|
Andy
|
 |
« Svar #30 på: August 05, 2006, 15:18:03 » |
|
Ble ikke noen kamp pÄ puben i dag. Men det blir jo spennende Ä fÞlge serieÄpningen likevel.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #31 på: August 10, 2006, 21:59:44 » |
|
SÄ kampen pÄ sÞndag vises pÄ Three Lions? Hvor ligger puben? Er nettopp flyttet til byen (student).
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #32 på: August 10, 2006, 22:47:37 » |
|
Puben ligger i BrattĂžrgata, og den kan du som student like godt lokalisere fĂžrst som sist. Her burde det vel vĂŠre et par andre vannhull du kommer til Ă„ stifte bekjentskap med.
Jeg stiller pÄ sÞndag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #33 på: August 11, 2006, 06:30:12 » |
|
Ok, takk skal du ha! Er der pÄ sÞndag.
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Tordster
|
 |
« Svar #34 på: August 11, 2006, 06:50:24 » |
|
Er ogsÄ pÄ tur til Ä flytte til Trondheim. Har nettop avsluttet jobben, sÄ nÄ skal det bli godt Ä komme til en by der Leeds vises. Kommer fra Mo i Rana
... The pure and simple truth is rarely pure and never simple
|
|
|
|
|
Loggført
|
... The pure and simple truth is rarely pure and never simple
|
|
|
|
|
|
Andy
|
 |
« Svar #36 på: August 19, 2006, 14:29:45 » |
|
Da stiller vi mannsterke i dag og karer. Cardiff skal fÄ det hett i dagens kamp. Alle har vel skaffet seg rabatt-kortet, sÄ det er vel ingen grunn til Ä holde seg hjemme.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #37 på: August 21, 2006, 22:29:19 » |
|
Var bra frammÞte pÄ lÞrdag. Blackburn? ble forvist til en TV i trappa [  ] Synd resultatet og kampen ikke stod i stil [  ] "Eg harkje lett sÄ mÞkje si MammÄ fekk pattene i rullÄ" -Ken Bates
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #38 på: August 29, 2006, 00:06:02 » |
|
Brukbart frammĂžte igjen, i hvert fall til Ă„ vĂŠre sĂžndag klokka lĂžnsj. Men det er god plass til flere!
"Eg harkje lett sÄ mÞkje si MammÄ fekk pattene i rullÄ"
-Ken Bates
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #39 på: August 29, 2006, 15:29:50 » |
|
Siden jeg nÄ har fÄtt SportN hjemme i stua, vil jeg nok holde meg hjemme pÄ de kampene som gÄr der. Inntil jeg blir kastet ut av kjellerstua pga aggressiv oppfÞrsel og "abusive language".
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #40 på: September 10, 2006, 19:20:08 » |
|
Mange som mĂžter opp i dag?
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Tore
|
 |
« Svar #41 på: September 22, 2006, 16:55:48 » |
|
Samboeren har lokket meg til Tr.heim/IKEA i helga.... hva er adr til THree Lions ??
Tore Marching on together...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sverre
|
 |
« Svar #42 på: September 22, 2006, 17:00:00 » |
|
BrattĂžrgata 10-12 B.
God tur!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tore
|
 |
« Svar #43 på: September 22, 2006, 19:07:09 » |
|
takker og bukker [  ] Tore Marching on together...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Boxman
|
 |
« Svar #44 på: September 24, 2006, 02:21:59 » |
|
GÞy Ä se kamp pÄ Three Lions i dag. Passe bra oppmÞte, men hÄper vi blir flinkere Ä mÞte opp. Vi fikk ikke den beste plassen Ä se kampen pÄ i dag, men jeg snakket med Dougie, og for fremtiden blir rommet i kjelleren "vÄrt", hvis vi klarer Ä fylle det opp. Litt usikker pÄ hvor mange det er plass til der, men rundt 25-30 vil jeg tro. Grunnen til at vi ikke fikk sitte der i dag, var at tv-systemet ikke er helt oppe Ä gÄr enda, slik at de mÄtte vise samme kamp som i hovedetasjen. Men det blir ordnet asap. SÄ vÊr flinke Ä mÞte opp, sÄ fÄr vi skikkelige fasiliteter heretter!
Proud to be Leeds!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Proud to be Leeds!
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #45 på: September 25, 2006, 03:04:34 » |
|
Var sÄ heldig Ä fÄ med meg fÞrste omgang av Leeds - Brum pÄ lÞrdag + en kjapp kveldsmat seint kvelden fÞr, og jeg mÄ si at Three Lions overgikk alle forventninger.
Ift Ä se engelsk fotball pÄ TV har jeg ikke sett et lignende tilbud noe sted iverden, og Bohemen (det beste vi har i OsloomrÄdet - by a mile) blekner fÊlt til sammenligning.
Til og med Old Speckled Hen pÄ fat, og Sam Smiths Imperial Stout og Taddy Porter pÄ flaske. Fantastisk.
MÄtte dessverre rushe avgÄrde i bryllup pÄ stillingen 2-1, men etter dette blir jeg fast inventar hos Dougie&co hver gang jeg er i Trondheim - noe jeg dessverre er sÄ alfor sjelden.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #46 på: September 25, 2006, 04:04:02 » |
|
Da skjÞnner du hvorfor vi anskaffer oss "sesongkort", som bl a gir kraftig rabatt pÄ drikke og mat(selv prioriterer jeg i den rekkefÞlgen - nÄr jeg er pÄ pub, that is). Skulle ha vÊrt der pÄ lÞrdag, men siden min bedre halvdel var pÄ reise, mÄtte jeg ta til takke med radio Leeds. Lov meg at du tar kontakt neste gang du er pÄ storbyferie, midjo!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #47 på: September 25, 2006, 04:14:29 » |
|
Regnet med Ä treffe deg pÄ Three Lions uansett HÄvard!
Kom til Trondheim seint fredag kveld, og hadde bare to timer ledig pÄ lÞrdag - mellom vielsen og bryllupsfesten!! (JÊvlig dyrt Ä kjÞre taxi i Trondheim....)
Var allerede 1-0 nÄr jeg kom inn pÄ Three Lions, 1-1 mens jeg hadde ryggen til og kjÞpte Þl i baren nede, og 2-1 mens jeg var i trappa opp til andre etasje, men fikk heldigvis sett reprisen av straffa til Healy.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #48 på: September 25, 2006, 16:17:30 » |
|
Vi var vel rundt tjue denne gang. Litt i underkant, kanskje. Neste gang tar du jo bare med deg unga, HÄvard. Det vil bli en lÊrerik opplevelse for dem, hvor de virkelig vil kunne utvide sitt ordtilfang!
-Ken Bates
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Tore
|
 |
« Svar #49 på: September 25, 2006, 18:21:38 » |
|
SĂ„ du fikk med deg bryllupet det var bra :-) Hilsen den andre Ăžstledingen som kom litt seint :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #50 på: September 25, 2006, 21:32:25 » |
|
Takk for sist til dere begge - Lojo og Tore.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Robert H.
|
 |
« Svar #51 på: September 25, 2006, 21:37:08 » |
|
Huff, mÄ slutte Ä smuglese pÄ denne trÄden. FÄr jo nesten lyst til Ä flytte til Trondheim...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sverre
|
 |
« Svar #52 på: September 25, 2006, 22:07:13 » |
|
Ja, her har vi det bra, Robert...
Ta deg en tur pÄ julebordet vÄrt, da vel!
2. desember er fastsatt som dato, etter tips/samrÄd fra dere som er her inne, og en liten konferanse med Dougie.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tore
|
 |
« Svar #53 på: September 26, 2006, 15:58:18 » |
|
Helt enig med Midjo, Three Lions er nok den beste fotballpuben jeg har vÊrt pÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #54 på: September 26, 2006, 23:53:48 » |
|
quote: Originally posted by midjo
Takk for sist til dere begge - Lojo og Tore.
Lige mÄde. Dougie er et unikum innen pubdrift. [  ] "Eg harkje lett sÄ mÞkje si MammÄ fekk pattene i rullÄ" -Ken Bates
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #55 på: Oktober 12, 2006, 02:51:13 » |
|
Flere som har tenkt seg pÄ Three Lions pÄ lÞrdag?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #56 på: Oktober 12, 2006, 07:12:36 » |
|
Jeg kommer. Klokka fire som vanlig?
-Ken Bates
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #57 på: Oktober 12, 2006, 17:56:01 » |
|
Kampen starter vel fire, men regner med Ă„ stille et kvarter fĂžr. Som LUSCOS-medlem har en jo litt av hvert Ă„ snakke om i disse dager.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #58 på: Oktober 12, 2006, 18:12:37 » |
|
Joda. Man mÄ jo spise frokost fÞr kampen [  ] "Eg harkje lett sÄ mÞkje si MammÄ fekk pattene i rullÄ" -Ken Bates
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #59 på: Oktober 27, 2006, 22:07:59 » |
|
Stemningen var jo elendig pÄ Three Lions sist gang de viste Leeds kamp. Det kan jeg jo ene og alene takke meg selv for, siden jeg var den eneste som sÄ opptak av Leicester-kampen der da [  ] HÄper pÄ friskt mot, og godt frammÞte pÄ lÞrdag, folkens! Vi kan ikke risikere Ä bli forvist til hjÞrne i trappa, som Celtic-bermen! [  ] "I warmly recommend the Gestapo to anyone" -Siegmund Freud
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|