|
Sander
|
 |
« på: Juni 20, 2006, 18:39:52 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #1 på: Juni 20, 2006, 19:01:54 » |
|
Tror nu Hulse blir i LEEDS..med mindre KB allerede har "mistet garderoben"..Ingen spillere er stÞrre en Leeds uansett. Direkte opprykk er mÄlet og kravet i Leeds. Tror Hulse og Þnsker nettopp det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #2 på: Juni 20, 2006, 19:02:23 » |
|
Tror desverre at minst en av spissene forsvinner. De er blant de fÄ det er mulig Ä faktisk fÄ litt penger for, og penger inn er et must dersom vi skal kunne hente forsterkninger pÄ andre plasser. Jeg liker ikke tanken pÄ at noen av dem forsvinner og klarer ikke helt Ä velge bort en av dem, men her blir det nok et spÞrsmÄl om tilbud og etterspÞrsel. Den av de som det fÞrst blir tilbudt anstendige penger for forsvinner tror jeg. Kan se ut som dette i sÄ fall kan bli Hulsey. Synd og skam, men trolig nÞdvendig...
Flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #3 på: Juni 20, 2006, 19:19:23 » |
|
Vil heller selge Healy eller Blake. Hulse og Cressy spesielt er spisser som har vist at de duger.
Mvh
Killa
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 20, 2006, 19:19:43 av Alta-White »
|
Loggført
|
|
|
|
|
soumoh
|
 |
« Svar #4 på: Juni 20, 2006, 19:45:25 » |
|
Blir nok ikke solgt. I sÄ fall skal jeg personlig sÞrge for at KB fÄr hÞre det nÄr han kommer til Norge. Spillere ut av Elland Road 06/07: 1) Pugh 2) Nicky Gray 3) Liam Miller 4) Jonathan Douglas 5) Ian Moore 6) Eirik Bakke 7) Jermaine Wright  Michael Ricketts 9) Rui Marques
|
|
|
|
|
Loggført
|
We'll be back.
|
|
|
|
Totto
|
 |
« Svar #5 på: Juni 20, 2006, 20:44:14 » |
|
I tillegg skrives det at Leeds hÄper Ä fÄ igjen sÄ mye som mulig av de £1.1 vi ga... Skandale Ä la Hulse gÄ til en sterk konkurrent om opprykk for 7-800' [V] Totto Det e'kke kult Ä bruke briller for syns skyld! www.iplink.no
|
|
|
|
|
Loggført
|
Totto
Solamen miseris socios habuisse malorum
|
|
|
|
lufcwhites
|
 |
« Svar #6 på: Juni 20, 2006, 20:52:03 » |
|
Att sÀlja Hulse vore ett misstag. Han Àr ju vÄran bÀste forward. Men om pengarna behövs för förstÀrkningar pÄ mittfÀltet sÄ kanske? Blackwell har ju varit utomlands i 4 dagar och ryktet sÀger att han kollat in Bagayoko frÄn Mali. Men Sheff.Utd Àr tydligen ocksÄ intresserade av honom, och jag tror att han hellre spelar Premier Leauge-fotboll Àn Championshit.
LEEDS UNITED `TIL I DIE!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LEEDS UNITED `TIL I DIE!!
|
|
|
|
Karl Hot Shot
|
 |
« Svar #7 på: Juni 20, 2006, 20:54:44 » |
|
Som jeg har skrevet tidligere; det er ingen krise om Hulse eller Healy selges, sÄ lenge de lokale guttene forblir pÄ Elland Road. Rob Hulse har for sÄ vidt gjort sine saker bra, men kan man fÄ igjen pengene som er gitt, vil det ikke bli veldig vanskelig Ä finne en like god erstatter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #8 på: Juni 20, 2006, 21:15:02 » |
|
AltsÄ Norwich har vel litt penger etter diverse salg gjennom Ärene. Om de virkelig legger en real bunke sedler pÄ bordet (eller i disse e-tider, overfÞrer via nettbank), og da mener jeg betydelig mer enn vi ga for han, sÄ vil jeg ikke protestere villt pÄ et salg. Man mÄ se dette i et visst perspektiv: Er pengene vi fÄr for han verdt et salg? Vil de holde til en fullverdig/bedre erstatter, og har vi kanskje en i tankene allerede? Er det kun han av "stjernene" som evt gÄr, eller selger vi drÞssevis av de? Disse spÞrsmÄlene kan stilles ved tilnÊrmet enhver spiller i stallen - som Karl pÄpeker dog bortsett fra Killa, Walton og helst ikke Frazer. Svend Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #9 på: Juni 20, 2006, 21:34:32 » |
|
Rob Hulse har da i det minste bevist at han kan stĂ„ for de ÂŁ1.1millene vi gav for han. Ă
selge han for 'oppimot det vi fikk for han' ville vÊrt en idiotisk ting Ä gjÞre. Da mÄ vi i det minste han en i kikkerten, som vi kan fÄ billigere, som forventes Ä vÊre enda bedre.
Ken Bates kalles en business mann, det ville ikke vÊrt noen god business Ä tape penger pÄ en speller, for Ä selge han til en opprykksrival. Jeg tror et salg av Hulse vil bite us in the ass neste sesong.
Kriteriene de har satt, eventuelt setter, mÄ da vÊre; - vi har en erstatter, minst like god, for mindre penger 'klar'. - vi trenger ikke Rob Hulse (jo, per i dag gjÞr vi det) - vi har ikke rÄd Ä beholde han (vi har da det??)
Marching On Together!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #10 på: Juni 20, 2006, 22:23:48 » |
|
Er det salg og avslutning av kontrakter til spillere i sentrallinjen Blackwell & Bates skal bedrive med denne sommeren? I sÄfall det glade vannvidd og undergraving av det gode arbeidet som har blitt bedrevet pÄ Elland Road de siste to Ära. Selger vi eksempelvis Hulse og Kilgallon, samtidig som to av tre de sentrale pÄ midten forsvant ut dÞra, kan vi vinke farvel til opprykk i mai 2007. Bakke er ingen erstatter, etter kommentarene til norsk media etter tapet i Cardiff. Han mÄ ta til vettet og finne seg en ny klubb, selv om dette skulle innebÊrer en lÞnn pÄ skarve 8-10 millioner i Äret for hans del. Det har gÄtt snart en mÄned siden play off finalen og forelÞpig har vi ikke funnet en eneste erstatter for de to sentralt pÄ midten, langt mindre "forsterkninger" av fÞrsteelleveren. Dette er meget urovekkende, for Ä si det mildt...! [V]
Jon R.
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 20, 2006, 22:24:50 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
|
|
Sheridan
|
 |
« Svar #12 på: Juni 20, 2006, 23:16:07 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Milou
|
 |
« Svar #13 på: Juni 21, 2006, 03:28:22 » |
|
Cresswell har imponert meg meir enn Hulse av det lille eg har sett av dei i Är. Begge er uansett blant dei beste spissane i Championship, og eg tvilar sterkt pÄ at det er aktuelt Ä selja Hulse til noko under £1.5M.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #14 på: Juni 22, 2006, 00:04:52 » |
|
Jeg mener Hulse og Cresswell i 4-4-2(lÞpende i kanaler), og med en offensiv midtbanespiller(Kanskje Blake) like bak dem og med to rene kantspillere vil lage maaaaange mÄl!
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 22, 2006, 00:06:12 av B-m »
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Eirik
|
 |
« Svar #15 på: Juni 22, 2006, 02:24:22 » |
|
quote: Originally posted by B-m
Jeg mener Hulse og Cresswell i 4-4-2(lÞpende i kanaler), og med en offensiv midtbanespiller(Kanskje Blake) like bak dem og med to rene kantspillere vil lage maaaaange mÄl!
En slik oppstilling ville gitt Derry litt av en jobb.. Det er ikke plass til luksusspillere sentralt pÄ midten i en 4-4-2, i hvertfall ikke hvis vi skal spille med to rene kanter i tillegg. Derfor tror jeg heller ikke alle Leedsfans' favorittspiller Jason Koumas er lÞsningen sentralt, sÄ lenge han nekter Ä godta at fotball ogsÄ handler om Ä forsvare seg. Nei, takke meg til Jon Douglas! Og for Ä svare pÄ topicen; jeg syns vi bÞr beholde Hulse. [  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sheridan
|
 |
« Svar #16 på: Juni 22, 2006, 18:59:18 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #17 på: Juni 22, 2006, 19:41:58 » |
|
Selg Hulse for 2 millioner pund og bruke pengene pÄ EN kvalitetsmidtbansespiller. Hulse og Cresswell kommer vel ikke Ä spille samtidig og jeg synes Cresswell er en bedre spiller.
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #18 på: Juni 22, 2006, 19:53:14 » |
|
quote: Originally posted by Leedsfan
Selg Hulse for 2 millioner pund og bruke pengene pÄ EN kvalitetsmidtbansespiller. Hulse og Cresswell kommer vel ikke Ä spille samtidig og jeg synes Cresswell er en bedre spiller.
Hvorfor i all verden kan vi ikke bruke Hulse og Cresswell samtidig? 2 Store sterke karer sammen i denne divijonen er ikke dumt! Sannsynligvis de 2 beste spissene i denne divisjonen til neste sesong.. Vi skal neppe jage mye bakrom med duoen Hulse/Cressy. De skal selvsagt oppholde seg i boksen til motstanderen nÄr vi leker med de[  ] Jeg er imponert over Ken Bates som sier nei takk til £2mill [:p] Hulse vil jeg beholde ! Selg heller Healy eller Blake! Mvh Killa
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #19 på: Juni 22, 2006, 19:57:12 » |
|
quote: Originally posted by Kilgallon
quote: Originally posted by Leedsfan
Hvorfor i all verden kan vi ikke bruke Hulse og Cresswell samtidig? 2 Store sterke karer sammen i denne divijonen er ikke dumt! Sannsynligvis de 2 beste spissene i denne divisjonen til neste sesong.. Vi skal neppe jage mye bakrom med duoen Hulse/Cressy. De skal selvsagt oppholde seg i boksen til motstanderen nÄr vi leker med de[ ]
Jeg er imponert over Ken Bates som sier nei takk til ÂŁ2mill [:p]
Hulse vil jeg beholde ! Selg heller Healy eller Blake!
Mvh
Killa
Er helt enig i alt du skriver, men jeg tror det er lite sannsynlig at han kommer til Ä bruke Hulse og Cressy sammen. Selg heller Healy og Blake ja.... Hvis Healy kunne fÄtt spilt midtspiss en hel sesong sÄ tror jeg han kan skÄre 20 mÄl i en sesong.
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #20 på: Juni 22, 2006, 19:58:00 » |
|
Einig med Killgallon; bruk Hulse/Cressy pÄ topp!
Bra at vi har muskler til Ă„ seie nei til ÂŁ2M!!!
WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #21 på: Juni 22, 2006, 22:57:27 » |
|
quote: Originally posted by Sheridan
Leeds har avslÄtt ett bud pÄ 2 millioner pund fra Norwich.

Jeg blir ihvertfall veldig glad nÄr denne type opplysninger linkes av bidragsyteren. Den offisielle siden har ihvertfall ikke kommentert dette ennÄ....[  ] Jon R.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #22 på: Juni 22, 2006, 23:05:03 » |
|
HÞrte budet var pÄ 800K jeg. Kan aldri tenke meg et bud pÄ 2mill ville blitt avvist.
Marching On Together!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #23 på: Juni 22, 2006, 23:20:05 » |
|
quote: Originally posted by Mr Kaizer
HÞrte budet var pÄ 800K jeg. Kan aldri tenke meg et bud pÄ 2mill ville blitt avvist.
Marching On Together!
Vel da hÞrte du feil. De £800.000 var kun spekulasjoner fra folk pÄ waccoe som igjen tok det fra drittaviser. NÄ er et bud pÄ £2mill avvist av Leeds. Leedstoday har sine kontakter... Mvh Killa
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #24 på: Juni 22, 2006, 23:30:49 » |
|
quote: Originally posted by Kilgallon
quote: Originally posted by Mr Kaizer
Marching On Together!
Vel da hÞrte du feil. De £800.000 var kun spekulasjoner fra folk pÄ waccoe som igjen tok det fra drittaviser. NÄ er et bud pÄ £2mill avvist av Leeds. Leedstoday har sine kontakter...
Mvh
Killa
Hvis det stemmer, Killer, sÄ er jo det faktisk strÄlende nyheter i mine Þyne! Det viser jo at Leeds tenker foppall og ikke kun penger lenger! (Vel, at vi ikke mÄ selge vÄre beste til enhver pris!) Endelig! [  ] Marching On Together!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
Sheridan
|
 |
« Svar #25 på: Juni 23, 2006, 01:05:31 » |
|
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 23, 2006, 01:08:09 av Sheridan »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #26 på: Juni 23, 2006, 01:51:05 » |
|
[  ] Jon R.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #27 på: Juni 23, 2006, 03:02:20 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
Sheridan
|
 |
« Svar #28 på: Juni 23, 2006, 05:11:35 » |
|
Tror en Cresswell/Healy kombinasjon er den beste vi har pr dato. SÄ ett Hulse salg hadde ikke vÊrt altfor bekymringsverdig. Men bevares - veldig BRA at han blir vÊrende! (Hvis siste ord er sagt i denne saken, noe jeg slettes ikke fÞler meg sikker pÄ)   
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|