The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 09:31:50 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????  (Lest 969 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« på: Oktober 12, 2006, 23:08:52 »

Her er mitt tips.
Killa og Healy
HÄper pÄ
Douglas,Marques,Butler,Gregan,Lewis,Crainey samt diverse stallfyll over 25 som ikke har plass pÄ laget.
HÄper ogsÄ
at Bates fÄr gitt den nye manageren mere Þkonomisk spillerom og at det blir frigitt minimum 10 mill pund til spillerkjÞp.

Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
stian
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Oktober 12, 2006, 23:13:22 »

vi bĂžr vel ikke akkurat kvitte oss med hele stallen?

'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN
Loggført

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.
Budda
Fast pÄ A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #2 på: Oktober 12, 2006, 23:18:48 »

De to beste spillerne vÄre kommer til Ä dra (Killa og Healy), mens de kommer til Ä bli erstattet med grÄstein pÄ godt over 30. Er kanksje pesimist, men lÄnet av Wright har vekket pesimisten i meg. HÄper selvsagt at jeg tar feil og Leeds beholder de to og kjÞper et par unge klassespillere, men tviler i grunn pÄ det.
Loggført

Endre
Karl Hot Shot

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Oktober 12, 2006, 23:20:55 »

Hele dette spÞrsmÄlet avhenger av hvem som er manager i januar 2007. Dersom John Carver fortsatt er caretaker manager da, vil nok enten Matthew Kilgallon eller David Healy forsvinne. Erfaringsmessig er det mange Premier League-klubber i "faresonen" som febrilsk jakter forsterkninger i januarvinduet. Dersom Claudio Ranieri eller Alan Curbishley er vÄr manager i januar 2007, fÞler jeg meg rimelig sikker pÄ at ingen av vÄre beste spillere forsvinner. Ranieri eller Curbishley ville nok heller forsÞke Ä kvitte seg med "daukjÞtt" i stallen og heller satse pÄ klubbens eget akademi.
Loggført

h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: Oktober 12, 2006, 23:21:12 »

Ved et innkjÞp av en spiss,en midtbanespiller og en venstreback sÄ har vi faktisk erstattet de jeg nevner. Foxe kan ta Btlers plass den ney backen kan ta Craineys plass og en sentral midtbane kan ta en plass pÄ midtbanen. Da er faktisk laget styrket i forhod til nÄ.Samtidig sÄ bÞr ungdommen fÄ stÞrre sjanser

Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Ferre
Lorimer

Vis profil
« Svar #5 på: Oktober 12, 2006, 23:25:18 »

Er nok redd for at Killa forsvinner, noe Bates har antydet. Frykter det samme med Healy. Han mÄ jo skjÞnne at vi ikke kan selge vÄre beste spillere hvis vi skal rykke opp!?

En ting er sikkert at vi mÄ forsterke stallen i januar. En ny venstreback, en eller helst to vinger og kanskje en ny midtstopper. Men sÄ var det jo pengene da...

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Oktober 12, 2006, 23:27:17 av Ferre » Loggført

-WE'LL BE BACK-
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #6 på: Oktober 12, 2006, 23:28:24 »

D ligg vel i korta at Kilgallon forsvinn for minimum £4M, og slik eg ser d stÄr Healy som nummer to i kÞa. Ikkje fordi eg vil d, men desse to e vÄre heilt klart beste fotballspelarar. Dei eg Þnskjer ska forsvinne e Marques, Gregan, Moore og kanskje Butler. I motsatt retning vil eg ha to stopparar, ein venstreback og to nye spissar. SÄ fÄr vi hÄpe resten vert kvitt skadeproblema...
« Siste redigering: Oktober 12, 2006, 23:30:23 av Per-Stian » Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #7 på: Oktober 12, 2006, 23:30:39 »

Jeg syns uansett at et salg av Kilgallon eller Healy vil svekke oss og ambisjonene vÄre betraktelig, ettersom vi tydeligvis ikke er i stand til Ä lokke kvalitet til Elland Road lenger.

I dag syns jeg Premiership virker milevis unna, dessverre!

Marching On Together!
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #8 på: Oktober 12, 2006, 23:42:13 »

Eit eventuelt tap av Healy og Kilgallon vil vere katastrofalt, bÄde pÄ kort og lang sikt. Dei e begge unge og gode, og vil svekke vÄre sjansar for opprykk, for ikkje Ä seie skrinleggje dei fullstendig.

Comebacket t Premier League let nok vente pÄ seg myyyyyykje lengre enn eg hadde trudd. Vi klarar aldri i verda Ä skaffe fullgode erstattarar i januar[Trist]
Loggført
Ferre
Lorimer

Vis profil
« Svar #9 på: Oktober 12, 2006, 23:42:43 »

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg syns uansett at et salg av Kilgallon eller Healy vil svekke oss og ambisjonene vÄre betraktelig, ettersom vi tydeligvis ikke er i stand til Ä lokke kvalitet til Elland Road lenger.

I dag syns jeg Premiership virker milevis unna, dessverre!

Marching On Together!

FÄr vi et stort navn (Ranieri, Curbs...) er det lettere Ä lokke til spillere av hÞyere kvalitet. Spillere vil komme til en klubb med hÞye ambisjoner, og det lukter ikke akkurat av det nÄr vi selger vÄre beste spillere.

Hvis ikke Bates skjÞnner det, sÄ kan han finne pÄ noe annet Ä gjÞre.
Loggført

-WE'LL BE BACK-
Peter7
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Oktober 12, 2006, 23:49:17 »

Gregan, Butler og Lewis forsvinner.
Og selvsagt Horsefield og annet lÄnecrap.

Crainey 4 Scotland
Loggført

"there is only one United, and I have played for them"
(Alf-Inge Haaland)
R - R
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #11 på: Oktober 12, 2006, 23:55:36 »

Eg gidd faktisk ikkje bruke tid pÄ Ä vere pessimist. Eg vel Ä tru at bÄde Healy og Killa vil vere i klubben nÄr overgangsvindauget er stengt. Eit eventuelt sal vil ikkje bli godt mottatt, men inntil vidare ser ikkje eg vitsen i Ä vere sÄ negativ. Feks lÄnet av Wright - herregud, bli nedtrykt av det. SjÄ alternativa vÄr pÄ venstrebacken. FÄ, og dÄrlige. Wright, i det minste bra at vi fÄr back-up. Og er han betre enn Crainey - flott. Vi er utanfor overgangsvindauget, og nÄr ein ikkje lukkast i Ä fÄ tak i venstreback dÄ, sÄ mÄ ein ta til takke med lÄnesigningar. Folk har eit sinnssjukt bilete av at Leeds er ein toppklubb i England fortsatt, med all verdens pengar. DETTE ER IKKJE REALITETEN.

Og for guds skuld - Ranieri er blant dei dÄrlegaste alternativa nÄr det kjem til manager. Mykje heller Penney, Carver eller Curbs. Ranieri, vant med mykje pengar og fin fotball i toppen av PL og Spania. HÞyrest dette ut som CCC?

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[Osteaktig]

Job Done Preston, *******
Loggført

- Rune
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #12 på: Oktober 12, 2006, 23:57:28 »

quote:
Originally posted by R - R

Folk har eit sinnssjukt bilete av at Leeds er ein toppklubb i England fortsatt, med all verdens pengar. DETTE ER IKKJE REALITETEN.
- Rune

[Osteaktig]

Ikke alle har det inntrykket, men vi hÄper vi engang kan bli det!

Marching On Together!
Loggført

Marching on together!

R - R
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #13 på: Oktober 13, 2006, 00:11:40 »

HÄpet og TRUA lever der sÄ absolutt, men enn sÄ lenge mÄ vi bygge oss opp til Ä bli det igjen. Vi er ikkje ein toppklubb no, og vi har ikkje midlane eller statusen til det.

Om ein spelar stÄr mellom eit forholdsvis likt tilbod mellom Leicester og Leeds, sÄ vel han mest sannsynleg Leeds pga statusen. Men dette er mellom Leeds og Leicester, og ikkje Leeds og Chelsea. Vi mÄ bygge frÄ scratch. Vi har fortsatt gjeld, som vi vil vere kvitt mesteparten av etter sesongen.

- Rune

[Osteaktig]

Loggført

- Rune
R - R
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #14 på: Oktober 13, 2006, 00:19:14 »

Ein som allereie har forlatt oss fortset i same gamle spor:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133972

Good riddance.....

NÄr skal folk forstÄ at den gutten der ikkje kan spele pÄ toppnivÄ. Han har jo bein som ei 80 Är gamal dame med beinskjÞrheit...

- Rune

[Osteaktig]

Loggført

- Rune
The Boy Eddie Gray
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #15 på: Oktober 13, 2006, 00:31:02 »

Jeg blir ikke overrasket om Healy og Killa forsvinner, og blir erstattet med noe mĂžl ingen andre i de to Ăžverste divisjonene vil ha.
Ellers hÄper jeg at Butler, Gregan og Lewis snart forsvinner, nÄ mens det enda kanskje gÄr an Ä fÄ noe for dem.
Loggført
MacMurder
PĂ„ juniorlaget

arnes67@msn.com
Vis profil E-post
« Svar #16 på: Oktober 13, 2006, 01:19:20 »

quote:

Eg gidd faktisk ikkje bruke tid pÄ Ä vere pessimist. Eg vel Ä tru at bÄde Healy og Killa vil vere i klubben nÄr overgangsvindauget er stengt. Eit eventuelt sal vil ikkje bli godt mottatt, men inntil vidare ser ikkje eg vitsen i Ä vere sÄ negativ. Feks lÄnet av Wright - herregud, bli nedtrykt av det. SjÄ alternativa vÄr pÄ venstrebacken. FÄ, og dÄrlige. Wright, i det minste bra at vi fÄr back-up. Og er han betre enn Crainey - flott. Vi er utanfor overgangsvindauget, og nÄr ein ikkje lukkast i Ä fÄ tak i venstreback dÄ, sÄ mÄ ein ta til takke med lÄnesigningar. Folk har eit sinnssjukt bilete av at Leeds er ein toppklubb i England fortsatt, med all verdens pengar. DETTE ER IKKJE REALITETEN.

Og for guds skuld - Ranieri er blant dei dÄrlegaste alternativa nÄr det kjem til manager. Mykje heller Penney, Carver eller Curbs. Ranieri, vant med mykje pengar og fin fotball i toppen av PL og Spania. HÞyrest dette ut som CCC?

- Rune

[Osteaktig]

Og hvor startet Ranieri sin karriere? Man havner som regel ikke i managerstolen hos de ypperste klubbene uten en viss success tidligere, gjĂžr man?
Loggført
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #17 på: Oktober 13, 2006, 01:41:42 »

HVA HAR SKJEDD MED LUSCOS GJENGET... resignasjon!!!???

Hvis vi selger flere av vÄre kvalitetspillere nÄ sÄ gir vi klare signaler om at vi ikke vil rykke opp.
Ingen med en hvis forstÄelse av fotball tror vel at man rykker opp med middelmÄdigheter??

NEI! BATES og ny MANAGER... det mÄ brukes penger... man kan ikke spare seg til suksess...
Det er vel neppe slik at de klubbene i verden med ambisjoner selger unna og erstatter med pensjonister!

Poenget mitt blir Mr Bates... om du ikke mener noe mer med ditt eierskap enn det det ser ut som, selg klubben til en som har det og nyt selv solen i Monaco.
Slik du fremstÄr nÄ forstÄr jeg faktisk ingen ting.

Jeg vil se en kvalitetsmanager, og jeg vil se innkjÞp av kvalitet vi trenger fÄr Ä rykke opp.
Det betyr forandringer i forsvaret (ikke salg av Killa), ny venstreback,
Ny motor inn pÄ midten, Playmaker med fart ( vi er for trege), og en venstrekant med kvalitet og fart.

Foran vil det bli bra med Healy/ Cress / Horse...

LAGET
Sully
Frazier - Killa - NY - NY

Stone - Nicholls/Derry - NY  - NY

Healy - Cress

benk: ungutter som matches inn gradvis...
Loggført
raggen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #18 på: Oktober 13, 2006, 02:05:47 »

tror ogsÄ kealy og killa ligger i faresonen i januar... men en ting jeg ikke skjÞnner er at dersom klubben om 1 Är ligger sÄ godt an Þkonomisk som ble uttalt tidligere, gÄr det ikke an Ä spytte inn penger og ha ambisjonene om opprykk i tankene da... vet at en ikke skal selge skinnet fÞr bjÞrnen er skutt osv... men hvis de vet Þkonomien blir bedre sÄ har de jo teoretisk penger Ä bruke eller??

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Loggført

Forever Leeds United!!!!!!!!
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #19 på: Oktober 13, 2006, 02:28:07 »

SÄ lenge Bates driv klubben ALEINE og vi ikkje fÄr avklart trenarspÞrsmÄlet, gÄr vi ei uviss tid i mÞte. Bates verkar Ä ville tene mest mogleg (og dÄ mÄ han selje d som seljast kan) fÞr han gir seg i Leeds. Klart ein ny manager kan lokke t seg gode spelarar, men pdd. ser d ikkje lovande ut.

Personleg e eg redd vi per 30.januar 2007 stÄr sjokka og frustrerte tilbake me ein klubb midt pÄ CCC-tabellen totalt ribba for gode spelarar. MÄtte mine spÄdommar gjerast t latter!!!
Loggført
Ferre
Lorimer

Vis profil
« Svar #20 på: Oktober 13, 2006, 03:20:25 »

Er redd for det samme som deg Per-Stian! Vi fÄr bare hÄpe at Bates er sÄpass oppegÄende at dette ikke skjer, men det er jo ingen som vet hva som skjer oppe i hodet til gamlefar.

-WE'LL BE BACK-
Loggført

-WE'LL BE BACK-
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #21 på: Oktober 13, 2006, 03:37:09 »

Er og redd det er mye i det Per-Stian sier her.. Men som og nevnt i samme innlegg; "mÄtte hans spÄdommer gjÞres til latter!"

Vi har pr dags dato (etter min mening) mye "rusk og rask" i stallen vÄr, men ogsÄ en del potensiale.. som nevnt er jo Kilgallon. Det ville vel ikke vÊrt lurt Ä kvitte seg med potensialet vi sitter inne med. Da burde vi heller fokusere pÄ Ä kvitte oss med spillere som har vist omtrent nada, som Crainey og tidvis Lewis. Spesiellt Crainey er en jeg stadig har forundrret meg over har fÄtt spille sÄ mye som han har gjort. Men det begrenser seg vel hva man kan bruke nÄr man ikke har noe Ä erstatte med...

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #22 på: Oktober 13, 2006, 15:54:39 »

Etter litt god sĂžvn...og tanker
 vel 8-9 millioner pund for KILLA / HEALY... kan vel fĂ„ 4/5 meget bra erstattere for denne summen... To tre kjĂžp og noen free agents med god lĂžnn...

Kanskje det lÞser vÄrt problem med tynn stall...

Killa er ingen Woody (enda)
Og Healy er bedre pÄ Landslaget enn i hvit...

Men to salg for lommerusk blir helt meningslĂžst...
Loggført
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #23 på: Oktober 13, 2006, 16:02:50 »

6 mill pund for killa = selg og hent inn en erstatter.
7 mill pund for Healy = selg og hent inn en erstatter.
Hvis Manageren da fÄr 10 mill av disse pengene sÄ er jeg tilbÞyelig til Ä si selg. Men slik jeg tror Bates gjÞr, sÄ er dette ikke tilfellet. Manageren fÄr kun 1 mill pund til spillerkjÞp/lÄn.
Hvis vi suportere tror at de pengene som kommer inn i et salg vil generere penger til manageren med Bates ved roret, sÄ er vi dummere enn vi tror.
SĂ„ min konklusjon er enkel. Ikke selg.

« Siste redigering: Oktober 13, 2006, 23:23:58 av h.b » Loggført

Papi
PĂ„ juniorlaget

fredrislow@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #24 på: Oktober 13, 2006, 17:21:55 »

Alldri i livet om vi fÄr sÄ mykje for Killa og Healy, rekner med det er ein liten skriveleif hos deg h.b. Glad
For vi 7mill pund skal vi vera heldige.

Men for all del, vi burde ikkje diskutere sal av desse to, fy skam pÄ oss.
Det er ufattelig viktig og beholde desse to ut sesongen, og inn i dei nyare tidene til klubben med sunn Ăžkonomi.

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
Loggført

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
R - R
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #25 på: Oktober 13, 2006, 18:18:30 »

Vil tru rundt £4m pund er det vi kan forvente av Killa. Dawson blei vel solgt for ca. same sum nÄr han gjekk frÄ Forest til Spurs. Om det er verdt eit sal er ei heilt anna sak. Eg meinar ikkje Killa burde bli solgt. I mine auge er £4m pund eit kupp for Healy, dÄ eg aldri har meint han fortenar den gudestatusen han har fÄtt hos enkelte her inne.

- Rune

[Osteaktig]

« Siste redigering: Oktober 13, 2006, 18:19:00 av R - R » Loggført

- Rune
Karl Hot Shot

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #26 på: Oktober 13, 2006, 18:28:29 »

quote:

Vil tru rundt £4m pund er det vi kan forvente av Killa. Dawson blei vel solgt for ca. same sum nÄr han gjekk frÄ Forest til Spurs. Om det er verdt eit sal er ei heilt anna sak. Eg meinar ikkje Killa burde bli solgt. I mine auge er £4m pund eit kupp for Healy, dÄ eg aldri har meint han fortenar den gudestatusen han har fÄtt hos enkelte her inne.

- Rune

De fleste her inne har vel nÄ innsett at David Healy "gir mer innsats" pÄ landslaget enn for Leeds United. Det er kanskje ikke sÄ rart. Det er langt lettere Ä motivere seg nÄr man spiller mot Spania og Sverige, enn nÄr man mÞter Cardiff City og West Bromwich Albion. Healy har blitt en meget fryktet landslagsspiss, men er samtidig en noksÄ ordinÊr CCC-spiss. Poenget er at Healy har potensial til sÄ mye mer i ligasammenheng. En god manager vil gi Healy den rette coachinga og oppfÞlginga. Claudio Ranieri f.eks. ville garantert gitt Healy tro pÄ framtida i Leeds United.
Loggført

Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #27 på: Oktober 13, 2006, 18:29:41 »

quote:
Originally posted by jarle

Killa er ingen Woody (enda)

Det er da endelig godt! Mannen er jo alltid skadet.

Marching On Together!
Loggført

Marching on together!

flynn
Fast pÄ A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #28 på: Oktober 13, 2006, 19:08:11 »

Healy beviser jo jevnlig at han er en spiss av internasjonal klasse. Det Ä pÞse inn mÄl for Nord-Irland gjÞr bare spillere som har noe ekstraordinÊrt ved seg, da laget ofte er motstanderen underlegne i banespill. Det store spÞrsmÄltegnet er da hvorfor han ikke lykkes like bra i Leeds-trÞya, noe vi ogsÄ har hatt oppe til debatt i andre trÄder. Jeg tror ikke som det antydes her at det er et spÞrsmÄl om mer innsats fra Healy, m.a.o. at han ikke gidder Ä ofre seg i Leeds-trÞya. Slike holdninger har rett og slett ikke ekte britiske spillere i seg, og om de har det blir dette fersket av managere relativt raskt.
Jeg tror derfor at dette koker ned til spillestil, Leeds evner rett og slett ikke Ä skape situasjoner og sjanser som Healy kan utnytte, og han har i mange sammenhenger blitt benyttet i feil posisjon pÄ banen. FÞler meg overbevist om at han vil blomstre om han gis vedvarende tillit i spiss-posisjon, og om laget som helhet blir mer risikoorienterte i den forstand at de satser med framover for Ä skape trykk og ettertrykk mot motstandernes mÄl.

Jeg mener derfor ogsÄ at Healy prinsippielt er viktigere Ä beholde enn Killa, som har tilgode Ä bevise at han kan bli mer enn ung og lovende. Ikke dermed sagt at jeg hÄper Killa selges, det gjÞr jeg definitivt ikke. Spesielt fordi det en riktig og viktig Ä ha ekte local-lads pÄ banen, og fordi han besitter egenskaper som kan gjÞre ham til en klassespiller ogsÄ i PL, dersom utviklingen ikke stopper opp.

En annen sak er at en erstatter for Healy trolig vil koste mer enn en erstatter for Killa. Oppsummert betyr dette at jeg hÄper begge blir, men at jeg nesten er mer redd for Ä miste Healy enn Killa.
Loggført
sindre12
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #29 på: Oktober 13, 2006, 21:10:17 »

hvorfor douglas han  er jo nettĂ„p komt
Loggført

Beckford 4 England!
Sider: [1] 2
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |