|
Robert H.
|
 |
« Svar #210 på: Februar 11, 2011, 21:55:20 » |
|
FÄtt bekreftet nÄ at de sender matchen i morgen pÄ Uptown.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tobb
|
 |
« Svar #211 på: August 06, 2011, 10:03:32 » |
|
Uptown viser kampen i dag  MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #212 på: August 06, 2011, 10:35:29 » |
|
Regner med at Bryggeriet i TÞnsberg viser kampen i dag. HÄper det kommer mange Leeds supportere dit i dag ! LEEDS4EVER
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tobb
|
 |
« Svar #213 på: August 08, 2011, 14:20:09 » |
|
Leeds - Bradford vises pÄ Uptown  Vi fÄr vel til og med storskjerm nÄ ettersom det ikke vises treningskamper samtidig........ MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tobb
|
 |
« Svar #214 på: August 19, 2011, 09:35:03 » |
|
West Ham - Leeds pÄ Uptown nÄ pÄ sÞndag. Skuffende oppmÞte mot Bradford folkens, regner med at flere tar turen nÄ  MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tobb
|
 |
« Svar #215 på: September 20, 2011, 08:03:52 » |
|
Regner med at vi stiller mannsterkt pÄ Uptown i kveld?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
eddie84
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #216 på: September 20, 2011, 16:40:26 » |
|
Er det ingen som mÞtes i Arendal lenger? Er pÄ kurs pÄ tyholmen og skulle gjerne sette denne kampen!:-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #217 på: September 27, 2011, 22:21:53 » |
|
Da skal min kjÊre far pÄ ny tur til Kr.sand, som i fjor som i Är er det Leeds-kamp pÄ TV under denne helgeturen, viser de Leeds - Portsmouth pÄ Up Town? Han var pÄ Harveys i fjor men var lite imponert, hÞy musikk, og betjenigen bare lo nÄr han spurte om de kunne fÄ pÄ lyden pÄ kampen Ä sku ned musikken, sÄ han vil ha fotballkamp med LYD  HÄper at noen kan bekrefte at kampen vises pÄ Up Town ganske snart :-) Takk!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Tobb
|
 |
« Svar #218 på: September 28, 2011, 09:18:02 » |
|
Da skal min kjĂŠre far pĂ„ ny tur til Kr.sand, som i fjor som i Ă„r er det Leeds-kamp pĂ„ TV under denne helgeturen, viser de Leeds - Portsmouth pĂ„ Up Town? Han var pĂ„ Harveys i fjor men var lite imponert, hĂžy musikk, og betjenigen bare lo nĂ„r han spurte om de kunne fĂ„ pĂ„ lyden pĂ„ kampen Ă„ sku ned musikken, sĂ„ han vil ha fotballkamp med LYD  HĂ„per at noen kan bekrefte at kampen vises pĂ„ Up Town ganske snart :-) Takk! Ser faktisk ut til at Uptown prioriterer Hoffenheim â Bayern MĂŒnchen fremfor Leeds denne lĂžrdagen.. Denne blir vist sammen med to PL kamper som begynner klokken 1600. http://www.uptown.no/Utrolig skuffende!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #219 på: September 28, 2011, 17:43:33 » |
|
Da skal min kjĂŠre far pĂ„ ny tur til Kr.sand, som i fjor som i Ă„r er det Leeds-kamp pĂ„ TV under denne helgeturen, viser de Leeds - Portsmouth pĂ„ Up Town? Han var pĂ„ Harveys i fjor men var lite imponert, hĂžy musikk, og betjenigen bare lo nĂ„r han spurte om de kunne fĂ„ pĂ„ lyden pĂ„ kampen Ă„ sku ned musikken, sĂ„ han vil ha fotballkamp med LYD  HĂ„per at noen kan bekrefte at kampen vises pĂ„ Up Town ganske snart :-) Takk! Ser faktisk ut til at Uptown prioriterer Hoffenheim â Bayern MĂŒnchen fremfor Leeds denne lĂžrdagen.. Denne blir vist sammen med to PL kamper som begynner klokken 1600. http://www.uptown.no/Utrolig skuffende! Tull og tĂžv, jeg skal sende de en mail, jeg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Tobb
|
 |
« Svar #220 på: September 29, 2011, 19:06:49 » |
|
Da skal min kjĂŠre far pĂ„ ny tur til Kr.sand, som i fjor som i Ă„r er det Leeds-kamp pĂ„ TV under denne helgeturen, viser de Leeds - Portsmouth pĂ„ Up Town? Han var pĂ„ Harveys i fjor men var lite imponert, hĂžy musikk, og betjenigen bare lo nĂ„r han spurte om de kunne fĂ„ pĂ„ lyden pĂ„ kampen Ă„ sku ned musikken, sĂ„ han vil ha fotballkamp med LYD  HĂ„per at noen kan bekrefte at kampen vises pĂ„ Up Town ganske snart :-) Takk! Ser faktisk ut til at Uptown prioriterer Hoffenheim â Bayern MĂŒnchen fremfor Leeds denne lĂžrdagen.. Denne blir vist sammen med to PL kamper som begynner klokken 1600. http://www.uptown.no/Utrolig skuffende! Tull og tĂžv, jeg skal sende de en mail, jeg  Sendte en mail jeg og. Kampen blir vist 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tobb
|
 |
« Svar #221 på: September 30, 2011, 15:01:44 » |
|
LĂžrdag 1 Hoffenheim â Bayern MĂŒnchen Bundesliga Kl 1530 Manchester Utd â Norwich Premier League Kl 1600 Blackburn â Manchester City Premier League Kl 1600 Leeds â Portsmouth Championship League Kl 1600
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #222 på: Oktober 01, 2011, 09:52:15 » |
|
LĂžrdag 1 Hoffenheim â Bayern MĂŒnchen Bundesliga Kl 1530 Manchester Utd â Norwich Premier League Kl 1600 Blackburn â Manchester City Premier League Kl 1600 Leeds â Portsmouth Championship League Kl 1600
Fikk ogsÄ mail om at den kom til Ä bli vist, sÄ gamlingen i huset reiste trygt til Kristiansand i gÄr ettermiddag :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Tobb
|
 |
« Svar #223 på: Oktober 29, 2011, 22:56:51 » |
|
Uptown viser Leeds - Cardiff!!
StÄr ikke pÄ programmet, men har fÄtt det bekreftet..
MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HÄvard
|
 |
« Svar #224 på: Februar 27, 2012, 23:09:41 » |
|
Vises kampen i helga? Og hvor? Ny i byen jeg sÄ..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #225 på: Februar 28, 2012, 00:34:22 » |
|
Vises kampen i helga? Og hvor? Ny i byen jeg sÄ..
Uptown Sportspub i Dronningens Gate pleier Ä vÊre stedet, men har ikke sjekket nettsidene om de viser kampen enda. Det er jo lÞrdag sÄ ikke 100% sikkert den vises.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tobb
|
 |
« Svar #226 på: Februar 28, 2012, 09:30:20 » |
|
Uptown har kampen pÄ programmet MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Reservesamen
|
 |
« Svar #227 på: Mars 07, 2012, 15:40:18 » |
|
kampen til sÞndag vises pÄ uptown. de Äpner tidlig for oss......
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HÄvard
|
 |
« Svar #228 på: Mars 11, 2012, 21:43:45 » |
|
Det skulle bare mangle 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
arko
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #229 på: Mars 16, 2012, 09:30:56 » |
|
Uptown viser Leeds-West Ham pÄ lÞrdag. Her konkurrerer vi med 2 Premier League kamper, Fulham-Swansea og Wigan-Weat Bromwich, om storskjermen. Ligger an til lett match  Etter kampen er det duket for St.Patricks day feiring, hÊla i taket pÄ Patricks pub 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HÄvard
|
 |
« Svar #230 på: Mars 29, 2012, 22:41:43 » |
|
PĂ„ vei til Kristianby igjen...og da Reading pĂ„ uptown langfredag Watford blir vel ikke vist denne helga 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Robert H.
|
 |
« Svar #231 på: April 06, 2012, 17:49:10 » |
|
Kun 6 stk pÄ denne kampen pÄ Uptown - inkl kona og meg...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HÄvard
|
 |
« Svar #232 på: Mai 15, 2012, 12:13:41 » |
|
Da er flyttingen snart pÄ gang. I allefall klar til neste sesong pÄ uptown. Er fast i byen fom 040612. Litt trist Ä flytte fra bartebyen, men noenganger er det bare sÄnn. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #233 på: Mai 15, 2012, 16:34:56 » |
|
Rogaland Whites stopper i Kristiansand pÄ vei til Sandefjord, og der kan sÞrledninger hoppe pÄ bussen pÄ vei mot Sandefjord. Turen koster 450 for dere som stiger pÄ i Kristiansand. Bussen fylles opp sÄ her mÄ man vÊre kjappt ute. Send fullt navn til rogalandwhites@live.no og sett Kristiansand i perentes sÄ vi vet du skal pÄ der. HÄper flere velger Ä hoppe pÄ med oss  ! MVH Ole Morten Hobberstad leder Rogaland Whites
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|