|
erik-oslo
|
 |
« på: Mai 23, 2006, 02:48:35 » |
|
Slik er status pr. 12. januar for lengden pÄ spillerkontraktene. Hvem bÞr fÄ bli og hvem bÞr forsvinnne?
Stack januar 2007
Sullivan sommer 2007 Sa sommer 2007 Kelly sommer 2007 Elliot sommer 2007 Crainey sommer 2007 Foxe sommer 2007 Heath sommer 2007 Rui Marques sommer 2007 Thompson sommer 2007 Lewis sommer 2007 Moore sommer 2007 Flo sommer 2007
Einarsson sommer 2008 Blake sommer 2008 Healy sommer 2008
Richardson sommer 2009 Derry sommer 2009 Douglas sommer 2009 Westlake sommer 2009 Carole sommer 2009 Creswell sommer 2009 Beckford sommer 2009
Nicholls sommer 2010 Kandol sommer 2010
|
|
|
|
« Siste redigering: August 23, 2011, 14:18:02 av Promotion 2010 »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #1 på: Mai 23, 2006, 02:51:01 » |
|
trodde kelly ogsÄ hadde et Är til. stemmer ikke det?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
erik-oslo
|
 |
« Svar #2 på: Mai 23, 2006, 04:04:50 » |
|
den er nÄ rettet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
4ever arcticwhite
|
 |
« Svar #3 på: Mai 23, 2006, 04:18:28 » |
|
FĂžlgende bĂžr ut: Pugh Douglas Miller Crainey Rui Marques Bakke Wright Griffiths Moore Ricketts Einarsson
- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
|
|
|
|
|
Loggført
|
The future's so White I've got to wear shades 
|
|
|
|
erik-oslo
|
 |
« Svar #4 på: Mai 23, 2006, 05:19:55 » |
|
StÞtter den, men Gregan kan ogsÄ gÄ og erstattes med en yngre stopper.
Blir heller ikke overrasket om Healy forsvinner. Han mÄ i sÄfall erstattes med en klassespiss.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 23, 2006, 05:23:39 av erik-oslo »
|
Loggført
|
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #5 på: Mai 23, 2006, 15:21:52 » |
|
Hvorfor mÄ Griffiths ut? Han har jo ikke fÄtt prÞvd seg i det hele tatt. Spranget fra Sveitsisk liga til CCC er sÄ stort at det ikke er Ä undres over at han ikke har fÄtt ut potensialet enda. Jeg tviler sterkt pÄ om han er riktig mann, men Ä kaste ham ut igjen allerede nÄ virker lite overveid.
Flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ToreLA
|
 |
« Svar #6 på: Mai 23, 2006, 15:33:40 » |
|
quote: Originally posted by flynn
Hvorfor mÄ Griffiths ut? Han har jo ikke fÄtt prÞvd seg i det hele tatt. Spranget fra Sveitsisk liga til CCC er sÄ stort at det ikke er Ä undres over at han ikke har fÄtt ut potensialet enda.
Javel? Sveitserne har lag i CL. Tror ikke noen CCC-lag hadde hatt sÄ mye der Ä gjÞre. Spranget er ikke stort. Jeg er litt usikker pÄ denne spilleren, men han virket forsÄvidt sprek i siste seriekampen mot Preston. ---------------------- The Worlds first analyst/therapist - Analrapist www.thelist.no
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #7 på: Mai 23, 2006, 19:45:38 » |
|
quote: Originally posted by ToreLA
quote: Originally posted by flynn
Hvorfor mÄ Griffiths ut? Han har jo ikke fÄtt prÞvd seg i det hele tatt. Spranget fra Sveitsisk liga til CCC er sÄ stort at det ikke er Ä undres over at han ikke har fÄtt ut potensialet enda.
Javel? Sveitserne har lag i CL. Tror ikke noen CCC-lag hadde hatt sÄ mye der Ä gjÞre. Spranget er ikke stort. Jeg er litt usikker pÄ denne spilleren, men han virket forsÄvidt sprek i siste seriekampen mot Preston.
---------------------- The Worlds first analyst/therapist - Analrapist
www.thelist.no
InnrÞmmer at jeg ikke er ekspert pÄ Sveitsisk ligafotball, men spranget jeg snakker om er ikke rent kvalitetsmessig, der Sveits sikkert har flere lag som er bedre enn Leeds p.t. Jeg mener derimot at mÄten Ä spille fotball pÄ i CCC er ulik den som bedrives de fleste andre steder, kanskje spesielt den tysk/Þsterriske/sveitsiske stilen (om den finnes). Det er dermed ikke gjort i en hÄndvending for spillere uten fartstid i engelsk fotball Ä tilpasse seg kultur og spillestil, og Ä kaste mannen ut igjen uten at han har fÄtt en reell mulighet virker fortsatt for meg som dÄrlig planlegging. Flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ToreLA
|
 |
« Svar #8 på: Mai 23, 2006, 20:26:19 » |
|
Det er jeg derimot heelt enig i. Litt av grunnen til at en spiller som Iversen kan sitte pÄ benken i Wolves og "dominere" i Norge. ---------------------- The Worlds first analyst/therapist - Analrapist www.thelist.no
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #9 på: Mai 23, 2006, 21:13:36 » |
|
Gylfi, Olifiana, Frode Kippe, Martin Andresen, er bare noen eksempler pÄ spillere som har dominert i tippeligaen men som har falt totalt igjennom i England, det vÊre seg PL eller CCC. Det er vel bare Gamsten av "de nye" som har klart overgangen fra Tippeligaen til engelsk fotball. Vet ikke hvordan det er med den sveitsiske ligaen men Griffits har vel ikke bevist noe som helst pÄ hÞyere nivÄ, som skulle tilsi at han blir en hit for oss. NÄr han fÞrst er hentet inn bÞr han allikevel fÄ en reell sjanse til Ä vise seg frem pÄ dette nivÄet. [:I]
Jon R.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 23, 2006, 21:18:11 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #10 på: Mai 23, 2006, 21:22:55 » |
|
Pugh har da kontrakt enda et Ă„r? Som Jon er jeg svĂŠrt skeptisk til alle disse norske spillerne som foreslĂ„s. Noen av de er talenter spillere som over tid kan bli akutelle, men jeg ser SVĂRT fĂ„ i Norge som ville gĂ„tt inn og gjort Leeds mye bedre, bĂ„de i CCC og i evt PL. Svend Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #12 på: Mai 30, 2006, 06:01:55 » |
|
FĂ„ skrivi ny kontrakt med Derry fĂžr det er for seint!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
stian
|
 |
« Svar #13 på: Mai 30, 2006, 17:45:02 » |
|
quote: Originally posted by Jon R
Gylfi, Olifiana, Frode Kippe, Martin Andresen, er bare noen eksempler pÄ spillere som har dominert i tippeligaen men som har falt totalt igjennom i England, det vÊre seg PL eller CCC. Det er vel bare Gamsten av "de nye" som har klart overgangen fra Tippeligaen til engelsk fotball. Vet ikke hvordan det er med den sveitsiske ligaen men Griffits har vel ikke bevist noe som helst pÄ hÞyere nivÄ, som skulle tilsi at han blir en hit for oss. NÄr han fÞrst er hentet inn bÞr han allikevel fÄ en reell sjanse til Ä vise seg frem pÄ dette nivÄet. [:I]
Jon R.
Hvis det er en spiller fra tippeligaen som har forutsetninger for Ä spille i CCC, sÄ er det Gylfi Einarsson: Duellsterk og lÞpssterk og en "box-to-box-player". Han har vÊrt veldig uheldig med skader etter at han kom til Leeds, og har ikke fÄtt vist hva han kan. Med en god og skadefri preseason sÄ tror jeg han kommer til Ä markere seg i CCC neste Är. 'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE
|
|
|
|
|
Loggført
|
She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #14 på: Mai 30, 2006, 18:55:42 » |
|
Blackwell uttaler til YEP at 8-9 mann kan vaere paa vei bort fra Leeds. Men alle, forute Pugh som har dratt, har kontrakt med Leeds minst en sesong til:
"Most players are under contract until June, and they're in no hurry to sign up while they're still getting paid. The same goes for any clubs looking at my players â they won't want to take their wages on until they have to. "I'll need to be patient, but there will be movement in and out. Assuming we can agree the right deals, we could be looking at eight or nine of the lads moving on." United's medical team, meanwhile, are set to decide tomorrow whether striker Rob Hulse requires an operation on his long-standing hip problem. Hulse carried the injury through most of the season, but he resisted surgery in order to assist Leeds' challenge for promotion. Blackwell said: "Rob's in the hands of our medical staff and they should make a decision on him tomorrow. One way or the other we need to get him sorted out."
Moore, Ricketts, Wright, Marques, Crainey og Bakke er nok spillere som proeves solgt eller frigitt av Leeds.
Leeds Till I Die!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
stian
|
 |
« Svar #15 på: Mai 30, 2006, 19:34:48 » |
|
og sÄ kan vi plusse pÄ Harding og muligens en av spissene.
'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE
|
|
|
|
|
Loggført
|
She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #16 på: Mai 30, 2006, 19:52:16 » |
|
Tror aldri KB vil kvitte seg med baade Harding og Crainey, dog vi har back-up i Killa og Frazer. Har lyst til at Harding gis en sjanse i begynnelsen av sesongen. Tar han ikke tilliten han vises paa strak arm, er det enten salg eller utlaan. Hva med aa kjoepe Neil Clement fra Vestre Bromvika?
Leeds Till I Die!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
erik-oslo
|
 |
« Svar #17 på: Mai 31, 2006, 03:07:47 » |
|
Mange Ä velge i nÄr det gjelder hvilke andre 8 spillere som kan/bÞr forsvinne fÞr neste sesong. FÞlgende kan med fordel erstattes:
Rui Marques Stephen Crainey Dan Harding Sean Gregan Eirik Bakke Jermaine Wright Gylfi Einarson Joel Griffiths Ian Moore Michael Rickets
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #18 på: Juni 01, 2006, 01:13:09 » |
|
HÄper i grunn vi beholder Sean Gregan. Han har hatt mange gode kamper i Är, til tross for mye pes i enkelte. Helt klart bedre i forsvar enn han er pÄ midten, hvor alt gÄr for seint med han. Om vi kan hente en bedre, sÄ gjerne. Men han fÄr mye skryt for Ä vÊre god til Ä dirigere forsvaret, det kan vÊre like viktig pÄ trening som i kamp!
Joel Griffiths og Dan Harding har ikke fÄtt altfor mange sjanser, sÄ behold dem.
Resten er jeg helt enig i!
Marching On Together!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
stian
|
 |
« Svar #19 på: Juni 01, 2006, 17:29:55 » |
|
quote: Originally posted by Mr Kaizer
HÄper i grunn vi beholder Sean Gregan. Han har hatt mange gode kamper i Är, til tross for mye pes i enkelte. Helt klart bedre i forsvar enn han er pÄ midten, hvor alt gÄr for seint med han. Om vi kan hente en bedre, sÄ gjerne. Men han fÄr mye skryt for Ä vÊre god til Ä dirigere forsvaret, det kan vÊre like viktig pÄ trening som i kamp!
Joel Griffiths og Dan Harding har ikke fÄtt altfor mange sjanser, sÄ behold dem.
Resten er jeg helt enig i!
Marching On Together!
Gregan skal vi definitivt beholde. Alle lag trenger et par bra "squad players" som kan spille pÄ flere posisjoner. Gregan er en grÄsteinsspiler som selvfÞlgelig ikke bÞr spille fast, men han er god nok som backup bÄde i forsvar og pÄ midten. 'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
erik-oslo
|
 |
« Svar #20 på: Juni 07, 2006, 02:46:13 » |
|
Etter at Wright forsvant er det fortsatt 7 til som skal ut: Fortsatt mange Ă„ velge imellom:
Rui Marques Stephen Crainey Dan Harding Sean Gregan Eirik Bakke Gylfi Einarson Joel Griffiths Ian Moore Michael Rickets
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #21 på: Juni 07, 2006, 03:11:54 » |
|
quote: Originally posted by erik-oslo
Etter at Wright forsvant er det fortsatt 7 til som skal ut: Fortsatt mange Ă„ velge imellom:
Rui Marques Stephen Crainey Dan Harding Sean Gregan Eirik Bakke Gylfi Einarson Joel Griffiths Ian Moore Michael Rickets
Miller og Douglas er vel ogsÄ blant de 8-9? I sÄfall 4-5 to go. Jeg tipper pÄ Rickets, Marques, Moore, Harding og Bakke. [  ] Jon R.
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 07, 2006, 03:13:28 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
erik-oslo
|
 |
« Svar #22 på: Juni 07, 2006, 03:29:00 » |
|
hÄper at det er 9 i tillegg til Miller og Douglas...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SOL
|
 |
« Svar #23 på: Juni 07, 2006, 19:25:55 » |
|
Det er : Pugh, Wright, Gray, Miller, Douglas, Bakke, Blake, Harding og Ellis[  ]! Inn: ?,?, ? og ?  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
stian
|
 |
« Svar #24 på: Juni 07, 2006, 20:21:04 » |
|
Jeg er nesten litt bekymret over at ikke Bakke allerede er borte fra klubben. Snart er det VM, og da vender kanskje PL-klubbene blikket mot spillerne i VM-troppene? Skulle gjerne fÄtt gjort unna sÄ mye som mulig av gjennomtrekken i stallen fÞr preseason for Ä fÄ ro til Ä bygge opp et spillemÞnster, noe jeg synes vi manglet forrige sesong.
'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #25 på: Juni 07, 2006, 21:14:04 » |
|
quote: Originally posted by stian
Jeg er nesten litt bekymret over at ikke Bakke allerede er borte fra klubben. Snart er det VM, og da vender kanskje PL-klubbene blikket mot spillerne i VM-troppene? Skulle gjerne fÄtt gjort unna sÄ mye som mulig av gjennomtrekken i stallen fÞr preseason for Ä fÄ ro til Ä bygge opp et spillemÞnster, noe jeg synes vi manglet forrige sesong.
Ike minst representerer lĂžnna til Bakke en solid bremsekloss ift Ă„ signe nye kvalitetsspillere. Inntil vi er kvitt denne utgiftsposten er jeg redd vi kan se langt etter noen "big guns." [V] Jon R.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
erik-oslo
|
 |
« Svar #26 på: Juli 01, 2006, 02:49:47 » |
|
Da var Pugh, Wright og Ricketts borte. Men fortsatt skal minst 6 til bort. Fortsatt mange kandidater Ă„ velge i:
Rui Marques Stephen Crainey Dan Harding Sean Gregan Eirik Bakke Gylfi Einarson Joel Griffiths Ian Moore
|
|
|
|
« Siste redigering: Juli 01, 2006, 03:00:02 av erik-oslo »
|
Loggført
|
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #27 på: Juli 01, 2006, 07:39:33 » |
|
SĂ„vidt jeg vet er utgiftene redusert fra 37 til ca 20 mill pund pr juni i Ă„r. Da er vel ikke lĂžnna til Bakke SĂ
stor at den skal vÊre en bremsekloss for nye kjÞp i sommer??? Eller er jeg pÄ jordet nÄr det gjelder Þkonomi?
Go Leeds Go
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
erik-oslo
|
 |
« Svar #28 på: Juli 08, 2006, 01:54:23 » |
|
Da forsvant noe overraskende Walton. Det er intet stort tap, han lar seg fint erstatte. Fra fÞr har Pugh, Wright og Ricketts forsvunnet i sommer. Jeg hÄper fortsatt at minst 6 av disse skal bort og erstattes av bedre spillere:
Rui Marques Stephen Crainey Dan Harding Sean Gregan Eirik Bakke Gylfi Einarson Joel Griffiths Ian Moore
|
|
|
|
« Siste redigering: Juli 08, 2006, 03:40:26 av erik-oslo »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #29 på: Juli 08, 2006, 04:19:32 » |
|
Marques og Crainey. Har plutselig fÄtt for meg at Moore kan gjÞre det bra, dersom han fÄr sjansen. Tenk om han skulle bÞtte inn mÄl i sommer. Hva gjÞr Blackwell da? Selger Blake og Healy?? Lest at Healy kanskje skal byttes mot Currie.. Tror neppe det er lurt. Virker som Blackwell er desperat etter nye midtbane spillere.
Kan skjĂžnne det, men ikke selg disse: Hulse, Cresswell, Blake og Healy
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|