|
raffa
|
 |
« på: Mai 13, 2006, 06:53:23 » |
|
HÄper me alle kan mÞtes pÄ kontoret 21 mai. me er veldig mange leeds fan i sunnhordland. Vist me klarer Ä samle oss den 21 mai sÄ vil det bli folksomnt pÄ Stord(kontoret). tilbakemelding frÄ dei andre leeds kampene pÄ kontoret denne sesongen er at det ikkje er nokon av dei andre klubbene som har suportere som er i nÊrheten av Ä ha det samme engasjement som oss.
rune rafdal
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 04, 2012, 21:56:28 av AsbjĂžrn »
|
Loggført
|
rune rafdal
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #1 på: Mai 13, 2006, 20:24:18 » |
|
kom igjen folkens!!!!!!!!!!! dette blir kanon show!!!! Ăžhhh,fĂ„r eg komme brodern?  ?? GOOOOOOOOO LEEDS!!!!!! asleeds 4389
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #2 på: Mai 14, 2006, 05:19:29 » |
|
[?]ups....blei da litt for avangsert for deg no[  ][8D][  )][}:)]
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #3 på: Mai 19, 2006, 17:20:58 » |
|
2 dager igjen folkens[:0] dĂ„rligt med respons her men rekne med dĂ„ke er innom og leser og SELFĂLGELIGT stiller pĂ„ sĂžndag[:0][:0] nĂ„r ska me stille opp for oppvarming[:p]?. dette kommer til Ă„ bli kjempe gĂžy!!!!!!!!!!!!
asleeds 4389
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
raffa
|
 |
« Svar #4 på: Mai 20, 2006, 05:42:31 » |
|
enig med deg brodern ikkje rare responsen, men me stiller som vanleg med drakter og leeds cd kjem til Ä bli kjempe stemning. HÄper det stiller nokon frÄ BÞmlo og
rune rafdal
|
|
|
|
|
Loggført
|
rune rafdal
|
|
|
|
Kenneth
|
 |
« Svar #5 på: Mai 20, 2006, 06:05:12 » |
|
Hallo kara.
SpÞrs om ikkje BremnesWhites tar ein lokal samling hos Mathiesen. Fin blanding av unge og rutinerte. Men hadde vore kjekt pÄ kontoret. Er fryktelig nervÞs.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
raffa
|
 |
« Svar #6 på: Mai 20, 2006, 06:23:02 » |
|
Er nok like nervÞse heile gjengen. Var i millitÊret med mathiesen(Svein) pÄ byrjinga av 80 talet. send ein varm helsing til han frÄ Rune rafdal tvi tvi.
rune rafdal
|
|
|
|
|
Loggført
|
rune rafdal
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #7 på: Mai 22, 2006, 17:52:49 » |
|
jaja.....shit happens.. men for Ä komme med noke posetivt,det var utruligt kjekt Ä sjÄ so mange LEEDS fans igÄr. me var rundt 25 stk og det er veldigt bra til Ä vÊre pÄ STORD. takk for kampen folkens. no gjeld det og la den stÞrste skuffelsen legge seg for sÄ Ä komme sterkt tilbake!!!!!!
GOOOOOOOOOOOO LEEDS
asleeds 4389
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #8 på: August 19, 2006, 05:50:33 » |
|
jaha stordinga.....ka e planen imĂ„rro??noken so veit om Robert vise kampen?  ??[:0][:0] ASLEEDS 4389
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
ĂysteinBL
|
 |
« Svar #9 på: September 22, 2006, 02:20:40 » |
|
Hilser til Stord-gjengen!
"The miracle today is communication. So letÂŽs use it."
- John Lennon 1969
|
|
|
|
|
Loggført
|
"The miracle today is communication. So letÂŽs use it."
- John Lennon 1969
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #10 på: Mai 20, 2008, 07:52:26 » |
|
hmmmm,er vell pÄ sin plass Ä ta opp igjen denne trÄden? noken som veit kor det blir samling no pÄ sÞndag? kontoret eller den blÄ time?
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #11 på: Mai 23, 2008, 17:33:05 » |
|
jaha,ska alle stordingane over til London?  ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #12 på: August 12, 2008, 09:04:46 » |
|
blir kampen vist pÄ kontoret idag? eller kansje pÄ den blÄ time?
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #13 på: Februar 19, 2009, 12:41:04 » |
|
e d noen som leve fortsatt her inne? kunne vĂŠrt kjekt Ă„ samla seg te oldhamkampen for eksempel?
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #14 på: Februar 21, 2009, 15:51:00 » |
|
hadde vÊrt moro,men er desverre pÄ jobb i Danmark..
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #15 på: Februar 22, 2009, 11:18:35 » |
|
eg tror de finns der ute... vett bare ikkje kor  va pÄ cup kampen pÄ vikahaugane nÄr stord mÞtte fkh i fjor. samme dagen som leeds spilte semi i play off. og det va seriÞst sikkert 20 stk me leeds effekter pÄ kampen. de spilte jo te og me MOT i pausen.. fekk desverre ikkje gÄtt ner pÄ frugÄrd, dÄ eg mÄtte ha litle gutten hjemma. men som sagt, det hadde vÊrt kjekt Ä mÞtt likesinnede pÄ pub te lleds kamp ette gammalt.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #16 på: April 24, 2009, 17:59:16 » |
|
nÄ som det lukter play off lang vei, mÄ vel Geir Äpne opp pÄ BlÄ Time og vise kampene eller? noen som vet? Kan bli bra detta
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #17 på: April 25, 2009, 12:31:17 » |
|
Rekner med at dei oppner for oss!! heldigvis er eg heime den uka da e semifinala!! her i skagen trur eg faktisk ikkje dei veit ka fotball e for noke........
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
Alu69
PĂ„ prĂžvespill

Ein av dei trufaste
|
 |
« Svar #18 på: April 28, 2009, 20:49:38 » |
|
Ingen problem, Geir opnar naturlegvis Den BlÄ Time for oss snille gutar pÄ finaledagen, men fÞrst skal me kosa oss med festfotball i semien. Robert opnar ny brun pub denne veka, sÄ det vert jo ein mogeleghet der og dÄ... GÞy pÄ tur forresten Asle.. men me tÞffaste gutar var vel altfor rolege pÄ den turen? Me fÄr ta da igjenn ved ein seinare anledning (om ikkje sÄ altfor lenge?).
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together, we`re gonna see you win .......
Andreas V. Lunde Medlem av Stord Whites
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #19 på: April 29, 2009, 07:14:58 » |
|
me mÄ ivertfall bli enige om kor me mÞtes under semi-finalane og!! kansje vÊrt artigt Ä prÞvd Robert`s nye "brune pub". Turen var heilt super. me fÄr reise over til heime kampen mot Newcastle neste sesong 
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #20 på: April 29, 2009, 19:46:46 » |
|
for min egen del ser eg gjerne semi finalen ute ogsÄ. vettkje om eg har hjerta te Ä sitta aleina forran skjermen. hu hjemma har ikkje helt godt av det heller tror eg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #21 på: Mai 04, 2009, 22:18:01 » |
|
me mÄ ivertfall bli enige om kor me mÞtes under semi-finalane og!! kansje vÊrt artigt Ä prÞvd Robert`s nye "brune pub". Turen var heilt super. me fÄr reise over til heime kampen mot Newcastle neste sesong  Rykker vi opp, og Newcastle rykker ned, sÄ reiser jeg over pÄ begge kampene neste sesong 
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #22 på: Mai 06, 2009, 08:49:25 » |
|
Da blir det FrugÄrd(BlÄ time) pÄ lÞrdag!! kor mange klarer me Ä samle?
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #23 på: Mai 09, 2009, 00:13:22 » |
|
klar folkens??
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #24 på: Mai 12, 2009, 08:09:04 » |
|
me var vell rundt 50stk som var Ä sÄg den triste forestillinga pÄ lÞrdag. klar til ny kamp pÄ torsdag folkens?  drÞymte inatt at det blir 4-2!!
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 14, 2009, 07:47:53 av Asleeds »
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #25 på: Mai 14, 2009, 10:16:21 » |
|
fyllte Äret i gÄr og feira dagen med gavekort pÄ leedstur fra mi kjÊre. i dag ska det toppas med grusing av millwall pÄ blÄ time. 4-0 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #26 på: Mai 14, 2009, 18:51:41 » |
|
gratulerer med vell overstÄtt Fjellhaugen! ikveld blir da lite Clausthaler pÄ meg  alt for nervÞs.......
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #27 på: Mai 20, 2009, 08:45:49 » |
|
ca 50 stk som var Ä sÄg siste semi pÄ Stord.
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #28 på: Mai 20, 2009, 09:53:34 » |
|
ca 50 stk som var Ä sÄg siste semi pÄ Stord.
ja hvertfall 1. omgang. eg for min del fekk nok av viasat og drog heim og streama resten pÄ sky. sÄ fekk eg meg ei halv flaske grav cognac og... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #29 på: August 26, 2009, 21:59:43 » |
|
off topic detta men hive inn et spÞrsmÄl;
noen som ska over pÄ hudds kampen 5 desember?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|