)
0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
johnny gangster
PĂ„ juniorlaget

nornisen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #30 på: Oktober 14, 2006, 02:51:13 »

sell dei gamle benkeslitarane.... sats pÄ dei unge Ä fÄ inn 2-3 kvalitetspelarar...!!!!!:)

stian nilsen nornes
Loggført

Leeds4eva
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #31 på: Oktober 14, 2006, 02:53:31 »

alle sier det johnny

Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #32 på: Oktober 14, 2006, 02:54:59 »

Alle sier det.. men blir det gjort?... det blir i allefall spennende Ă„ se..

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #33 på: Oktober 14, 2006, 03:14:50 »

"Sats pĂ„ unguttene" og "selg stallfyllet" har blitt en klisje. Resepten er liksom Ă„ selge de "gamle" benkesliterne og introdusere en gjeng med unggutter. Ikke for det, jeg ser gjerne spillere som Gregan og Marques forsvinner ut i lĂžpet av neste transfervindu, men vi kan ikke kvitte oss med alle spillere som ikke befinner seg i 16 manns troppen til enhver tid. I det sĂ„kalte "stallfyllet" ligger gjerne mye av nĂžkkelen til suksess nĂ„r det rĂžyner pĂ„ i mars -april. SelvfĂžlgelig Ăžnsker alle Ă„ se et lag med en stamme av unge spillere fra eget akademi. Dette er dessverre Ăžnsketenkning. Et godt Ă„r for klubber flest vil bety introduksjonen av max 1-2 ungutter i lĂžpet av en sesong som styrker stallen i vesentlig grad. Dessverre er denne "kvoten" brukt opp de siste 4 sesongene gjennom Robinson, Lennon, Milner, Carson, Kilgallon, Frazer og muligens Walton. Dessverre befinner bare to av disse seg fortsatt i klubben. Hvis vi klarer tilsvarende tilvekst de neste 4 sesongene, bĂžr vi allikevel vĂŠre mer en fornĂžyd . Det er utopi at vi liksom skal gjĂžre sportslig fremgang med en 4-5 nye unggutter allerede denne sesongen. "O`leary generasjonen" i 98 var et eksepsjonelt unntak og noe som skjer omtrent hvert lysĂ„r. Det er pr idag kanskje bare to stykker av de unge som banker pĂ„ dĂžra til a-stallen: Danny Rose og Johnny Howson. Begge disse er skadet for Ăžyeblikket, men vil ganske sikkert fĂ„ sin ligadebut i lĂžpet av sesongen. Alt utover det blir Ă„ regne som en bonus. FĂžrste pri i det gjenvĂŠrende av sesongen bĂžr vĂŠre Ă„ beholde Kilgallon og Healy i neste transfervindu. Utover det tror jeg vi mĂ„ klare oss det vi har.  [:0]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 14, 2006, 03:22:17 av Jon R » Loggført

Jon R.
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #34 på: Oktober 14, 2006, 03:16:47 »

og nÄ over til Øisten

Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #35 på: Oktober 14, 2006, 03:29:05 »

Jo, du sier noe der Jon R, men se pÄ stallen vi har idag.. nÄ tar jeg fÞrst og fremst fatt i ett eksempel.. Hadde det ikke vÊrt en ide Ä prÞve la en unggutt fÄ noen minutter fremfor de utrolig labre forestillingene vi har sett av Crainey sÄ langt denne sesongen?

Er enig med deg at vi ikke skal selge bort alt "stallfyllet" som du kaller det, for vi har jo semrtelig fÄtt erfare at det er en nÞdvendighet med skader og diverse. Det som virker farlig for meg, er at det er snakk om Ä muligens selge "stjernene" vÄre. Her mÄ det finnes en balansegang. Man mÄ ogsÄ la unggutta (i allefall de med potensial) fÄ slippe til og fÄ opparbeidet seg rutine. GjÞres ikke det innimellom, skjer det vi har sett sÄ mange andre ganger.. nemlig at andre klubber "snapper" dem opp for en slikk og ingenting, og POFF sÄ slÄr de gjennom.

Å basere hele laget pĂ„ unggutter tror jeg nok ikke er noe sjakktrekk. Men bare se eksemplene vi har hatt tidligere.. Batty, Woodgate, Smith, Milner, Kewell, Bowyer, Kilgallon osv osv.. you name it.. poenget er at oppgjennom tidene har man latt dem fĂ„ slippe til litt etter litt.. BrĂ„tt sĂ„ begynner noen av dem Ă„ etablere seg pĂ„ laget.. og hva har vi da?.. jo nemlig arvtakerne som kan fĂ„ laget til Ă„ bli giftig igjen. Men man mĂ„ nok ha hovedkjernen i laget bestĂ„ende av spillere med rutine og erfaring. Noen skal de jo lĂŠre av.. Dette er uansett ikke noe som gjĂžres over natta.. Ting tar tid..

Men jeg mener allikevel det er bedre Ä la unggutter slippe til og fÄ prÞve seg, fremfor Ä lÄne spillere som er pÄ tampen av Ä legge opp. Riktignok kan de tilfÞre rutine, men det er veldig kortsiktig..

(h.b: du var meg i forkjÞpet der sÄ jeg ;-) hehe.. du fikk meg til Ä le godt da jeg oppdaget den kommentaren din der!)
« Siste redigering: Oktober 14, 2006, 03:32:34 av SirOlsen » Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #36 på: Oktober 14, 2006, 03:32:09 »

hva sa jeg.
men det som jeg mener er riktig er at unggutta bÞr fÄ sjansen i 15 minutter i en og annen kamp

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #37 på: Oktober 14, 2006, 03:33:41 »

h.b: helt enig.. og det understreket jeg vel i innlegget mitt over her...

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #38 på: Oktober 14, 2006, 03:35:15 »

Øisten. Du var 25 sekunder for sent ute med editen din

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #39 på: Oktober 14, 2006, 03:36:03 »

h.b: jupp... men jeg kan ikke floode heller vettu Blunker

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #40 på: Oktober 14, 2006, 03:38:05 »

Øisten. Vi fÄr ta en pils sammen en dag

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #41 på: Oktober 14, 2006, 03:41:31 »

h.b: det var et svĂŠrt godt forslag ;-) Hvor i landet holder du til?

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #42 på: Oktober 14, 2006, 06:08:22 »

Oslo

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #43 på: Oktober 14, 2006, 06:11:13 »

Jammen, det er jo ikke lange biten.. om det skulle gÄ noen Leeds kamper i nÊr fremtid hvor jeg har fri, sÄ hadde det vÊrt hyggelig Ä joinet en pub og evt tatt en pils og heiet pÄ gutta :-)

Vanker du i noe LeedsmiljÞ i Oslo-omrÄdet eller?

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #44 på: Oktober 14, 2006, 06:18:04 »

Uansett sÄ er jeg rimelig sikker pÄ at Killa og Healy forsvinner i Januar. Da mÄ vi stole pÄ Cressy pÄ topp da.Bates vil nok ikke forsterke laget. Han vil bare ha ned gjelda.

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #45 på: Oktober 14, 2006, 06:21:12 »

Dvs at den pilsen mÄ tas FØR januar i sÄfall, med mindre vi skal snakke "gravÞl"... Men sorger slukker man jo gjerne med denslags og forsÄvidt..

Men for Ä vÊre seriÞs, sÄ er jeg svÊrt redd for at du fÄr rett i spÄdommen din h.b.. I Bates gÄrd er det nok gjeld som har pri.1.

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #46 på: Oktober 14, 2006, 06:22:34 »

Har du planer om en Leeds tur Øisten

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #47 på: Oktober 14, 2006, 06:27:01 »

h.b: vel, jeg har enda ikke vÊrt i Leeds, og hittil har det heller ikke vÊrt tema.. vil jo gjerne dra sammen med noen om jeg skal over fÞrste gang.. Og har ikke omgÄtt noen de siste Ära som det kunne vÊrt aktuellt med... Men hadde vÊrt moro Ä fÄtt oppleve Leeds og Elland Road ja Glad FÞr eller siden mÄ jo jeg oppleve det og.. Har jo sett dem 2 ganger i Norge alt Blunker

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #48 på: Oktober 14, 2006, 06:28:05 »

Jeg skal over til Barnsleykampen 02 Desember

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #49 på: Oktober 14, 2006, 06:33:41 »

Ahh, det hadde jo vĂŠrt dritmoro...

Men hvor mye mÄ en regne med det koster for en slik tur da?.. og hvor lenge er du over?

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #50 på: Oktober 14, 2006, 06:35:15 »

NĂ„ nĂŠrmer dette seg off topic,Men ca 2000 for reisa. 1000 for innlosjeringa hos hu Leeds dama. Skal vĂŠre borte fra fredag til Tirsdag

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #51 på: Oktober 14, 2006, 06:40:28 »

Mja, det har vel alt blitt off topic.. men skal berge oss inn i dette innlegget,, :-p

Det er ikke vÊrre nei.. hmja, bare jeg rekker vÊre tilbake til Halden og pÄ jobb innen kl 23.00 den tirsdagen, sÄ hadde absolutt dette vÊrt noe Ä tenke pÄ.. om mulig realisere ogsÄ..

Ved Ä ta en sÄnn tur, vil en jo kanskje fÄ litt input i henhold til hvem som forsvinner eller blir i januar

haha, tog du`an.. ;-)

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: Oktober 14, 2006, 06:41:29 av SirOlsen » Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #52 på: Oktober 14, 2006, 06:43:19 »

Det er riktig. Og alle dine Þnskninger vil bli hÞrt. Ps hu Leeds dama er 25. hint hint. samtidig sÄ har jeg sendt deg en mail

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #53 på: Oktober 14, 2006, 06:50:54 »

Oioioi... hmm, tenk Ä fÄ stÄ pÄ selveste Elland Road og heie pÄ sine helhvite da... *drÞmme* :-D

Hehe, har du rota deg borti ei Leeds berte altsÄ? [Glad] det stÄr det respekt av.. 25.. like gammel som emg jo.. eller, jeg blir 26 i underkant av en mnd da.. [:p]

Har du noe tips til hotell/overnattingssteder da?.. Eller er det Lorimer`s sted som er stedet Ä bo pÄ?.. (Commercial, var det ikke?)

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #54 på: Oktober 14, 2006, 06:55:18 »

hvis du skal over sÄ er The Comercial Inn stedet fÞrste gangen. Da fÄr du gleden av Ä se pÄ Peter tappe Þl til deg klokken 03 om natten.Hvis han ikke er for trÞtt da. Da ber han deg om Ä tappe Þlet selv og skrive det opp slik at du betaler neste morgen. Ps hu Leeds dama har ikke jeg rota med. Hu leier ut rom for Norske Leedssupportere

« Siste redigering: Oktober 14, 2006, 06:55:57 av h.b » Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #55 på: Oktober 14, 2006, 06:59:28 »

Ahh.. sÄpass ja :-) her hu pen da?.. og har a ett rom til overs pÄ den turen du nevnte tro? :-D

The Commercial mÄ man jo nesten oppleve da.. om ikke Ä bo der, i allefall ta noen brune der [Glad].. Og prate lÞst og fast om hvem som forsvinner i januar muligens og slikt...

HAHA, sÄ du den eller?! [Blunker]

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #56 på: Oktober 14, 2006, 07:04:34 »

men nÄ tar jeg kvelden.Hu har nok et rom ekstra.Skal jeg spÞrre henne.

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #57 på: Oktober 14, 2006, 07:07:31 »

Ha en fabelaktig natt! [Glad]

Vi hĂžrs plutselig! (fĂžr januar..)

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #58 på: Oktober 14, 2006, 18:10:13 »

NÄ har jeg fundert pÄ hva Bates egentlig tenker.
Hvis det er slik at det er et lokalt konsortium i bildet angÄende oppkjÞp av Leeds(ryktene spres fort).Da gir nok Bates blaffen i om Leeds er i CCC eller div 1.Hovedpoenget til Bates er da Ä fÄ vekk gjelden.Bates vil putte mest mulig penger i egen lomme ved et salg. Derfor Forsvinner bÄde Healy og Killa. Muligens mÄ manageren(det blir nok Carver fordi han er billigst)greie seg med de han har til disposisjon i stallen. Muligens blir lÄnespillerne sendt tilbake.det blir da ingen nye fjes pÄ Elland Road denne sesongen.Leeds kommer da til Ä kjempe for Ä unngÄ nedrykk.Bates mener nok at Leeds har en for god stall til Ä rykke ned uansett. Han har insett at det ikke blir noe opprykk denne sesongen.

Loggført

SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #59 på: Oktober 14, 2006, 21:29:01 »

Det er NETTOPP det som h.b sier, som jeg ogsÄ har fundert pÄ og frykter.. For Ä si det slik, sÄ hadde det ikke gjort meg noe om det hadde kommet noen nye oppkjÞpere pÄ banen fort som mulig, enten det er det lokale konsortiumet eller noen andre.. Hovedpoenget er at vi fÄr noen med midler som eiere og som kan lÞfte klubben vÄr kvalitetsmessig og er villige til Ä satse.

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |