|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #30 på: September 03, 2009, 11:22:07 » |
|
noen som vil nevne dette for geir? http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12872.0hvis de har fÄtt "fiksa" sky kortet sitt da 
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
Alu69
PĂ„ prĂžvespill

Ein av dei trufaste
|
 |
« Svar #31 på: September 09, 2009, 13:31:20 » |
|
Kristian har bestillt Den BlÄ Time (FrugÄrd 2. etg.) til kampen. Spre da til alle LEEDS suporterar og mÞt opp!!!!!! Trur nok at Geir har noko i kranane til reduserte prisar  Tirsdag 22.09.2009 kl.20.45.
|
|
|
|
« Siste redigering: September 09, 2009, 13:33:21 av Alu69 »
|
Loggført
|
Marching on together, we`re gonna see you win .......
Andreas V. Lunde Medlem av Stord Whites
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #32 på: September 14, 2009, 09:17:28 » |
|
surt,eg kjem ikkje heim fĂžr den 24......
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #33 på: September 14, 2009, 10:09:37 » |
|
eg e der. skal ta meg ei kalde for deg eg asle 
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
Alu69
PĂ„ prĂžvespill

Ein av dei trufaste
|
 |
« Svar #34 på: September 15, 2009, 21:42:58 » |
|
Treng jo ikkje gĂ„ pĂ„ jobb dagen etter om........NĂ
R resultatet vert det rette!!!  Men sidan eg sit saman med to ihuga Lpool supporterar pÄ jobb kan det jo vera verdt ein tur likavel  Gler meg sjukt til Ä oppleva eit stappfullt ER pÄ direktesendt kamp mot Lpool for fÞrste gang pÄ (altfor)lenge!!!!!!!!!!! Eg ska ta eit par halve for deg eg og Asle 
|
|
|
|
« Siste redigering: September 15, 2009, 21:44:36 av Alu69 »
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #35 på: September 16, 2009, 09:28:19 » |
|
bli no ikkje for fudle bare for min del  hadde vÊrt kjempe artigt Ä vÄre der,men eg fÄr vell heller leite desperat rundt her nede i Skagen etter 1 plass som viser kampen. .....og vist eg skulle finne 1 plass, rekner med eg blir ganske ensom som Leeds fan 
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #36 på: September 25, 2009, 16:22:44 » |
|
neida......ikkje 1 pub i skagen so hadde Canal+ eller sky sport........
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #37 på: September 25, 2009, 20:08:04 » |
|
neida......ikkje 1 pub i skagen so hadde Canal+ eller sky sport........
du gjekk glipp av ein KANON kamp. men de regne eg me du har fÄtt me deg  d va fullt opp pÄ blÄ time og 95% va kvitt og gult. kanonstemning stort sett heile kampen og eg glede meg te neste tv kamp. lure forresten pÄ om eg blir hjemma dÄ. har ennÄ te gode Ä se leeds vina pÄ frugÄrd 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Chris Lunde
|
 |
« Svar #38 på: Oktober 02, 2009, 15:50:38 » |
|
Kampen mot Charlton vises som hovedkamp pÄ frugÄrd (den blÄ time)! Kampen begynner klokko 16.00, me mÞter til oppvarming klokko 15.00! HÄpar pÄ bra oppmÞte! Vel mÞtt;)
Ps! Perfekt oppladning te Dagfinn LyngbĂž show!:-D
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 02, 2009, 15:58:30 av Chris Lunde »
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #39 på: Oktober 03, 2009, 08:42:55 » |
|
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 12, 2009, 15:47:19 av fjellhaugen »
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #40 på: Oktober 12, 2009, 15:48:30 » |
|
sÄ sinnsykt sugen pÄ litt innefotball nÄ som hÞsten melde seg. noen som spille, evt vet kor man kan slenge seg med? kun for gÞy og ein kveld i uka eller noe. evt kor det e mulig Ä leie plass?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #41 på: November 02, 2009, 19:40:54 » |
|
noken so veit om da blir noke samling pÄ lÞrdag? eg e klar!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #42 på: November 04, 2009, 16:03:14 » |
|
Stordinga? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #43 på: November 04, 2009, 18:12:32 » |
|
Stordinga?  ska ikkje se vekk fra at det komme ein utflytta haugesundar hvis det e godt nok 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #44 på: November 04, 2009, 19:18:31 » |
|
da fÄr duga  . du er vell nesten nabo`n 
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #45 på: November 06, 2009, 06:59:36 » |
|
veit me med sikkerhet at dei viser kampen pÄ FrugÄrd?
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #46 på: November 06, 2009, 21:06:24 » |
|
Har akkurat fÄtt SMS fra Geir med beskjed om at han sku ordna kamp oppe pÄ blÄ time i mÄrÄ. HÄpe sÄ mange som mulig komme dÄ, vett at det gÄr Arsenal kamp og i mÄrÄ pÄ samme tid. Fint om me bare kan visa med ein gang ka lag som gjelde
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #47 på: November 07, 2009, 12:26:34 » |
|
supert!! klar so 1 egg!! rekne med da blir fleire Rafdal gutta 
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #48 på: November 08, 2009, 10:32:52 » |
|
kjempe kveld! var vell ca 15 Leeds fans sÄ mÄtte sitte Ä sjÄ pÄ den minste skjermen fordi Arsenal sku vises pÄ stor skjermen....jaja dei var jo tross alt 2 stk sÄ dÄ e vell da heilt natuligt at dei fekk stor-skjermen.....NOT!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #49 på: November 08, 2009, 11:03:51 » |
|
hehe... ja best va det vel nÄr 3 arsenal fans faktisk gjekk pÄ 3-0  bra kveld i gÄr dÄ, litt i ovekant for ein sliten haugesundar i dag kjenne eg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #50 på: November 10, 2009, 12:15:30 » |
|
grimsby pÄ blÄ time i kveld? noen som vett?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #51 på: November 10, 2009, 17:27:32 » |
|
det blei sagt pÄ lÞrdag at det blei samling der ikveld. uten meg, er tilbake i Skagen........ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #52 på: November 10, 2009, 19:07:42 » |
|
det blei sagt pÄ lÞrdag at det blei samling der ikveld. uten meg, er tilbake i Skagen........  such is life.. jobba jobba.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #53 på: Desember 28, 2009, 23:16:39 » |
|
rekner med me eiger "blÄ time" 3 jan? Alle mann pÄ plass,vise scum kem som e ekte supportere!!!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #54 på: Januar 02, 2010, 12:16:03 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #55 på: Januar 13, 2010, 11:51:54 » |
|
hvordan gikk det pÄ blaa time egentlig? regner med det var en del slukÞra scum supportere som gikk stille i dÞrene 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #56 på: Januar 16, 2010, 07:45:43 » |
|
rett & slett heilt supert  som venta sÄ var me i STORT overtall. me hadde storskjermen,scum mÄtte nÞye seg med den smÄ tv. heldigvis sÄ passer det sÄnn at eg er heime til neste runde og,gleder meg stort!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #57 på: Januar 21, 2010, 10:22:57 » |
|
rekner med det blir samling pÄ lÞrdag? Alle mann alle ta med flag! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
Alu69
PĂ„ prĂžvespill

Ein av dei trufaste
|
 |
« Svar #58 på: Januar 21, 2010, 15:05:37 » |
|
EG kjem i allefall uansett ka som skjer 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #59 på: Januar 23, 2010, 22:40:51 » |
|
hehe, 45-5 te LEEDS fans!!! hadde dette vert 1 normal kveld pÄ byn,so hadde me vert kasta ut heile gjengen!!! me e BEST! MOT blei sunge 15 ganga ikveld,minst!! GGGGGGUUUUUUUUUUUDDDDDDD,eg e stolt!!!!!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|