Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #90 på: November 27, 2009, 19:06:14 » |
|
Kommen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
Rotor
På prøvespill

|
 |
« Svar #91 på: November 27, 2009, 19:57:21 » |
|
I'll be there.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #92 på: November 27, 2009, 23:39:46 » |
|
er desverre i oslo på jobb oppdrag!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #93 på: November 28, 2009, 01:08:14 » |
|
Jeg kommer selvsagt. Synd at sjÃ¥føren min er i Oslo  auren, som har tro pÃ¥ storseier
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #94 på: November 28, 2009, 12:43:21 » |
|
Kommer jeg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #95 på: November 28, 2009, 17:03:52 » |
|
Kjelleren er booket 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
John F.
På prøvespill

John H. F.
|
 |
« Svar #96 på: November 29, 2009, 14:17:58 » |
|
Jeg kommer også. //John
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super Leeds United
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #97 på: November 29, 2009, 14:18:08 » |
|
Desverre hadde jeg glemt en avtale som selvfølgelig starter klokken 14.. Skal prøve å komme meg ned på fotballpuben til 2. omg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #98 på: November 29, 2009, 18:21:28 » |
|
Eg kommer!!
men det gjorde ikke barnevakten.....bitch  , men en grei opplevelse på 50" i stuen med viasatondemand 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #99 på: November 29, 2009, 19:26:22 » |
|
Ca 25 møtte opp i kjelleren i dag  og de 14 sure Everton supporterene måtte nøye seg med et lite TV bak i kroken  . Satser på enda bedre oppmøte i returkampen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
John F.
På prøvespill

John H. F.
|
 |
« Svar #100 på: November 29, 2009, 21:13:31 » |
|
Satser på enda bedre oppmøte i returkampen  Og bedre resultat..! Marching on!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super Leeds United
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #101 på: Desember 01, 2009, 18:27:20 » |
|
Retur kampen 2. runde FA-cupen Leeds United - Kettering 8/12 kl. 2045 Kampen er bekreftet vist på fotikken  Følgende CL-kamper sendes samtidig: Juventus - FC Bayern München Maccabi Haifa FC - FC Girondins de Bordeaux Beşiktaş JK - PFC CSKA Moskva VfL Wolfsburg - scum FC Zürich - AC Milan Olympique de Marseille - Real Madrid CF Chelsea FC - APOEL FC Club Atlético de Madrid - FC Porto Jeg kan ikke se at noen av disse kampene er i nærheten av å ta fra oss kjelleren men jeg får det bekreftet i løpet av helgen. Satser på stort oppmøte siden kampen ikke går på Viasat.
|
|
|
|
« Siste redigering: Desember 03, 2009, 18:54:15 av Rudi G. »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Yeboah
|
 |
« Svar #102 på: Desember 06, 2009, 23:08:03 » |
|
Veldig hyggelig sist mot Kettering da min kompis og jeg gikk forbi en Everton-supporter som hilste oss med "jævla Leeds". Det er omtrent eneste gangen jeg har holdt med Liverpool i hele mitt liv  Jeg er på plass i kjellern på tirsdag! 
|
|
|
|
« Siste redigering: Desember 06, 2009, 23:10:30 av Yeboah »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #103 på: Desember 08, 2009, 16:18:10 » |
|
Jeg kan herved bekrefte at kjelleren er vår i kveld  Møt opp folkens og hvis hva en ekte supporter er 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #104 på: Desember 08, 2009, 18:06:46 » |
|
Herlig Rudi. Jeg stiller selvsagt  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #105 på: Desember 08, 2009, 19:01:22 » |
|
Herlig Rudi. Jeg stiller selvsagt  Du trenger ikke ta på drakten, Joachim 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #106 på: Desember 08, 2009, 20:12:39 » |
|
Herlig Rudi. Jeg stiller selvsagt  Du trenger ikke ta på drakten, Joachim  Ja, ikke Admiral drakten i dag Joachim 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #107 på: Desember 09, 2009, 18:09:28 » |
|
Jeg kan herved bekrefte at kjelleren er vår i kveld  Møt opp folkens og hvis hva en ekte supporter er  Ca 20 møtte opp til maratonkampen  . Seieren satt langt inne, men for noen flotte mål vi fikk i 2. ekstraomgang. ITV1 sender 3. rundekampen mot scum 3. januar og fotikken sender selvsakt også denne kampen. Paal på fotikken byr opp til "dans" første søndagen på nyåret og ber oss derfor stille med tann- og leggbeskyttere  Møt opp folkens og la Paalisen få smake sin egen medisin og samtidig la disse snørrungene av noen scumfans få merke hva ekte fans er 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #108 på: Desember 09, 2009, 18:20:44 » |
|
og ber oss derfor stille med tann- og leggbeskyttere ...barn er spesielt inviterte? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #109 på: Desember 09, 2009, 19:05:34 » |
|
og ber oss derfor stille med tann- og leggbeskyttere ...barn er spesielt inviterte?  Brian og Scott er med 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #110 på: Desember 30, 2009, 19:11:26 » |
|
 Er vi klar på søndag? Vi stiller 6 stk i Leedsdrakt kl 1300 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
leeds61
|
 |
« Svar #111 på: Desember 30, 2009, 21:34:50 » |
|
jeg stiller i leeds drakt kl.13.00. here we go with leeds united
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
John F.
På prøvespill

John H. F.
|
 |
« Svar #112 på: Desember 30, 2009, 23:30:34 » |
|
Dette blir morro. Jeg er i gjøvik, ellers hadde jeg blitt med og sett på fotballpuben. Vi sees neste gang!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super Leeds United
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #113 på: Desember 30, 2009, 23:43:53 » |
|
 Er vi klar på søndag? Vi stiller 6 stk i Leedsdrakt kl 1300  6 stk?? Hvem tre andre enn deg og guttene dine? Husk å stille i bortedrakten da! Hvis man stiller i helhvitt bringer man ulykke! auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #114 på: Desember 30, 2009, 23:44:06 » |
|
Dette blir morro. Jeg er i gjøvik, ellers hadde jeg blitt med og sett på fotballpuben. Vi sees neste gang!
Takk for det gamle John og lykke til med kampen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #115 på: Desember 30, 2009, 23:45:49 » |
|
 Er vi klar på søndag? Vi stiller 6 stk i Leedsdrakt kl 1300  6 stk?? Hvem tre andre enn deg og guttene dine? Husk å stille i bortedrakten da! Hvis man stiller i helhvitt bringer man ulykke! auren Tommen og guttene hans, men hvorfor ulykke med hvit drakt?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #116 på: Desember 31, 2009, 00:19:11 » |
|
 Er vi klar på søndag? Vi stiller 6 stk i Leedsdrakt kl 1300  6 stk?? Hvem tre andre enn deg og guttene dine? Husk å stille i bortedrakten da! Hvis man stiller i helhvitt bringer man ulykke! auren Tommen og guttene hans, men hvorfor ulykke med hvit drakt? Må ha på lik drakt som Leeds. Og Leeds stiller i gule drakter på søndag. Kanskje ikke så ille når man møter et lag med røde og hvite drakter, desto verre når hjemmelaget også har hvite drakter. auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #117 på: Desember 31, 2009, 10:58:37 » |
|
 Er vi klar på søndag? Vi stiller 6 stk i Leedsdrakt kl 1300  6 stk?? Hvem tre andre enn deg og guttene dine? Husk å stille i bortedrakten da! Hvis man stiller i helhvitt bringer man ulykke! auren Tommen og guttene hans, men hvorfor ulykke med hvit drakt? Må ha på lik drakt som Leeds. Og Leeds stiller i gule drakter på søndag. Kanskje ikke så ille når man møter et lag med røde og hvite drakter, desto verre når hjemmelaget også har hvite drakter. auren Ettersom mancs spiller med sine stygge røde drakter, er det vel ein mulighet for at United stiller i sine flotte kvite uniformer?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #118 på: Desember 31, 2009, 11:57:59 » |
|
 Er vi klar på søndag? Vi stiller 6 stk i Leedsdrakt kl 1300  6 stk?? Hvem tre andre enn deg og guttene dine? Husk å stille i bortedrakten da! Hvis man stiller i helhvitt bringer man ulykke! auren Tommen og guttene hans, men hvorfor ulykke med hvit drakt? Må ha på lik drakt som Leeds. Og Leeds stiller i gule drakter på søndag. Kanskje ikke så ille når man møter et lag med røde og hvite drakter, desto verre når hjemmelaget også har hvite drakter. auren Ettersom mancs spiller med sine stygge røde drakter, er det vel ein mulighet for at United stiller i sine flotte kvite uniformer? Satser på at møkkalaget tar på seg de stygge svarte shortsene slik at vi kan spille i helhvitt!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Yeboah
|
 |
« Svar #119 på: Desember 31, 2009, 17:45:42 » |
|
Blir det Leeds-fans i kjellern og Man U oppe? Vi må vel ikke sitte sammen med dem?  hehe
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|