The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 08:20:08 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 5-dagars tur til LEEDS og omegn  (Lest 634 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« på: August 29, 2006, 18:33:48 »

Onsdag 23. august sette kjÊrasten min og eg oss pÄ flyet frÄ Sandefjord til Newcastle. Vi skulle unne oss ein 5-dagars tur til Leeds og Yorkshire etter ein sommar med stort sett jobbing. Dette var fÞrste gong Inger skulle fÄ oppleve Leeds, sÄ eg mÄtte leggje opp til litt anna enn berre fotball og pints. HovudmÄlet for turen var difor Leeds Festival i Bramham Park, nokre miles frÄ Leeds mot York/Wetherby. Her opplevde vi blant andre Kaiser Chiefs pÄ heimebane (forresten heilt spektakulÊrt), Franz Ferdinand, Belle and Sebastian og fleire up-coming band.

For Ă„ gjere Inger kjend med ulike overnattingsalternativ budde vi fĂžrst to netter pĂ„ Comfort Inn, ei natt pĂ„ Jury’s Inn og dei to siste nettene hos Peter Lorimer. Komforten varierte sjĂžlvsagt mykje, men opplevinga av Ă„ sitje langt ut i dei seine nattetimane og skravle med Pete over eit ukjend antal Foster’s og Gin&tonics vegar opp for den litt skrale standarden pĂ„ rommet.

Eg har vel aldri fÞr vorte betre kjend med byen Leeds som denne gongen. Eg skulle fungere som bÄde kjÊraste, guide og poseberar pÄ shoppingrundane, pÄ ei og same tid. Travelt, men utruleg kjekt. Vi hadde nokre smÄturar til Wetherby og York ogsÄ for Ä gjere oss kjend med nÊromrÄdet.

SĂžndag fĂžremiddag vart vi henta i bil av ØBS og Helle hos Peter. Petey skulle ogsĂ„ pĂ„ kampen og kunne kĂžyre oss, men dĂ„ hadde vi allereie avtalt med dei to fĂžrstnemnde. Ved frukostbordet fortalde Petey at Bakke ikkje skulle spele kampen, men grunnen var noko vag. Om lag 35 minutt seinare rulla vi inn pĂ„ ein parkeringsplass ved Hillsborough. Sidan Inger og eg ikkje har ”membership” mĂ„tte vi bestille billettar pĂ„ hovudtribuna. Det vi ikkje visste pĂ„ fĂžrehand var at vi hadde bestilt billettar i verste ”hooligans-land”! Maken til urokrĂ„ker og motbydelege supporterar har eg aldri opplevd. Dei fĂžlgde meir med pĂ„ kva Leeds-fansen fĂžretok seg enn pĂ„ kampen, og songar om tyrkarar og knivar dominerte kampen gjennom.

Vi haldt oss likevel rolege og fÞlgde med pÄ kampen. Kampen enda som kjend med ein 1-0 siger. Dette var faktisk fÞrste gong eg opplevde ein Leeds-siger pÄ bortebane i ein obligatorisk kamp!

Turen vÄr var heilt fantastisk. Vi opplevde mykje moro og spennande pÄ dei fem dagane i eit solrikt Yorkshire.
Loggført
Karl Hot Shot

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: August 29, 2006, 21:37:18 »

Hvem var da den dama du hadde med deg til Leeds i februar 2005?
Loggført

chief
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #2 på: August 29, 2006, 21:47:11 »

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Hvem var da den dama du hadde med deg til Leeds i februar 2005?

NÄ spör du litt ubetimelig Karl.[B)][Blunker]

1 4 all and all 4 1
Loggført

1 4 all and all 4 1
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #3 på: August 30, 2006, 21:31:42 »

Forholdet t "februardama" e over, hadde me meg ny frĂžken no[Blunker]
Loggført
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: August 31, 2006, 03:32:40 »

Er det hu dama som jeg traff pÄ konserten med Kaizer chiefs
quote:
Originally posted by Per-Stian

Onsdag 23. august sette kjÊrasten min og eg oss pÄ flyet frÄ Sandefjord til Newcastle. Vi skulle unne oss ein 5-dagars tur til Leeds og Yorkshire etter ein sommar med stort sett jobbing. Dette var fÞrste gong Inger skulle fÄ oppleve Leeds, sÄ eg mÄtte leggje opp til litt anna enn berre fotball og pints. HovudmÄlet for turen var difor Leeds Festival i Bramham Park, nokre miles frÄ Leeds mot York/Wetherby. Her opplevde vi blant andre Kaiser Chiefs pÄ heimebane (forresten heilt spektakulÊrt), Franz Ferdinand, Belle and Sebastian og fleire up-coming band.

For Ă„ gjere Inger kjend med ulike overnattingsalternativ budde vi fĂžrst to netter pĂ„ Comfort Inn, ei natt pĂ„ Jury’s Inn og dei to siste nettene hos Peter Lorimer. Komforten varierte sjĂžlvsagt mykje, men opplevinga av Ă„ sitje langt ut i dei seine nattetimane og skravle med Pete over eit ukjend antal Foster’s og Gin&tonics vegar opp for den litt skrale standarden pĂ„ rommet.

Eg har vel aldri fÞr vorte betre kjend med byen Leeds som denne gongen. Eg skulle fungere som bÄde kjÊraste, guide og poseberar pÄ shoppingrundane, pÄ ei og same tid. Travelt, men utruleg kjekt. Vi hadde nokre smÄturar til Wetherby og York ogsÄ for Ä gjere oss kjend med nÊromrÄdet.

SĂžndag fĂžremiddag vart vi henta i bil av ØBS og Helle hos Peter. Petey skulle ogsĂ„ pĂ„ kampen og kunne kĂžyre oss, men dĂ„ hadde vi allereie avtalt med dei to fĂžrstnemnde. Ved frukostbordet fortalde Petey at Bakke ikkje skulle spele kampen, men grunnen var noko vag. Om lag 35 minutt seinare rulla vi inn pĂ„ ein parkeringsplass ved Hillsborough. Sidan Inger og eg ikkje har ”membership” mĂ„tte vi bestille billettar pĂ„ hovudtribuna. Det vi ikkje visste pĂ„ fĂžrehand var at vi hadde bestilt billettar i verste ”hooligans-land”! Maken til urokrĂ„ker og motbydelege supporterar har eg aldri opplevd. Dei fĂžlgde meir med pĂ„ kva Leeds-fansen fĂžretok seg enn pĂ„ kampen, og songar om tyrkarar og knivar dominerte kampen gjennom.

Vi haldt oss likevel rolege og fÞlgde med pÄ kampen. Kampen enda som kjend med ein 1-0 siger. Dette var faktisk fÞrste gong eg opplevde ein Leeds-siger pÄ bortebane i ein obligatorisk kamp!

Turen vÄr var heilt fantastisk. Vi opplevde mykje moro og spennande pÄ dei fem dagane i eit solrikt Yorkshire.

Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: September 01, 2006, 05:06:52 »

quote:

Forholdet t "februardama" e over, hadde me meg ny frĂžken no[Blunker]

Var det "mai-dama" da, Per-Stian? Hvis ikke: I rest my case. [8D]

Jon R.
Loggført

Jon R.
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #6 på: September 01, 2006, 05:11:00 »

quote:
Originally posted by Jon R

Var det "mai-dama" da, Per-Stian? Hvis ikke: I rest my case. [8D]

Nei, det var nok June. Heh, Per Stian & Johnny Cash [Glad]

I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #7 på: September 01, 2006, 19:27:38 »

"Mai-dama" e ogsÄ ute av bilete, likeins Juni[8D] Og t deg, HÄkon, Inger va me oss pÄ Kaiser Chief-konserten ja. Ho e stoooooor fan av britisk rock[:p]
Loggført
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #8 på: September 02, 2006, 05:45:01 »

Likte dama di godt jeg. ta vare pÄ hu videre
quote:

"Mai-dama" e ogsÄ ute av bilete, likeins Juni[8D] Og t deg, HÄkon, Inger va me oss pÄ Kaiser Chief-konserten ja. Ho e stoooooor fan av britisk rock[:p]

Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #9 på: September 02, 2006, 07:02:02 »

quote:
Originally posted by h.b

Likte dama di godt jeg. ta vare pÄ hu videre

Mens miss january, february, march, april og may sitter pÄ dass og griner. TUUUUURIIIIIIII... [}:)]

Jon R.
Loggført

Jon R.
Lids

Moderator
Lorimer

Bla bla bla

turboleeds@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #10 på: September 02, 2006, 13:33:28 »

SkjÞnnet ikke hva alle disse damene ser i en liten tykk mann med store briller, grÄtt hÄr og skjegg. [Glad]

Thomas
Loggført

Thomas
Karl Hot Shot

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #11 på: September 04, 2006, 16:24:06 »

quote:
Originally posted by Lids

SkjÞnnet ikke hva alle disse damene ser i en liten tykk mann med store briller, grÄtt hÄr og skjegg. [Glad]

Thomas

Dama til Ken Bates er fin nok, alderen tatt i betraktning. Bates har ikke akkurat vĂŠrt kjent for Ă„ skaffe seg nedfallsfrukt. Per-Stians damer kjenner jeg ikke veldig godt til, annet enn "februar-dama", som virket bra nok.
Loggført

So Called Enrique
Fast pÄ A-laget

There's only two Adam Clayton's!

Vis profil E-post
« Svar #12 på: September 04, 2006, 16:54:50 »

Per-Stian er vel Luscos svar pÄ Don Johan, eller Hugh Hefner... [Glad]

Venter bare pÄ kalender utgivelse.
Loggført
MrK
PĂ„ juniorlaget

Sweet Street feb. 2011

ottarkvalheim@hotmail.com
Vis profil
« Svar #13 på: September 04, 2006, 16:57:55 »

Stakkars mann - for et pes for Ă„ vĂŠre sjarmerende!
Loggført

HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |