|
Kato
|
 |
« på: April 21, 2006, 14:01:38 » |
|
ForeslÄr de som har greie pÄ norsk 2. divisjon legger ut sine tips her. Selv er jeg assistent-trener for Harstad IL, og kan kanskje bidra noe i forhold til avdeling 4.
Mvh Kato
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lids
|
 |
« Svar #1 på: April 21, 2006, 14:27:30 » |
|
Tips om hva, kato?
Mvh
Thomas
|
|
|
|
|
Loggført
|
Thomas
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #2 på: April 21, 2006, 14:49:59 » |
|
Bookie: Centrebet
Raufoss - Eidsvold Turn Hjemme 1,35 Nybergsund - Brumunddal Hjemme 1,45
Raufoss vÊrt strÄlende i treningskampene. Vant premieren. Kanskje det beste laget i avdelingen
Nybergsund tippet topp 3. Knallsterk start onsdag mot LSK 2. Vant 3-2 LillestrÞm stilte med et meget sterkt lag med profiler som Andreas Haddad (2 mÄl), Trond Olsen, PÄl Strand, Johan Petter Winsnes, og Kasey Wehrman.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #3 på: April 21, 2006, 14:51:32 » |
|
Hvis slikt ikke er pÄ sin plass her, mÄ dere som stryer gi beskjed
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lids
|
 |
« Svar #4 på: April 21, 2006, 16:13:43 » |
|
helt i orden med en slik trÄd, kato - behÞver nÞdvendigvis ikke kun gjelde 2. divisjon.
Thomas
|
|
|
|
|
Loggført
|
Thomas
|
|
|
|
pale
|
 |
« Svar #5 på: April 21, 2006, 16:59:51 » |
|
Men kan noen fortelle meg hvorfor bet24 ikke har slike kamper pÄ programmet?
FÞler meg jo programforpliktet til Ä spille der nÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
So Called Enrique
|
 |
« Svar #6 på: April 21, 2006, 19:56:32 » |
|
Er det mulig Ä legge inn noen kroner pÄ at Kato tar en "Blackwell" etter at Harstad har rykket ned fra 2.div? (Og at Staurvik dermed er Harstads svar pÄ Peter Reid) 2.div avd. 2: Der kan Kristiansund BK kapre et par poeng i noen kamper. SÊrlig hjemme. Jeg vil dog ikke sette alle sparepengene mine pÄ dem. Groruddalen er bound til Ä fÄ seg en knekk [  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Eirik
|
 |
« Svar #7 på: April 21, 2006, 20:03:26 » |
|
Fra avdeling to: KjelsÄs-Kolstad H ByÄsen-Korsvoll H Groruddalen-Strindheim H Kolstad er mulignes det svakeste laget i denne avdelinga, og tapte 4-0 hjemme mot Groruddalen i fÞrste kamp. KjelsÄs vant borte i fÞrste kamp, og bÞr slÄ Kolstad greit. ByÄsen ble ranet borte mot Molde2, og tapte 2-1. Har et bra lag, og er gode hjemme. Korsvoll er tippet Ä kjempe i bunnen av tabellen. Groruddalen er ventet Ä havne i topp3, mens Strindheim er kraftig svekket fra i fjor. Kan likevel glimte til hvis nÞkkelspillere har dagen, sÄ oddsen bÞr ligge pÄ minst 1,70 fÞr den spilles. Ser ut til at det er gode gamle Norsk Tipping som kan gi best odds pÄ denne trippelen! [  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Eirik
|
 |
« Svar #8 på: April 24, 2006, 01:22:47 » |
|
HÄper folket fÞlger med pÄ denne trÄden, her er det virkelig penger Ä hente! [  ] ForelÞpig har vi dratt inn vel sÄ mye som en konkurrerende ishockey-trÄd! ForÞvrig gratulerer til Kato, som tok en sterk seier pÄ det elendige kunstgresset i Mo!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lids
|
 |
« Svar #9 på: April 24, 2006, 01:36:37 » |
|
quote: Originally posted by Eirik
Fra avdeling to:
KjelsÄs-Kolstad H ByÄsen-Korsvoll H Groruddalen-Strindheim H
Kolstad er mulignes det svakeste laget i denne avdelinga, og tapte 4-0 hjemme mot Groruddalen i fÞrste kamp. KjelsÄs vant borte i fÞrste kamp, og bÞr slÄ Kolstad greit.
KjelsÄs-Kolstad 4-2 ByÄsen-Korsvoll 3-1 Groruddalen-Strindheim 1-0 Ikke galt tippet det, Eirik. [  ] Thomas
|
|
|
|
|
Loggført
|
Thomas
|
|
|
|
Lids
|
 |
« Svar #10 på: April 24, 2006, 01:43:45 » |
|
Fra avd.3 hadde jeg satset pengene mine pÄ FlÞy (hjemmekamper), MK (hjemmekamper) og generelt pÄ Start 2 og Viking 2. MK er forresten soleklare favoritter til opprykk.
Thomas
|
|
|
|
|
Loggført
|
Thomas
|
|
|
|
johnny gangster
|
 |
« Svar #11 på: April 24, 2006, 02:25:14 » |
|
jotun kan fakrisk ha ein muligheit til Ä rykke opp fra sin avdeling... hÄper det, heia jotun!
stian nilsen nornes
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds4eva
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #12 på: April 24, 2006, 02:29:38 » |
|
Takk Eirik. Kombinerte spillene mine i avd 4 med alle tre du foreslo. Ble 5K inn. Takk for tipsene. Legger ut her nÄr jeg har flere. ForÞvrig er vi 4 kompiser som hentet 9K pÄ Raufoss og Ull-Kisa.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #13 på: April 24, 2006, 02:33:16 » |
|
Sterk seier pÄ Mo ja. Spilte mot et lag som har vunnet 23 av sine 26 siste hjemmekamper. VÊr litt OBS pÄ oss (Harstad). Vi er noe undervurdert. Klart forsterket med 6 nye spillere blir vi ogsÄ bedre og bedre etterhvert som vi blir mer samspilt. 3 nye spillere pÄ vei inn i tillegg. Folk kan si hva de vil om Runar Normann. Men det er en tippeligaspiller som er falt ned i fanget pÄ oss.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #14 på: April 29, 2006, 01:57:09 » |
|
Ny helg Kato og nye muligheter [  ] ToppoppgjÞr i avdelingen i helgen. Raufoss - Alta og Harstad - Nybergsund. Selvsagt uaktulet Ä tippe pÄ disse to kampene. Hva vet du sÄ om Brummunddal - Skarp? Heller det ikke ganske kraftig i favÞr sÞringene her? Slo Mo hjemme i seriepremieren og Skarp er aldri bedre enn Mo .. Hva tenker du Kato? Hammerfest - Steigen er jo et bunnoppgjÞr (om vi kan kalle det for det sÄ tidlig) HFK favoritter pÄ eget kunstgress eller hva? Mvh Killa som har begynt Ä sette opp en kupong. Venter pÄ tilbakemelding [  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Eirik
|
 |
« Svar #15 på: April 29, 2006, 03:49:52 » |
|
I avdeling to finner vi denne sesongens klareste hjemmeseier, nÄr Skeid tar imot et KIL/Hemne som mangler sine to beste spillere. Oddsen ligger pÄ rundt 1.10 hos de fleste, men et spill pÄ at det blir over 3,5 mÄl er absolutt pÄ sin plass, Unibet gir 1.60. Ellers er det ikke de helt store kampene Ä spille pÄ.. Kolstad-Steinkjer ender nok med en borteseier, men Unibets 1.65 er stusslige saker. Strindheim-KjelsÄs blir hjemmeseier, men hadde kanskje hÄpet pÄ litt mer enn 1.40 i odds, i og med at KjelsÄs har Äpnet med to seire.. Setter mine penger pÄ mange mÄl til Skeid, kanskje kombinert med Hammerfest-Steigen H og Raufoss-Alta H.. Eller hva, Kato? Og Nybergsund kan kanskje fÄ problemer pÄ nordnorsk kunstgress? [  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #16 på: April 29, 2006, 04:47:10 » |
|
Vil ikke anbefale deg Ă„ sette spesielt med penger mot Alta akkurat. greit at kanksje Raufoss er favoritter, men disse lagene er temmelige like i kvalitet. Tett oppgjĂžr i vente...
Killa
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #17 på: April 29, 2006, 16:01:06 » |
|
Mine vurderinger av avd 4:
Raufoss - Alta
To av de aller beste lagene i avdelingen. Begge har imponert i vinter, og begge er kommet bra i gang. Et slikt oppgjÞr er Äpent. Jeg mener den ikke er spillbar.
Harstad - Nybergsund
ForhÄpentligvis toppkamp dette ogsÄ. Aldri mÞttes fÞr. Vanskelig Ä si noe om styrkeforholdet. Styr unna. Vi er skadefrie, har hatt ei god treningsuke og tror nok vi blir vanskelig Ä slÄ pÄ Harstad Stadion
Brumunddal - Skarp
Tror hjemmebane vil bety en god del i denne avdelingen. Skarp knust av LSK 2 hjemme, men da stilte LSK med 10 fra a-stallen fra start. Brumunddal avlyst sist, slo Mo i fĂžrste. Vi slo Mo sist, tror ikke de er like gode som tidligere. Tror hjemmelsget vinner. Spillbar H.
Hammerfest - Steigen
Virket som om Hammerfest hang bra med Ull- Kisa sist. Tror de slÄr Steigen, som gÄr rett ned igjen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #18 på: April 29, 2006, 16:05:19 » |
|
Min trippel denne helga:
SK Nord (3.div avd 13) Mandalskameratene Notodden
samlet odds 2.38
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #19 på: April 29, 2006, 16:07:04 » |
|
ForÞvrig holder jo 3. div avd 22 til rundt oss. Jeg trente et av lagene i fjor. Bookiene er helt pÄ villspor i odds-settingen i den avdelingen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Knut-
|
 |
« Svar #20 på: April 30, 2006, 21:54:59 » |
|
quote: Originally posted by kato
Harstad - Nybergsund
ForhÄpentligvis toppkamp dette ogsÄ. Aldri mÞttes fÞr. Vanskelig Ä si noe om styrkeforholdet. Styr unna. Vi er skadefrie, har hatt ei god treningsuke og tror nok vi blir vanskelig Ä slÄ pÄ Harstad Stadion
Tror man kan slÄ fast at Harstad ikke vil kjempe i toppen i Är etter 1-6 i dag.......eller ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
ex. tyfus
medlem 191
|
|
|
|
dieseltrainer
|
 |
« Svar #21 på: Mai 01, 2006, 20:06:21 » |
|
MÄ ha vÊrt forferdelig Ä vÊre HarstadvÊring pÄ den kampen
Leeds4ever. StrĂžmsgodset til jeg dĂžr.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds4ever. StrĂžmsgodset til jeg dĂžr.
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #22 på: Mai 02, 2006, 01:46:47 » |
|
Verdens merkeligste fotballkamp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Eirik
|
 |
« Svar #23 på: Mai 12, 2006, 21:20:26 » |
|
Skeid-Kolstad H Strindheim-KIL/Hemne H Ellers taper vel bÄde Mo og Steigen sine bortkamper..? Gir mellom 3 og 4 i odds, sÄ her er det bare Ä satse gÄrd, grunn og mere til! [  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Eirik
|
 |
« Svar #24 på: Mai 27, 2006, 03:12:33 » |
|
NÄ kaster Unibet penger etter oss igjen! ByÄsen-Kristiansund H, til voksne 2,00 i odds!
Jeg setter kanskje ikke gÄrd og grunn denne gangen, men hadde jeg vÊrt gift ville jeg sikkert satsa kona!
Kombinerer med Brummundal hjemme mot Hammerfest og Alta hjemme mot Skarp. Eller har du innvendinger, Kato?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #25 på: Mai 29, 2006, 03:26:39 » |
|
Uka har vÊrt gull pÄ spillefronten. BodÞ Glimt dagens spill til 1.65 mot Kongsvinger
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #26 på: Mai 29, 2006, 03:28:11 » |
|
Avdeling 4 er jevn og noe uoversiktlig. Hva gikk galt med ByÄsen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
riksen
|
 |
« Svar #27 på: Mai 29, 2006, 15:50:25 » |
|
Takk for den. Tapte 4475.- pÄ at ByÄsen svikta. Dama er fra Kristiansund sÄ jeg fikk vel som fortjent. quote: Originally posted by Eirik
NÄ kaster Unibet penger etter oss igjen! ByÄsen-Kristiansund H, til voksne 2,00 i odds!
Jeg setter kanskje ikke gÄrd og grunn denne gangen, men hadde jeg vÊrt gift ville jeg sikkert satsa kona!
Kombinerer med Brummundal hjemme mot Hammerfest og Alta hjemme mot Skarp. Eller har du innvendinger, Kato?
SlappChappy
|
|
|
|
|
Loggført
|
Legenden Leffe Nordli
|
|
|
|
Eirik
|
 |
« Svar #28 på: Mai 29, 2006, 17:36:19 » |
|
quote: Originally posted by riksen
Takk for den. Tapte 4475.- pÄ at ByÄsen svikta. Dama er fra Kristiansund sÄ jeg fikk vel som fortjent.
[V] Ja, jeg var ikke helt fornÞyd jeg heller..[B)] Og det er i grunn en fattig trÞst at ByÄsen vant sjansestatistikken klart..![}:)] Vi fÄr heller satse dobbelt sÄ mye neste gang, for Ä ta igjen det tapte! [  ]
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 29, 2006, 21:47:43 av Eirik »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars E
|
 |
« Svar #29 på: Juni 07, 2006, 18:13:09 » |
|
Nyopprykkede Kopervik, som jo da er min klubb, har imponert mange til nÄ i Är og absolutt vist at de har noe i 2. divisjon Ä gjÞre. Er inne i en veldig god periode nÄ med mye selvtillitt, sÄ spÞrs det hvor lenge de klarer Ä flyte pÄ den bÞlgen. Nylig hentet forsvarspilleren Stig Kallestad fra Skeid som debuterte med mÄl i 3-2 seieren borte mot FlekkerÞy. Mest sannsynlig slÄr det Start ut av cupen pÄ torsdag ogsÄ.[  ][  )] http://www.fotballprat.com/?mode=table&league=259Forever Leeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds
|
|
|
|