|
Evig Pint
|
 |
« Svar #270 på: September 25, 2010, 03:30:09 » |
|
Sees her om noen timer 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
Hallgi
|
 |
« Svar #271 på: September 25, 2010, 08:58:35 » |
|
Jeg kommer! Tar med farsjan. Gleder meg, vi sees før kamp!
Leeds-kamper på Fotballpuben er ein sikker vinnar, herlig stemning!! Og gull å høre at ALLE Leeds-kampene skal bli vist der, we har mye å sjå fram til i år da..! Gleder meg stort til å sjå Leeds-kampen i dag og, blir nok elektrisk bra spenning, har tro på at vi fortsette den gode trenden fra Doncaster-kampen i dag og kan ta 3 viktige poeng..! Og PS John, morsomt å sjå deg her, sifra neste gang farsjan er i byn og det er forhåpentligvis er ny Leeds-kamp da:)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #272 på: September 27, 2010, 12:21:29 » |
|
Rudi - er det mulig å ordne til med LUTV på Fotballpuben? Nå skal det jo vises 3 kamper på LUTV, og først ut er morgendagens oppgjør mot Preston. Vi må i tilfelle gå til innkjøp av en proxy server, men hvis vi er mange nok som spytter inn litt cash så skulle 109 kr. i mnd være no problemo.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #273 på: September 28, 2010, 02:48:02 » |
|
Rudi - er det mulig å ordne til med LUTV på Fotballpuben? Nå skal det jo vises 3 kamper på LUTV, og først ut er morgendagens oppgjør mot Preston. Vi må i tilfelle gå til innkjøp av en proxy server, men hvis vi er mange nok som spytter inn litt cash så skulle 109 kr. i mnd være no problemo.
auren
Litt usikker. Er i Leeds og har ikke full kontroll. Tror det er sÃ¥ enkelt at noen med LUTV abonement logger seg inn pÃ¥ puben og alt da er ok. Hvis det er av interesse kan jeg sjekke opp i morgen formidag  etterpÃ¥. Gi tilbakemelding sÃ¥ snart som mulig
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #274 på: September 28, 2010, 08:52:58 » |
|
auren
Litt usikker. Er i Leeds og har ikke full kontroll. Tror det er sÃ¥ enkelt at noen med LUTV abonement logger seg inn pÃ¥ puben og alt da er ok. Hvis det er av interesse kan jeg sjekke opp i morgen formidag  etterpÃ¥. Gi tilbakemelding sÃ¥ snart som mulig NÃ¥ har vielljaa laget en god oppskrift pÃ¥ hvordan man skal klare Ã¥ fÃ¥ inn kampen pÃ¥ LUTV, sÃ¥ kveldens kamp tror jeg at jeg skal se foran pc-en. Men takk for kjapp tilbakemelding uansett! Kos dere pÃ¥ kamp i kveld! auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #275 på: Oktober 14, 2010, 19:07:59 » |
|
Kjelleren på lørdag 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #276 på: Oktober 14, 2010, 23:08:41 » |
|
Kjelleren på lørdag  Oh yes!  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
kokkentor
På prøvespill

Sven
|
 |
« Svar #277 på: Oktober 20, 2010, 13:28:54 » |
|
Hei. Er det noen som kan si meg om Leeds- Cardiff vises pÃ¥ fotballpuben pÃ¥ mand ? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #279 på: Oktober 20, 2010, 14:45:42 » |
|
Ja kokkentor, Cardiff kampen går på Sky Sports og blir vist på Fotballpuben 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
kokkentor
På prøvespill

Sven
|
 |
« Svar #280 på: Oktober 20, 2010, 15:04:08 » |
|
kjempe bra, er det ellers noen plasser i byn leeds supporters møtes. Ser det er julebord 26 nov på fotballpuben.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #281 på: Oktober 20, 2010, 21:51:13 » |
|
kjempe bra, er det ellers noen plasser i byn leeds supporters møtes. Ser det er julebord 26 nov på fotballpuben.
Nope. Fotballpuben er vår Mekka!  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
kokkentor
På prøvespill

Sven
|
 |
« Svar #282 på: Oktober 29, 2010, 12:51:31 » |
|
Kor hen ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #283 på: Oktober 29, 2010, 13:30:32 » |
|
Kor hen ?
Hei, Sven. Denne kampen er ikke varslet tv-sendt så vi må nok høre den på LUTV-radioen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #284 på: Desember 28, 2010, 22:00:46 » |
|
Her må vi bare glemme dagens kamp, nå er jeg klar for TV-kamp igjen. Er det flere som møter meg i kjelleren på lørdag får å se Leeds vinne og ta tre viktige poeng mot Middlesbroug?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #285 på: Desember 28, 2010, 22:13:12 » |
|
Her må vi bare glemme dagens kamp, nå er jeg klar for TV-kamp igjen. Er det flere som møter meg i kjelleren på lørdag får å se Leeds vinne og ta tre viktige poeng mot Middlesbroug?
jepp 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #286 på: Desember 28, 2010, 22:33:09 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #287 på: Desember 28, 2010, 23:14:48 » |
|
...på lørdag skal jeg ned i kjelleren igjen (egentlig så altfor lenge siden jeg har vært der, i treningsmessig/konkurranseidrettssammenheng altså)...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
kokkentor
På prøvespill

Sven
|
 |
« Svar #288 på: Desember 29, 2010, 10:38:12 » |
|
Kommer 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #289 på: Desember 29, 2010, 19:20:38 » |
|
Prøver her også, er det dine Leedsprogrammer jeg har Willy. De lå igjen etter julebordet! Eller er det noen andre som savner disse?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nikolaos
I stallen

"I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
|
 |
« Svar #290 på: Desember 31, 2010, 18:13:54 » |
|
Vises kampen imorgen på fotballpuben?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #291 på: Desember 31, 2010, 23:21:47 » |
|
jajajajajajajajajajajaja, oppmøte rundt 13.15 og utover, Scum vises oppe, vi kommer til å være mange flere enn de "idiotene" 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Bredinho
|
 |
« Svar #292 på: Januar 01, 2011, 01:08:05 » |
|
I'll be there!
|
|
|
|
|
Loggført
|
The Future Is Bright, The Future Is White!
|
|
|
Nikolaos
I stallen

|
 |
« Svar #293 på: Januar 02, 2011, 00:23:09 » |
|
jajajajajajajajajajajaja, oppmøte rundt 13.15 og utover, Scum vises oppe, vi kommer til å være mange flere enn de "idiotene"  Aaah, var det jeg tenkte. Hadde store planer om å møte opp, men nyttårsaften satte en stopper for de, da jeg våknet sent, og ikke helt i form. Endte derfor med å streame kampen. Kommer neste gang! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #294 på: Januar 02, 2011, 01:51:36 » |
|
jajajajajajajajajajajaja, oppmøte rundt 13.15 og utover, Scum vises oppe, vi kommer til å være mange flere enn de "idiotene"  Aaah, var det jeg tenkte. Hadde store planer om å møte opp, men nyttårsaften satte en stopper for de, da jeg våknet sent, og ikke helt i form. Endte derfor med å streame kampen. Kommer neste gang!  Til opplysning for å fortelle hva du gikk glipp av; ca 45 Leedsfans i kjellern i går, mens 4-5 møkkasupportere følgte møkkalaget sitt oppe da de spillte mot WBA!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nikolaos
I stallen

|
 |
« Svar #295 på: Januar 02, 2011, 21:30:59 » |
|
jajajajajajajajajajajaja, oppmøte rundt 13.15 og utover, Scum vises oppe, vi kommer til å være mange flere enn de "idiotene"  Aaah, var det jeg tenkte. Hadde store planer om å møte opp, men nyttårsaften satte en stopper for de, da jeg våknet sent, og ikke helt i form. Endte derfor med å streame kampen. Kommer neste gang!  Til opplysning for å fortelle hva du gikk glipp av; ca 45 Leedsfans i kjellern i går, mens 4-5 møkkasupportere følgte møkkalaget sitt oppe da de spillte mot WBA! 45 (!)? Er dette dette normalt antall Leedssupportere på fotballpuben når de en gang iblant vises? Gleder meg til neste gang allerede. Får bare håpe det blir en bedre fotballkamp..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #296 på: Januar 02, 2011, 21:59:25 » |
|
jajajajajajajajajajajaja, oppmøte rundt 13.15 og utover, Scum vises oppe, vi kommer til å være mange flere enn de "idiotene"  Aaah, var det jeg tenkte. Hadde store planer om å møte opp, men nyttårsaften satte en stopper for de, da jeg våknet sent, og ikke helt i form. Endte derfor med å streame kampen. Kommer neste gang!  Til opplysning for å fortelle hva du gikk glipp av; ca 45 Leedsfans i kjellern i går, mens 4-5 møkkasupportere følgte møkkalaget sitt oppe da de spillte mot WBA! 45 (!)? Er dette dette normalt antall Leedssupportere på fotballpuben når de en gang iblant vises? Gleder meg til neste gang allerede. Får bare håpe det blir en bedre fotballkamp.. Normalt, nja, men det var bra i oppmøte i går og det har vært en hvis stigning i oppmøtet det siste året. Regner med minst det dobbelte neste lørdag! Kanskje vi kan få samme tilstander som 3/1 og 8/5 i fjor, da var det elektriske tilstander!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nikolaos
I stallen

|
 |
« Svar #297 på: Januar 02, 2011, 22:31:04 » |
|
jajajajajajajajajajajaja, oppmøte rundt 13.15 og utover, Scum vises oppe, vi kommer til å være mange flere enn de "idiotene"  Aaah, var det jeg tenkte. Hadde store planer om å møte opp, men nyttårsaften satte en stopper for de, da jeg våknet sent, og ikke helt i form. Endte derfor med å streame kampen. Kommer neste gang!  Til opplysning for å fortelle hva du gikk glipp av; ca 45 Leedsfans i kjellern i går, mens 4-5 møkkasupportere følgte møkkalaget sitt oppe da de spillte mot WBA! 45 (!)? Er dette dette normalt antall Leedssupportere på fotballpuben når de en gang iblant vises? Gleder meg til neste gang allerede. Får bare håpe det blir en bedre fotballkamp.. Normalt, nja, men det var bra i oppmøte i går og det har vært en hvis stigning i oppmøtet det siste året. Regner med minst det dobbelte neste lørdag! Kanskje vi kan få samme tilstander som 3/1 og 8/5 i fjor, da var det elektriske tilstander! hehe. Ja det kan jeg skjønne. Men lørdag må jeg dessverre jobbe! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #298 på: Januar 06, 2011, 23:26:41 » |
|
De første 100 Leedssupporterene som stiller på Fotballpuben på lørdag i forbindelse med Arsenal kampen får hver sitt gratis lodd og er med i trekningen av en Leedsdrakt og en LUSCOS t-shirt.
MARCHING ON TOGETHER!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #299 på: Januar 06, 2011, 23:35:37 » |
|
De første 100 Leedssupporterene som stiller på Fotballpuben på lørdag i forbindelse med Arsenal kampen får hver sitt gratis lodd og er med i trekningen av en Leedsdrakt og en LUSCOS t-shirt.
MARCHING ON TOGETHER!
Tror du det holder om eg møter fredag i firetiden og overnatter?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|