|
Sander
|
 |
« på: Juni 11, 2006, 19:16:46 » |
|
Leeds have offered ÂŁ500,000 for Arsenal right winger Ryan Smith and want to take Andy Reid on loan from Tottenham.
Har noen hÞrt om denne Ryan Smith. Hvorfor by £500.000 for en som ingen har hÞrt om? Kan gjerne hente Reid pÄ lÄn hvis det er aktuelt
Derby boss Billy Davies hopes to land Robbie Blake from Leeds.
Henta det fra teamtalk, der det bare stÄr en setning eller to.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #1 på: Juni 11, 2006, 19:20:42 » |
|
HÞres veldig spennende ut Ä hente Andy Reid pÄ lÄn, det er en spiller som vil lÞfte laget vÄrt betraktelig. Ryan Smith har jeg aldri sett i aksjon, sÄ jeg vet ikke sÄ mye om han.
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #3 på: Juni 11, 2006, 19:48:22 » |
|
Har ikkje hÞyrt mykje om denne gutten, men det eg las i linken over virker veldig lovende. No er det vel primÊrt ein hÞgre kant (og offensiv midtb) vi treng, men det er absolutt rom for forbedring pÄ venstresida ogsÄ. Lewis er tidvis god, men eg synes han er for ustabil, han treng konkurranse.
WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
sindre12
|
 |
« Svar #4 på: Juni 11, 2006, 19:51:59 » |
|
reid:ja
|
|
|
|
|
Loggført
|
Beckford 4 England!
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #5 på: Juni 11, 2006, 20:33:48 » |
|
Er det virkelig nÞdvendig Ä kjÞpe og lÄne venstreving? Da vil vi jo ha tre av dem.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
The Boy Eddie Gray
|
 |
« Svar #6 på: Juni 11, 2006, 20:36:09 » |
|
Hvis Smith er venstreving, er vel Ä sette Lewis pÄ backen et alternativ. MÄ innrÞmme at jeg aldri har sett ham i den posisjonen fÞr, men han spiller jo der pÄ landslaget, sÄ det skal bli spennende Ä se nÄ i VM hvordan han gjÞr det.
Hadde vÊrt bra om Reid ogsÄ kom ja.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #7 på: Juni 11, 2006, 23:07:22 » |
|
Alltid fint med talenter!
HÄper derimot ikke at de pengene skal bli finansiert av et Kilgallon salg! Syns nÄr de setter en sÄkalt price-tag, sÄ indikerer det at de egentlig vil selge og fÄ penger, men er litt forsiktig med signalene fansen fÄr. FÄr hÄpe jeg tar feil!
Andy Reid pÄ lÄn hadde vÊrt gull! Det har i en annen trÄd vÊrt diskutert om innstasviljen og lojaliteten til lÄnesoldatene, men Reid er jo en type som er nÞdt Ä bevise for Ä ha en sjanse til Ä spille seg inn pÄ Tottenham. De gjÞr han ikke per dags dato, sÄ Ä spille i Leeds hadde nok vÊrt lurt, bÄde for oss og han.
LÞp og lÄn!
Marching On Together!
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 11, 2006, 23:07:48 av Mr Kaizer »
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #8 på: Juni 12, 2006, 02:06:26 » |
|
Kjenner ikke spillerne spesielt godt, men Smith er vel et Arsenal-talent, og at han ikke fÄr spille hos de trenger ikke bety sÄ mye. Vi trenger en for fremtiden pÄ begge kantene, og Lewis trenger avlastning, aller helst knallhard konkurranse. Hvor spiller evt Reid? Husk forÞvrig Silly Season-trÄden, folkens! Svend Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #9 på: Juni 12, 2006, 03:09:55 » |
|
Andy Reid er vel ogsÄ en utpreget venstrekant.
Herjet for Notts Forest for noen smÄ Är siden, og gikk te SpÞrs for £4mill, var det vel. Har ikke greid Ä etablere seg for Tottenham derimot. Kompisene jeg har som er SpÞrs-fans, mener han mangler fart.
Marching On Together!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #10 på: Juni 12, 2006, 03:43:51 » |
|
Hvis Andy Reid mangler fart, da bĂžr ikke han hentes inn. Men slik tenker nok ikke manageren Kevin Blackwell. Smith vet jeg alt for lite om.  
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
ForeverLeeds
|
 |
« Svar #11 på: Juni 12, 2006, 04:07:28 » |
|
mangler fart? langt ifra! han er ganske sÄ rask;) men kunne sikkert tatt av seg noen kilo... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
So Called Enrique
|
 |
« Svar #12 på: Juni 12, 2006, 05:03:05 » |
|
Jeg har forstÄtt det slik at Ryan er svÊrt sÄ anvendelig. BÄde som hÞyre/venstre ving og spiss. Kanskje den "bakromsspilleren" HÄkon har etterlyst? Og TW mÄ jo gÄ i fistel snart... [  ] " One cannot afford to be a realist "- Albert "Bobo" Bandura -
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #13 på: Juni 12, 2006, 05:07:40 » |
|
quote: Originally posted by Enrique
Og TW mÄ jo gÄ i fistel snart... [ ]
PÄl'ern tenker nok bare jobb skal du se [^] Well the desert is hot, the mountain is cursed Pray that I don't die of thirst, baby Two feet from the wellB.Dylan
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #14 på: Juni 12, 2006, 17:00:13 » |
|
Var det ikke et lag vi spilte mot denne sesongen som hadde Ryan Smith pÄ lÄn?? Synes huske Gray og Pope kommenterte hvor god han var!
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #15 på: Juni 12, 2006, 17:30:12 » |
|
Enda en Smith trÄd? [8D]
Jon R.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Sverre
|
 |
« Svar #16 på: Juni 12, 2006, 17:44:47 » |
|
quote: Originally posted by B-m
Var det ikke et lag vi spilte mot denne sesongen som hadde Ryan Smith pÄ lÄn?? Synes huske Gray og Pope kommenterte hvor god han var!
Leicester
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars E
|
 |
« Svar #17 på: Juni 12, 2006, 19:05:49 » |
|
Arsenal har solgt unggutter fÞr som har utviklet seg til Ä bli veldig gode spillere. SÄ dette er spennenede synes nÄ jeg.
Heller ikke negativ til Ä hente Reid pÄ lÄn.
Forever Leeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #18 på: Juni 13, 2006, 05:40:17 » |
|
Syns begge desse linkane verkar lovande. Reid kjenner eg bra frÄ Nott'm og Spurs. Han har mange flotte kvalitetar som vi kan trenge neste sesong. Smith e ukjend for meg og eg tykkjer prisen verkar noksÄ hÞg. Men vi treng kantspelarar!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Dorigo`s left foot
|
 |
« Svar #19 på: Juni 13, 2006, 05:59:12 » |
|
Fant dette fra Clubcall:
Leeds United have had a reported ÂŁ500,000 bid for Arsenal winger Ryan Smith rejected. The 19-year-old is yet to make an appearance for the Gunners in the Premiership but featured in 19 games during a loan spell at Leicester City last season. The Gunners are hoping that the Championship outfit return with an improved offer for Smith, who is seen as surplus to requirements. United boss Kevin Blackwell said last week that he was looking to inject some pace into his squad for next season.
Vi fÄr se hvor "keen" KB er pÄ Smith nÄ da...vil han hÞyne?
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 13, 2006, 06:01:17 av Dorigo`s left foot »
|
Loggført
|
|
|
|
|
gelderdend
|
 |
« Svar #20 på: Juni 14, 2006, 15:44:52 » |
|
hvis dette stemmer er det ihvertfall positive signaler fra klubben. Veldig positivt at vi nÄ forsÞker oss pÄ en del yngre spillere istedet for det gamle daukjÞttet vi har hentet tidligere. Med kjÞpet av beckford sist og nÄ kanskje flere unge lovende spillere sÄ begynner jeg Ä fÄ trua pÄ dette laget igjen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #21 på: Juni 14, 2006, 17:11:39 » |
|
quote: Originally posted by gelderdend
hvis dette stemmer er det ihvertfall positive signaler fra klubben. Veldig positivt at vi nÄ forsÞker oss pÄ en del yngre spillere istedet for det gamle daukjÞttet vi har hentet tidligere. Med kjÞpet av beckford sist og nÄ kanskje flere unge lovende spillere sÄ begynner jeg Ä fÄ trua pÄ dette laget igjen.
Du er vanskelig Ä omvende om du "begynner Ä fÄ trua igjen" nÄ. Vi va EN dÄrlig kamp unna opprykk sist sesong [  ] Jokke for LUSCOS!
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #22 på: Juni 14, 2006, 18:47:05 » |
|
Dette stÄr pÄ teamtalk:
"Despite never having appeared for the Gunners, the 19-year-old made positive impact at Leicester City during a 19-game loan spell last season. Whites boss Kevin Blackwell is thought to be keen to make the addition of a wide midfield player to his squad after former England international Steve Stone spent his first season at the club sidelined by injury. But a spokesman for the Elland Road club said Leeds have "no comment" to make on the speculation that a bid has been rejected by Arsenal."
Det at talsmannen ikke vil kommentere saken betyr kanskje at det er hold i ryktene? Hadde det vÊrt bullshit, ville han nok ogsÄ sagt det.
auren, som sier ja takk til et spennende engelsk talent...
Leeds Till I Die!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
gelderdend
|
 |
« Svar #23 på: Juni 14, 2006, 21:15:57 » |
|
quote: Originally posted by lojosang
Du er vanskelig Ä omvende om du "begynner Ä fÄ trua igjen" nÄ. Vi va EN dÄrlig kamp unna opprykk sist sesong [ ]
Jokke for LUSCOS!
Selv om vi nÄdde playoff finalen sÄ vil jeg ikke si at Leeds hadde en spillemessig god sesong. Det er ikke bare anti bates kampanjer og hÞye billett priser som er Ärsaken til at knappe 20' mÞtte opp pÄ Elland Road denne sesongen. Jeg tror at lagets spill ogsÄ har hatt innvirkning. IfÞlge mine kompiser (som har hatt sesongkort siden 80 tallet) har de aldri sett et Leeds lag sÄ fullstendig planlÞst som under Blackwell. Vi blir altfor ofte reddet av gode individuelle ferdigheter (ofte pÄ dÞdball)enn av godt spill.. Poenget mitt er at jeg liksom ikke helt har trua pÄ det Blackwell "bygger". Blir liksom ikke noe kontuinitet i laget nÄr man mÄ bytte ut halve troppen foran hver sesong. Jeg liker derfor at klubben nÄ tilsynelatende forsÞker Ä hente yngre spillere som kan utvikle seg sammen til et lag. Vi trenger ihvertfall ikke flere 33 Äringer fra WBA eller Wolves.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #24 på: Juni 16, 2006, 00:43:02 » |
|
quote: Originally posted by lojosang
Du er vanskelig Ä omvende om du "begynner Ä fÄ trua igjen" nÄ. Vi va EN dÄrlig kamp unna opprykk sist sesong [ ]
Jokke for LUSCOS!
Selv om vi nÄdde playoff finalen sÄ vil jeg ikke si at Leeds hadde en spillemessig god sesong. Det er ikke bare anti bates kampanjer og hÞye billett priser som er Ärsaken til at knappe 20' mÞtte opp pÄ Elland Road denne sesongen. Jeg tror at lagets spill ogsÄ har hatt innvirkning. IfÞlge mine kompiser (som har hatt sesongkort siden 80 tallet) har de aldri sett et Leeds lag sÄ fullstendig planlÞst som under Blackwell. Vi blir altfor ofte reddet av gode individuelle ferdigheter (ofte pÄ dÞdball)enn av godt spill..
Poenget mitt er at jeg liksom ikke helt har trua pÄ det Blackwell "bygger". Blir liksom ikke noe kontuinitet i laget nÄr man mÄ bytte ut halve troppen foran hver sesong. Jeg liker derfor at klubben nÄ tilsynelatende forsÞker Ä hente yngre spillere som kan utvikle seg sammen til et lag. Vi trenger ihvertfall ikke flere 33 Äringer fra WBA eller Wolves.
At Blackie har mÄttet bytte ut laget omtrent like fort, som vi gjorde ufrivillig ved nedrykket, er vel i grunn ikke hans skyld. I starten av fjorÄrets sesong, mÄtte man hente free agents og rejects fra andre klubber, altsÄ spellere som ingen ville ha. Vi hadde ikke nok spellere til Ä stille benk engang, derfor mÄtte vi ta i mot. NÄ derimot bygger man et lag av spellere som koster penger, dermed blir det frivillig handel og en plan over hva vi kjÞper! Leeds-laget pr i dag, er waaaay bedre enn det vi stilte med i fjor. Om det er en plan over spillet, det blir en annen diskusjon. Marching On Together!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
gelderdend
|
 |
« Svar #25 på: Juni 16, 2006, 20:11:58 » |
|
quote:
At Blackie har mÄttet bytte ut laget omtrent like fort, som vi gjorde ufrivillig ved nedrykket, er vel i grunn ikke hans skyld. I starten av fjorÄrets sesong, mÄtte man hente free agents og rejects fra andre klubber, altsÄ spellere som ingen ville ha. Vi hadde ikke nok spellere til Ä stille benk engang, derfor mÄtte vi ta i mot.
NĂ„ derimot bygger man et lag av spellere som koster penger, dermed blir det frivillig handel og en plan over hva vi kjĂžper! Leeds-laget pr i dag, er waaaay bedre enn det vi stilte med i fjor.
Om det er en plan over spillet, det blir en annen diskusjon.
Marching On Together!
neida, jeg vil heller ikke gi Blackie skylden for akkurat det. Det jeg mente med innlegget var at jeg har inntrykk av at han har hatt en forkjÊrlighet for godt erfarne spillere, og at vi ikke fÄr noe kontinuitet nÄr vi henter eldre spillere med en eller to sesonger gjenstÄende i kroppen fÞr de mÄ legge opp/trappe ned.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
So Called Enrique
|
 |
« Svar #26 på: Juni 16, 2006, 20:54:05 » |
|
Jeg husker den fÞrste tiden under Graham. Da Rush og Brolin var stÞttespillere. Vil ikke akkurat si at det var en "plan" i det spillet heller. SÄ vennene dine har ikke sett et planlÞst Leeds fÞr Gelder? [  ] Jeg tror Blackwell fÞlte et press om Ä bygge opp et lag pÄ kort sikt, som kunne kjempe med de beste allerede sesongen han tok over. Da var det nok "lettere" Ä hente inn spillere som man viste hadde vinnerkultur og stÄ-pÄ mot. Problemet var nok her at Blackwell trolig glemte at de hadde blitt et par Är eldre og ikke i var i sin prime-time lenger. Men, de fÞrste spillerne kom enten gratis, eller pÄ lÄn. Etter den nye regelen skal jo klubber ha et visst antall dineros for de under 23 Är eller noe... NÄ virker det som Blackwell Þnsker hurtighet og yngre krefter. For Ä spe pÄ et allerede sammensatt og rutinert mannskap. Det jeg mener her. Jeg tror Blackwell heller ville satse pÄ det gamle og trygge, fÞr han nÄ tar sats og henter inn unggutter. Noe jeg ogsÄ Þnsker, og har Þnsket lenge. HÄper ogsÄ det er slutt pÄ Ä hente disse "gamlingene". NÄ kan vi heller koste pÄ oss litt talent, samt en solid midtbanemann ved siden av Derry. SÄ er jeg sikker pÄ at den "virkelige" planen til Blackie kommer frem for Äpen scene... spÞrsmÄlet da blir vel; er den god nok? La oss hÄpe at rushet startet med Beckford, og at spillerne bare blir yngre og yngre. Ryan Smith er jo snart 20.[  ]
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 16, 2006, 20:55:17 av Enrique »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #27 på: Juni 16, 2006, 20:56:53 » |
|
quote: Originally posted by Enrique
Jeg husker den fĂžrste tiden under Graham. Da Rush og Brolin var stĂžttespillere.
Dette tror jeg neppe du husker, Enrique. I sÄfall husker du feil. [  ] Jon R.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
So Called Enrique
|
 |
« Svar #28 på: Juni 16, 2006, 21:16:33 » |
|
SpÞrs ja. Sikkert fordi jeg synes at den utrolig kjedelige kampen mot Liverpool ikke er noe Ä huske. Kan ikke komme pÄ en annen Ärsak til at Brolin snek seg inn... men sÄ "husket" jeg at det endte 0-0 ogsÄ. Det mÄ jo vÊre fordi jeg sovnet like fÞr de mÄla det... NÄ erindrer jeg at Deane var makkeren til Rush. Lenge leve Brolin. Uansett, planlÞst fremover var det i hele den sesongen. Eller husker jeg feil der ogsÄ Jon? [  )]
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 16, 2006, 21:19:04 av Enrique »
|
Loggført
|
|
|
|
|