The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 07:22:20 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kilgallon  (Lest 2944 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #90 på: Oktober 19, 2006, 02:03:26 »

Killa må jo spille for to. Ikke rart han er feilplassert

Loggført

Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
SirOlsen

Fast på A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #91 på: Oktober 19, 2006, 06:54:26 »

Jeg og er noe i tvil om Killa.. men jeg har ikke mistet helt troen på ham.. Vi savner temperament i laget, og det har han for HELE laget.. noe som igjen viser seg i kort statistikken hans.. og h.b er inne på noe vesentlig.. han må spille for to.. for Butler lager jo mere åpenrom for motstander enn han tetter.. så jeg tror nok en ny makker til Killa kunne vist andre takter, selv om han ikke har overbevist meg de seneste kamper..

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
Budda
Fast på A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #92 på: Oktober 19, 2006, 06:58:38 »

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Jeg og er noe i tvil om Killa.. men jeg har ikke mistet helt troen på ham.. Vi savner temperament i laget, og det har han for HELE laget.. noe som igjen viser seg i kort statistikken hans.. og h.b er inne på noe vesentlig.. han må spille for to.. for Butler lager jo mere åpenrom for motstander enn han tetter.. så jeg tror nok en ny makker til Killa kunne vist andre takter, selv om han ikke har overbevist meg de seneste kamper..

MARCHING ON TOGETHER!

Er enig med deg. Hva med å bruke Foxe da? Må være bedre enn Butler.
Loggført

Endre
SirOlsen

Fast på A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #93 på: Oktober 19, 2006, 07:10:22 »

Budda: det tror jeg og kan være et fornutfig forsøk.. som ikke kan skade mere å prøve i allefall... Jeg synes Foxe viste ganske lovende tendenser mot Leicester.. bare så synd jeg ikke fikk se ham jobbe sammen med Killa.. Det skremmer meg egentlig at de tør ta sjangsen på å la Butler spille der han spiller.. Butler er stor og sterk... men midtforsvarer... den jobben funker han ikke til.. han åpner alt for lett døra slik at motstander kan slippe inn (det motsatte av hva han skal gjøre i den rollen).. Men jeg skulle gjerne likt å prøve Killa og Foxe sammen.. mulig de kunne utnyttet hverandre bedre enn det Killa og Butler gjør.. Kanskje en annen rolle for Butler hadde vært verdt å prøve?.. hva med å flytte Butler opp i midten da?.. Eller hva med å prøve ham som spiss?... mannen er stor og sterk som en bjørn og han viste at han også kan scoore på tirsdag.. kan det være så helt forferdelig å teste det?... nå tenker jeg rent fysikk og taktisk sett jeg da ut ifra hva jeg har sett..

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
Budda
Fast på A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #94 på: Oktober 19, 2006, 07:36:24 »

quote:
Eller hva med å prøve ham som spiss?... mannen er stor og sterk som en bjørn og han viste at han også kan scoore på tirsdag..

MARCHING ON TOGETHER!

Trur nok ikke løsningen er å sette Butler som spiss. Da trur jeg at vi kommer til å score enda mindre mål enn vi allerede gjør. Nei, sett han på benken.
Loggført

Endre
SirOlsen

Fast på A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #95 på: Oktober 19, 2006, 08:09:18 »

Hehe, nei, jeg tror heller ikke løsningen der.. men når Butler scooret mot Leicester, minnet han meg på en merkelig måt om Viduka... bamse som brøyter seg frem..

MARCHING ON TOGETHER!
Loggført

-SirOlsen-
ragnar
PÃ¥ juniorlaget

raggis@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #96 på: Oktober 19, 2006, 19:10:57 »

Er jo en løsning som er verdt å vurdere om vi spiller i 4-4-2 og det absolutt skal spilles med en stor, sterk spiller på topp. Han vil da sannsynligvis vinne noen dueller. Men hvor han header ballen, det er jo det reele spr. ;-)

Så kan Foxe/Killa få prøve seg bak.

*Champions of CCC 06/07*
Loggført

*Champions of Championship 11/12*
Lids

Moderator
Lorimer

Bla bla bla

turboleeds@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #97 på: Oktober 20, 2006, 01:26:21 »

Leeds fail with KIlgallon appeal
Matthew Kilgallon has failed in his appeal against his sending off during Leeds' 2-1 home defeat to Leicester on Tuesday night

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1614076,00.html

Thomas
Loggført

Thomas
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |