|
Svend Anders
|
 |
« på: Februar 11, 2012, 00:21:10 » |
|
Som dere ser i nyeste TPN har styret satt i gang kåringen av den beste Leeds-tatoveringen blant våre medlemmer. 11 kandidater er vist frem. Jeg må dessverre legge meg helt flat i denne saken; Vi må dessverre se bort i fra stemme i denne tråden. Det er flere årsaker til dette, og jeg står ansvarlig for at det ble satt i gang forum-avstemning litt for raskt. Vi ser at vi bør ha et bredere grunnlag for å kåre en skikkelig vinner. Vi har ingenting imot Hobberstad her, men med 4000 medlemmer bør vi ha mer enn noen og tretti stemmer til å kåre vinneren. Jeg har sendt en egen melding til Hobberstad og beklaget at vi må gjøre det litt annerledes. Han kan selvfølgelig fortsatt vinne. Vi har allerede fått over 100 stemmer per epost (som man ble oppfordret til å stemme ved i bladet), og siden vi ikke kan samkjøre de med forumavstemningen, vil vi kun forholde oss til epost-stemmene. Da får vi også sjekket at alle som stemmer er medlemmer av LUSCOS. Du kan fortsatt avgi stemmen din:
send epost til rune@leedsunited.noVi har forøvrig også lagt ut bilde av alle de nominerte på vår Facebook-page, www.facebook.com/luscosIgjen; beklager rotet og fortsatt lykke til i konkurransen. Husk å stem! Svend Anders
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 02, 2012, 15:51:55 av Svend Anders »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #1 på: Februar 11, 2012, 00:49:39 » |
|
Mange fint tattoer og velge mellom, jeg er glad det er anonym stemmeavgivning 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #2 på: Februar 11, 2012, 00:50:26 » |
|
Mange fint tattoer og velge mellom, jeg er glad det er anonym stemmeavgivning  Hehe. Og så sparer vi avsløringen om hvem som vinner til alle har stemt ferdig!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bredinho
|
 |
« Svar #3 på: Februar 11, 2012, 02:31:45 » |
|
E vel for seint å melda seg på? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
The Future Is Bright, The Future Is White!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #4 på: Februar 11, 2012, 10:04:39 » |
|
Mange fint tattoer og velge mellom, jeg er glad det er anonym stemmeavgivning  Hehe. Og så sparer vi avsløringen om hvem som vinner til alle har stemt ferdig! hva? er jeg ikke en av kandidatene?en skandale...Bates out 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #5 på: Februar 11, 2012, 10:05:57 » |
|
Mange fint tattoer og velge mellom, jeg er glad det er anonym stemmeavgivning  Hehe. Og så sparer vi avsløringen om hvem som vinner til alle har stemt ferdig! hva? er jeg ikke en av kandidatene?en skandale...Bates out  Selvironi er en fin ting... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #6 på: Februar 12, 2012, 23:53:56 » |
|
E vel for seint å melda seg på?  Er nok dessverre det
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
pesi
|
 |
« Svar #7 på: Februar 13, 2012, 09:19:29 » |
|
Espen Viduka Berntsen sin yorkshire rose er en av difineste Leeds tattooene jeg har sett! me han har seff ikke sendt sin inn 
|
|
|
|
|
Loggført
|
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #8 på: Februar 13, 2012, 12:34:08 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #9 på: Februar 13, 2012, 12:35:22 » |
|
Det er den dritten du ikke får vaska ut av toalettet etter nedskylling det
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #10 på: Februar 13, 2012, 12:46:50 » |
|
Det er den dritten du ikke får vaska ut av toalettet etter nedskylling det
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #11 på: Februar 13, 2012, 12:55:51 » |
|
Det er den dritten du ikke får vaska ut av toalettet etter nedskylling det +1 
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
joe
På prøvespill

|
 |
« Svar #12 på: Februar 20, 2012, 14:58:58 » |
|
Har sett bildene i TPN. Mye stilige tatoveringer, men må nok gi min stemme til Hobberstad.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #13 på: Februar 23, 2012, 20:15:56 » |
|
Har sett bildene i TPN. Mye stilige tatoveringer, men må nok gi min stemme til Hobberstad.
Takk for det :-) Blir spennende å se hvem som stikker av med seieren! Synes at Leeds-tattoo er vakkert uansett hvordan de ser ut  !
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #14 på: Februar 25, 2012, 15:35:48 » |
|
Grattis Hobben 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #15 på: Februar 25, 2012, 15:45:58 » |
|
Gratulerer Hobberst! Du fikk nok min stemme også forøvrig. Enjoy!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #16 på: Februar 25, 2012, 15:51:23 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #17 på: Februar 25, 2012, 15:55:42 » |
|
Takk for det, karer!! Takker for alle stemmer. Godt å vite at folk liker den 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #18 på: Februar 25, 2012, 16:01:14 » |
|
Glimrende, Hobben! Grattis 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Leeds1996
|
 |
« Svar #19 på: Februar 25, 2012, 16:05:40 » |
|
uansett om noen fikk 0 stemmer, så betyr ikke den at den er stygg, alle sammen var tøffe  det er jo Leeds vi snakker om !
|
|
|
|
|
Loggført
|
Follow meg på twitter : EmilAB96
Snodgrass <3
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #20 på: Februar 25, 2012, 16:26:31 » |
|
uansett om noen fikk 0 stemmer, så betyr ikke den at den er stygg, alle sammen var tøffe  det er jo Leeds vi snakker om ! +1
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #21 på: Februar 25, 2012, 16:31:13 » |
|
uansett om noen fikk 0 stemmer, så betyr ikke den at den er stygg, alle sammen var tøffe  det er jo Leeds vi snakker om ! Det var heller ikke det jeg sa i min kommentar. Jeg synes bare at det var godt at folk likte den. Jeg synes også at alle de andre var meget bra!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
morty
|
 |
« Svar #22 på: Februar 25, 2012, 22:27:46 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leeds1996
|
 |
« Svar #23 på: Februar 25, 2012, 23:13:39 » |
|
uansett om noen fikk 0 stemmer, så betyr ikke den at den er stygg, alle sammen var tøffe  det er jo Leeds vi snakker om ! Det var heller ikke det jeg sa i min kommentar. Jeg synes bare at det var godt at folk likte den. Jeg synes også at alle de andre var meget bra!! jeg har ikke sagt noe mot deg  , jeg tenkte bare på de som ikke fikk stemmer, de er fine uansett.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Follow meg på twitter : EmilAB96
Snodgrass <3
|
|
|
|
raffa90
|
 |
« Svar #24 på: Februar 26, 2012, 01:27:12 » |
|
Gratukera med seier hobben sjål om eg stemte på somwang syns den va legendarisk...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #25 på: Februar 26, 2012, 16:48:39 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #26 på: Februar 26, 2012, 17:18:26 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #27 på: Februar 26, 2012, 17:50:49 » |
|
går det inte att lägga ut tatueringarna här på luscos så man får se hur de ser ut?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #28 på: Februar 26, 2012, 17:54:30 » |
|
går det inte att lägga ut tatueringarna här på luscos så man får se hur de ser ut?
Du kan se alle tattooene i siste TPN!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
7cato7
I stallen

SUPERLEEDS!!!!
|
 |
« Svar #29 på: Februar 27, 2012, 00:44:34 » |
|
Grattis Hobberstad  vel fortjent! jeg skal ta to nye leeds tatoveringer i den nærmeste tid  Logoen over hjertet og : always leeds always loyal   gleder meg!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Cato Visdal Mikalsen
|
|
|
|