The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 06:31:08 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Billetter  (Lest 716 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
bortebane
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« på: Juni 29, 2006, 21:14:59 »

Jeg er et rimelig "fersk" medlem av LUSCOS, men til gjengjeld tilsvarende engasjert. Likevel har jeg ikke vÊrt pÄ noen som helst Leeds-kamper i England (bare sett en pÄ vestlandet og selvsagt en hel masse pÄ tv). Men dette skal jeg fÄ gjort noe med nÄ i sommer. Dermed lurer jeg pÄ en hel del ting vedr. billetter.

Vi er nemlig to kompiser som drar til London 8.-13.august. Dermed burde vi rekke bÄde QPR og Crystal Palace-kampene. Jeg leste pÄ Leeds hjemmesider:

PHASE 1 — Applications accepted from 3rd July 2006:
Queens  Park  Rangers,  Crystal Palace,
...
Away  tickets will firstly be allocated to away season ticket holders, then priority  to home season ticket holders and any remaining tickets will then be  available  to  Club  members.  (Strictly  1  ticket  per  season ticket
holder/member)

Blir disse kampene utsolg? Noen som vet?
Blir det mulig Ă„ sĂžke via nettsidene deres?
Er det vrient Ă„ fĂ„ tak i billetter (vi MÅ jo sitte med Leeds-supporterne, ikke sjanse om jeg vil sitte pĂ„ hjemmetribuner!)
Er vÄre medlemsskap i LUSCOS tellende i Leeds billettutdeling-sammenheng?
Kan vi fÄ tak i billetter kampdag, tror dere, eller mÄ det gjÞres pÄ forhÄnd?

Hadde vÊrt inmari glad om noen som har litt mer peil enn meg kunne svart meg pÄ dette. Og det er sikkert mulig det ligger svar ett eller annet sted pÄ forumet allerede, men det finner ikke jeg i farten.

Og sÄ beklager jeg om denne trÄden ikke skulle vÊre etter LUSCOS-norm. Jeg har tross alt ikke vÊrt her pÄ forumet fÞr.

Mvh
Bortebane
(som nÄ setter inn stÞtet og skal vinne ett eller annet trofé i adelskalenderen nÄr den tid kommer).
Loggført

Sverre

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Juni 30, 2006, 01:41:45 »

Hei hei!

Mange relevante spĂžrsmĂ„l her.  Jeg tviler pĂ„ at kampene blir utsoltg, men jeg tror du fĂ„r problemer med Ă„ fĂ„ bortebilletter.  Det bĂžr ikke vĂŠre noe stort hinder, ettersom det blir mange Leeds-supportere pĂ„ de "nĂžytrale" tribunene - vĂŠr bare bevisst pĂ„ at du IKKE skal ha billetter sammen med hjemmefansen.  Var selv pĂ„ kamp mot Crystal P. i vĂ„r, og det var ingen problemer, selv om vi var rimelig nĂžytrale og ikke gjorde oss alt for bemerket.  Det var likevel mange Leeds-supportere rundt oss...  

Skal du ha bortebillett mĂ„ du helst vĂŠre season-ticket-holder, eller vĂŠre med i Members Club.  Medlemskap i Members Club er likevel ingen garanti for at du fĂ„r billetter...  Via nettsidene fĂ„r du neppe billetter, ettersom de trolig blir utsolgt (Leeds-delen av tribunene).

Medlemskap i LUSCOS er dessverre ikke "tellende" for noe som helst i billett-sammenheng.

Det er vanskelig Ä si om du fÄr billett pÄ kampdag, men vanligvis lar dette seg gjÞre pÄ de litt stÞrre arenaer, og jeg tror nok det blir ledige seter bÄde pÄ Loftus Road og Selhurst Park.

HĂ„per dette var til litt hjelp...  Ha en fortreffelig tur, og send gjerne en liten reise-skildring til medlemsbladet/LUSCOS.com.[8D]

Sverre
Loggført

bortebane
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Juni 30, 2006, 03:44:26 »

Takk skal du ha! Akkurat de svarene jeg trengte (og hÄpet pÄ!). NÞytral tribune er supert. SÄ lenge vi fÄr se kampen i vÄr drakt. Hverken jeg eller kompisen min kan noe sÊrlig sanger eller rop likevel. SÄ vi gjÞr ikke det store ut av oss.

Jeg er ikke sÄ veldig skrivefÞr av meg. Men skal se hva jeg kan bidra med mht en liten turskildring. (Vi er som sagt begge to rimelig ferske, sÄ de fleste her pÄ forumet eller i medlemsblad vet nok allerede like etter kampen mer enn oss om hva som skjedde og hvordan). Men jeg kan gjÞre et forsÞk.

Loggført

Sverre

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Juni 30, 2006, 03:50:10 »

Du behĂžver ikke skrive om selve kampen.  Skriv om turen og rammen RUNDT kampen.  Det er alltid interessant, og ulike mennesker oppfatter ting ulikt...
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |