|
JohnTiger
|
 |
« Svar #570 på: April 27, 2010, 17:11:23 » |
|
Satser pÄ det. Vet bl.a. at det kommer folk fra sÄ spennende steder som Drammen og Nittedal  Og jeg vet at det kommer folk fra eksotiske steder som Montebello og RÊlingen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
tobn pÄ tur
|
 |
« Svar #571 på: April 28, 2010, 15:29:15 » |
|
Sist jeg var i Oslo for Ä se Leeds kamp, var mot Manu, men da var jeg pÄ O'reillys. Hvor mange Leeds patrioter pleier mÞte opp pÄ Sportsbaren?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
willum
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #572 på: April 28, 2010, 21:12:01 » |
|
Regner det som nesten opplagt at Sportsbaren prioriterer Leeds pÄ lÞrdag, men er det bekreftet?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #573 på: April 28, 2010, 21:48:51 » |
|
JonR fikser bekreftelse - hÄper folk forstÄr at det er i slike tilfeller det er viktig at vi har vÊrt lojale mot et sted, slik at de prioriterer oss i framtiden!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
svenrune
PĂ„ prĂžvespill

If they are big, the harder they fall
|
 |
« Svar #574 på: April 28, 2010, 22:27:07 » |
|
Har alltid vÊrt bra med Leeds supportere pÄ kampene som blir vist pÄ Sportsbaren! La alle oss Oslo folk mÞte opp mannsterke, med opprykk der spanderer jeg en runde pÄ alle i hvit drakt!:-p
|
|
|
|
|
Loggført
|
UPS AND DOWNS!!!!!
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #575 på: April 28, 2010, 22:27:39 » |
|
Sist jeg var i Oslo for Ä se Leeds kamp, var mot Manu, men da var jeg pÄ O'reillys. Hvor mange Leeds patrioter pleier mÞte opp pÄ Sportsbaren?
Fra noen titalls til hundreder. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #576 på: April 28, 2010, 22:28:12 » |
|
Good ole` Nathan Johnson bekrefter at Oslo Sportsbar i Gamlebyen viser kampen. Jeg stiller selvfĂžlgelig opp og stĂžtter opp om det eneste treffstedet i hovedstaden som alltid prioriterer Leeds United fremfor andre engelske lag. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #577 på: April 28, 2010, 22:29:35 » |
|
Har alltid vÊrt bra med Leeds supportere pÄ kampene som blir vist pÄ Sportsbaren! La alle oss Oslo folk mÞte opp mannsterke, med opprykk der spanderer jeg en runde pÄ alle i hvit drakt!:-p
Merket meg dette innlegget. Kan bli dyrt for deg, min gode mann. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #578 på: April 28, 2010, 22:47:13 » |
|
Bra jeg er pÄ vannvognen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Dorigo`s left foot
|
 |
« Svar #579 på: April 29, 2010, 22:49:49 » |
|
HĂ„per det gjelder gul ogsĂ„ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #580 på: Mai 01, 2010, 10:50:50 » |
|
"Kan noen der ute si hvor kampen vises pÄ pub i Oslo idag ? SÄ at Bohemen prioriterte Premier League, sÄ hvis noen vet om et alternativt stedsÄ er jeg takknemlig. Tom" Her er vi inne pÄ selve kjernen for hvorfor jeg i flere Är har anmodet Leeds folket i hovedstaden om Ä stÞtte Oslo Sportsbar i gamlebyen, ettersom de alltid prioriterer Leeds foran "stÞrre" Premier League kamper. En slik goodwill er ingen selvfÞlge. Den avhenger av det faktisk mÞter opp godt med folk bÄde til de smÄ og store kampene, og ikke bare nÄr alle de andre pubene bortprioriterer oss. Velge og vrake i treffsteder kan vi heller koste pÄ oss nÄr vi er tilbake i det gode selskap med Leeds pÄ TV 1-2 ganger i uken. Oslo Sportsbar ligger i Schweigaardsgate 50,( rett over gaten til tidligere "Slainte", vÄrt faste treffsted for noen Är tilbake!)
OBS! OBS! MÄ ikke forveksles med Sportsbar Oslo, som holder til i sentrum og som har egen hjemmeside pÄ nett!
Hvordan kommer du deg dit? Ta nr 19 Ljabrutrikken eller nr 18 Holtet fra Jernbanetorget og gÄ av i Munkegata. ( 2 trikkestopp- 4 minutter) GÄ ca 50 m tilbake til krysset Schweigaardsgate / GrÞnlandsleiret sÄ er du der. 
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 01, 2010, 11:00:59 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #581 på: Mai 03, 2010, 19:05:01 » |
|
Oslo Sportsbar komande laurdag? Har Nathan handla inn sjampanje for hĂžvet?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #582 på: Mai 04, 2010, 19:43:11 » |
|
Hallo!?! Is there anybody out there? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
tobn pÄ tur
|
 |
« Svar #583 på: Mai 04, 2010, 20:19:57 » |
|
Jeg kommer iaff.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
svenrune
PĂ„ prĂžvespill

If they are big, the harder they fall
|
 |
« Svar #584 på: Mai 05, 2010, 22:52:16 » |
|
Jeg kommer, sĂ„ skal jeg ta noen Ăžl fĂžrst sĂ„ drar vi igang litt Leeds lĂ„ter og lager skikkelig liv der! Noen som sitter igjen for noen brune regner jeg med om dette gĂ„r veien?  ??
|
|
|
|
|
Loggført
|
UPS AND DOWNS!!!!!
|
|
|
|
tobn pÄ tur
|
 |
« Svar #585 på: Mai 06, 2010, 14:54:16 » |
|
Da var min i hvertfall tre stykk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #586 på: Mai 06, 2010, 15:45:22 » |
|
Sportsbaren bringer ikke akkurat lykke fÞler jeg.. Tror jeg gÄr tilbake til OŽreillys for denne... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #587 på: Mai 06, 2010, 23:10:46 » |
|
Kjelvi meldte pÄ Facebook-gruppa om ein sÊrs vesentleg faktor komande laurdag. Tom Waits-lÞpet startar i Gamlebyen kl. 14.00 og ein naturleg stoggestad er Sportsbaren. Kva tiltak kan vi setje i gong for Ä hindre invasjon pÄ Ärets viktigaste dag for oss? http://no.wikipedia.org/wiki/Tom_Waits-l%C3%B8pet
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #588 på: Mai 07, 2010, 07:50:27 » |
|
Kjelvi meldte pÄ Facebook-gruppa om ein sÊrs vesentleg faktor komande laurdag. Tom Waits-lÞpet startar i Gamlebyen kl. 14.00 og ein naturleg stoggestad er Sportsbaren. Kva tiltak kan vi setje i gong for Ä hindre invasjon pÄ Ärets viktigaste dag for oss? http://no.wikipedia.org/wiki/Tom_Waits-l%C3%B8petdekk til med brunt papir utvenndigt, og heng opp plakat; stengt pga oppussing!
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
tobn pÄ tur
|
 |
« Svar #589 på: Mai 07, 2010, 13:57:44 » |
|
Ja er det noen som vet noe om det Per-Stian sier. Synd om alle sprer seg rundt alle andre steder. Dette skal jo bli en fest dag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #590 på: Mai 07, 2010, 14:43:18 » |
|
Kjelvi meldte pÄ Facebook-gruppa om ein sÊrs vesentleg faktor komande laurdag. Tom Waits-lÞpet startar i Gamlebyen kl. 14.00 og ein naturleg stoggestad er Sportsbaren. Kva tiltak kan vi setje i gong for Ä hindre invasjon pÄ Ärets viktigaste dag for oss? http://no.wikipedia.org/wiki/Tom_Waits-l%C3%B8petfyll opp stedet med Leeds supportere fra kl.13.00 spill og syng Leeds sanger og se pÄ gamle herlige kamper med Superleeds 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
FĂžrde
|
 |
« Svar #591 på: Mai 07, 2010, 21:25:20 » |
|
Per-Stian og eg mĂžter opp kl 13.00. Jon R? ĂBS? Runar? andre?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On Together
|
|
|
|
Therese
|
 |
« Svar #592 på: Mai 07, 2010, 21:30:00 » |
|
Jeg tror ikke jeg klarer se .... jeg blir stiv av tanken....
|
|
|
|
|
Loggført
|
Funny: sms from ur friends phone to his mum: "Im safe, don't worry" .. then turn it of!
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #593 på: Mai 08, 2010, 02:15:14 » |
|
Klarer de Ä Äpne 13.00 da? Forrige lÞrdag ble dÞrene Äpnet 14.45 ... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AllWhiteTĂžyen
|
 |
« Svar #594 på: Mai 08, 2010, 09:04:47 » |
|
Jeg kommer pÄ sportsbaren. Skal prÞve Ä vÊre der fra ca 14.30. Jeg var der og sÄ Leeds under TW lÞpet ifjor ogsÄ, noe som var en av Ärsakene mitt smÄfrustrerte innlegg pÄ side 24 i denne trÄden. Sist lÞrdag sÄ eide vi nesten hele lokalet, mens Everton-supporterne fikk det minste rommet nede. Kommer det like mye folk idag, tror jeg TW farerne skal fÄ problemer med Ä finne bardisken bak den hvitkledde horden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #595 på: Mai 08, 2010, 10:28:26 » |
|
Det verkar som Nathan tidligast opnar Sportsbaren kl. 14.00 i dag. Reknar med at vi stÄr og hamrar pÄ dÞra pÄ den tida. FÞrst nokre kalde pÄ GrÞnland  MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ĂBS
|
 |
« Svar #596 på: Mai 08, 2010, 11:29:49 » |
|
Jeg orker ikke sitte stille og vente lenger... Hiver meg pÄ en bysykkel om et par strakser. Har teksta litt med RuneR og Atle i dag. Stemningen der borte ligger klamt over hele byen sier de...
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS-hilsen ĂBS
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #597 på: Mai 08, 2010, 11:31:13 » |
|
Nathan Äpner dÞrene ca 14.30 idag. Han vil forsÞke Ä holde stedet nogenlunde Tom Waiz fritt fra 15.30. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
tobn pÄ tur
|
 |
« Svar #598 på: Mai 08, 2010, 11:39:39 » |
|
Da fÄr vi hÄpe vi kan vise Nathan gledesscener han ikke har sett maken til.
Off to the pub we go.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #599 på: August 04, 2010, 22:15:35 » |
|
Ventetiden er endelig over; folkens!!!! De to gamle storlagene Leeds United og Derby County barker sammen i den engelske mesterskapsserien og bataljen kringkastes over det ganske land i Hi Fidelity lyd og fine farger. Kick off kl 18.15 lÞrdag 7. august 2010.  Som vanlig bënker folk seg sammen pÄ Sportsbaren i Gamlebyen. MÞt opp og stÞtt pÞbben som alltid prioriterer Ä vise TV sendte Leeds kamper. Jeg prÞver Ä vÊre der fra 17.30. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|