The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 09:08:01 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 56
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bates  (Lest 64842 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« på: Oktober 05, 2006, 03:50:00 »

[V][V][V][V][V][V][V][V][V][V]
NÄ har jeg mistet troa pÄ at Bates er rett mann for Leeds videre. Nei selg klubben Bates og kom deg tilbake til Monaco.
Jeg orker ikke mere av deg. Du er gjerrig og har ingen ambisjoner [V][V][V][V][V][V][V][V][V][V]

Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Oktober 11, 2006, 11:29:20 »

Jeg mÄ si meg veldig enig med deg h.b. I allefall virker det slik pÄ meg.. okei, en fÄr selvsagt stikke fingeren i jorda og si at det mÄ en mann til med "baller" rundt Þkonomiroret for Ä fÄ klubben opp pÄ beina igjen. PÄ meg virker det ikke direkte som om herr Bates mangler det, og har jeg forstÄtt ting riktig sÄ er klubben alt pÄ god vei til Ä komme eg opp av den Þkonomiske gjÞrma vi var for kort tid siden.

Det store MEN i mine Þyne er et par ting som jeg stusser veldig pÄ.. en ting er Bates samarbeid med supporterklubbene. I en slik tid Leeds er i nÄ, hvor i allefall "medgangssupporterne" forlater skipet, tror jeg ikke det er sÊrlig lurt av Bates Ä legge den kalde skulder til de ekte Leeds-fans som stÞtter laget i tykt og tynt. For her er det mange faktorer som spiller inn.. Feks et opprykk ville som kjent gitt Leeds sÄrt trengte Þkonomiske midler. Men et opprykk fÄr man ikke uten at man tar poeng. Og hvem er det som skal skaffe oss poeng?.. Jo, det er vÄre "likely lads" det. Da kan man jo spÞrre seg om hvorfor man feks pÄ dÞd og liv mÄ bruke en mann om S.Crainey gang pÄ gang pÄ gang, nÄr han like mange ganger viser at han ikke kan levere varene.

Selvsagt, sammenliknet med tiden fÞr Ridsdale kjÞrte oss ad dundas, sÄ har vi jo bare gode gamle trofaste Kelly igjen. Ut av den stallen vi har pr.dags dato med bÄde suspensjoner og skader sÄ tror jeg ikke man har "rÄd" til Ä IKKE Äpne lommeboka for sÄrt trengte forsterkninger. Men klart, vi som sitter pÄ sidelinja og "ser pÄ" kan jo mene om mangt tross de ansvarlige nok ogsÄ har sine gode grunner og argumenter for ting og tang.. Det er bare det at visse ting begynner Ä lukte litt vel mye "rev" av med tiden. Det er ikke bra.

SĂ„ et spĂžrsmĂ„l da kan vĂŠre; "Hvor lurt er det egentlig av Herr Bates Ă„ nĂŠrmest erklĂŠre "krig" mot den harde kjerne av supportere? For hvem er vel bedre til Ă„ motivere gutta vĂ„re PÅ BANEN enn vi fans som heier dem fram?.."

Jeg sitter ogsĂ„ igjen med inntrykk av at Bates bĂŠrer mangel av ambisjoner. Å vĂŠre gjerrig frem til de rĂžde tall begynner Ă„ bli grĂžnne igjen, kan jeg dog skjĂžnne.. men kanskje vĂŠre uenig i vise grep.. (men nĂ„ er det jo han som styrer det.. og ikke jeg). Men mĂ„let mĂ„ vel uansett bli det samme?.. Klubben vil ikke bli noe rikere med NOK et nedrykk i allefall.. Det merksnodige synes jeg, er at nĂ„r man ser pĂ„ bilder av Bates, sĂ„ fĂ„r jeg ikke akkurat fĂžlelsen av at dette er "snille bestefar". Det er mere av den iskalde totalt ukarismatiske typen... Jaja, kanskje vi trenger en slik for Ă„ fĂ„ Ăžkonomien pĂ„ rett kjĂžr.. men selv om de tallene ogĂ„ er viktige, sĂ„ er det vel sĂ„ viktig Ă„ huske at det er til syvende og sist lagets prestasjoner pĂ„ banen og poeng som til syvende og sist vil telle.

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: Oktober 11, 2006, 11:35:20 av SirOlsen » Loggført

-SirOlsen-
R - R
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #2 på: Oktober 11, 2006, 17:36:45 »

Det som gjerne er Bates sitt mÄl med klubben er Ä fÄ klubben tilbake pÄ rett kjÞl, Þkonomisk sett, og sÄ selge klubben vidare. Til sommaren er klubben nÊrast gjeldsfri i fÞlge rapportane, og langt meir attraktiv enn den var for halvanna Är sidan. Riktig nok eig ikkje klubben stadion eller Thorpe Arch lenger, men sjÞlve klubben er i det minste gjeldsfri. Bates kan sikkert tene ein del millionar pund pÄ eit vidaresalg basert pÄ desse forholda.

Det siste vi som klubb vil ha er ein Ellis ala det Villa hadde, utan vilje til Ă„ fĂžre klubben vidare. Villa sleit leeeeeeenge med den gamle gjerrigknarken ved roret...

Eg kan akseptere at Äret i Är blir eit kvileÄr i sÄ mÄte, gjerne moderate investeringar. Men viss ting ikkje skjer neste sommar, nÄr klubben skal ha ein bra Þkonomi, mÄ klubben fÄ ein ny eigar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[Osteaktig]

Job Done Preston, *******
Loggført

- Rune
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #3 på: Oktober 11, 2006, 17:44:15 »

Ser ein del likheitstrekk me utviklinga t Blackwell og Bates. Sistnemnde redda oss frÄ Þkonomisk konkurs, ordna opp i mange rutinar og problem, men har no byrja Ä vise svakheitsteikn. Blackwell bygde opp eit heilt nytt Leedslag som verkeleg va i opplÞysing, vi greide playoff-finale ifjor, men denne sesongen har vi ikkje klart Ä halde fram framgongen. D vart ut me Blackie, og hÄpar d e noko sanning i ryktet om eit lokalt konsortium og takk og farvel t Bates.
Loggført
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: Oktober 12, 2006, 06:04:07 »

MĂ„ si meg enig i det som blir sagt i begge de to siste postene her.

Kan og akseptere et Är med moderate investeringer, som R-R sier, men like fullt mÄ vi gjÞre noe med plasseringen vÄr pÄ tabellen. Hjelper ikke hvor mye moderasjon vi viser om vi skal havne i enda lavere divisjoner. Tror i allefall jeg. Men selv om det ser stygt ut akkurat pr dags dato, sÄ er det heldigvis mange poeng igjen som skal deles ut.

NÄr det gjelder det mye omtalte konsortiumet, hÄper jeg ogsÄ at det er noe i det ryktet. Det hadde nok ikke skadet om vi hadde noen der med bÄde midler og kanskje evne og sans for Ä satse litt pÄ klubben isteden for Ä konsentree blindt om Ä fÄ vekk gjeld . For som det virker pÄ meg, sÄ gir Bates en lang finger i om det gÄr ad dundas med bÄde lag og tasbellplassering. Riktignok en svÊrt krass "beskyldning" fra min side som jeg dog ikke kan bevise. Men nÄ sa jeg jo og at "virker som"..

Nei, la oss for all del hÄpe at ting skjer fremover nÄ. Heldigvis er jo jeg ogsÄ glad for Ä fÄ klubben sÄ gjeldfri som mulig. For bare det kan jo sikkert fÄ noen til Ä se fremover og satse mere pÄ klubben annet enn rent Þkonomisk. For meg virker det nesten litt som om Bates ikke er sÄ opptatt av feks midler som vi kan fÄ ved et evt opprykk til Premier League. NÄ er jo dette rett og slett en ren undervurdering fra min side av Herr Bates. Men jeg ser jo i forskjellige forum og liknende at det er flere enn meg som deler litt av samme oppfatning. Man hÄper jo uansett det beste da.

Det som kanskje har fÄtt meg aller mest til Ä tvile pÄ Bates, er vel hans holdning til suppporterklubbene. (som nevnt fÞr i et tidligere innlegg). Jeg har forsÞkt Ä lest alt jeg har kunnet rundt det, men samma hvilke argumenter jeg leser som er kommet, sÄ blinker det allikevel en alarmlampe for meg.

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Januar 13, 2011, 09:52:53 »

Bates er en fornuftig mann:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Ken-Bates39-cash.6688822.jp?

Keep up the good work!
MOT!
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: Januar 13, 2011, 09:58:36 »

Du kom meg i forkjÞpet Sydhagen. Leste akkurat artikkelen, og dette er svÊrt fornuftig. NÄ fÄr vi rundt en million pund vi ikke har budsjettert med og Bates sier indirekte at dette er penger som skal gÄ til forsterkning av spillerstallen.

Likte godt denne:

"But there are good players out there and if Simon decides he wants to bring them in then watch this space."

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
4ever arcticwhite
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #7 på: Januar 13, 2011, 10:10:17 »

Fornuftig Ă„ budsjettere med lav-profil bortekamp uten tv-dekning i begge cupene, i motsetning til mange norske klubber som budsjetterer med minimum kvartfinale i cupen....

Dette er ogsÄ ganske bra:
Grayson is planning other arrivals before the end of the month, with a new central midfielder among his priorities, and Bates said: "Simon has my full support if and when he decides who he wants. Obviously we don't have a bottomless pit. We're not in debt and we don't intend to be so we're going to be conservative.

Gjeldsfri, med intensjoner om Ă„ fortsette slik. Men noen ganger MÅ man satse, og investere med lĂ„nte penger, dog innenfor fornuftige rammer.
Loggført

The future's so White I've got to wear shades Kult
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #8 på: Januar 13, 2011, 10:16:27 »

KjĂžp tilbake Elland Road nisse! Å thorp arch..   Flau
Loggført
martind
PĂ„ juniorlaget

a_sosial@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #9 på: Januar 13, 2011, 10:38:06 »

God lesning dette Glad har hele tiden ment at Bates har gjort en god jobb, og at klubben blir drevet fornuftig. Til tross for lite penger brukt har vi hatt en fremgang sportslig som jeg faktisk er imponert over. Jeg tror derimot at vi mÄ ha nye eiere for Ä kjempe i toppen av premier league, men vi ligger nÄ ann til Ä kjempe om opprykk denne sesongen, og det skal Grayson, Bates og gutta ha kreditt for Glad
Loggført

MOT!! We are Leeds!
trondt
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Januar 13, 2011, 11:10:04 »

God lesning dette Glad har hele tiden ment at Bates har gjort en god jobb, og at klubben blir drevet fornuftig. Til tross for lite penger brukt har vi hatt en fremgang sportslig som jeg faktisk er imponert over. Jeg tror derimot at vi mÄ ha nye eiere for Ä kjempe i toppen av premier league, men vi ligger nÄ ann til Ä kjempe om opprykk denne sesongen, og det skal Grayson, Bates og gutta ha kreditt for Glad
Glad
Loggført
pedro
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #11 på: Januar 13, 2011, 11:35:17 »

Bates driver klubben vÄr pÄ en moderne mÄte. Han gambler ikke med vÄr kjÊre klubb, styrer skuta med tydelighet og har ingen hensikt i Ä pÄfÞre klubben mere gjeldsproblemer. De fleste fotballklubber i europa kjÞrer enda pÄ med skyhÞye spillerlÞnninger og dertil gjeld. Sistnevnte er en tikkende bombe som veldig raskt vil eksplodere med dertil fÞlger at mange klubber vil forsvinne fra fotballkartet.

Bates er en dyktig forretningsmann med begrensede likvider og driver klubben Leeds deretter, heldigvis. Det er heller ingen tvil om at hans taktikk fungerer og det sÄgar utmerket. Vi var, som kjent, dÞdsdÞmt for kun fÄ Är siden, men er nÄ en klubb pÄ veg frem og oppover. Jeg finner det rett og slett komfortabelt slik Bates driver klubben. Og for Ä si det pÄ vestlandsk; vi er med pÄ en skute klar for sjÞsetting mens flere andre er ombord i skuter klar for de indiske strender ref. Liverpool, Aston Villa etc etc etc

I tillegg til nÞktern moderne klubbadministrering er Bates i besittelse av en fremtidsmanager, Simon Grayson. JordnÊr, faglig dyktig og utad presentabel ledertype. Med SG tror jeg aldri vi vil oppleve utenomsportslige fadeser eller annet som mÄtte skade klubben. Han holder ro i rekkene og styrer det sportslige med en imponerende, ja nesten irriterende, ro. MÄtte han fÄ arbeidsro i maaange Är slik at vi oppnÄr kontinuitet.
Loggført

Leedsomaniac
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #12 på: Januar 13, 2011, 14:37:54 »

Regner med at du ikke mente dette vĂ„ren 2007 ogsĂ„?  Blunker

Sannheten er vel at bates drev klubben som en full sjÞmann fra han tok over klubben og frem til nedrykket og administrasjonen vÄren/ sommeren 2007. Blackwell fikk alt for mye penger og mistet grepet da han ikke trengte Ä bruke akadamispillere pÄ fÞrstelaget lengre. Sett i ettertid var dette nesten en Ridsdale 2 periode i Championsship mÄlestokk... Sjokkert

Etter administrasjonen har Bates utvilsomt drevet klubben fornuftig, med stram glidelĂ„s pĂ„ lommeboka og relativt kompromisslĂžs holdning til grĂ„dige spillere og agenter. Fremtiden ser unektelig mye lysere idag enn kun for et Ă„r siden men minner om at vi fortsatt befinner oss pĂ„ samme nivĂ„ i ligasystemet som da Bates tok over. En rosemalt fortelling om alt Bates har fĂ„tt til etter at han "reddet" klubben blir dermed veldig historielĂžs slik jeg ser det. 
Loggført

Jon R.
nord
I stallen
**

Vis profil WWW
« Svar #13 på: Januar 13, 2011, 15:15:12 »

SÄlÊnge det gÄr fremad resultatmÊssigt og gÊlden forsvinder - sÄ er det fornuftigt!

Hæ MĂ„ske er det nĂždvendigt at bruge penge pĂ„ spillere og optage en vis gĂŠld  - indenfor et rimeligt niveau!  Hæ Eller kan man man sĂŠtte penge tilside og betale kontant nĂ„r det krĂŠves? jeg ved ikke om det fungerer sĂ„dan??
Loggført

Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #14 på: Januar 13, 2011, 15:23:48 »

Tror ikke det er veldig lurt Ă„ ta opp mye gjeld mens Leeds ligger i cola ligaen.
Men det er mer aktuelt Ä ta opp lÄn nÄr klubben nÄr PL for kjÞp av spillere, tilbakekjÞp av stadion/treningsanlegg og oppgradering av samme stadion/anlegg.
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #15 på: Januar 13, 2011, 15:40:44 »

JonR er ute med hammeren sin, og det uten Ă„ ramme verken tomler eller treverk rundt selve spikerhodet.

NÄr det gjelder opptak av gjeld er det noe klubben bÞr vurdere kun for Ä skaffe seg fast eiendom, les Thorp Arch og Elland Road. LÄn for spillerkjÞp er for risikabelt. NÄ er fortsatt den Þkonomiske situasjonen i GB sÄpass alvorlig at det er ekstremt vanskelig Ä fÄ lÄn, spesielt til fotballklubber. Og antakelig enda mer spesielt fotballklubber som har vÄr tvilsomme betalingshistorikk.
Loggført

- Leif Olav
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #16 på: Januar 13, 2011, 15:44:26 »

Sannheten er vel at bates drev klubben som en full sjÞmann fra han tok over klubben og frem til nedrykket og administrasjonen vÄren/ sommeren 2007. Blackwell fikk alt for mye penger og mistet grepet da han ikke trengte Ä bruke akadamispillere pÄ fÞrstelaget lengre. Sett i ettertid var dette nesten en Ridsdale 2 periode i Championsship mÄlestokk... Sjokkert

Etter administrasjonen har Bates utvilsomt drevet klubben fornuftig, med stram glidelĂ„s pĂ„ lommeboka og relativt kompromisslĂžs holdning til grĂ„dige spillere og agenter. Fremtiden ser unektelig mye lysere idag enn kun for et Ă„r siden men minner om at vi fortsatt befinner oss pĂ„ samme nivĂ„ i ligasystemet som da Bates tok over. En rosemalt fortelling om alt Bates har fĂ„tt til etter at han "reddet" klubben blir dermed veldig historielĂžs slik jeg ser det. 
spot on Jon!
Loggført
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #17 på: Januar 13, 2011, 16:49:47 »

Hva ville du gjort hvis du hadde tatt over en klubb som var i fritt fall. Full-sjĂžmann-karakteristikken er vel best egnet til Ridsdale. Han brukte penger som en full sjĂžmann. Bates knep pengesekken igjen, mer som en skotte, Skotte  Osteaktig, enn sjĂžmannen du nevner.

Om fulle sjĂžmenn ansetter managere som du ikke liker trynet pĂ„, vet jeg ikke.... Men at Bates hele tiden har jobbet administrativt for Ă„ redde klubben har jeg hele tiden hatt Ăžynene oppe for. Om han dermed har benyttet seg av et knep eller to som han har plukket opp i en kneipe nede ved havna er for meg helt uinteressant!  Blunker
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #18 på: Januar 13, 2011, 19:10:10 »

Hva ville du gjort hvis du hadde tatt over en klubb som var i fritt fall. Full-sjĂžmann-karakteristikken er vel best egnet til Ridsdale. Han brukte penger som en full sjĂžmann. Bates knep pengesekken igjen, mer som en skotte, Skotte  Osteaktig, enn sjĂžmannen du nevner.

Om fulle sjĂžmenn ansetter managere som du ikke liker trynet pĂ„, vet jeg ikke.... Men at Bates hele tiden har jobbet administrativt for Ă„ redde klubben har jeg hele tiden hatt Ăžynene oppe for. Om han dermed har benyttet seg av et knep eller to som han har plukket opp i en kneipe nede ved havna er for meg helt uinteressant!  Blunker

Det er ingen tvil om at vi levde over evne sesong 2 i Championsship. Dessverre var Blackwell en mye bedre manager det fĂžrste Ă„ret etter "Gary Kelly & I", enn han var nĂ„r Bates begynte Ă„ Ăžse ut penger pĂ„ Cresswell, Blake, Nicholls, Westlake m.fl. Vi mĂ„ huske at dette skjedde i en tid da de Ăžkonomiske skjelettene Ă„penbart mĂ„ ha skranglet hĂžylydt i skapene pĂ„ Elland Road.  Sjokkert

Dette er heldigvis snĂžen som falt i fjor. Det viktigste er at Bates Ă„penbart mĂ„ ha lĂŠrt av Blackwell tiden. Dette til tross for at han aldri offentlig har vedkjent seg ansvaret for vanstyret i perioden 2005 til 2007, men glatt skjĂžvet alt ansvaret over pĂ„ sine forgjengere.  Hemmelig
Loggført

Jon R.
Boxman
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #19 på: Januar 13, 2011, 19:44:05 »

JonR er ute med hammeren sin, og det uten Ă„ ramme verken tomler eller treverk rundt selve spikerhodet.

NÄr det gjelder opptak av gjeld er det noe klubben bÞr vurdere kun for Ä skaffe seg fast eiendom, les Thorp Arch og Elland Road. LÄn for spillerkjÞp er for risikabelt. NÄ er fortsatt den Þkonomiske situasjonen i GB sÄpass alvorlig at det er ekstremt vanskelig Ä fÄ lÄn, spesielt til fotballklubber. Og antakelig enda mer spesielt fotballklubber som har vÄr tvilsomme betalingshistorikk.

Skal ikke pÄstÄ jeg vet dette med sikkerhet, men den vanligste mÄten Ä finansiere spillerkjÞp pÄ, er jo en rett og slett avtaler med selgende klubb, Ä betale avtalt belÞp i avdrag. Som Aston Villa gjorde nÄr de kjÞpte Delph fra oss f.eks.
Just saying...  Øyerulling
Loggført

Proud to be Leeds!
Superfan
I stallen
**

Vis profil
« Svar #20 på: Januar 13, 2011, 20:36:46 »

Glad i ordene "nisse" og "gnom", du.
Loggført
Xern...
I stallen
**

Leeds forever :-)

Vis profil
« Svar #21 på: Januar 13, 2011, 21:48:45 »

Thorp Arch fĂžrst, takk (:
Loggført
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #22 på: Januar 13, 2011, 22:03:34 »

Begge ordene passer perfekt til Bates.  Glad
Loggført
Superfan
I stallen
**

Vis profil
« Svar #23 på: Januar 13, 2011, 23:27:02 »

Bare kryp til korset og innrĂžm det: Bates gjĂžr en god jobb i spann med Grayson.
Loggført
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #24 på: Januar 13, 2011, 23:30:31 »

Bare kryp til korset og innrĂžm det: Bates gjĂžr en god jobb i spann med Grayson.

Ingen tvil om det. Forvent allikevel ingen innrĂžmmelser.  Blunker
Loggført

Jon R.
stian94
I stallen
**

marching on together

leeds_pizza@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #25 på: Januar 14, 2011, 00:24:51 »

Grayson is planning other arrivals before the end of the month, with a new central midfielder among his priorities, and Bates said: "Simon has my full support if and when he decides who he wants. Obviously we don't have a bottomless pit. We're not in debt and we don't intend to be so we're going to be conservative.

"But there are good players out there and if Simon decides he wants to bring them in then watch this space."

Loggført

SJ
martind
PĂ„ juniorlaget

a_sosial@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #26 på: Januar 14, 2011, 09:34:53 »

Som du selv har uthevet av mitt innlegg stÄr det: "blir drevet fornuftig". Blir er vel et nÄtids, og fremtids ord(litt usikker om det er pronomen eller hva det er) Glad
Og han tok vel heller ikke over en skute som var veldig sjÞdyktig. Uten en rik eier i ryggen kunne ikke klubben ungÄtt administrasjon samme hvem som styrte. Og jeg synes vi har hatt en fin periode ogsÄ i League one. Selv om jeg og selvfÞlgelig Þnsker at vi skal ligge i topen av PL. Det har vÊrt 3 sjarmerende Är, men nÄ er det pÄ tide og spise mat med de store igjen Glad
Loggført

MOT!! We are Leeds!
martind
PĂ„ juniorlaget

a_sosial@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #27 på: Januar 14, 2011, 11:35:30 »

Ble forĂžvrig informert om at "blir" er et tidsadverb. Litt for lenge siden norsk gramatikk skjĂžnner jeg Glad Takk skal du ha Trond Glad
Loggført

MOT!! We are Leeds!
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #28 på: Januar 20, 2011, 11:34:47 »

Intervju med Bates  Glad

http://www.goal.com/en-gb/news/2900/fa-cup/2011/01/20/2314467/arsenal-manager-arsene-wenger-should-perhaps-have-gone-to?
Loggført

Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #29 på: Januar 20, 2011, 12:56:37 »

He went on: “On Friday, it will be six years since I became chairman of Leeds United. There have been turbulent times.

“Losing £120,000 a week with freeloaders enjoying rose champagne in the boardroom, it was hard work changing the culture which existed previously and I earned few points for popularity.

“However, Peter Ridsdale’s board took that path with disastrous results - administration, relegation, 25 points deducted.

“But we have come through it all and today we have a football club which is a credit to the city, run on solid business lines and has strong links with youth and the community.

“Our ambition is to build a Yorkshire-based team of local heroes with perhaps a leavening of international stars. Step by step, brick by brick.”

Gliser
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Sider: [1] 2 3 ... 56
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |