|
Tom S
|
 |
« Svar #180 på: Januar 08, 2009, 18:08:24 » |
|
Det er ikkje sÄ rart at Newcastle vert omtalt som krÄker. Klengenavnet til Newcastle er The Magpies, og magpies er krÄke pÄ norsk. Denne gang blir det ikke et bilde av meg.. men et bilde av hva som henger over senga der jeg sover!!  Forresten ikke bry dere om "krÄkedrakta" som er pÄ min samboers side. Dere stusser kanskje over at jeg valgte Ä bruke krÄke? Joda, jeg leste pÄ et forum der en svoren n'castlefan gledet seg til "krÄkene" skulle begynne Ä vinne igjen.  (Kan fortelle at han fikk litt hissige tilbakemeldinger) MEN nok om det ... Man kan ikke sove dÄrlig med noe slikt over hodet... <3
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Therese
|
 |
« Svar #181 på: Januar 08, 2009, 18:18:50 » |
|
Det er ikkje sÄ rart at Newcastle vert omtalt som krÄker. Klengenavnet til Newcastle er The Magpies, og magpies er krÄke pÄ norsk. Denne gang blir det ikke et bilde av meg.. men et bilde av hva som henger over senga der jeg sover!!  Forresten ikke bry dere om "krÄkedrakta" som er pÄ min samboers side. Dere stusser kanskje over at jeg valgte Ä bruke krÄke? Joda, jeg leste pÄ et forum der en svoren n'castlefan gledet seg til "krÄkene" skulle begynne Ä vinne igjen.  (Kan fortelle at han fikk litt hissige tilbakemeldinger) MEN nok om det ... Man kan ikke sove dÄrlig med noe slikt over hodet... <3 Kremt.. jeg ville vel heller brukte fugletypen : SkjÊre?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Funny: sms from ur friends phone to his mum: "Im safe, don't worry" .. then turn it of!
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #182 på: Januar 08, 2009, 18:59:34 » |
|
Det er no samme slekta...  Det er ikkje sĂ„ rart at Newcastle vert omtalt som krĂ„ker. Klengenavnet til Newcastle er The Magpies, og magpies er krĂ„ke pĂ„ norsk. Denne gang blir det ikke et bilde av meg.. men et bilde av hva som henger over senga der jeg sover!!  Forresten ikke bry dere om "krĂ„kedrakta" som er pĂ„ min samboers side. Dere stusser kanskje over at jeg valgte Ă„ bruke krĂ„ke? Joda, jeg leste pĂ„ et forum der en svoren n'castlefan gledet seg til "krĂ„kene" skulle begynne Ă„ vinne igjen.  (Kan fortelle at han fikk litt hissige tilbakemeldinger) MEN nok om det ... Man kan ikke sove dĂ„rlig med noe slikt over hodet... <3 Kremt.. jeg ville vel heller brukte fugletypen : SkjĂŠre?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Therese
|
 |
« Svar #183 på: Januar 08, 2009, 19:01:14 » |
|
Det er no samme slekta...  Det er ikkje sĂ„ rart at Newcastle vert omtalt som krĂ„ker. Klengenavnet til Newcastle er The Magpies, og magpies er krĂ„ke pĂ„ norsk. Denne gang blir det ikke et bilde av meg.. men et bilde av hva som henger over senga der jeg sover!!  Forresten ikke bry dere om "krĂ„kedrakta" som er pĂ„ min samboers side. Dere stusser kanskje over at jeg valgte Ă„ bruke krĂ„ke? Joda, jeg leste pĂ„ et forum der en svoren n'castlefan gledet seg til "krĂ„kene" skulle begynne Ă„ vinne igjen.  (Kan fortelle at han fikk litt hissige tilbakemeldinger) MEN nok om det ... Man kan ikke sove dĂ„rlig med noe slikt over hodet... <3 Kremt.. jeg ville vel heller brukte fugletypen : SkjĂŠre? Hehe, var jo akkurat derfor jeg skrev det jeg skrev  At en newcastlefan tok feil av egen fugleart!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Funny: sms from ur friends phone to his mum: "Im safe, don't worry" .. then turn it of!
|
|
|
|
ĂBS
|
 |
« Svar #184 på: Desember 08, 2009, 13:17:28 » |
|
Det finnes bare EN fĂŠvvel... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS-hilsen ĂBS
|
|
|
|
Lids
|
 |
« Svar #185 på: Desember 08, 2009, 13:49:35 » |
|
Fossekallen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Thomas
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #186 på: Desember 08, 2009, 14:00:45 » |
|
MĂ„ vel vĂŠre gjĂžken det
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Therese
|
 |
« Svar #187 på: Desember 08, 2009, 21:54:05 » |
|
Han tenker nok pÄ de gule undulatene ...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #188 på: Desember 09, 2009, 17:58:25 » |
|
Regner med ĂBS tenker pĂ„ pĂ„fugl, eller hva?!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Per Arne
Gjest
|
 |
« Svar #189 på: Desember 09, 2009, 21:45:35 » |
|
Tramp, tramp, tramp pÄ en fugl.... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #190 på: Desember 18, 2009, 19:56:24 » |
|
Ăresmedlemm?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #191 på: Mai 12, 2010, 13:14:39 » |
|
Denne gang blir det ikke et bilde av meg.. men et bilde av hva som henger over senga der jeg sover!!  Forresten ikke bry dere om "krÄkedrakta" som er pÄ min samboers side. Dere stusser kanskje over at jeg valgte Ä bruke krÄke? Joda, jeg leste pÄ et forum der en svoren n'castlefan gledet seg til "krÄkene" skulle begynne Ä vinne igjen.  (Kan fortelle at han fikk litt hissige tilbakemeldinger) MEN nok om det ... Man kan ikke sove dÄrlig med noe slikt over hodet... <3 Nais!
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #192 på: Mai 12, 2010, 13:29:14 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Therese
|
 |
« Svar #193 på: Mai 14, 2010, 18:54:09 » |
|
----------------------- Ser ut som du er klar for touren 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ĂBS
|
 |
« Svar #194 på: September 16, 2010, 22:35:24 » |
|
Fellestour til Leeds?
Veit den var dÄrlig, men mÄtte bare...
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS-hilsen ĂBS
|
|
|
|
Geiremann
|
 |
« Svar #195 på: Oktober 11, 2010, 21:37:15 » |
|
Noen liker sykkĂŠrn, andre liker skjorta.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #196 på: Februar 21, 2011, 21:59:59 » |
|
Fortjener en plass her jeg ogsÄ vel 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #197 på: Desember 11, 2011, 11:31:19 » |
|
 Uploaded with ImageShack.usHer er jeg med matchballen fra Leeds vs Bristol Rovers, altsÄ selveste opprykksballen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|