|
Sten
|
 |
« på: Mai 27, 2005, 20:05:15 » |
|
Til info: Trondheimwhite og Leeds4ever innvilges status som moderatorer på OEF og Off topic f.o.m. i dag.
Pikselator (AKA Sten) - Your Friendly Forum Groundsman
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #1 på: Mai 30, 2005, 00:58:29 » |
|
Siden vi nå er flere kokker og det dermed er fare for å bli mindre søl, foreslår jeg at vi alltid begrunner modereringen vår med hvilke av reglene som er brutt. Et/en korrekt moderert innlegg eller tråd vil mao fortsatt "eksistere" men det modererte innholdet erstattes med en veiledende tekst noe lignende dette: "Nei, nå er det sannelig slutt med den helvetes MODERERT AV PIKSELATOR: BRUDD MED REGELEN OM STØTENDE INNHOLD Blackwell for min del... [  ]" Dette gjelder selvfølgelig bare for oss. Scumfjortiser hiver vi ut uten lov og dom... [  ] Pikselator (AKA Sten) - Your Friendly Forum Groundsman
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #2 på: November 23, 2005, 02:37:24 » |
|
quote: Originally posted by pikselator
Til info: Trondheimwhite og Leeds4ever innvilges status som moderatorer på OEF og Off topic f.o.m. i dag.
Pikselator (AKA Sten) - Your Friendly Forum Groundsman
For ordens skyld: Leeds4ever er nå Lids Pikselator (AKA Sten) - Your Friendly Forum Groundsman
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #3 på: November 02, 2006, 17:09:57 » |
|
For ordens skyld: Trondheimwhite er nå Pål Einar. Pikselator er nå Sten.
Sten
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #4 på: Juli 04, 2007, 02:28:22 » |
|
Etter langvarige brainstormer, forhandlinger, slåsskamper og sånn har vi (altså vi som er moderatorer i dag) kommet frem til at vi trenger flere moderatorer. I den forbindelse har vi kommet frem til tre stykker vi tror kan gjøre en bra jobb. Hittil har bare en svart, men heldigvis hadde vi nok på han til å få han med allikevel: Velkommen til Asbjørn som ny moderator.
Sten
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
Lids
|
 |
« Svar #5 på: Juli 04, 2007, 21:10:14 » |
|
Velkommen til oss. [  ] Thomas
|
|
|
|
|
Loggført
|
Thomas
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #6 på: Juli 05, 2007, 00:09:27 » |
|
Gratulerer med ny jobb Asbjørn! Dette har eg tru på at du fikser bra, i likhet med de andre moderene våre!
Lykke til!
WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #7 på: Juli 05, 2007, 03:00:43 » |
|
Kanskje et bra valg; forhåpentligvis ingen ny Stalin.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #8 på: Juli 05, 2007, 05:36:39 » |
|
quote: Originally posted by peacock
Hehe, you never know [  ] Stalin begynte i det små han også, vet du... Nei, skal prøve & hjelpe "de gamle moderatorne" så godt jeg kan... Er jo en 24/7-jobb detta her Gettin' harder and harder to recognize the trap Too much information about nothin' Too much educated rapB.Dylan
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #9 på: Juli 06, 2007, 13:08:15 » |
|
Åh akk åh akk. Enda flere som er utnevnt til å passe på meg. Er det ingen ende på denne personforfølginga.[  ][  ][  ][  ][  ][  ] quote: Originally posted by Asbjørn
Hehe, you never know [ ] Stalin begynte i det små han også, vet du...
Nei, skal prøve & hjelpe "de gamle moderatorne" så godt jeg kan... Er jo en 24/7-jobb detta her
Gettin' harder and harder to recognize the trap Too much information about nothin' Too much educated rap B.Dylan
  Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #10 på: Juli 09, 2007, 17:50:34 » |
|
Another one bites the dust: JonR har ikke vett på å si neiVi har vært så heldige å få med JonR, og han er nå en del av moderator-staben. Nå kan dere jo gjette på hvem den siste er - han som ikke har svart..  Sten
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #12 på: Juli 09, 2007, 19:43:51 » |
|
Då er ein velkomsthilsen til JonR (og kanskje PS) også på sin plass!
WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #13 på: Juli 09, 2007, 20:22:13 » |
|
Mht PS så var visst allerede nynorskkvoten oppbrukt... [xx(] Men jau, me får takka Jon Ragnar førr att'n joina inn [  ] Gettin' harder and harder to recognize the trap Too much information about nothin' Too much educated rapB.Dylan
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #14 på: Juli 11, 2007, 06:10:47 » |
|
Ikke meningen å spore av debatten, men har faktisk fortsatt "Moderator" som tittel, selv om jeg ikke er det noe sted. Kan du sjekke opp det, Sten? http://www.svendanders.com/
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #15 på: Juli 11, 2007, 06:34:03 » |
|
...din nye, offisielle tittel må bli "informant" det, Svend [  ] Gettin' harder and harder to recognize the trap Too much information about nothin' Too much educated rapB.Dylan
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #17 på: Juli 11, 2007, 16:15:34 » |
|
quote: Originally posted by Svend Anders
Ikke meningen å spore av debatten, men har faktisk fortsatt "Moderator" som tittel, selv om jeg ikke er det noe sted. Kan du sjekke opp det, Sten?
http://www.svendanders.com/
Fiksa.. Sten
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
Robert H.
|
 |
« Svar #18 på: Juli 11, 2007, 19:07:30 » |
|
Hvem er den siste heldige forespurte?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #19 på: Juli 16, 2007, 05:36:17 » |
|
Den siste heldige er Lojosang, og Lojo har sagt ja, så nå er vi ... øh, ja bortimot en sju-åtte stykker?
Sten
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #20 på: Juli 16, 2007, 13:16:10 » |
|
Gratulerer til alle nye! (husk at dette er en stor ære, omtrent som å bli tatt opp i Frimurerlosjen eller noe sånt) SA http://www.svendanders.com/
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #21 på: Juli 16, 2007, 14:59:05 » |
|
Det var da voldsomt! Er gjengen her inne så vanskelig å håndtere? Må vel snart være 10 moderatorer her? Lukter kommunisme; pass deg for meningspolitiet!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #22 på: Juli 16, 2007, 16:07:34 » |
|
Det var da voldsomt! Er gjengen her inne så vanskelig å håndtere? Må vel snart være 10 moderatorer her? Lukter kommunisme; pass deg for meningspolitiet!
Reaksjonært! Du er åpenbart tutet ørene fulle av såkalt "demokratisk" propaganda. En tur til en av LUSCOS' flotte omskoleringsleire vil gjøre susen for deg... [8D] Seriøst: Hvordan kan det bli meningspoliti med flere moderatorer? Jeg ser på det mer som en demokratisering, jeg... Sten
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #23 på: Juli 16, 2007, 18:06:21 » |
|
Ikke ta det for seriøst[  ] Men, dette kan tolkes på flere måter. Flere moderatorer = flere til å sensurere/stenge tråder. Ja, flere moderatorer er også en demokratisering, men slik har det ikke fungert på dette forumet, hvor tråder låses i hytt og pine.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Robert H.
|
 |
« Svar #24 på: Juli 16, 2007, 20:08:41 » |
|
Glimrende valg av nye moderatorer. Veldig bra at Jon R, Asbjørn og Lojosang tar seg tid til dette.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #25 på: Juli 17, 2007, 01:00:10 » |
|
Pleier man komme med tiltredelseserklæringer når man går inn i Politbyrået? Vel, i så fall vil jeg si at i LUSCOS er alle likeverdige. Men griser og moderatorer er jo litt likeverdigere enn resten. Og for å fortsette i Orwelsk ånd så verken har eller er jeg storebror, men ser dere likevel. MUAHAHAHAHAH! Det tenker jeg beroliget massene [  ]
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Sten
|
 |
« Svar #26 på: Juli 17, 2007, 01:06:09 » |
|
Ikke ta det for seriøst[ ] Men, dette kan tolkes på flere måter. Flere moderatorer = flere til å sensurere/stenge tråder. Ja, flere moderatorer er også en demokratisering, men slik har det ikke fungert på dette forumet, hvor tråder låses i hytt og pine.
Tar det ikke så seriøst, heller. Men at dette forumet lider under at tråder låses i hytt og pine, nei, det må jeg si meg helt uenig i. I andre fora får ikke andre enn moderatorer lov til å starte tråder, for søren. Så jeg synes personlig at dere bare skal nyte den helt enorme friheten dere har!... [8D] Sten
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sten
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #27 på: Juli 17, 2007, 03:05:58 » |
|
quote: Originally posted by Sten I andre fora får ikke andre enn moderatorer lov til å starte tråder, for søren.
Hehe, dét hadde vært noe, det [  ] Gettin' harder and harder to recognize the trap Too much information about nothin' Too much educated rapB.Dylan
|
|
|
|
« Siste redigering: Juli 17, 2007, 03:06:30 av Asbjørn »
|
Loggført
|
|
|
|
|