|
Per-Stian
|
 |
« på: August 29, 2006, 18:33:48 » |
|
Onsdag 23. august sette kjÊrasten min og eg oss pÄ flyet frÄ Sandefjord til Newcastle. Vi skulle unne oss ein 5-dagars tur til Leeds og Yorkshire etter ein sommar med stort sett jobbing. Dette var fÞrste gong Inger skulle fÄ oppleve Leeds, sÄ eg mÄtte leggje opp til litt anna enn berre fotball og pints. HovudmÄlet for turen var difor Leeds Festival i Bramham Park, nokre miles frÄ Leeds mot York/Wetherby. Her opplevde vi blant andre Kaiser Chiefs pÄ heimebane (forresten heilt spektakulÊrt), Franz Ferdinand, Belle and Sebastian og fleire up-coming band.
For Ă„ gjere Inger kjend med ulike overnattingsalternativ budde vi fĂžrst to netter pĂ„ Comfort Inn, ei natt pĂ„ Juryâs Inn og dei to siste nettene hos Peter Lorimer. Komforten varierte sjĂžlvsagt mykje, men opplevinga av Ă„ sitje langt ut i dei seine nattetimane og skravle med Pete over eit ukjend antal Fosterâs og Gin&tonics vegar opp for den litt skrale standarden pĂ„ rommet.
Eg har vel aldri fÞr vorte betre kjend med byen Leeds som denne gongen. Eg skulle fungere som bÄde kjÊraste, guide og poseberar pÄ shoppingrundane, pÄ ei og same tid. Travelt, men utruleg kjekt. Vi hadde nokre smÄturar til Wetherby og York ogsÄ for Ä gjere oss kjend med nÊromrÄdet.
SĂžndag fĂžremiddag vart vi henta i bil av ĂBS og Helle hos Peter. Petey skulle ogsĂ„ pĂ„ kampen og kunne kĂžyre oss, men dĂ„ hadde vi allereie avtalt med dei to fĂžrstnemnde. Ved frukostbordet fortalde Petey at Bakke ikkje skulle spele kampen, men grunnen var noko vag. Om lag 35 minutt seinare rulla vi inn pĂ„ ein parkeringsplass ved Hillsborough. Sidan Inger og eg ikkje har âmembershipâ mĂ„tte vi bestille billettar pĂ„ hovudtribuna. Det vi ikkje visste pĂ„ fĂžrehand var at vi hadde bestilt billettar i verste âhooligans-landâ! Maken til urokrĂ„ker og motbydelege supporterar har eg aldri opplevd. Dei fĂžlgde meir med pĂ„ kva Leeds-fansen fĂžretok seg enn pĂ„ kampen, og songar om tyrkarar og knivar dominerte kampen gjennom.
Vi haldt oss likevel rolege og fÞlgde med pÄ kampen. Kampen enda som kjend med ein 1-0 siger. Dette var faktisk fÞrste gong eg opplevde ein Leeds-siger pÄ bortebane i ein obligatorisk kamp!
Turen vÄr var heilt fantastisk. Vi opplevde mykje moro og spennande pÄ dei fem dagane i eit solrikt Yorkshire.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Karl Hot Shot
|
 |
« Svar #1 på: August 29, 2006, 21:37:18 » |
|
Hvem var da den dama du hadde med deg til Leeds i februar 2005?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
chief
|
 |
« Svar #2 på: August 29, 2006, 21:47:11 » |
|
quote: Originally posted by Karl "Hot Shot"
Hvem var da den dama du hadde med deg til Leeds i februar 2005?
NÄ spör du litt ubetimelig Karl.[B)][  ] 1 4 all and all 4 1
|
|
|
|
|
Loggført
|
1 4 all and all 4 1
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #3 på: August 30, 2006, 21:31:42 » |
|
Forholdet t "februardama" e over, hadde me meg ny frĂžken no[  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #4 på: August 31, 2006, 03:32:40 » |
|
Er det hu dama som jeg traff pÄ konserten med Kaizer chiefs quote: Originally posted by Per-Stian
Onsdag 23. august sette kjÊrasten min og eg oss pÄ flyet frÄ Sandefjord til Newcastle. Vi skulle unne oss ein 5-dagars tur til Leeds og Yorkshire etter ein sommar med stort sett jobbing. Dette var fÞrste gong Inger skulle fÄ oppleve Leeds, sÄ eg mÄtte leggje opp til litt anna enn berre fotball og pints. HovudmÄlet for turen var difor Leeds Festival i Bramham Park, nokre miles frÄ Leeds mot York/Wetherby. Her opplevde vi blant andre Kaiser Chiefs pÄ heimebane (forresten heilt spektakulÊrt), Franz Ferdinand, Belle and Sebastian og fleire up-coming band.
For Ă„ gjere Inger kjend med ulike overnattingsalternativ budde vi fĂžrst to netter pĂ„ Comfort Inn, ei natt pĂ„ Juryâs Inn og dei to siste nettene hos Peter Lorimer. Komforten varierte sjĂžlvsagt mykje, men opplevinga av Ă„ sitje langt ut i dei seine nattetimane og skravle med Pete over eit ukjend antal Fosterâs og Gin&tonics vegar opp for den litt skrale standarden pĂ„ rommet.
Eg har vel aldri fÞr vorte betre kjend med byen Leeds som denne gongen. Eg skulle fungere som bÄde kjÊraste, guide og poseberar pÄ shoppingrundane, pÄ ei og same tid. Travelt, men utruleg kjekt. Vi hadde nokre smÄturar til Wetherby og York ogsÄ for Ä gjere oss kjend med nÊromrÄdet.
SĂžndag fĂžremiddag vart vi henta i bil av ĂBS og Helle hos Peter. Petey skulle ogsĂ„ pĂ„ kampen og kunne kĂžyre oss, men dĂ„ hadde vi allereie avtalt med dei to fĂžrstnemnde. Ved frukostbordet fortalde Petey at Bakke ikkje skulle spele kampen, men grunnen var noko vag. Om lag 35 minutt seinare rulla vi inn pĂ„ ein parkeringsplass ved Hillsborough. Sidan Inger og eg ikkje har âmembershipâ mĂ„tte vi bestille billettar pĂ„ hovudtribuna. Det vi ikkje visste pĂ„ fĂžrehand var at vi hadde bestilt billettar i verste âhooligans-landâ! Maken til urokrĂ„ker og motbydelege supporterar har eg aldri opplevd. Dei fĂžlgde meir med pĂ„ kva Leeds-fansen fĂžretok seg enn pĂ„ kampen, og songar om tyrkarar og knivar dominerte kampen gjennom.
Vi haldt oss likevel rolege og fÞlgde med pÄ kampen. Kampen enda som kjend med ein 1-0 siger. Dette var faktisk fÞrste gong eg opplevde ein Leeds-siger pÄ bortebane i ein obligatorisk kamp!
Turen vÄr var heilt fantastisk. Vi opplevde mykje moro og spennande pÄ dei fem dagane i eit solrikt Yorkshire.

|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #5 på: September 01, 2006, 05:06:52 » |
|
quote: Originally posted by Per-Stian
Forholdet t "februardama" e over, hadde me meg ny frĂžken no[ ]
Var det "mai-dama" da, Per-Stian? Hvis ikke: I rest my case. [8D] Jon R.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #6 på: September 01, 2006, 05:11:00 » |
|
quote: Originally posted by Jon R
Var det "mai-dama" da, Per-Stian? Hvis ikke: I rest my case. [8D]
Nei, det var nok June. Heh, Per Stian & Johnny Cash [  ] I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #7 på: September 01, 2006, 19:27:38 » |
|
"Mai-dama" e ogsÄ ute av bilete, likeins Juni[8D] Og t deg, HÄkon, Inger va me oss pÄ Kaiser Chief-konserten ja. Ho e stoooooor fan av britisk rock[:p]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #9 på: September 02, 2006, 07:02:02 » |
|
quote: Originally posted by h.b
Likte dama di godt jeg. ta vare pÄ hu videre
Mens miss january, february, march, april og may sitter pÄ dass og griner. TUUUUURIIIIIIII... [}:)] Jon R.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Lids
|
 |
« Svar #10 på: September 02, 2006, 13:33:28 » |
|
SkjÞnnet ikke hva alle disse damene ser i en liten tykk mann med store briller, grÄtt hÄr og skjegg. [  ] Thomas
|
|
|
|
|
Loggført
|
Thomas
|
|
|
|
Karl Hot Shot
|
 |
« Svar #11 på: September 04, 2006, 16:24:06 » |
|
quote: Originally posted by Lids
SkjÞnnet ikke hva alle disse damene ser i en liten tykk mann med store briller, grÄtt hÄr og skjegg. [ ]
Thomas
Dama til Ken Bates er fin nok, alderen tatt i betraktning. Bates har ikke akkurat vĂŠrt kjent for Ă„ skaffe seg nedfallsfrukt. Per-Stians damer kjenner jeg ikke veldig godt til, annet enn "februar-dama", som virket bra nok.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
So Called Enrique
|
 |
« Svar #12 på: September 04, 2006, 16:54:50 » |
|
Per-Stian er vel Luscos svar pÄ Don Johan, eller Hugh Hefner... [  ] Venter bare pÄ kalender utgivelse.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MrK
|
 |
« Svar #13 på: September 04, 2006, 16:57:55 » |
|
Stakkars mann - for et pes for Ă„ vĂŠre sjarmerende!
|
|
|
|
|
Loggført
|
HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
|
|
|
|