The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 04:37:32 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: dÃ¥rligste Leeds spiller noensinne??  (Lest 3165 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #90 på: Januar 30, 2008, 21:11:08 »

Rocky Horror Show må i hvert fall ta prisen for tidenes underprestering i Leedstrøya?
Fyren har jo vært en god fotballspiller både før og etter Leedsperioden så vidt jeg har forstått.
Loggført

- Leif Olav
gill
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #91 på: Januar 30, 2008, 22:15:12 »

Uten tvil Julian Joachim og Danny Cadamarteri
Loggført

Carl Fisker
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #92 på: Januar 30, 2008, 22:33:48 »

Synes dette er en helt håpløs tråd, what so ever.......

Diskuter heller mest ubrukelige Leeds fans
+1
Loggført
Masinga
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW
« Svar #93 på: Januar 30, 2008, 22:46:55 »

Rocky Horror Show må i hvert fall ta prisen for tidenes underprestering i Leedstrøya?
Fyren har jo vært en god fotballspiller både før og etter Leedsperioden så vidt jeg har forstått.
I hvert fall før han havnet i Leeds. Roque Junior var jo i troppen til Brasil i VM 2002!

http://www.vg.no/sport/fotball/vm/02/lagene/brasil.hbs
Loggført

Masinga, medl.nr. 1250
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #94 på: Januar 31, 2008, 00:52:04 »

Synes dette er en helt håpløs tråd, what so ever.......

Diskuter heller mest ubrukelige Leeds fans
+1

Vel, det ville vel vært smÃ¥slemt Ã¥ opprette en trÃ¥d for det.  Gliser
Loggført

- Leif Olav
kilgallon
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #95 på: Januar 31, 2008, 14:28:16 »

Det er egentlig ganske håpløst å prøve å svare på hvem som har vært Leeds' dårligste spiller gjennom tidene. Det afhenger jo blant annet av de forventninger man har til de forskjellige spillere som kommer til klubben. For eksempel har det jo været en haug av dårlige spillere innom klubben siden nedrykningen fra PL var et faktum, men mange av disse spillerne hadde i hvert fall ikke jeg noen særlige forventninger til, og derfor så utgjør de bare en liten parantes i mighty Leeds' historie.
Hvis jeg skal velge en som har skuffet meg mest i den tida jeg har været fan af Leeds så er det skotten Derek Parlane som kom til klubben i 1980. Han var et stort navn på den tida i Rangers og forventningene var store, men han slog aldrig til som Leeds spiller, og så vidt jeg husker havna han i en eller annen klubb i Hong Kong til sist... Osteaktig
I øvrig sÃ¥ synes jeg det er helt hÃ¥pløst Ã¥ nevne Ian Harte som tidenes dÃ¥rligste Leeds spiller  Hæ SÃ¥ har du ikke fulgt særlig godt med, spørr du meg!
Loggført
SveinArve
PÃ¥ juniorlaget

sveinarve@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #96 på: Februar 02, 2008, 16:52:38 »

David Livermore Gliser
Loggført

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.godoyil.no
sportcarl1
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #97 på: Februar 02, 2008, 21:33:22 »

okon och roque var väl 2 spelare som man blev grymt besvikna på när leeds åkte ur Pl , förra säsongen var man besviken på många t ex en del tröga backar många på mittfältet som inte kunde passningsplelet och anfallare som inte kunde leverera, denna säsongen är svårare att säga då man inte fått se dem live i samma utsträckning i tv
Loggført

kjelvi
Lorimer

kbvinje@msn.com
Vis profil E-post
« Svar #98 på: Februar 03, 2008, 20:56:39 »

Inspirasjons-lesestoff: http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article2025420.ece
Loggført
kjelvi
Lorimer

kbvinje@msn.com
Vis profil E-post
« Svar #99 på: Februar 03, 2008, 21:00:25 »

Ingen under og ingen ved siden av: Russell Doig

http://www.leedsfans.org.uk/leeds/players/100.html

En samling med fiaskoer (kanskje med et bittelite unntak for Edwards): Jack Ashurst, John Buckley, Peter Haddock, Billy Bremner (Manager), Ronnie Sinclair, Russell Doig, Keith Edwards
Loggført
Leeeeeeeeeeeeds
Fast på A-laget

Vil slåss for LEEDS

viktormann@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #100 på: Februar 03, 2008, 21:07:04 »

TRESOR KANDOL
Loggført

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #101 på: Februar 03, 2008, 21:11:57 »

Han er sikkert nemnt tidlegere i denne tråden, men Heath kjem høgt på denne lista også!

Loggført

COME ON LEEDS !!
samadhi
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #102 på: Februar 03, 2008, 21:47:16 »

Heath er nok ingen stor fotballspiller, og kan til tider virke no klønete. Likevel skal det ikke stikkes under en stol at Heath spilte fast sammen med Marques i starten av sesongen da vi var i superform og nesten ikke slapp inn mål.

Han kom for en billig penge og har gjort det greit ut fra sine forutsetninger. Helt klart ingen stor spiller, og ikke en det bør satses for mye på fremover, men på en liste over dårligste Leeds spillere noensinne hører han så definitivt ikke til!
Loggført

marching on together,
derudaf forever...
Trond A

PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #103 på: Februar 03, 2008, 22:56:28 »

http://www.leedsfans.org.uk/leeds/players/100.html

En samling med fiaskoer (kanskje med et bittelite unntak for Edwards): Jack Ashurst, John Buckley, Peter Haddock, Billy Bremner (Manager), Ronnie Sinclair, Russell Doig, Keith Edwards

Peter Haddock var ingen fiasko. Ble kåret til årets spiller (mener det var 87/88 sesongen).
Loggført

Luscos medl. 338
mail2rj
På prøvespill
*

Leids - Leids - Leids

Vis profil E-post
« Svar #104 på: Februar 06, 2008, 02:34:53 »

Ian Rush og Michael Duberry rager høyt her:) Rush må vel nesten unnskyldes, da han sikkert ikke var særlig interessert i yte en innsats annet enn på puben. Bruke Leeds som nedtrappingsklubb er jo relativt håpløst. Men Duberry! Der manglet det ikke på innsatsen, snarere tvert imot. Kombinasjonen av at han åpenbart prøvde ALT han hadde, men ikke fikk d til, er jo en vinner i denne tråden:)

Forøvrig ikke enig i at vi må fjerne denne tråden. Halve sjarmen med å være fotballsupporter er jo å stå helt fritt til å fullstendig SLAKTE spillere Sint En fotballsupporter er som en erketypisk new york jøde, dyrker syting:) Oy vei Osteaktig
Loggført
kjelvi
Lorimer

kbvinje@msn.com
Vis profil E-post
« Svar #105 på: Februar 06, 2008, 08:15:07 »

Peter Haddock var ingen fiasko. Ble kåret til årets spiller (mener det var 87/88 sesongen).

Kanskje litt krass mot gode gamle Peter, som jeg har sett spille, hilst pÃ¥ (senest i Newcastle for tre-fire Ã¥r siden, da han kjørte oss til Leeds som pirattaxi) og har drakta til (signert av hele 1990-91-stallen, fixet av Sverre R.  Gråter).

Han var ingen stor spiller, med spilte drøye 100 kamper og hadde to brukbare sesonger (1987, 7. plass i gamle 2. div.) og i opprykkssesongen 1989).
Hans 'Player of the year' i 1988 var fortjent (foran Mark Aizelwwod og Micky Adams), men litt 'billig' - mange rufsete spillere i den årgangen (nesten bare middelmådigheter bortsett fra John Sheridan og en meget god ung David Batty), mange spillere med få kamper og stor sympati for Peters skadehelvete.

I dag budbilsjåfør i Newcastle. Likevel gjort en god jobb - hans to sønner er sesongbillett-innhavere!
« Siste redigering: Februar 06, 2008, 21:14:08 av kjelvi » Loggført
Wexler
På prøvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #106 på: Februar 06, 2008, 08:47:19 »

Vi foreslå Tomas Brolin som kandidat til dårligste Leeds spiller noensinne.
Loggført

haak-d
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #107 på: Februar 06, 2008, 08:51:26 »

Frank Strandli, eller Standstill som han ble/blir kalt den dag i dag i Leeds Gliser
Loggført

MartinR
PÃ¥ juniorlaget

One time Leeds, Always Leeds

Reitan96@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #108 på: Februar 06, 2008, 09:07:02 »

Crainey er nederst hos meg
Loggført
AllWhiteTøyen
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #109 på: Februar 06, 2008, 11:04:17 »

Raul Bravo bør nevnes i denne sammenheng. Kom fordi Roberto Carlos holdt ham utenfor start-elveren i Real Madrid. Jeg hadde store forhåpninger, men ble sjokkert når jeg så hvor totalt ubehjelpelig han var på banen. Jacob Burns kommer også høyt opp på min liste over dårligste spiller.
Loggført

Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |