|
LeedsUnited
Gjest
|
 |
« på: Oktober 07, 2006, 20:04:08 » |
|
Vet ikke om dette har vÊrt diskutert her tidligere, men har nÄ fÄtt Viasatsport 2 via CanalDigital kabeltv. MÄtte abonnere pÄ pakken med tv1000 til kr 222 pr mÄned men det er ok sÄ lenge jeg fÄr se Leeds sine kamper.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #1 på: Oktober 07, 2006, 23:19:13 » |
|
Flott!! Dette har jeg mast endel pÄ Canaldigital om, men har som regel fÄtt til svar at de har 'et bredt nok fotballtilbud' med Canal+.
Da blir det VIASAT her i huset ogsÄ - iom at Canaldigital nÄ ogsÄ 'gir bort' dekodere til spottpris ifm sitt 10-Ärsjubileum...
|
|
|
|
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #2 på: Oktober 08, 2006, 18:25:37 » |
|
JÞss ] Trodde parabol var nÞdvendig for Ä fÄ Viasat2. Blir nok dette pÄ meg ogsÄ nÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LeedsUnited
Gjest
|
 |
« Svar #3 på: Oktober 08, 2006, 22:48:56 » |
|
quote: Originally posted by peacock
JÞss![ ] Trodde parabol var nÞdvendig for Ä fÄ Viasat2. Blir nok dette pÄ meg ogsÄ nÄ.
Det var inntil nyligt ikke mulig Ä fÄ Viasatsport2 hos CanalDigitals kabeltv kunder, men de har nettopp forandret det og lagd en ny pakke der man abonnerer pÄ alle tv1000 kanalene og i tillegg fÄr Viasatsport2 og Viasatsport3. Trodde selv det var umuligt uten parabol men de har vel hatt slik pÄgang etter at Viasat begynte Ä vise Leeds sine kamper(!) at de var nÞdt til Ä gjÞre noe. Jeg ringte og bestillte i gÄr og det virket med en gang sÄ nÄ ser jeg frem til kampen mot Stoke fÞrstkommende lÞrdag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #4 på: Oktober 08, 2006, 22:58:08 » |
|
Kan man fÄ viasat sport gjennom canalplus sin digitale parabolpakke???
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
LeedsUnited
Gjest
|
 |
« Svar #5 på: Oktober 09, 2006, 05:30:43 » |
|
quote: Originally posted by Promotion 07
Du mÄ vel ha kort/abonnement fra Viasat da tror jeg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hisja
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #6 på: Oktober 09, 2006, 16:27:08 » |
|
quote: Originally posted by LeedsUnited
JÞss![ ] Trodde parabol var nÞdvendig for Ä fÄ Viasat2. Blir nok dette pÄ meg ogsÄ nÄ.
Det var inntil nyligt ikke mulig Ä fÄ Viasatsport2 hos CanalDigitals kabeltv kunder, men de har nettopp forandret det og lagd en ny pakke der man abonnerer pÄ alle tv1000 kanalene og i tillegg fÄr Viasatsport2 og Viasatsport3. Trodde selv det var umuligt uten parabol men de har vel hatt slik pÄgang etter at Viasat begynte Ä vise Leeds sine kamper(!) at de var nÞdt til Ä gjÞre noe. Jeg ringte og bestillte i gÄr og det virket med en gang sÄ nÄ ser jeg frem til kampen mot Stoke fÞrstkommende lÞrdag.
du ringte og bestillte og det virket med engang, trenger du ikke dekoder til dette da ? ser ikke noe pÄ canal digital sine sider ang denne "pakken", hva heter den ? Tore LUSCOS medl. 3071
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hisja
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #7 på: Oktober 09, 2006, 16:51:24 » |
|
Hvis det skal gÄ i orden, sÄ mÄ parabolen din ha to hoder og i tillegg sÄ mÄ dekoderen din ha to kortlesere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #8 på: Oktober 09, 2006, 17:12:54 » |
|
Ved bestilling av Viasatpakke pr Kabel-TV, fÄr jeg beskjed fra Canal Digital om at Viasatsportkanalene ikke vil vÊre tilgjengelige fÞr 1.11.2006. SÄ ingen grunn til Ä forhaste seg.....
For den som ikke har dekoder fra fÞr, er det dog verdt Ä bestille fÞr 31.10. iom at dekodertilbudet kun varer ut denne mÄneden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kloggen
Gjest
|
 |
« Svar #9 på: Oktober 09, 2006, 17:57:24 » |
|
UPC seier at dei ĂČg er i forhandlingar med Viasat ifm. at dei skal lansera nye dekoderar rundt Ă„rsskiftet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Totto
|
 |
« Svar #10 på: Oktober 09, 2006, 18:41:15 » |
|
quote: Originally posted by Sleivind
Hvis det skal gÄ i orden, sÄ mÄ parabolen din ha to hoder og i tillegg sÄ mÄ dekoderen din ha to kortlesere.
Dersom du har CD og Þnsker Viasat i tillegg holder det ikke med to kortlesere, da mÄ du ha to tunere. CD sin som stÞtter Conax og en fra Viasat som stÞtter NDS. Har du imidlertid en Strong eller Triax fra Viasat kan disse benyttes med CD's kort da de har en innebygget Conax leser. Totto Det er jÄleri Ä bruke briller for syns skyld. www.iplink.no
|
|
|
|
|
Loggført
|
Totto
Solamen miseris socios habuisse malorum
|
|
|
Hisja
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #11 på: Oktober 09, 2006, 18:53:18 » |
|
Hvordan kan "LeedsUnited" bestille dette, pÄ kabeltv, og det virker med engang, kunne jeg tenkt meg svar pÄ.....
Tore LUSCOS medl. 3071
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hisja
|
|
|
|
LeedsUnited
Gjest
|
 |
« Svar #12 på: Oktober 09, 2006, 22:52:39 » |
|
quote: Originally posted by Hisja
Hvordan kan "LeedsUnited" bestille dette, pÄ kabeltv, og det virker med engang, kunne jeg tenkt meg svar pÄ.....
Tore LUSCOS medl. 3071
Beklager litt sent svar, tilhÞrer dem som mÄ jobbe og ikke sitte pÄ nett i arbeidstiden[  ] Jeg abonnerer allerede pÄ Canal+ kanalene og har dermed dekoder fra fÞr. Det damen i andre enden gjorde da jeg ringte var Ä gÄ inn Ä oppdatere kortet mitt mens vi snakket pÄ telefonen. Etter det koblet jeg strÞmmen fra dekoderen, koblet til igjen strÞmmen, satte dekoderen pÄ kanal 6 og foretok deretter et kanalsÞk. Og da var de nye kanalene pÄ plass. Noen hevder at det ikke vil virke fÞr 1. november, men det er etter det jeg har forstÄtt avhengig av hvor du bor i landet og hvor godt oppgradert kabel-tv netter er der du bor. Selv bor jeg i utkanten av Bergen og vi har et nytt nett som var installert for litt over et Är siden. Her virker det som sagt helt fint. Pakken til CanalDigital heter forresten TV1000/sport og koster kr 222 pr mÄned. Jeg finner den ved Ä logge meg inn pÄ min side og deretter trykke pÄ bestille mer. Hvis du gÄr inn pÄ startsiden til CanalDigital og trykker pÄ kabel-tv-nyheter og deretter produkter oppe i venstre hjÞrne finner du ogsÄ oversikten over de forskjellige pakkene.
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 09, 2006, 22:59:40 av LeedsUnited »
|
Loggført
|
|
|
|
Hisja
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #13 på: Oktober 09, 2006, 22:58:05 » |
|
ok, da forstÄr jeg. Takk for svar.
Tore LUSCOS medl. 3071
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hisja
|
|
|
|
Le Jardin
|
 |
« Svar #14 på: Oktober 09, 2006, 23:55:33 » |
|
Du mÄ et digitalisert nett for Ä fÄ inn disse kanalene, slekk pÄ Canaldigital.no for Ä se om det gjelder deg. Jeg fÄr det ikke her hos meg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Victory is in our sights"
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #15 på: Oktober 10, 2006, 02:06:55 » |
|
Da er det i boks, 30 minutter etter bestilling i ettermiddag[  ] Jeg har digital dekoder fra Canal Digital, og mÄtte da kjÞpe en pakke med Viasat og TV1000 for litt over kr. 200,- Har faktisk kost meg med FA-cupens hÞydepunkter, og nettopp sett oss slÄ Derby, City og Pompey. Those were the days....[:p]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #16 på: Oktober 10, 2006, 02:27:31 » |
|
Mulig jeg blander sammen, men bor ikke du her ute i Follo, Peacock?
IsÄfall betyr det vel at vi allerede har fulldigitaliserte kabel-TV-nett her ute, og at det burde vÊre 'plug'n'play' for meg ogsÄ - sÄfort dekoderen er levert....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LeedsUnited
Gjest
|
 |
« Svar #17 på: Oktober 10, 2006, 03:01:09 » |
|
Da er det i boks, 30 minutter etter bestilling i ettermiddag[ ] Jeg har digital dekoder fra Canal Digital, og mÄtte da kjÞpe en pakke med Viasat og TV1000 for litt over kr. 200,- Har faktisk kost meg med FA-cupens hÞydepunkter, og nettopp sett oss slÄ Derby, City og Pompey. Those were the days....[:p]
Programmet gÄr om igjen pÄ onsdag kl 1415, og 1515 fÞlger en time med de beste LeedsmÄlene i FA-cupen. MÄnedens abonnement har allerede svart til forventningene.[  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LeedsUnited
Gjest
|
 |
« Svar #18 på: Oktober 10, 2006, 03:05:35 » |
|
Har du leiedekoder peacock? Hvis du har det kan du bestille deg en ny dekoder til kr 10 som du da eier selv. Da kan du sende den gamle tilbake slik at du slipper Ă„ betale leie videre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #19 på: Oktober 10, 2006, 03:20:11 » |
|
"Mulig jeg blander sammen, men bor ikke du her ute i Follo, Peacock? IsĂ„fall betyr det vel at vi allerede har fulldigitaliserte kabel-TV-nett her ute, og at det burde vĂŠre 'plug'n'play' for meg ogsĂ„ - sĂ„fort dekoderen er levert...." PĂ„ Ski, ja. Med dekoder skal det gĂ„ helt greit ] "Har du leiedekoder peacock? Hvis du har det kan du bestille deg en ny dekoder til kr 10 som du da eier selv. Da kan du sende den gamle tilbake slik at du slipper Ă„ betale leie videre." HĂ
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LeedsUnited
Gjest
|
 |
« Svar #20 på: Oktober 10, 2006, 03:29:30 » |
|
"Har du leiedekoder peacock? Hvis du har det kan du bestille deg en ny dekoder til kr 10 som du da eier selv. Da kan du sende den gamle tilbake slik at du slipper Ă„ betale leie videre."
HĂ
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #21 på: Oktober 10, 2006, 04:16:01 » |
|
HÞres bra ut, dersom dette er Canal Digital. Jeg har Canal+-pakken ogsÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LeedsUnited
Gjest
|
 |
« Svar #22 på: Oktober 10, 2006, 04:19:18 » |
|
Bare Ä ringe dem, de har Äpent til 2300.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LeedsUnited
Gjest
|
 |
« Svar #23 på: Oktober 14, 2006, 01:35:43 » |
|
Fikk du ordnet med dekoderen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LeedsUnited
Gjest
|
 |
« Svar #24 på: Oktober 14, 2006, 23:29:20 » |
|
NÄ begynner jeg nesten Ä angre pÄ at jeg bestilte Viasatsport2.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
peacock