The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 09:04:57 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Leeds og investeringer  (Lest 1110 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
testo
Fast på A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #30 på: Januar 30, 2012, 20:18:30 »

Fant denne tråden som handler om investeringer, og hva har vi brukt av penger de siste tre årene?
Overskuddet i denne posten tilsier at vi kunne hatt en mye bedre stall, men akkurat idag føler jeg at vi har en dårligere stall.

Det linkes spillere til oss, men stort sett så er de fleste rykter stallfyll eller dårlige låne avtaler, som ikke fører oss noe nærmere et spill i Premier League.

Jeg føler at mange har nådd grensen for hva en supportere kan tåle av løgner og jeg tipper det vil bli opptrapping av demonstrasjoner og mere tynnslitte tribuner om det ikke kommer forsterkninger og resultater innen rimelig tid, for her er det penger.

Det finnes selvfølgelig flere regnskapstall, og det ville overasket meg om de ikke hadde grønne tall også.

Spillere inn/ut

Salg                    Kjøp

09/10                   09/10
8.360.000 £             418.000 £        +7.942.000 £

10/11                   10/11
242.000 £               880.000 £          -638.000 £

11/12                   11/12
4.202.000 £             286.000 £        +3.916.000 £

total +11.220.000 £
Hvorfor skulle vi hatt mye bedre stall om vi hadde brukt mer penger? Leicester har gjort det. Pr. dags dato ligger de under oss på tabellen. Middlesborough, som har mer anstrengt økonomi enn Leeds, ligger over Leeds på tabellen. Det er ikke pengene som er problemet. Det er han som har brukt dem. Setter man en bukk til å passe en havresekk, bør man ikke bli overrasket av å finne møkk like i nærheten av sekken.
Kjøper du billig shit så kjøper du i realiteten dyrt og unødvendig (stallfyll), kjøper du derimot en spiller med gode kvaliteter så burde mulighetene til å oppnå sukse øke.

Hvem som ligger hvor på tabellen av disse to lagene i forhold til Leeds er ikke vesentlig for det dreier seg bare om tre og fire poeng. Det er mulig at Middlesborough har en anstrengt økonomi og det kan være for at de har litt feite lønningsposer å fylle, for markedsverdien til Middlesborough er blant topp 4 i ligaen, Leicester innehar en 2 plass mens Leeds er helt nede på en 14 plass.

Dette beviser egentlig at Grayson mÃ¥ være en bedre manager enn Mowbray og Pearson, for han har jo pÃ¥ papiret en mye dÃ¥rligere stall, ikke sant  Osteaktig
Penger er alltid det største problemet.
Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
RoarG
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #31 på: Januar 30, 2012, 21:52:11 »

Fant denne tråden som handler om investeringer, og hva har vi brukt av penger de siste tre årene?
Overskuddet i denne posten tilsier at vi kunne hatt en mye bedre stall, men akkurat idag føler jeg at vi har en dårligere stall.

Det linkes spillere til oss, men stort sett så er de fleste rykter stallfyll eller dårlige låne avtaler, som ikke fører oss noe nærmere et spill i Premier League.

Jeg føler at mange har nådd grensen for hva en supportere kan tåle av løgner og jeg tipper det vil bli opptrapping av demonstrasjoner og mere tynnslitte tribuner om det ikke kommer forsterkninger og resultater innen rimelig tid, for her er det penger.

Det finnes selvfølgelig flere regnskapstall, og det ville overasket meg om de ikke hadde grønne tall også.

Spillere inn/ut

Salg                    Kjøp

09/10                   09/10
8.360.000 £             418.000 £        +7.942.000 £

10/11                   10/11
242.000 £               880.000 £          -638.000 £

11/12                   11/12
4.202.000 £             286.000 £        +3.916.000 £

total +11.220.000 £
Hvorfor skulle vi hatt mye bedre stall om vi hadde brukt mer penger? Leicester har gjort det. Pr. dags dato ligger de under oss på tabellen. Middlesborough, som har mer anstrengt økonomi enn Leeds, ligger over Leeds på tabellen. Det er ikke pengene som er problemet. Det er han som har brukt dem. Setter man en bukk til å passe en havresekk, bør man ikke bli overrasket av å finne møkk like i nærheten av sekken.
Kjøper du billig shit så kjøper du i realiteten dyrt og unødvendig (stallfyll), kjøper du derimot en spiller med gode kvaliteter så burde mulighetene til å oppnå sukse øke.

Hvem som ligger hvor på tabellen av disse to lagene i forhold til Leeds er ikke vesentlig for det dreier seg bare om tre og fire poeng. Det er mulig at Middlesborough har en anstrengt økonomi og det kan være for at de har litt feite lønningsposer å fylle, for markedsverdien til Middlesborough er blant topp 4 i ligaen, Leicester innehar en 2 plass mens Leeds er helt nede på en 14 plass.

Dette beviser egentlig at Grayson mÃ¥ være en bedre manager enn Mowbray og Pearson, for han har jo pÃ¥ papiret en mye dÃ¥rligere stall, ikke sant  Osteaktig
Penger er alltid det største problemet.
Hvis Leicesters markedsverdi er nr. 2 i nPC, viser ikke det seg i tabellposisjonen. De er ikke nummer 2, og blir det ikke heller. Dersom de virkelig er plassert på den plassen, er de overvurdert med 13 plasser. Et annet forhold, kan være at Leicesters management er enda dårligere enn Leeds sitt. Mowbray får mer ut av et hardt prøvet mannskap, og gjør for tiden enn bedre jobb enn Grayson. M'boro slo også Leeds i 2. runde, noe som kan tilskrives et bedre management.
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |